OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Last day

Last dayPohled na Lisabon postižený morem. Drabble, který v podstatě nemá jiný smysl než vyjádření něčeho mezi pocitem a myšlenkou s nádechem tajemna. Ovšem i tento smysl mi přijde ušlechtilý.

Novinka

Vánice

VániceAni nevím, jak drabble popsat. Jen prosím o chvilku vašeho času. Drabble o dívce, co se snaží v těžkých časech přežít. A potom přijdou ty lepší a s nimi zklamání.

Novinka

Matka

Moje představa o bohu, respektive o bohyni, vmáčknutá do jednoho drabble. Pro úplnou atmosféru si pusťte píseň Coma od Yanna Tiersena.

Novinka

Nenalezeno

NenalezenoVšichni to známe a nikdo to nemá rád. Přemýšlel ale někdy někdo, proč se tak děje?

Novinka

Kyblíkárium

KyblíkáriumVěřte, nebo ne, tohle se mi dnes stalo. Zachránit nevinný život někdy není tak složité, jak si mnozí z vás myslí...

Novinka

Nedodržené sliby

Nedodržené slibyDrabble o 100 slovech. Další rozchod. Tentokrát nedodržené sliby...

Novinka

Verdonská úžina

Verdonská úžinaTohle líčení jsem psala před rokem na hodinu slohu a mojí učitelce se moc líbilo. Nicméně, bylo mi třináct, tak to berte s menší rezervou...

PS: Přesně tuhle fotku nám učitelka ukázala, a jen na jejím základě jsme měli líčení napsat za čtyřicet pět minut, já vám to přináším ve dvě stě slovech.

Novinka

Rodinné zklamání je nejhorší

Rodinné zklamání je nejhoršíRodinné zklamání bolí nejvíc. Je nejhorší.

Novinka

Mamince

MaminceMých posledních dvě stě slov patří a vždy bude patřit jen a jen mamince...

Novinka

Král obratů

Král obratůKaždý známe nějakého člověka, který umí cokoli obrátit proti ostatním, i když za to může on.

Novinka

Kalužky slz připomínající Zemi tisíce jezer...

Kalužky slz připomínající Zemi tisíce jezer...Podvedla svého přítele a navždy toho bude litovat...

Novinka

Jako Berlínská zeď...

Jako Berlínská zeď...Když se náš život začal hroutit, vzal s sebou i náš vztah...

Novinka

Vesmírný hrdina

Vesmírný hrdinaPamatujete si, jaké to bylo, když jsme byli ještě dětmi a představivosti se nekladly žádné meze?

Novinka

Náš vztah byl pravá Itálie...

Náš vztah byl pravá Itálie...Každý říkal, že nemáme šanci... Měli pravdu...

Novinka

City jsou pro mě někdy španělská vesnice...

City jsou pro mě někdy španělská vesnice...Přiznání...

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!