OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Stín nad městem 27. kapitola



Stín nad městem 27. kapitolaBeky čeká docela nepříjemné překvapení a těžkej bolehlav.

 

Derek zůstal zírat na stěnu, která byla celá zaplněná fotkami, štítky, výstřižky. A všechny byly navzájem propletený provázky. Vedly jako spojnice mezi jednotlivými lidmi. Některé měla zkopírované z policejních spisů, jiné sama vyfotila.

Bylo tu toho tolik, že vedle stála židle, když už jí do stran nezbylo místo, tak aby dosáhla výš.

Přistoupil k tomu.

„Ježišikriste,“ hlesl.

„Je Beky v průšvihu?“

„V pořádným,“ přikývl a strhl Jeremiho fotku, která byla připíchnutá uprostřed toho všeho.

 

 

 

27. kapitola

 

„Kurva.“

Beky se chytila za hlavu a zaskučela. Ještě než se stihla vůbec pořádně probrat, projela jí spánkem bolest, jako by se připletla do cesty Danielu Murphymu (nadhazovač New York Mets - profesionální baseballový klub).

Sevřela si hlavu v pažích a překulila se na záda. Teprve pak začala vnímat detaily okolo.

Zamrkala do šera. Nad hlavou se jí rozkládal zašedlý strop, kde se místy odlupovala stará omítka a táhly se praskliny.

Podepřela se a sedla si. Byla v nějaké zatuchlé místnosti. Pod sebou měla špinavou betonovou zem a v rohu stála dřevěná bedna s odloženým harampádím.

Jediným zdrojem světla byly škvíry okolo dveří. Nebyla tu žádní okna, jen oplechované dveře, jako by byla v nějakém sklepě.

Neměla šajna, jak se sem dostala. Poslední, co si pamatovala, bylo, jak vytahovala klíčky od auta. Ta boule a třeštící hlava jí ale dávala celkem jasnou představu, co se dělo pak. Jen zjistit, kde je a hlavně, jak se odtud dostat.

 

Snažila se nevnímat pulzující bolest hlavy a přelezla po čtyřech ke dveřím. Lehla si těsně před ně a nahlédla skulinou ven. Měla pravdu, byl to sklep. Viděla dřevěné schodiště vedoucí nahoru a světlo dopadající na zem. Muselo tam být někde okno a kde je okno, tam je i cesta ven. Zbývalo už dořešit tu drobnost, kterou byly ty zatracený kovový dveře. Vzepřela se na dlaních a zvedla do kleku. Dlaněmi začala přejíždět po jejich obvodu. Z jedné strany byly tři panty a z druhé zámek. Jako jediné tady za něco stály. K její neskonalé lítosti. Po kolenech se přesunula až k zámku. Samotné dveře by nevypáčila. Ale možná to ani nebude potřeba. Nakoukla do klíčové dírky. Pokud tam nebude zavazet klíč, tak by mohla ten zámek otevřít třeba některým z drátů, co trčely ze zaprášené bedny v rohu. A pokud tam klíč v zámku bude...Vítězoslavně se usmála.

„Idioti.”

Lenost druhých byla někdy tím nejlepším spojencem proti jim samotným. Prudce se stočila k bedně a pokusila vstát... Znovu se vášnivě přitulila ke špinavé podlaze. Jako by se jí pokusil někdo rozmáznout hlavu kovadlinou. Objala si ji a čekala, dokud se ta tepající bolest zase nezmírní.

„OK, žádné prudké pohyby,” zamumlala si a pomalu se začala zase štrachat na čtyři. Postavit se si zatím netroufala a stejně už byla špinavá od hlavy až k patě, takže trocha dalšího prachu na kolenou už ji nevytrhla.

 

Před bednou dosedla na paty a začala zkoumat obsah. Byl tam šroubovák, smradlavý pytel, svinutý drát a kupa matiček a šroubků na dně. Vytáhla drát a i s ním se vydala na zpáteční cestu ke dveřím. Tam se na chvíli opřela dlaněmi a párkrát se zhluboka nadechla, ta pitomá hlava se jí točila i když se plazila takhle po čtyřech.

Vyděšeně zamrkala, když začala vidět dvojmo, ale naštěstí to rychle přešlo. Natáhla se po drátě a kousek odmotala. Ten klíč byl pootočený, takže zahnula trochu konec drátu a začala ho vsunovat do klíčové dírky. Pořád se jí někde zasekával, ale nakonec se dostala až ke klíči. Na několikátý pokus se jí podařilo protáhnout drát až vedle něj a pootočit ho dolů. Pak už jen zbývalo nastavit drát tak, aby mířil na konec klíče. Dloubla do něj. Drát zapružil, ale klíč se o kousek pohnul. Znovu ho namířila a postrčila ho zase o kousek dál.

Chvílemi viděla rozmazaně, ale nevzdávala to, dokud se neozvalo z druhé strany cinknutí. Vrhla se k zemi. Klíč dopadl tak půl metru od dveří. Rychle odmotala kus drátů a prostrčila ho škvírou.

Špinavá podlaha ji studila do tváře, jak ji měla přitisknutou co nejblíž k mezeře mezi dveřmi a podlahou.

Drát byl moc tenký. Pokaždé, když se jí ho podařilo zachytit, tak ho posunula maximálně o pár milimetrů, než se drát zase prohl. Byl ode dveří už sotva dvacet centimetrů a ona už se snažila škvírou protáhnout prsty, ale pořád to nestačilo.

Pak se ozvalo cvaknutí. Na okamžik ztuhla. Bylo to odněkud z poza dveří. Pak se ozvalo vrznutí a kroky. Někdo šel dolů. Vytáhla drát a odhodila ho stranou. Pak se snažila rychle dostat ode dveří pryč.

Hlava se jí zase chtěla bolestí rozskočit. Přes to bušení pořád ale slyšela ty kroky a pak i škrtnutí, když někdo zvedl klíč. Podařilo se jí doplazit až ke zdi, když se dveře otevřely. Zamrkala bolestně do světla a na tmavou siluetu, která se tyčila ve dveřích.

„Takže už jsi vzhůru,“ ozval se posměšný hlas. „Šéf bude rád.“

Bolest začala pomalu ustupovat, ale jen ona. Vzhlédla v ten samý okamžik, kdy se po ní natáhla jeho paže a sevřela ji jako ve svěráku.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín nad městem 27. kapitola:

7. Lussy přispěvatel
07.12.2012 [16:10]

LussyTy jseš ale zákeřná! Ikdyž si za to může sama, ale ji přece vede tvoje ruka. Emoticon
Zatím jsi neprozradila nic konkrétního, tak čekám, kdo je ten "šéf". Emoticon Emoticon

6. Alča
06.12.2012 [20:23]

A jejej, to bude ještě zlý. Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že nepřijde k újmě i Derek... Emoticon

5. maky21 přispěvatel
06.12.2012 [18:56]

maky21Měla to udělat, jako v jedné knížce, co jsem četla jako dítě: Vyštrachala by někde noviny (ty bys jí je tam šikovně nastrčila), pak by tím drátkem vyšoupla klíč, kterej by spadnul na noviny a pak by je jednoduše vytáhla dovnitř Emoticon
Ale to néééé, Texie musí mít něco speciálního! Chudák Beky Emoticon

4. Lenis přispěvatel
06.12.2012 [17:42]

LenisMooc krátký.. Vždycky to tááák rychle zkončí.. ! !DDD
Moc dobrá kapitolka :)) Emoticon

3. Simones
03.12.2012 [17:31]

no a to je teprve začátek hororu, co Beky prožije :D mám se na co těšit, že :D

2. Kajjik
03.12.2012 [15:29]

No, to jsem zvědavá, co jí všechno uděláš :)) Jinak pěkná kapitolka a těším se na další Emoticon Emoticon

1. Texie admin
03.12.2012 [9:40]

TexieBeky strkala nos kam neměla a tak si to teď pekně slízne a nechnám si ji to vypít hezky až do dna. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!