OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slap for Cinderella - 16. kapitola



Slap for Cinderella - 16. kapitolaTak teda zavolám Lei. Určite mi to odpustí. Zdvíham telefón a oznamujem jej tú radostnú správu. Lea je ňou priam nadšená.
Lana a Lea, to sú dve tornáda. Lea sa nedá len tak vymazať z diára. Lea je proste Lea.
Upozornenie: Trochu vulgárne

„Robíš si zo mňa srandu?“ vrešťalo na mňa z druhej strany. Natiahla som ruku s telefónom, aby som neohluchla. „Ja už som zbalená a nedočkavá!“

„Prepáč, Lea, idem na večierok a robím doprovod spolužiakovi,“ vzdychla som si a sadla k toaletnému stolíku. Elle sa prezliekala a Barbie som nikde nevidela.

„Neser ma, Lana! Po roku sa konečne stretneme a znovu to odvoláš? Budúci týždeň nemôžem ja a potom znovu ty.“ Utrápene som sa pozerala na seba v zrkadle a rozmýšľala, čím ju obmäkčím. Nasratá Lea je hnusná Lea.

„Nebudem sa nervovať. Kde si?“ spýtala sa podráždene.

„V Cosmopolise. Dnes robím.“

„Tak ma tam čakaj o hodinu. Prespím u teba dnes!“ povedala rázne a zrušila hovor. Prekvapene som pozrela na display a vzdychla si.

To som už len potrebovala. Rýchlo som sa prekontrolovala a vyšla von. Barbie meškala, na začiatku sme mali veľký pretlak a nestíhali sme. Konečne sa vybavili všetky objednávky a uvidela som Leu na bare. Pila miešaný drink a rozprávala sa s Tessou. Tá snáď robila každý deň. Dianu som už ani nevídala.

„Lea,“ privítala som ju s úsmevom a silno som ju stisla. Aj keď bola naštvaná do telefónu, vedela som, že si to už cestou sem na niekom vybila.

„Lana, bože ty si hotová na jebačku,“ pochválila ma a ja som prevrátila očami. Lea bola moja jediná kamarátka zo starej školy. Bola svojská, vulgárnejšia ako ja a vždy sme boli podobné povahy. Možno preto sme nemali žiadnu inú partiu. S Leou je to niekedy na porážku.

„Vôbec si sa nezmenila,“ schladila som ju a prezrela. Nebola to pravda. Bola obyčajné dievča, podľa mňa nemala nejaké super gény, ale svojou jednoduchosťou bola krásna. Lea sa na mňa kyslo usmiala a zodvihla svoj drink.

„Rozhodla som sa, že sa trochu napijem. Nechala som to písať na tvoj účet, ako moje odškodné za zajtrajšok.“

„Zabijem ťa,“ povedala som jej s povzdychom, načo mi poslala vzdušný bozk.

„Budem sa krotiť,“ sľúbila mi s nevinnou tvárou, čo som jej nezožrala. Pila aj za dvoch. Mala neuveriteľnú výdrž. Prevrátila som nad ňou očami a Lea si upila z drinku.

„A ozaj? Ako to dopadlo s tým kreténom, čo ti nevolal cez víkend?“ spýtala sa ma zrazu a vyvalene na mňa pozrela.

„Mám pocit, že hovoríte o mne,“ ozval sa za mnou hlas a vedľa mňa sa pristavil Eric. Zbadala som jeho kamarátov, ako sa vlečú do boxu. Lea skoro prehltla slamku a rozkašľala sa.

„Ahoj,“ pozdravil ma s pobaveným úsmevom a pobozkal ma.

„Máš pravdu, bolo to o tebe,“ pripustila som so smiechom a zabávala sa na bledej Lei. Tá ostala v rozpakoch asi za dlhú dobu, čo ju poznám. Že by sa hanbila pred Ericom?

„Lea toto je...“ začala som, no nejako sa mi nedostalo pokračovania.

„Čau kretén,“ pozdravila ho Lea a Eric sa uškrnul.

„Lea,“ odzdravil Eric naspäť a pozrel na mňa. „Odkiaľ sa poznáte?“ spýtal sa ma udivene. Zamračene som na nich dvoch pozerala.

„Odkiaľ sa poznáte vy?“ odbila som ho podráždenou otázkou. Nepáčil sa mi Lein protivný pohľad na Erica.

„Spolužiaci,“ ozvali sa naraz, nie veľmi nadšene. Prešla som pohľadom z Lei na Erica.

„Svet je malý,“ ozvala som sa trochu v rozpakoch. Eric si prestal všímať Leu a objal ma okolo pliec.

„Sľúbil som, že ťa dnes prídem pozrieť,“ hovoril mi potichu a usmieval sa na mňa. Úsmev som mu oplatila, ešte trochu vykoľajená z predčasnej situácie.

„To je od teba veľmi milé.“ Pobozkal ma a Lei kývol hlavou.

„Budem vzadu v boxoch,“ odvetil pred tým, ako vyrazil za partiou.

„To vážne?“ vyprskla neveriaco Lea, len čo sa trochu vzdialil. Zamračila som sa na ňu.

„Ako som mala vedieť, že sa poznáte?“ Kamarátka si vytiahla slamku a vypila pohár.

„Ešte jeden,“ obrátila sa k Tessi a potom upriamila pozornosť na mňa. „Sorry, ruším svoju prísahu. Toto musím zapiť.“

„Prestaň s tými poznámkami. Čo máš proti Ericovi?“ spýtala som sa jej podráždene. Nemám rada, keď zo mňa niekto robí debila. Obzvlášť nie, keď je to Lea.

„Nemáš nič na robote?“ ozvalo sa z vedľajšej stoličky, až ma myklo. Nate na mňa pozeral trochu vyčítavo a skenoval moje oblečenie. Otriasla som sa od ľaku a odvrátila zrak.

„Už idem,“ zavrčala som naštvane a prebodla Leu pohľadom.

„Nepredstavíš nás?“ zastala ma Lea. Venovala som jej pohľad plný pekných slov, na čo sa iba usmiala. Kto už v meste nepoznal Nathaniela Granta?

„Nate, toto je moja najlepšia kamarátka Lea. Lea, Nate, spolužiak a šéf,“ odfrkla som si pri poslednom slove.

„Kamarát, to si zabudla. Či nie sme kamaráti?“ spýtal sa naoko prekvapene. Zmrazila som ho pohľadom, no nezaberalo to.

„Ty si prezident,“ zvolala Lea neveriaco, až som stuhla. Nie, nie, len nech nezačne rozprávať sprostosti! Nate mi venoval prekvapený pohľad a venoval sa znovu mojej kamarátke.

„Áno, som prezident študentskej rady. Prečo mám pocit, že ma poznáš viac ako ja teba?“ Lea sa spokojne usmiala.

„Ja viem o tebe všetko,“ povedala s nádychom koketnosti, čo Nateovi zdvihlo kútik úst. Mala som chuť povedať Lei, aby prestala robiť divadlo. Nate sa jej páčil, o tom nebolo pochýb. Nate je predsa pekný muž.

„Keďže poznám Lanu, viem si predstaviť, aký krásny obraz o mne musíš mať,“ prehodil ironicky Nate a Lea sa uškrnula.

„Hej, väčšinou ťa vykresľuje ako idiota,“ prehlásila, načo mi skoro padla objednávka z ruky.

„Lea, zavri klapačku! Keď ho chceš zbaliť, tak ma nebonzuj!“ vybehla som na ňu.

„Ale malo to aj svetlejšie stránky,“ povedala Lea, ignorujúc ma a ja som nevedela, čo so sebou. Chcela som odniesť objednávku, no nemohla som ju tu nechať samú. Bohvie, čo mu natára.

„Čo tým myslíš, že svetlejšie?“ spýtal sa zaujato Nate a nevenoval mi žiadnu pozornosť.

„Keby si vedel, aké to bolo peklo počúvať chvály na teba. Bola do teba zbláznená až po uši,“ smiala sa Lea, zatiaľ čo mne stúpal tlak. Ona mu to naozaj povedala. 

Ja ju zabijem. Zabijem, nechám ožiť, znovu ju zabijem a potom ju nakrájam na malinké kúsky.

„Naozaj si bola do mňa zbláznená, vice?“ ozval sa Nate a vytrhol ma z môjho diabolského plánovania. Zaklipkala som očami, neschopná odpovede. Nemám mu čo povedať.

„Dnes môžeš spať u Natea,“ povedala som nasupene Lei a otočila sa na podpätku. Odniesla som objednávku, ospravedlnila som sa za meškanie a zamierila dozadu do boxu. Eric si ma posadil na kolená a všetci ma milo pozdravili.

„Daj mi, prosím ťa, pohár,“ poprosila som ho skoro zúfalo a prevrátila do seba dvojitú dávku.

„Zdá sa, že Lea ťa dosť vyčerpáva,“ prehodil a hladil ma po chrbte.

„Nechcem sa teraz o nej baviť,“ stopla som ho a nechala si naliať ešte jeden pohár. Eric na mňa pobavene pozeral a pritiahol si ma bližšie.

„To bude fajn, neboj sa,“ povedal mi s úsmevom a pobozkal ma.  „Viem, že to nie je najlepšie miesto, ale stále mi v hlave vŕta otázka, ako na tom sme.“

„Čo tým myslíš?“ spýtala som sa ho zvedavo a pozrela mu do tváre.

„Náš vzťah sa vyvíja úplne netradične. Ani neviem, či spolu chodíme.“

Pohladila som ho po vlasoch a vstala. Nebola to téma, ktorú som chcela počuť. Trochu mi zlepšil náladu, alebo aspoň vodka. Niečo z toho určite.

„Nechajme tomu priestor, hej? Možno z toho niečo bude,“ zazubila som sa na neho a nechala ho s kamarátmi. Avšak Lea s Nateom sedeli na bare a skvele sa zabávali. Snažila som sa ich ignorovať a Nate nakoniec odišiel. Lea ma prebodávala pohľadom, až kým som sa k nej konečne nedostavila.

„A Ericovi nebude vadiť, že ideš s Nathanielom na večierok?“ spýtala sa sarkasticky a napila sa. Bez slova som jej vytrhla pohár z ruky a vypila jej polovicu drinku.

„S Ericom nechodím, nemôže mi nič zakazovať,“ odsekla som jej, ešte stále naštvaná. Nespokojne cmukla a vypýtala si od Tessy panáka. Posunula ho mne a vážne sa na mňa pozrela.

„Musíš to vypiť a potom ti niečo musím povedať,“ povedala až príliš vážne na ňu.

Chvíľu som si premeriavala panáka a potom ho vypila. Naliala som si spoza baru vodu, aby som to predýchala. Neviem, čo mi dala Lea naliať, ale bol to kentus a pálilo ma to. Keď som sa konečne upokojila, Lea sa spokojne usmievala.

„Vieš, že sa poznáme už strašne dlho. Prakticky od malička,“ začala s úsmevom. „A ty si vždy bola tak super baba. Ale ako si osprostela, len čo si sa presťahovala do mesta!“ Vyvalene som na ňu pozerala, či si už nešvihla moc tých drinkov, ale vyzerala relatívne triezvo.

Nechápala som, kam tým mieri. Lea si vzdychla a zahľadela sa do pohára. Potom od Tessy vypýtala ešte dvoch panákov. Jeden posunula mne a druhý do seba šupla. Neprotestovala som, hoci som vedela, že je to hnusné.

„Vec sa má tak, že...“ začala trochu neisto a obhliadla sa za rameno, či sa k nám niekto neblížil. Porozhliadla som sa okolo po poloprázdnom podniku. Potom Lea začala znovu hovoriť. „Eric je fajn chalan, ale nezdáš sa byť do neho zaľúbená.“ Vyviedla ma z rovnováhy ešte viac. Objednala som ďalšie panáky a pevne držala ten svoj.

„Pred tým ste vyzerali, že sa nemusíte,“ zaprotestovala som zmätene.

„Ak do neho nie si zaľúbená, tak ho pošli k vode skôr, než sa na teba namotá. Potom sa ho nezbavíš,“ poradila mi vecne a hodila do seba panáka. Oprela som sa o barový pult a zamyslene na ňu pozerala. Je pravda, že vôbec neviem, či s Ericom chcem byť, ale prečo mi to hovorí Lea?

„Neviem či to chcem vedieť,“ začala som trochu neisto.

„Chcela si vedieť, prečo sa k sebe tak správame? Lebo som mu ublížila, keď som sa s ním vyspala a potom som ho ťahala za nos,“ oznámila mi sucho a pozrela do prázdneho panáka. Chvíľu mi trvalo, kým mi to mozog spracoval. A chvíľu mi trvalo, kým som to pochopila. 

Eric spal s mojou najlepšou kamarátkou! Hodila som do seba panáka a tresla ním o barový pult.

„Tessa nalej nám ešte a daj to na Nateov účet,“ vyhlásila som a nechala si naliať.

__

Domov sme šli opreté o seba. Nemám potuchy, koľko sme toho vypili, ale zrejme sme boli na tom dosť rovnako. Erica som ďalej nevidela a ani som nemala chuť ho vidieť. Vyspal sa s Leou a aj keď sa priznala, že ona ho odkopla, už to nebolo ono. Proste spolu spali. To si fakt nemôžem nájsť chlapca, ktorý nebol v Leinej posteli?

„Tvoja mama sa bude hnevať, keď nás takto uvidí,“ povedala Lea, keď sme sa ťahali hore po schodoch. Zakopla som o schod a padla na zadok. Začala sa smiať, až sa jej grglo.

„Si dobrý dobytok,“ odvrkla som jej a postavila sa. Lea sa zaškerila a grgla si znovu.

„Krava,“ neodpustila som si. Trafila som sa na prvýkrát kľúčom a vrhli sa do vnútra.

„Nebolo by to zlé. Mať super figúru a štyri žalúdky,“ vyhlásila Lea v tme a o niečo zakopla. Vybuchla som do smiechu a zavrela dvere. Kosili sme sa v tme, až kým sa nezažalo svetlo. Matka stála v pyžame v spálňových dverách.

„Lea?“ ozvala sa prekvapene a pozrela na mňa. Len som previnilo pokrčila plecami a pomohla Lei vstať.

„Choďte spať dievčatá,“ vzdychla si a zažala mi svetlo v izbe. Vydala som sa s Leou do izby, no ona mala neodbytnú túžbu stále kecať.

„Vieš Lana, ten rum bol fajn. Cítim sa super. Nie tak, ako keď som bola pred mesiacom na oslave. Tam som pila fernet a ten posledný mi veľmi uškodil. Keď som šla na záchod, boli sme v takom pajzli a ja som zakopla o prach na hajzloch. Vieš ako som sa bála, aby ma nepohrýzol pavúk?  Nechcela som sa stať spidermanom v ženskej verzii. Nemám čas byť superhrdinkou,“ bľabotala Lea a ja som sa krčovala pri zárubni.

„Dobrú noc,“ ozvala sa mama a zavrela si dvere na spálni. Ešte v smiechu sa mi podarilo zavrieť dvere, zatiaľ čo Lea padla na posteľ. Začala som sa vyzliekať a Lea zaúpela.

„Čo je?“ spýtala som sa jej a snažila sa vyslobodiť z riflí.

„Ale vyhodila som zle smerovku a neviem sa pretočiť,“ zaúpela zúfalo, čo ma donútilo prestať sa vyzliekať.

„Prestaň už s kravinami,“ povedala som medzi smiechom až som lapala po dychu. Lea sa na posteli smiala ako divá a ja som začala pochybovať, či nás mama nepríde dať do laty. Konečne sa mi podarilo prezliecť sa a rýchlo som sa odmaľovala. Ani som sa nepozerala koľko je hodín. Vliezla som k Lei do postele a musela ju odkopať, aby som vytiahla perinu.

„Prestaň, akurát sa mi snívalo ako ma kláti černoch,“ zahriakla ma a prevalila sa pod perinu. Na tvári sa mi instantne držal úsmev. Lei dnes šla karta. Ako vždy, keď sa opije.

„A mal veľkého vtáka?“ rýpala som do nej.

„To si píš!“

„Lea,“ povedala som do ticha a natočila sa na stranu. Trochu sa mi točila hlava. „Prečo sú černosi tak obdarovaní?“ Odfrkla si vtom tichu a posteľ sa zhupla.

„Pýtaš sa, prečo majú také penisy alebo na ich ústa?“

„Si sprostá, samozrejme, že na vtáky.“

„Majú veľké koko...“

„Nehuč!“

„Pretože majú napiču život,“ zhrnula to vecne, akoby som ju ani nezahriakla. Pustila som ďalšiu salvu smiechu do podušky.

„Choď robiť psychologičku, keď sa do toho tak vyznáš,“ odporučila som jej ešte stále s hlavou vo vankúši.

„Seriem na psychológiu,“ vyhlásila a dýchla mi do tváre. Ovalil ma alkoholový opar a nakrčila som nos.

„Mala som ťa poslať spať k Nateovi,“ zafrflala som otrávene a otočila sa na chrbát. Keď sme už pri Nateovi. „Určite by mu to nevadilo, keď ste sa tak dobre zabávali.“

„Lana, ty si taký strašný kus debila,“ vzdychla si moja kamarátka a otočila sa na bok. „Ako by som mohla robiť psychologičku, keď vlastnej kamarátke neviem vysvetliť, že po nej ide jej spolužiak?“

Ostalo ticho. Otupene som pozerala do tmy a rozmýšľala, či Lea netrepe sprostosti. Lenže Lea sa už neozvala a ja som nemala silu rozvíjať ďalšiu debatu. Krútila sa mi celá izba. A našťastie sa mi podarilo zaspať tvrdým, opileckým spánkom.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slap for Cinderella - 16. kapitola:

12. PrincessCaroline přispěvatel
23.04.2014 [0:11]

PrincessCarolineĎakujem Emoticon Emoticon
Ja byť Lanou tiež sa neviem rozhodnúť, ale zatiaľ Eric prevzal iniciatívu. Zatiaľ mám večierok do polovičky a už ma znovu láme na nejakú prkotinu, ale myslím, že nemôžem Lanu vystavovať každodenne stresu. To by jej neprospelo Emoticon

11. Habina
22.04.2014 [21:23]

Tak s čím začít... Prvně asi s tím, že jsem totálně zažraná do tvojí povídky! Emoticon Emoticon Dále s tím, že ti moc schvaluji tvé častější přidávání kapitol. Stala se ze mě závislá!! Emoticon Emoticon A prosím ( opravdu pěkně prosím Emoticon ), ať si Lana uvědomí, že eric je pako a Nate je 100% lepší Emoticon .... (Velmi ti schvaluju výběr obrázku pro Nate Emoticon Emoticon)
velmi ti děkuju za mojí zdravou závislost na tvojí povídce a velmi se už těším, až spolu budou ti dva na té společenské akci Emoticon Emoticon

10. PrincessCaroline přispěvatel
22.04.2014 [19:50]

PrincessCarolineSimones- Vitaj Emoticon To sa mi páči, že tu mám zástankyne oboch názorov Emoticon Ja osobne Leu zbožňujem, pretože... Pretože je to Lea Emoticon
Nate je pako a však uvidíme, či sa vymáčkne Emoticon

9. Simones
22.04.2014 [16:19]

asi budu jediná komu nevadí, že Lea spala s Ericem Emoticon o důvod víc, proč by si s ním Lana neměla začínat něco víc Emoticon Lea je dobře praštěná a nebere si servítky, to se mi na ní líbí Emoticon
Nate už by se mohl taky k nějakému posunu dokopat, sice tam náznaky maličký jsou, ale přece jen Emoticon

8. PrincessCaroline přispěvatel
22.04.2014 [9:22]

PrincessCarolinelu- Trochu som kopla do vrtule Emoticon Lana si to bude musieť veeľmi dobre rozmyslieť, na koho sa obráti Emoticon
Mustang- Nie je divný, je tvoj Emoticon Každopádne preto je Lea Leou Emoticon Ďakujem Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 21.04.2014 [20:20]

Já vím, že je to divnej názor, ale nejdřív jsem Leu měla rada hlavně za to jak sprostě mluvila. Ale kdybych byla ji určitě bych laně neřekla, že jsem s ním spala a pak ho odkopla. Ale jinak fakt super kapča, to jsem předtím zapomněla napsat Emoticon

6. lu
21.04.2014 [20:18]

Páni, chvíli tu nejsem a už jsou tu dvě kapči, no neber to! Emoticon Tak dnešní kapitolka byla přinejmenším zajímavá, o Lee má smíšené pocity, taky mě štve, že spala s Ericem, ale ty dialogy mezi nimi neměli chybu, to jsem se fakt nasmála! Emoticon A poslední poznámka od Leyi snad dá Lane trochu prostoru k přemýšlení, ačkoliv se ji nedivím, že je z Natea zmatená, vysílá dost protichůdné signály Emoticon Emoticon

5. PrincessCaroline přispěvatel
21.04.2014 [19:26]

PrincessCarolineMustang- To vážne?? To sa ti sprotivila kvôli tomu? Emoticon Hej, je to trochu také "fúúha", ale nemyslím si, že ju treba zatracovať Emoticon
ninik- Ďakujem Emoticon Kapitoly mi idú lepšie, keď viem, že teším svoje čitateľky Emoticon
domi99- Ďakujem Emoticon
TheSinna- No možno je to, len dojem a mooožno sa niečo rysuje Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 21.04.2014 [18:01]

Proč se mi zdá že se blížíme k tomu že se stane něco zásadního mezi Lanou a Natem?? :D těším se na další kapitolu... snad zjistíme víc o Ericovi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 21.04.2014 [16:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!