OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nezostať sama - 20. časť



Nezostať sama - 20. časť

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Infarkt.
Príjemné čítanie.

I am shocked! Nečakala som, že by som sa znova mohla umiestniť v Naj poviedke a vďaka Vám som sa dostala na 1. miesto. Neexistuje hádam žiadne poďakovanie, ktorým by som mohla vyjadriť, ako ma to teší a aká som poctená, že ste pre mňa hlasovali. Ste skvelé a lepšie čitateľky som si ani priať nemohla.

ĎAKUJEM!


20. časť


 

„Nemykaj sa!“ zareval naštvaný, mužský hlas, plný dominantnosti.

Čiernovlasá dievčina, schúlená na zadnom sedadle terénneho auta od úľaku až nadskočila, no okamžite sa v duchu okríkla a pokúsila sa upokojiť. Už si akosi ani nedokázala spomenúť, kedy sa naposledy cítila tak vydesene.

Teda, aby bola presnejšia – kedy to bolo vedela, no po tých dňoch plných pokoja a dobrého pocitu sa jej pocit strachu a zúfalstva vyplavil z tela von. Zablokovala všetky negatívne emócie, ktoré jej ochromovali myseľ a sústredila sa len na to dobré. Na svojho brata, na Jessieho – predovšetkým na Jessieho.

Bol ako jej strážny anjel a odmietala sa odovzdať predstave, že ju s týmto psychopatom nechá pridlho. Určite urobí všetko, aby ju od neho dostal. Urobí aj nemožné – na sto percent.

„Tak sa mi páčiš,“ vyhlásil ten chlap a uškrnul sa.

Diane sa z neho robilo mdlo, v hrdle jej navrela obrovská hrča a po celom tele sa triasla, no teraz si nemohla dovoliť prestať veriť. Nemohla a nechcela prestať dúfať tak, ako to urobila v lese. To je to najhoršie, čo sa môže človeku v živote stať – keď stratí aj posledné zvyšky nádeje. Od toho momentu je ako telo bez duše.

Diana o tom vedela svoje, pretože presne to urobila, keď ich s Deanom väznili. Uzamkla sa sama do seba, do tej prázdnoty, ktorá v nej panovala, do strachu a necitlivosti. Dokonca aj jej telo zostalo otupené, rovnako ako srdce a rozum.

Ten chlap po chvíli vytiahol mobil, ktorý sa rozozvučal, čo Diane, ktorá sa ponorila do myšlienok, takmer ušlo.

„Ale, ale, ale...“ potešene spustil Mason a Diana sa zamračila.

Nepočula, čo hovoril dotyčný na druhej strane a nemohla ani vedieť, kto volá. Jediné, čo jej zostávalo, bolo dúfať, že sa to čo najskôr dozvie a že je to tá jediná osoba, ktorú v tejto chvíli potrebuje.

„Vieš, pôvodne som si chcel vziať naspäť tvoju sestričku, neukryl si ju najlepšie, mimochodom,“ podotkol a ledabolo mykol plecom, aj keď to človek, na druhej strane nemohol vidieť. „Ale napokon som uvidel túto krásku a spomenul som si, ako si ju bránil na tom parkovisku.“ V jeho hlase sa ozýval posmešný podtón.

Diane to bolo ale v tejto chvíli jedno, lebo si uvedomila, že Mason hovorí s Jessiem, ktorý jej ako jediný môže nejako pomôcť.

„Pozri Jessie,“ jeho meno odporne pretiahol – znelo to doslova ako sykot hada, „chcel som len peniaze, ktoré mi tvoja sestrička dlžila, no teraz sa situácia zmenila.“

Pohľadom zabehol na Dianu, no len na pár sekúnd, pretože sa musel venovať riadeniu auta, ktoré šlo až nebezpečne rýchlo. Diana si všimla, že vyšli von z mesta a nemala poňatia, kam asi mohli smerovať.

„Je to jednoduché, tak sa upokoj!“ zavrčal podráždene jej únosca a Diana si pritiahla nohy tesnejšie k sebe, čo nebolo až také jednoduché, keďže jej spútal ruky. „Chcem jeden milión dolárov.“

Diana vypúlila oči a dych sa jej zasekol niekde na pol ceste von. Ak sa doteraz cítila ako sekundu pred omdletím, nebolo to nič v porovnaní s tým, aký pocit ju prepadol teraz. Jessie nebol chudobný a žil v podstate na vysokej nohe, ale toľko peňazí nikdy nemôže dať dokopy. A to znamená, že ona zhnije s touto karikatúrou človeka a už nikdy sa od neho nedostane.

Z myšlienok ju vytrhol Masonov piskľavý smiech, ktorý sa jej nepríjemne zarezal až niekam do kostí. „Máš na to týždeň,“ s tými slovami zložil, otvoril okienko a telefón vyhodil von.

Diana sa zamračila, čo si Mason vďaka spätnému zrkadielku všimol. Zaškľabil sa a dupol na plyn ešte viac.

„Telefóny sa dajú vystopovať,“ odpovedal a hlavou mykol smerom k okienku, z ktorého pred sekundou vyletel čierny predmet.

Diana sa mierne pootočila, bola tu uväznená pár minút a celé telo mala v kŕči a chvela sa, ako ešte nikdy. V tom lese stratila nádej, no dokázala ju získať späť. Teraz mala strach, že ak sa jej vzdá, už sa z toho skutočne pomätie a nepomôžu jej ani Jessieho modré oči, či Deanov úsmev.

Možno by mohla myslieť na svojich rodičov, na rodinu, o ktorú síce prišla, no ktorú má ukrytú hlboko vo svojom vnútri. A na hviezdy – na príbeh, čo jej starká rozprávala, na to, ako sa každý človek, ktorý na zemi zomrie, zmení na žiarivú hviezdu.

Jasné, je to hlúposť, ale v tomto momente nemohla myslieť na nič iné. Žiadne iné záchranné lano nevedela nájsť a čím viac sa pokúšala, tým viac jej to pripadalo beznádejné a zbytočné.

Čiernymi očami zablúdila k oknu a zapozerala sa na okolitú krajinu, ktorá sa mihala okolo nich a vďaka rýchlosti, akou napredovali, sa stávala viac-menej rozmazanou. Keď bola malým dieťaťom, zbožňovala kolotoče, no jedného dňa ju prepadol strach z rýchlosti a rovnako aj z výšok.

No to všetko bolo teraz irelevantné, pretože bola fakticky uväznená človekom, ktorému z očí nesršal ani náznak po dobre, či láskavosti. Jediné, čo v tých nekonečne zelených očiach zahliadla, bola zloba, pomstychtivosť a obrovská dávka nenávisti, ktorá by bola schopná aj vraždiť.

Ak by mohla, možno by sa ho spýtala, kto mu v živote ublížil, že sa stal takým zatrpknutým. Človek sa nestáva zlým len tak, ľudia chcú byť dobrí, ale niečo ich mení. Niečo, čo býva zvyčajne tak silným, že ich zvnútra poláme a zničí.

Ani si poriadne neuvedomila, že pri týchto myšlienkach jej z očí unikli slzy a žalúdok sa jej nepríjemne zovrel. Nevedela, či strachom alebo bolesťou, ktorá jej pohlcovala celé telo. Úlisne sa po nej plazila, ako plamene ohňa.

Nemala najmenšej potuchy, ako dlho ešte išli a už vonkoncom, kde sa nachádzali, no Mason odrazu zastal a otvoril dvere. Chvíľku zostala v aute sama, no potom sa po ňu vrátil a násilím ju vyvliekol von. Aj premýšľala, že by sa vzpierala, no nemala pocit, že by to mohlo byť účinné. Stály pred akousi veľkou... chatou?

„Modli sa, aby sa ten tvoj Jessie poponáhľal,“ povedal, keď ju ťahal dovnútra, kde ju sotil na zaprášený gauč a strhol jej pásku z úst. „Teraz si pohovoríme!“

No to asi nie, preletelo Dianinou mysľou a pri inej príležitosti by sa možno aj zasmiala, no strach ju obklopoval natoľko, že sa nezmohla na iné, len na zdesené civenie na chlapa, ktorý sa naklonil tesne k nej. Až mohla cítiť jeho dych na špičke nosa.

„Kto si? Aký vzťah máš s Jessiem?“ spýtal sa a očami po nej neprestajne behal.

Diana sa samovoľne stiahla a ani si neuvedomila, že sa telom zosúva dolu, čo najďalej od Masona.

„Hovor!“ zvreskol a rukou tresol do matraca, len pár centimetrov od Dianinej hlavy.

Strhla sa a telom jej prešla vlna vražedného strachu. Ak by mohla, tak by kričala, no predstava bolesti, ktorá sa v nej každým slovom prebúdza ju desila viac, než čokoľvek iné.

„Takže ty so mnou nebudeš hovoriť?“ spýtal sa a z hlasu mu odkvapkával taký hnev, s akým sa Diana za svoj život hádam ani nestretla.

Možno by sa mala pokúsiť nejako odpovedať, no bála sa tak veľmi, až ani nedýchala. Mala dojem, že ak sa čo i len pohne, premení sa v prach, rozpadne sa ako krehký domček z karát, či sa zrúti ako dom so zlými základmi.

„Máš poslednú šancu mi odpovedať!“ vyzval ju a takmer až vrčal, ako nejaký besný pes, ktorý mesiac nežral a teraz striehne na svoju korisť.

Čakal a týčil sa nad ňou ako boh hnevu a hrôzy. Nevedela, či v mytológii niekto taký existoval, no ak áno, Mason bol jeho dokonalou kópiou.

„Strácam nervy, dievčatko,“ upozornil ju a Diana naprázdno prehltla.

Mason si ju ešte pár sekúnd obhliadal a napokon vypenil. Diane nemohla ujsť tá vlna zúrivosti a v duchu sa pripravila na explóziu, ktorá do pár sekúnd prišila. Mason sa rozohnal a jeho ruka dopadla na Dianinu sánku, až to zapraskalo.

„A teraz si tu môžeš aj skapať,“ sykol a zmizol za nejakými dverami, zatiaľ čo Diana sa skrútila do klbka a pokúšala sa neudusiť vlastnou krvou, ktorá jej zaliala ústa.

 

◊♦◊

 

„Nenechávaj ma tu,“ prosila zúfalo Sam a ťahala Jessieho za rukáv košele.

Blondiak sa frustrovane otočil na svoju sestru a keď si všimol to zúfalstvo, ktoré jej oči jasne odrážali, nemohol inak, ako povedať dobre.

„Mám ťa vziať domov?“ spýtal sa jej a Sam s nádejou v hnedých očiach prikývla.

„Jessie, ja viem, že si toho pre mňa urobil už nesmierne veľa, no nenechávaj ma tu. Mám strach, on... on tu bol... on chcel vziať mňa... ja... Jessie...“ bľabotala a zdesene civela na zem pod svojimi nohami.

Bola ako malé dieťa, ktoré nonstop potrebuje opateru a aj keď mal Jessie momentálne plnú hlavu Diany a toho zasraného Masona, s jeho debilnou a nesplniteľnou požiadavkou, musel najskôr pomôcť sestre. Nech bola aká bola, stále boli rodina a tá sa neopúšťa, ale pomáha si. I keď je diskutabilné, či si to Sam vôbec zaslúži.

Prikývol a spolu vyšli z bytu. Jessie zamkol dvere kľúčom, ktorý Tiff schovávala v kvetináči pri dverách a rýchlo sa náhlil preč, s blondínkou v pätách.

„Ďakujem,“ pošepla, keď nastúpili do auta a pripútali sa.

Jessie sa neobťažoval jej odpovedať a vybral sa späť domov. Bol rozhodnutý vyložiť Sam a čo najrýchlejšie utekať za Stevom, aby sa s ním dohovoril na nejakom spôsobe, ako dostať Dianu od Masona naspäť a hlavne – ako strčiť Masona za mreže na čo najdlhšiu dobu.

Za to všetko, čo už napáchal by si zaslúžil minimálne elektrické kreslo, ale to by asi Jessie nedosiahol, ani keby bol najlepším právnikom na celom svete.

Myšlienky mu lietali kdesi pri Diane a pri Masonovi, takže si skoro nevšimol cyklistu, ktorý šiel len kúsok od neho a keby nebolo Sam, pravdepodobne by mali o problém na viac.

„Preboha,“ vydýchol šokovane Jessie, keď zastal len milimeter od dotyčného pána a celé telo sa mu od úľaku ocitlo v neznesiteľnej triaške.

„Ste normálny?!“ oboril sa na neho cyklista, ktorý sa zviechal zo zeme, na ktorej vďaka Jessiemu skončil rozčapený.

„Nič vám nie je?“ uisťoval sa Jessie, keď vystúpil z auta.

Cyklista si oprášil oblečenie a zaškaredil sa na blondiaka. „V dnešnej dobe dajú vodičský hocijakému idiotovi,“ frflal si popod nos, keď sa otočil Jessiemu chrbtom a nasadol na bicykel.

Jessie tam len stál, auto bolo stále naštartované, zaparkované krížom cez cestu. Sam vyskočila von a potiahla Jessieho za ruku, čím ho vrátila do reality.

„Šoférujem,“ oznámila, keď do brata strkala, aby ho dostala do auta čo najskôr.

Chcel jej povedať, že to zvládne, ale bol tak vykoľajený z tej situácie, čo nastala, že sa nezmohol ani na jedno slovo, dokonca ani na úbohé potrasenie hlavou. A tak sa nechal naložiť späť do auta a očami hypnotizoval priehradku.

Ani si vlastne nebol istý, či má Sam vodičák, no nenapadlo ho sa jej na to spýtať. Nechal ju, nech si sadne za volant a on sa oddával seba ľútosti a zdeseniu. Vzali mu Dianu! A vzal mu ju ten kriminálnik a násilník. Nehovoriac o tom, že je to drogovo závislý maniak, ktorý už dokázal, že agresivity sa v ňom nachádza na rozdávanie.

„Jess,“ oslovila ho opatrne Sam, keď zastali pred bytovkou.

Pomykal sa a zadivene sa poobzeral dookola. Celá cesta mu ušla – mal by sa uvedomiť, je až príliš mimo.

„Fajn,“ vyjachtal a otvoril dvere. Vyšuchtal sa von a zamračene sa obzrel na sestru, ktorá ho bojazlivo pozorovala.

„Nezjem ťa!“ zavrčal na ňu, až ňou trhlo.

„Ide z teba des,“ poznamenala pološepky a pripojila sa k nemu na ceste ku vchodovým dverám.

Ešte mu strčila do ruky kľúče od auta a Jessie sa v duchu zahriakol. Mason uniesol Dianu, nie Sam, tak by si to teraz nemal začať vybíjať na nej.

„Vážne? Tak ako sa ti darilo tak dlho žiť po boku toho mamľasa?“ zasyčal, aj cez svoje presvedčenie, že sa bude krotiť.

No bolo to ťažšie, než si pôvodne predstavoval a jednoducho sa potreboval na niekom vyventilovať a niekoho z toho všetkého obviniť. Na teraz mu stačila Sam, no keď stretne Masona... nie, rozhodne sa už na uzde držať nebude! A teraz si je istý, že sa nemal ani predtým.

Sam sklonila hlavu k zemi a po zvyšok cesty k bytu ani len nemukla. Vedela pochopiť, čo sa asi v bratovom vnútri odohráva. Nepoznala síce tú Dianu a netušila, aký vzťah spolu majú, no puto medzi nimi bolo očividne silné a Jessieho ten bôľ, ktorý mu Mason jej únosom spôsobil, premáha. A najsmutnejšie bolo, že ani len nevyzeral, že by sa s tým pokúšal nejako bojovať, či to zatlačiť do úzadia.

Keď vošli do bytu, do sekundy sa na chodbe zjavila pani Strettonová a pri pohľade na dcéru zbledla aspoň o desať stupňov.

„Preboha živého!“ zvolala a ruky spojila, ako keď sa človek modlí.

Sam sa zarazila a pohľadom strelila po Jessiem, ktorý sa na oko ľahostajne oprel o dvere a unavene si vydýchol.

„Čo sa stalo?“ Dožadovala sa vysvetlenia pani Strettonová a o pár krokov pristúpila k svojej dcére.

„Ktorú časť chceš vedieť ako prvú?“ odpovedal jej Jessie otázkou a fľochol pohľadom na sestru.

Začínalo to v ňom vrieť a sám sa bál momentu, keď jednoducho vybuchne. Už dávno sa nedostal do situácie, ktorá by bola tak veľmi vypätá, ako tá teraz.

„Nerozumiem,“ odvetila jeho mama a prižmúrila oči. „Kde máš Dianu?“ vyzvedala, keď si všimla, že niekto chýba.

Jessiemu sa pri spomienke na krehké dievča doslova podlomili kolená a zviezol sa po stene na zem. „Uniesol ju Mason.“

„Kto?“ Pani Strettonová sa zamračila.

„Môj bývalý priateľ,“ oznámila Sam a nervózne si zahryzla do spodnej pery.

V očiach staršej panej sa mihol ešte väčší šok a zamračila sa. „To on ťa takto dokaličil?“ Rukou kývla k Saminej tvári, ktorú stále pokrývali modriny a odreniny.

Sam len prikývla, na viac sa v tej chvíli nezmohla. Nikdy, v celom svojom živote, necítila tak veľa hanbi, ako práve vtedy.

„Prečo? Vysvetlite mi, čo sa tu deje.“

Na pár sekúnd nastalo ticho, počas ktorého pani Strettonová striedavo hľadela na svoje deti a čakala na odpoveď, ktorá napokon vyšla z Jessieho úst.

„Mason je kriminálnik a Sam mu dlží peniaze, ktoré chce ten chrapúň odo mňa. Ale ja som mu ich nedal a tak uniesol Dianu,“ skrátil to a pokúsil sa nerozplakať.

Samému sa mu zdalo, že sa jeho hlas chveje akosi priveľmi, no nevedel sa upokojiť, nech sa akokoľvek snažil.

Tvár pani Strettonovej sa stiahla do zamračenej grimasy a prebodla svoju dcéru nečitateľným pohľadom. „Za čo mu dlžíš peniaze?“

Jessieho srdce v hrudi vynechalo jeden úder a keď Sam odpovedala, zabudol aj dýchať. Zmohol sa len na zdesené sledovanie svojej mami, ktorá do sekundy stratila všetku farbu z tváre, ruka jej vyletela k srdcu a tvár sa jej skrivila v bolesti.

Jessie vyskočil na nohy a len-len stihol zachytiť svoju matku, ktorá sa zrútila k zemi. Ak mal dovtedy pocit, že jeho život sa dostáva do akéhosi stavu deštrukcie, tak teraz ho ten pocit doslova premohol.

Za pár hodín sa zničilo všetko.


Mimochodom, máme tu ďalšie gulatiny - už druhé! A pri tejto príležitosti by som chcela rozdať pár poďakovaní. Na začiatok ďakujem Vám všetkým, ktorí moju poviedku čítate, nebyť Vás, nemám dôvod písať.

Ďalej moje menovité ďakujem patrí týmto skvelým osôbkam: Tethys, Deny, LiliDarknight, Blacky, Perla, Kiki1, MaggieLove a DarknessB.

Ani neviete, ako si vážim, že čítate a že aj komentujete. Ďakujem veľmi, veľmi pekne.

Mimi :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezostať sama - 20. časť:

11. mima33 admin
05.12.2013 [15:41]

mima33Lili, Mason je presne ten typ postavy, s ktorou aj keď veľmi človek chce, nemôže sympatizovať. Nemám ho rada ani ja a to je môj Emoticon A myslím, že toľko chvály si nezaslúžim Emoticon K dokonalosti má tento príbeh ďaleko Emoticon Veľmi pekne ti ďakujem Emoticon

10. LiliDarknight webmaster
04.12.2013 [22:12]

LiliDarknightNo, Jessie urobil správnu vec. Nechá Sam čeliť jej vlastných chybám, hoci pochybujem, že sa ich matka niekedy dozvie, prečo tomu chrapúňovi tie peniaze naozaj dlží. Emoticon
Doriti, ale ten Masom na fakt serie! Nenávidím chlapov, ktorí si myslia, že môžu na ženu zodvihnúť ruku. Och bože, takých by som topila v lyžičke vody. Doslova. Sú to slabosi a dúfam, že tohoto Jessie naučí lietať - von zatvoreným oknom by na začiatok stačilo. Emoticon Emoticon
Krásna kapitola. Gratulujem k umiestneniu, tento príbeh si to jednoznačne zaslúži. Je úžasný. Dokonalý. Dych berúci. A ja som sa doňho totálne zamilovala! Takže ak sa tam rýchlo nestane niečo pozitívne, máš ma na svedomí. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. mima33 admin
02.12.2013 [15:46]

mima33Začnem tým, že na mojom zhrnutí je nová ANKETA Emoticon tak to omrknite a budem rada za názory Emoticon

Deny, pekne si to povedala. Sam akosi nedošlo, že svojím chovaním ubližuje najmä okoliu. A či jej to dôjde? To bude záležať od okolností a aj od Jessieho Emoticon Teraz by mal stáť pri nej, no či to tak aj bude... Emoticon Ďakujem ti veľmi pekne Emoticon

8. Deny
02.12.2013 [15:30]

Gratulujem k prvému miestu !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Chudina Jessieho mama, dúfam, že bude nakoniec v poriadku a dúfam, že Sam si konečne uvedomí, že všetky naše činy ovplyvňujú nielen nás, ale ľudí, ktorí sú okolo, či už ich máme radi alebo nie... Snáď sa dievča poučí zo svojich chýb Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A dúfam, že pre toho hajzla Masona pripravuješ krutý koniec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. mima33 admin
02.12.2013 [14:12]

mima33Maggie, no to veľmi pekne ďakujem. Ja sama vidím zmenu v písaní. Schizofrénia bol môj prvý pokus o vlastnú tvorbu. Odvtedy som napísala ďalšiu a milión FF. Som rada, že aj ty to tak vidíš - snažím sa Emoticon
Už v ďalšej kapitole sa dozvieš, či prežila a čo sa stane so Sam. Chúďa, tá si toho už tiež vytrpela poriadne veľa.
Ďakujem ti Emoticon Emoticon

6. MaggieLove přispěvatel
01.12.2013 [19:13]

MaggieLoveDěkuji za věnování a gratuluji k prvnímu umístění i k dalším kulatinám. První místo sis rozhodně zasloužila, protože se mi zdá, že jsi ušla velký krok od doby, co jsem četla Schizofrenii. Tahle povídka je rozhodně o 100% lepší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A teď k ději. Jak si to mohla takhled ukončit? Emoticon Teď budu netrpělivě čekat, jestli infarkt přežije.
Sam je mi líto. Nemůžu na ní napsat nic zlého, protože ji mám ráda Emoticon
Pevně věřím, že Jessie z tehlé zapeklité situace vybruslí a zachrání Dianu.
Už jsem říkala, jak nesnáším Masona? Určitě. Musím to, ale říct znovu. Opravdu ho nesnáším!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon

5. mima33 admin
01.12.2013 [18:44]

mima33DarknessB, no čo sa konca týka, nechcem sľubovať zatiaľ nič. Mám v hlave určitú predstavu, no ešte nikdy mi moje plány nevyšli a nonstop sa mi to zvrtne Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

Tethys, ale keby nekomentujete, nemala by som dôvod Vás zahrňovať "skvelými" poviedkami. A ten zapípaný pípák (toto ma pobavilo Emoticon ) je moja najnemilšia postava - aj Voldemorta mám radšej Emoticon A neboj, do konca je ešte minimálne desať kapitol, takže sa toho ešte udeje habadej. Veľmi, veľmi pekne ďakujem moja Emoticon

Blacky, no Dean ten dom nevlastní. Patril ich rodičom a keďže ich len teraz našli - mŕtvych - musí prebehnúť najskôr dedičské konanie a to chvíľku trvá - a ako si správne poznamenala, Dean je za mrežami, takže neviem, neviem. A i keby ten dom predal, toľko peňazí by dokopy nedali. Myslím, že Jessie musí nájsť iný spôsob, ako Di zachrániť Emoticon Ďakujem veľmi pekne Emoticon

Kiki, no keď sa na to pozeráš takto, tak vlastne áno - Mason je ten, kto v podstate môže za všetko zlé, čo sa začalo diať. Jeho konaním sa spustila tá lavína problémov a Jessie bude mať čo robiť, aby to ustál. Ďakujem pekne Emoticon Emoticon

4. kiki1 přispěvatel
01.12.2013 [18:09]

kiki1Mimi, gratuluju jak ke kulatinám, tak k umístění. Opravdu si to zasloužíš, tvoje povídka je naprosto perfektní a nepřekonatelná. Emoticon
Ten hajzl Mason... Emoticon Za všechno může on, kvůli němu dostala paní Strettonová infarkt, Jessie málem srazil toho cyklistu a ještě k tomu má zaplatit milion dolarů, Samantha je na tom tak jak je a v neposlední řadě Di musí zase prožívat strach a ještě k tomu jí zlomil čelist! Emoticon Doufám, že pro něj vymyslíš nějaký hodně krutý konec, aby byl potrestanej za všechno co udělal. Takovej... parchant - ani správný pojmenování po něj nemůžu najít - si nezaslouží nic dobrýho. Ať shnije v pekle. Emoticon
Jinak skvělá kapitola, už se těším na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 01.12.2013 [16:30]

Gratulujem Mimi zaslúžiš si to Emoticon Emoticon K tejto kapitolke akosi nemám slov, snáď bude stačiť keĎ ti napíšem, že mi srdce búšilo po celý čas čo som čítala pohľad Dí.
Ja neviem, čo napísať k Sam, nedkážem byť na ňu zlá a súdiť ju, láska je slepá a núti robiť ludí veci, ktorých by sa inak nedpustil. Stačí sa poobzerať okolo seba na ludí v okolí, každý v živote urobil chybu. To je jediné čo by som jesiemu vytkla, keby bol real bytosť Emoticon každý si zaslúži druhú šancu a pomocnú ruku. JA verím, že jess najde východisko z tejto zapeklitej situácie, a možno by v tom mohol zohrať úlohu aj Môj miláčik veď predsa vlastní ten dom.Aj keĎ je teraz v base... do pekla... Emoticon , no nechám to na tebe, však ty vieš čo s nimi Emoticon a dúfam že ten chuj, prepáč za výraz skončí dakde v jarku naporcovaný a nezvestný. LEbo tľcť do takého krehkého stvorenia ako je Dí? no čo sa na tom vtáčatku dá biť? fajn, teraz sa už len modlím aby si pridala čo najskôr ďalší diel, lebo naozaj ale naozaj veľmi potrebujem vedieť čo je s Dí. Och a čo keď sa to dozvie dean? ten naporcuje Jesieho v tej chvíli keď sa to dozvie Emoticon Emoticon

2. Tethys přispěvatel
01.12.2013 [16:09]

TethysBože, bože, bože! Oh my fucking God! Ne, ne, ne,! Sakra, nemůžu ani psát, třesou se mi ruce.
Takže ten... ten... ten zmrd (promiň za ten výraz, ale je vážně nemůžu!) Mason unesl Di a Jessie musí zaplatit milion dolarů! To je ale kurevsky posraná situace. Jessie se ale spojí s tím svým šéfem a Stevem a společně toho kreténa dopadnou, že ano? Prosím prosím, smutně koukám.
A Di, chudinka Di, která si už přežila tolik, kolik si někteří ani nedovedou představit, se musí trápit někde u Masona se zlomenou čelistí! Nikdy bych si nemyslela, že to někdy povím, ale mám chuť toho... toho zapípaného pípáka zabít!!! Doufám, že se paní Strettonová z toho dostane, i když to je (soudě podle perexu) infarkt.
A teď konečně něco veselejšího - moc ti gratuluju k nádhernému a zaslouženému místu v Nej povídce měsíce. Emoticon Kdo jiný, než ty by to ocenění měl taky dostat, že? Emoticon Taky děkuji za zmínku pod čarou, i když si myslím, že po tom, co nás ty zásobuješ skvělými příběhy, je komentář to nejmenší, co ti můžu dát. Emoticon Emoticon
Těším se na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!