OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nezostať sama - 19. časť



Nezostať sama - 19. časťÚnos.
I hope u will like it.


19. časť


 

Jessie nespokojne prešľapoval na mieste a prstami klopkal po drevenom ráme dverí. Každú chvíľku zabehol pohľadom na svoju sestru, ktorá sa momentálne tvárila ako taká kôpka nešťastia a nech sa akokoľvek premáhal, nedokázal ju začať ľutovať.

Jasné, bol odhodlaný jej pomôcť, no to neznamenalo, že ju aj bude chcieť pochopiť. V podstate si všetko, čo sa jej dialo, spôsobila sama a každý nech si zje, čo si navaril – či ako sa to hovorí.

Už sa chystal znova zaklopať, keď sa dvere rozleteli a pred ním stála prekvapená čiernovláska. Párkrát zamrkala, akoby sa tým chcela uistiť, že vidí dobre a potom nechápavo pokrútila hlavou.

„Ahoj, Tiff,“ vypadlo z Jessieho nervózne, keď si všimol kamarátkinho, nie veľmi nadšeného, pohľadu.

„Jess,“ odzdravila a pohľadom zabehla na Sam, ktorej celá tvár bola purpurová, čo mali za následok Masonove „pecky“.

„Ahoj, Tiffany,“ prehodila jej smerom aj Sam a zahanbene sklopila hlavu k zemi, akoby sa tým mohla obom stratiť z dohľadu.

„Môžeme ísť ďalej?“ spýtal sa s nádejou v hlase Jessie a vysielal k nej zúfalé pohľady.

Tiffany chvíľku váhala, no napokon prikývla a ustúpila z dverí. Keď dnu vošla Sam, Jessie nemohol nezaregistrovať ten nával negatívnej energie, čo smerom od Tiff sálal k jeho sestre. Ak mal byť úprimný, ani sa tomu nemohol veľmi diviť – so Sam mal dobré vzťahy málokto a Tiff medzi tých pár šťastlivcov rozhodne nepatrila, práve naopak.

„Prepáč, že sme ťa tak nečakane prepadli, asi som mal dopredu zavolať, no je to akútne,“ začal Jessie a zahanbujúco sa zháčil.

Tiff mávla rukou a vyzvala Jessieho, aby prešiel do obývačky. Sam až príliš okato ignorovala. Blondiakovi napadlo, že jeho spôsob riešenia situácie asi nebude až taký skvelý, ako sa zdal, keď ho to napadlo.

„Dáš si niečo na pitie, či jedenie?“ spýtala sa s úsmevom Tiff a keď Jessie záporne pokrútil hlavou, s veľkou neochotou sa otočila na Sam, ktorá stála pri stene a očividne sa s ňou snažila splynúť. „Samantha?“ vypadlo z nej pohrdlivo, na čo sa blondínka strhla a rovnako, ako jej brat, odmietla.

„Potrebujem tvoju pomoc,“ vyhlásil Jessie a posadil sa do jedného z kresiel.

Tiff si sadla naproti nemu a zvedavo ho sledovala.

„Vlastne, my obaja ju potrebujem,“ opravil sa vzápätí. Nechcel svoju kamarátku oklamať, či nejako zavádzať a už vonkoncom nemal v pláne ju do niečoho nútiť.

Tiff po jeho slovách vytiahla obočie až niekam dopoly čela a zahryzla si do pery. „O čo ide?“ vyzvedala, aj keď v podstate z nej zvedavosť vôbec nebola cítiť.

„Neviem, či vieš, že Sam si začala...“ Jessie sa rozhodol ísť na to obklukov, čo bolo zrejme zbytočné, lebo Tiffany ho hneď prerušila.

„S drogovým dílerom? Myslím, že celé mesto veľmi dobre vie, čo je Mason Cooper zač,“ sykla a neodpustila si zazretie Saminým smerom.

Jessie zadržal povzdych a prikývol. „Hej, no...“ nevedel, čo viac jej na to povedať a radšej sa zameral na zazeranie na konferenčný stolík.

„Už to vyklop. Maximálne ťa pošlem niekam,“ vcelku žartovne ho pobádala Tiffany a vďaka tónu, akým to povedala, z Jessieho opadol strach.

„Vidíš, ako vyzerá?“ vyhŕkol a mávol na svoju sestru rukou.

Tiff sa neobťažovala na ňu otočiť a len prikývla, očividne neschopná prísť s nejakou odpoveďou.

„Myslíš, že ju takto môžem vziať domov?“ položil jej Jessie otázku, o ktorej bol presvedčený, že vie, ako mu Tiff odpovie.

Pozná ich rodinné vzťahy a vie, aká je pani Strettonová krehká žena. Ak by takto uvidela svoju jedinú dcéru, pravdepodobne by rovno dostala infarkt.

„Prečo by si nemohol?“ odpovedala Tiff otázkou a zamračila sa. Zrejme vedela, kam blondiak smeruje, no pre jej vlastné dobro sa rozhodla hrať na hlúpu.

„Mama ju takto nemôže vidieť,“ začal Jessie a frustrovane si zabehol rukami do vlasov. „Potrebujem ju niekde nechať, aspoň kým sa stratia tie modriny,“ dodal a v duchu sa modlil, aby na neho Tiff nevybehla a rovno ich nevyhodila z jej domu.

Tiffany šokovane vyvalila oči a pootvorila ústa, no vzápätí ich hneď zaklapla. Nastalo hrobové, príšerne dusné ticho, ktoré ako keby trvalo večnosť.

„To ju akože chceš nechať tu? U mňa?“ dostala zo seba napokon Tiff a znela neveriacky a mierne naštvane.

Jessie sa zháčil a pritakal. „Prosím,“ pošepol a spojil ruky k sebe.

Tiff razantne zakrútila hlavou a v očiach sa jej zjavili vražedné plamene. „Ani za nič,“ fľochla. „Nie,“ jednoznačne povedala a vrtela hlavou.

Dobre, Jessie mal s týmto rátať, no odmietal sa vzdať a len tak ustúpiť. Ešte to nejako skúsi, Tiff predsa nie je nemilosrdná.

„Sam, môžeš nás nechať samých?“ požiadal ju.

Keď prikývla a vybrala sa von z miestnosti, Tiff za ňou ešte zavrčala: „A drž si ruky pri tele!“

Jessie sa pri tých slovách mykol, no donútil sa zachovať kamennú tvár. Pamätal si na to, ako Sam ukradla Tiff peniaze a niekoľko šperkov. Vtedy sa ľady medzi nimi preborili už úplne a Tiff voči jeho sestre pociťovala obrovskú averziu. Neskôr Jessiemu povedala, že jej nejde o tie peniaze, ale vraj medzi šperkmi, čo ukradla, bol zásnubný prsteň jej mami, ktorý jej po smrti zanechala. Samozrejme, skôr ako Jessie stihol Sam dohovoriť a nejako ju donútiť, aby ho vrátila, šperky boli predané.

„Tiff, je to len na pár dní,“ povedal a v hrdle mu navrela odporná hrča.

Tiffany si skepticky odfrkla a pokrútila hlavou. „Tie zranenia sa budú hojiť minimálne niekoľko týždňov,“ poinformovala ho doktorským hlasom, až sa Jessie zahanbene prikrčil a ohrnul nos.

„Prosím,“ skúsil znova, aj keď strácal akúkoľvek nádej, čo v sebe ešte choval.

„Jess, tak ty si úžasný!“ vykríkla napajedene. „Vôbec sa neozveš, niekoľko týždňov som už o tebe nepočula a teraz sem napochoduješ s tou závislou kleptomankou a chceš odo mňa láskavosť?“ Sarkazmus z nej len tak sršal a doslova napĺňal celú miestnosť.

„Mal som toho veľa,“ obhajoval sa. „Počula si o Averyových?“ Bol odhodlaný jej to vysvetliť, no to by ju to najskôr muselo zaujímať.

„Počula a čo ja s tým. Viem, že tomu dievčaťu pomáhaš, no to nie je dôvod, aby si zanevrel na priateľov, ktorí ti vždy kryli chrbát. Na ich prípade robí aj Steve, no i tak si vždy nájde čas, aby sa ozval,“ vytýkala ďalej a Jessie, aj keď nerád, si musel priznať, že má pravdu.

Nikdy tak veľmi nezanedbával známych a priateľov, ako v posledných dňoch, teda týždňoch. Mal plnú hlavu Diany a teraz aj Deana. Ale hlavne tej drobnej čiernovlásky, ktorú nevedel dostať z myšlienok a ktorá sa mu nebezpečne zavŕtavala do srdca.

„Máš pravdu,“ pošepkal a nespúšťal pohľad z podlahy.

„Ja viem,“ odvrkla tak ostro, až sa Jessiemu postavili všetky chlpy na tele.

Už sa chcel lúčiť a premýšľal, či nezavedie Sam niekam do hotela. Skutočne nechcel a nemohol dovoliť, aby jeho mama videla, v akom je stave. A napokon to nechcela ani Sam. Bol do očí bijúci fakt, že sa cíti zahanbená. A mala prečo.

„Nechcel som rušiť,“ zamrmlal ešte a už sa staval z kresla, keď ho zarazil Tiffanin zmierlivejší tón.

„A ja som zasa nechcela vyletieť,“ povedala úprimne a uškrnula sa tým jej typickým spôsobom, kedy privrie jedno oko. Vyzerá to fakt rozkošne.

„Nie, po tom, čo Sam urobila, ma ani nemalo napadnúť, že by som ju priviedol práve sem. Ale ty si jediná komu v tomto dôverujem a preto si mi zišla na um ako jediná možnosť. Ale bolo to idiotské,“ bľabotal a rozhadzoval pri tom rukami okolo seba, až skoro zhodil lampičku zo stolíka.

Tiff sa zamračila a vyzerala zamyslene. „Priatelia sú na to, aby si pomáhali,“ povedala tónom, ktorý Jessiemu nahnal neznámu vlnu emócií do celého tela. „A preto som vlastne rada, že si prišiel za mnou.“

„Naozaj?“ prekvapil sa blondiak a na tvári mu vystúpil veselý úsmev.

„Preto ju tu môžeš nechať,“ dodala a stiahla pery do úzkej linky.

Chvíľku bolo ticho a potom to Jessie nevydržal a zovrel ju v pevnom objatí. „Ďakujem,“ pošepol jej do ucha a na líce jej vtisol bozk.

„To som ja, dobrota sama,“ laškovne zavrnela a plesla ho hravo po pleci.

„Sam potrebuje niekoho, kto na ňu dá pozor. Potrebuje šancu na nový začiatok a ja jej ju chcem dať.“ Bol si istý tým, že by sa mohla vyhrabať z tých problémov, do ktorých sa dostala a ktoré jej prerástli cez hlavu.

Tiff sa zatvárila súcitne a pritakala. „Je normálne, že to takto vidíš. Je to tvoja sestra, bolo by skôr divné, ak by si jej pomôcť nechcel.“

„Do smrti budem tvojim dlžníkom, prisahám,“ zvolal a usmieval sa od ucha k uchu.

Dokonca mal pocit, že ak ten úsmev hneď nezmizne, rozbolí ho celá tvár, no nemohol sa prestať škeriť.

„Jess, netrep,“ zahriakla ho s potmehúdskym úsmevom a vybrala sa na chodbu, kde čakala Sam.


◊♦◊

 

Nasledujúce dni boli dosť hektické. Jessie pendloval z domu k Tiff, od Tiff do práce a zasa domov. Medzitým riešil Deanov prípad a snažil sa to tutlať pred Dianou, ktorá z toho začínala byť na nervy, rovnako, ako už pomaly, ale isto preskakovalo Jessiemu.

Bol zo všetkého tak vyvedený z mieri, že mu úplne vyfučal z hlavy Mason a jeho požiadavka. Boli to už štyri dni, odkedy sa ten mamľas vyhrážal Jessiemu pred jeho kanceláriou a zatiaľ bolo podivné ticho a hlavne, bol pokoj.

Kedy príde Dean? Napísala Diana na papier a s očakávaním v čiernych očiach hľadela na Jessieho, ktorý sa vŕtal v polievke.

Ohrnul spodnú peru, akože premýšľa a mykol plecom. „Neviem. Je v nemocnici, kvôli tej nohe, takže neviem, kedy ho prepustia,“ vyhŕkol pohotovo jedinú výhovorku, ktorú dokázal pre Deana vymyslieť.

No nemôže jej donekonečna tvrdiť, že Dean je v nemocnici, nie je hlúpa a nebude mu to takzvane žrať naveky. Dával tomu ešte tak týždeň, kým ho začne upodozrievať. Možno aj menej.

„To ma dovádza k otázke, kedy pôjdeš na vyšetrenie,“ prehodil na inú tému, no zarazil sa, keď sa Dianina tvár stiahla do zamračenej grimasy.

On jej vlastne ani nepovedal, že vie, čo sa stalo. Diana nemala tušenia, že Dean všetko vyklopil polícii a tí to následne posunuli Jessiemu. Panebože, nakopil si toľko klamstiev, že naisto sa v nich zamotá, ako v dajakej sieti a potom nastane problém. Nemal by jej aspoň to povedať? Veď...

Načo?

Civel na to slovo a zamračil sa. Chvíľku ešte zvažoval, čo jej povedať, no nakoniec si zvolil, v tejto chvíli pre neho menšie zlo.

„Aby zistili, čo máš s hlasivkami a mohli ťa liečiť. Zaplatím to,“ ponúkol sa až príliš ochotne.

Nemám rada lekárov. Presne čakal túto odpoveď. Vedel, že ak povie Diane, že Dean je v nemocnici, nebude sa za ním pýtať.

Tak mohol získať aspoň trošku času. Deanove pojednávanie nebude trvať dlho a potom... potom jej jednoducho oznámi, že jej brat je vo väzení za vraždu, ktorú spáchala ona? Pche, už v jeho hlave to znie zle, tak si dokázal krásne predstaviť, ako to vyznie, keď to vypustí z úst.

„Ako myslíš,“ zašomral a vrátil sa k svojmu tanieru.

Diana nejedla veľa a dokonca už uvažoval, že poprosí Tiff, aby jej chodila dávať infúzie na doplnenie živín, no bolo by to asi príliš trúfalé, keď už k nej nasťahoval problém číslo jeden.

„Musím ísť do práce,“ oznámil a smutne sa uškrnul na dievčinu.

Vstal od stola a prešuchtal sa do chodby. Diana sa usalašila v jeho izbe a do hosťovskej sa ani len nepozrela. Očividne sa v tom chaose, ktorý tam panoval, cítila dobre, tak načo ju zbytočne frustrovať sťahovaním?

Čiže Jessie spával na pohovke. Ani vlastne nevedel prečo, keď v hosťovskej bola voľná posteľ, no tak nejako automaticky vždy zakotvil v obývačke a teraz si už na to zvykol. Jediný, kto ešte nebol uzrozumený s novou posteľou, bola jeho chrbtica, ktorá ho bolela ako nikdy. Mal pocit, že je nejaký deväťdesiat ročný starček, ktorý má nanajvýš dva týždne života.

Diana vykukla z kuchyne a zaškľabila sa. Mala v jasnej pamäti, ako jej Jessie sľúbil rozptýlenie a zábavu a miesto toho už štvrtý deň nevystrčila päty z tohto bytu.

„Čo?“ nechápal blondiak a Diana vytiahla obočie. „Chceš ísť so mnou?“ spýtal sa a čiernovláska nádejne prikývla, pričom si neodpustila oslnivý úsmev, ktorý jej Jessie automaticky opätoval.

„Tak sa obuj a poď,“ pokynul jej, na čo Diana natešene poskočila a hneď si na nohy naťahovala botasky.

„Mama, idem a beriem aj Dianu,“ zakričal Jessie, na čo sa ozval mamin hlas a ešte niečo rozprávala, no nerozumel jej takmer nič a tak sa vybrali obaja preč.

„Ale niekde sa musím zastaviť,“ prehodil, keď nasadli do auta a pripásali sa.

Sľúbil Sam, že každý deň, aspoň na malú chvíľku, príde za ňou. Tiff bola vraj stále preč a Sam sa sama nudila. Aspoň ona to tak hovorila.

Diana len prikývla a spokojne sa rozvalila v sedačke. Jessie potichu zapol hudbu a po celú cestu jeho oči zabehávali k Diane. Bolo to automatické a samovoľné. Jednoducho mu robilo dobre na ňu pozerať.

„Sľubujem, že sa nezdržím,“ povedal, keď o niekoľko minút zaparkoval auto pred Tiffaniným domom.

Bude lepšie, ak sa Diana bude od Sam držať ďalej. Aspoň do doby, kým si nevyrieši všetky problémy a nebude znova v poriadku. Teda ak je vôbec možné, aby sa niekto tak zničený dokázal opraviť. 

No nechcel myslieť na to, že by jeho snaha o pomoc sestre bola zbytočná. Aj keď v hĺbke svojej duše sa presne na to pripravoval. Nechcel si robiť plané nádeje, lebo by sa ľahko mohlo stať, že dostane na hubu.

Snažil sa nezdržať dlho, no blondínka neprestajne frflala, aká je opustená a že Tiff sa chodí domov len vyspať. Jessie veľmi dobre poznal kamarátkin harmonogram a preto dal Sam za pravdu. Tiffany bola chirurgička a svoju prácu brala smrteľne vážne, dokonca ju uprednostňovala aj pred sebou samou, to bol asi aj dôvod, prečo niekto tak krásny a úspešný nemal partnera.

Jessie sa ju snažil počúvať a dokonca sa tváril chápavo, no nedokázal prestať myslieť na Dianu, ktorá ho čakala dole. Doslova šalel potrebou, ísť späť za ňou, takže keď sa mu po desiatich minútach podarilo rozlúčiť so Sam, od ktorej si vyslúžil nasrdený pohľad, utekal na parkovisko za panelákom a zarazil sa.

Auto bolo prázdne. Ale...

„Diana?!“ vykríkol a rozhliadol sa okolo seba.

Čakal, že sa ozve, že si možno len chcela pretiahnuť nohy, no nič. Nikde ju nevidel, nebolo po nej ani známky.

Prešiel k autu a žalúdok sa mu nebezpečne chvel, keď si všimol otvorené dvere na strane spolujazdca. V ústach zacítil nepríjemnú pachuť žlče, ako keď sa chce človeku vracať. Tento pocit sa ešte prehĺbil, keď si všimol na prednej sedačke papierik. Roztrasenou rukou ho zodvihol a prečítal. Pred očami sa mu okamžite zatmelo a musel sa oprieť o auto.

Keď dostanem peniaze, možno ti ju vrátim.

Mason.


Už sa nám blížia ďalšie gulatiny! Som totálne nadšená a dúfam, že aj Vy. Čo vravíte na Tiff?

Mimi :D 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezostať sama - 19. časť:

9. mima33 admin
05.12.2013 [15:39]

mima33Lili, keby si Tiff mohla vybrať, či Sam pomôcť, myslím, že by ju bez mihnutia oka cez zatvorené dvere vykopla na ulicu Emoticon A Masona si ešte chvíľku užiješ, nemám v pláne ho tak skoro odpratať Emoticon áno, som zlá Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

8. LiliDarknight webmaster
04.12.2013 [22:04]

LiliDarknightTak som rada, že som nemala na túto kapitolu čas. Ale len kvôli tomu, že tu hneď mám pokračovanie. Dúfam, že Diana bude v pohode a Jessie zabásne Masona, po ceste by ho mohol ešte poriadne zmlátiť. Pokojne nech ho aj prizabije. Len nech je preč z cesty, magor jeden nepodarený. Emoticon Emoticon
Inak, tá Tiff vyzerá fakt super. Také veselé spestrenie príbehu a hlavne presne taká, akí sú najlepší priatelia - najskôr na teba nakričia kde si bol a potom splnia aj to, čo nechcú. Hlavne to, čo nechcú. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. mima33 admin
01.12.2013 [11:06]

mima33Denuška moja zlatá, ďakujem ti pekne Emoticon Ani ja Masona nemusím - je to taký ten slizký had, ktorý vždy uderí, keď to nečakáš. A s Tiff mám isté plány Emoticon Emoticon Ďakujem ti Emoticon

Kiki, dobrá poznámka, robí to len kvôli Jessiemu a keby ju o to nepožiadal on, asi by Sam vyhodila na ulicu - a nik by sa jej nemohol diviť, že? Emoticon A čo bude ďalej a či Jess Masonovi zaplatí ešte uvidíš Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

Maggie, no Diana to nemá ľahké čo? Nedostane sa poriadne ani cez prvú traumu a už na ňu číha Mason Emoticon A čo ak ju ani Jessiemu nevráti? To by bolo asi zlé Emoticon Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

6. MaggieLove přispěvatel
28.11.2013 [19:37]

MaggieLoveNesnáším Masona!!!! Emoticon Ten konec mě dokázal nehorázně vytočit. Emoticon Emoticon Jestli jí Jessimu nevrátí v pořádku asi z toho zešílím.Chudák Diana sotva se dostala z toho lesa, najednou se objeví někdo jako Mason.
Tak hurá na další kapitolku, už se nemůžu dočkat
Emoticon Emoticon

5. kiki1 přispěvatel
28.11.2013 [19:09]

kiki1To jako fakt? Emoticon Ten Mason už to vážně přehnal! Teď jsem pořádně naštvaná! Emoticon Emoticon Emoticon Nádech... Výdech... Musím se uklidnit... Emoticon No, hlavně aby Dianě neublížil a v pořádku ji vrátil Jessiemu. Předpokládám, že Jessie ty prachy Masonovi dá, jinak by asi Dianu zpět nedostal, protože s Masonem není domluva. Každopádně s ním budou problémy. Emoticon
No, Tiff se zdá být sympatická. Určitě ji obdivuju za to, že si vzala Samanthu k sobě i potom, co jí ukradla ty věci. Já bych to asi na jejím místě neudělala, abych si k sobě nastěhovala někoho takovýho. Chápu, že to dělá kvůli Jessiemu, ale stejně... Jsem zlá, já vím. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Deny
28.11.2013 [14:42]

Tá sviňa !!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ten si fakt koleduje o guľku do hlavy !!! Nenávidím Mansona Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Inak, niežeby som bol zlá (dobre, priznávam sa dobrovoľne-nasilu, že som zlá Emoticon ), ale tá Tiff sa dúfam, ženebude obšmietať okolo Jessieho, lebo ten už je zadaný, pre Dianu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak nech si dievča nerobí márne nádeje a chúťky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dúfam, že sa Diana nájde v poriadku, inak si to odskáčeš ty (aspoň virtuálne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ) Rýchlo pridaj pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. mima33 admin
28.11.2013 [14:15]

mima33Tethys, really, really Emoticon nie, že by ma bavilo robiť Di zle... Emoticon no dobre, baví! A nie, nezastrel sa, tvoje komentáre by mi chýbali!!
Že ti Tiff pripadá sympatická je super. Bude sa nám tu vyskitovať častejšie Emoticon A tou tvojou zátvorkou si mi spôsobila záchvat smiechu Emoticon Ďakujem ti Emoticon

Blacky moja pekná, ale to sa so mnou asi nebudeš baviť dlho Emoticon Emoticon nie, že by som tým niečo chcela naznačiť. A nie, nechcem mať na svedomí tvoje vlasy! Tak si ich pekne netrhaj a ber všetko s nadhľadom Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 27.11.2013 [21:16]

si dělaš prdel Broučku, že jo Emoticon tak ak po tomto nebude happyend ja prisahám, že si vyškbem všetky vlasy a že mám pekelne krásne vlasy Emoticon a to by si mi predsa neurobila že ? Emoticon Jess je blbec, blbec, chová sa akoby Di bola z cukru, je t jeho vina ťulpas jeden poondiaty, chúďa dinuška...ach, no nič, a to som si myslela, že pokojný večer pri schyzákovi a ty ma zabiješ týmto. nebavím sa stebou po dobu kým Dí nebude v jesieho náručí Emoticon Emoticon och a aby som nezabudla, chcem jesieho pekne nažhaveného tlčúceho do chrapi toho primitíva Emoticon Emoticon

1. Tethys přispěvatel
27.11.2013 [20:36]

TethysMimi! To nemyslíš vážně, že ne? Počkej, musím si trochu zaječet, abych si udržela slovník...
Jako vážně? Really? Nemůžeš nechat Dianu napospas Masonovi, vždyť už si toho vytrpěla hrozně moc! Bude ještě víc psychicky na dně, než je teď a Jessie (a já) se půjdeme zastřelit! Emoticon
A Tiff? Vypadá jako docela sympatická postava a je doopravdy milá, že u sebe nechala Samanthu bydlet. Emoticon
Těším se na další kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon
(Jop, a nezapomeň - I will found you and kill you platí pro Masona... a možná i pro tebe, jestli ji vážně ublížíš, mimi. Emoticon Jsi neuvěřitelně zlá, víš to? Emoticon Rozhodně bych nechtěla být tvou postavou. Emoticon Emoticon V dobrém, samozřejmě.)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!