OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Skrytá v krvi 13



Skrytá v krvi 13Henry by si nejraději sám vrazil, že se prostě neovládl. Ta holka ho ale provokovala jak jen to šlo. To se prostě nedalo. Pokusí se tedy napravit alespoň co jde.

Unaveně shodil nohy z postele. Seděl tam a bezradně si projížděl prsty ve vlasech, jako by přemýšlel, co teď s tím.

Bonie se otočila na patě a vyrazila ke dveřím.

„Kam jdeš?“ zvedl rychle hlavu.

„Umýt se,“ odsekla a znovu se otočila ke dveřím. Stačila udělat jen jediný krok, než jí chňapl po zápěstí a strhl zpátky.

Chytil ji dlaněmi a za boky a přitáhl si ji až k sobě. Chtěla po něm vystartovat, ale on si jen opřel čelo o její břicho.


 


13.


 

 

Stála tam a hleděla na jeho zátylek. Vztek z ní vyprchával. Pohnula pažemi. Měla chuť mu položit dlaně okolo krku. Zahryzla se do rtu a ruce zase svěsila. Chtěla být na něj naštvaná.

Seděl tam nehnutě snad několik minut. Lekla se, když se prudce napřímil. Odskočila od něj, ale ne moc daleko. Jeho dlaň ji nepustila, přesunul ji z jejího boku na bedra. Než se vzpamatovala, zvedl ji do vzduchu.

„Co blbneš?!“ vyjekla.

Pořádně sebou ale začala mlít, až když otevřel dveře a vyšel s ní na chodbu. Nebylo jí to ale nic platný.

„Pusť mě!“ vztekala se. Prudce stočila hlavu po chodbě. „Kam mě to táhneš?“

„Do sprchy.“

Bonie se zarazila. Koupelnu už minuli. Otočila se dopředu. Začínalo ji docházet, kam jde. Sledovala dveře na konci chodby vpravo. Věděla, kde má ložnici, ale nikdy tam nebyla.

Zvědavě koukala a přestala protestovat. Vešel do celkem prostorného pokoje. Byl jednou tak velký jako ten její. Rozhlížela se okolo. Všechno bylo tmavé. Zelené tapety, nábytek i koberec. U zdi tomu všemu vévodila postel. Uhnula pohledem. Pořád ji nepouštěl. Brzy jí došlo proč. Byly tam ještě další dveře. Ten prevít měl vlastní koupelnu! Vešel s ní a konečně se sklonil, aby ji postavil a to přímo do sprchy.

Narovnal se a chvíli na ni hleděl. Cukla sebou, když po ní sáhl, ale jen ji chytil za bradu a zvedl nahoru.

Zamračil se.

Nelíbilo se jí, jak se na ni pořád dívá. Vyskočila ze sprchy a odstrčila ho stranou. Kousek za ním bylo totiž zrcadlo. Viděla se v něm jen po ramena, ale i to stačilo. Jestli si předtím myslela, že je samá modřina, tak to byl jen slabý odvar toho, jak vypadala teď. Pod krkem se jí dokonce táhly celkem čtyři. Až moc věrně připomínaly sadu prstů.

„Tak to mě poser!“ hlesla.

Za zády se jí ozvalo zavrčení a okolo paže se jí sevřely jeho prsty a strhly s ní zpátky do sprchy.

„Hele, to ti už tyhle nestačí?!“ vyjela na něj.

Zatnul čelist, až mu v ní zapraskalo. Na místo odpovědi se raději natáhl okolo ní a pustil vodu. Na záda jí začaly dopadat kapky horké vody. Slastně zavřela oči a od hodila si vlasy na stranu, aby pod proud vody mohla nastavit i šíji. Když oči otevřela, Henry už tam nebyl.

Sáhla si na záda a rozepnula si poslední kousek oblečení, co jí nechal. Mokrá podprsenka dopadla na zem vedle sprchy. Zaklonila hlavu, aby nastavila kapkám obličej.

Stačilo zavřít oči a hned se jí začaly vybavovat útržky toho, co se stalo. Nebyla žádný tele, co by nevědělo o co šlo, ale nikdy netušila, že je to takovýhle. Možná to takový ani být nemohlo... u lidí. Vzpomněla si na jeho drtivé sevření a horký dech. Jako by ho hnala krvelačná zběsilost. Začalo ji brnět v podbřišku. Drobné chvění, které tam dříve nikdy nebylo.

Překvapeně se otočila, když se ozvalo vrznutí a voda se zastavila. Zamrkala skrz mokré řasy na Henryho, který okolo ní obmotal ručník a vytáhl ji ven. Přenesl ji do ložnice ignoroval vodu, která jí crčela z vlasů. Postavil ji na zem a začal otírat ručníkem. Pak, než se stačila vzpamatovat, ho z ní strhl a pohodil na zem.

Celou dobu se mračil a rty měl stažené v úzkou linku. Ani sval se mu ve tváři nehnul. Nechala ho, ať si dělá co chce. Byla příliš unavená na to, aby se s ním ještě hádala. Horká sprcha ji uvolnila všechny svaly a jí se začínaly klížit oči.

Jen ho beze slova sledovala, jak se natáhl po krému, který jí prve donesl do pokoje a začal ji celou natírat.

„Jak to, že se ti pořád dělají modřiny,“ zavrčel, aniž by se jí podíval do tváře.

„Nevím, to ty jsi starej a zkušenej upír, ne?“ zamumlala. Konec věty ale téměř zmizel v zívnutí. Zavřela otupěle oči. Cítila jeho dlaně. Vtíral jí krém rychle do pokožky, jako by to chtěl mít už co nejdřív za sebou...

 

Zamžourala do tmy. Bylo jí krásně teplo a postel byla měkká. Bylo tam ale něco, co tam nepatřilo. Znovu se zkusil překulit a zjistila, že to nejde. Za zády měla něco tvrdého. Něco co jí dýchalo za krk.

Dech se jí na okamžik zarazil v krku, když si uvědomila, kdo to něco je. Zkusmo sebou zavrtěla. Byla zabalená v ručníku a zády opřená o něj. Přes sebe měla hozenou jeho paži. Vlastně to nebylo ani tak štrašný. Zavrtala se hlouběji do tepla...

„Být tebou, tak tohle moc neriskuju,“ ozvalo se jí ospalé zamumlání nad hlavou.

Všude byla neproniknutelná tma, tak se bez obav potutelně usmála. Ještě si trochu přitáhla polštář víc pod hlavu a znovu zavřela oči.

 

Protáhla se a spokojeně zabručela. Překvapeně zamrkala, když zjistila, že neleží ve své posteli, ale v nějaké větší. Prudce se vzepřela na lokti a rozhlédla se. Okamžitě věděla, kde se vzbudila a stejně tak ostře se jí v hlavě přehrálo, co se včera stalo.

Všude bylo naprosté ticho. Byla tu sama. Věděla, že spal vedle ní, ale neměla potuchu, kdy zmizel. Ručník měla omotaný už jen okolo pasu, jak se z něj v noci vymotala. Vyklouzla z něj tedy úplně a seskočila na zem. Chvilku nerozhodně stála a rozhlížela se, než vyrazila k jeho skříni.

Nakrčila nos, když uviděla všechno oblečení úhledně na hromádkách. Natáhla se po jedné z košil a přetáhla si ji přes hlavu. Šoupavě se vydala do koupelny. Její bosé nohy šustily po koberci.

Došla až k zrcadlu. Prsty roztáhla výstřih košile, aby si prohlédla krk a ramena. Většina modřin už byla pryč, jen po těch větších ještě zůstávaly světlé fleky.

Netušila, co to bylo za sajrajt, kterým ji včera natřel, ale zabíral.



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skrytá v krvi 13:

11. Lenis přispěvatel
08.11.2012 [20:04]

LenisSuper kapča :))

10. witmy
07.11.2012 [21:42]

fakt mi dáváš zabrat ten chlap je tajemnej jak hrat v karpatech vúbec nevym so od nej čekat a co příště udělá ale moc se mi to líbí sem zvědavá co bude příště Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Maťka
07.11.2012 [20:47]

skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Simones
07.11.2012 [20:01]

hmm, zajímavé :) co bude dál :P že by další nějaká akce :D

7. Leen
07.11.2012 [16:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. sar
07.11.2012 [16:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. laura458
07.11.2012 [15:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. mia
06.11.2012 [21:41]

no, zahlazování stop mu ide skvele Emoticon Emoticon som zvedavá ako mu pojdu ostatné veci

3. annaliesen
06.11.2012 [20:13]

Emoticon Emoticon To je chlap jsem zvedavá jak budou pokracovat Emoticon

2. martinexa přispěvatel
06.11.2012 [18:12]

martinexaNo, teda to je teda Henry. Já chci další vrůšo hned Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!