OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lost in the Love - 34. kapitola II.



Lost in the Love - 34. kapitola II.Hurricane style v mém podání, bavte se, marSabienna



„Na tohle není nikdy pozdě,“ oponoval jsem jí rozrušeně, protože i jeden jediný polibek, i když velice vášnivý, mě svedl parádně rozproudit. Aspoň jsem se mezitím mohl zklidnit, jelikož během toho našeho přímýho očního spojení, kdy jeden druhýmu prohledával každý skrytý kout mysli a nejzazší místo nitra, jsem nestíhal vnímat nic jinýho, co by odvádělo mou pozornost. Jen co ho s blahosklonným úšklebkem přerušila, protože sklonila hlavu níž, situace se změnila a já jsem se opět nechával bezradně mámit její stále vzrůstající sexualitou.

Neodolal jsem její nepřehlédnutelný přitažlivosti a znovu jsem zaútočil na její rty, který kupodivu chutnaly líp než posledně. Něco jako lesní plody s kapkou netradiční exotiky. Dřív než se tak ale stihlo odehrát, mi na pravý líci přistála pěkně zvučně facka, protože sedla jako ulitá. Tohle štípalo nejmíň třikrát tolik, co to její kousnutí. Viditelně se vyžívá v tom, když mi může ubližovat. Copak ji nestačily ty několikaměsíční psychický muka? Musí mi ubližovat ještě fyzicky? No dobře, chápu. Takhle se projevuje ta její divočejší stránka, kterou jsem toužil vždycky odhalit a poznat po tom, co jsem zjistil, že ji chci odhalit a poznat se vším všudy.

„Nechovej se jako hovado,“ zavrčela ztlumeným hlasem, který v sobě nesl takovou chladnou stopu pohoršení, ve který se ale navíc ukrývalo i vzrušený pobavení.

„Jako by se ti to nelíbilo,“ utrousil jsem nezdolně přesvědčeně, a i kdyby se stavěla na hlavu, nevymluvila by mi to. Obzvlášť při vzpomínce na to její doznání, který by se asi nestalo, kdyby tenkrát nedostala čerstvě kopačky a neměla připito. Tvář jí nemilosrdně ztvrdla, poněvadž jsem narazil na něco, na co jsem neměl. Další facku jsem už duchapřítomně vykryl a rovnou jsem i přijal potřebná opatření v tom, že jsem prsty semknul okolo jejích zápěstí, který jsem ji vytáhnul nad hlavu a přišpendlil k tmavýmu dřevu.

„Vždyť mi ubližuješ,“ zrazovala mě docela obstojně, jenže to byla pouhá součást její hry.

„Nikdy bych ti neublížil, Nerio. Leda že bys to chtěla, a já vím, že chceš,“ předvídal jsem neustále s takovým neochvějným usmyslením, ve kterým mě schválně ustavičně znejisťovala, což byla její neobvyklá sváděcí taktika. Každopádně já jsem se nadšeně chytal. Ta moje poslední poznámka na ni rázem zapůsobila a normálně se celá uvolnila, protože do teď byla napjatá jako struna až k prasknutí. Vyzývavě se usmála, abych tedy klidně pokračoval tam, kde jsem skončil, což jsem okamžitě provedl.

Zajal jsem znova její lahodný ústa, který jsem skoro tou svou zvířecí dychtivostí drtil. Neostýchal jsem se ani jinde, takže jsem přesunul ruce z jejího zápěstí na její boky, přes který jsem jí několikrát přejel, než jsem je začal umělecky zpracovávat. Slabounce se pode mnou vrtěla, jak vstřebávala moji neurvalou dávku náruživosti všemi možnými způsoby. Její prozatím zdrženlivý ruce se mi usídlily za krkem, kde se mi prsty probírala ve vlasech. Na nic průbojnějšího se neodvážila, poněvadž se mi úplně podrobila a nechala všechno akorát v mojí režii. Pochopila správně. Stejnak mi tohle nestačilo. Chtěl jsem, aby se pode mnou divoce zmítala a křičela moje jméno, zatímco ji budu přivádět k šílenství tím frajerem v mých kalhotách, který se asi brzo pořádně napnou.

I já jsem se nechal dočista unýst svojí pořád stejně neutišitelnou lačností po ní a přestal jsem se úplně ovládat, což mělo za následek to, že jsem z ní to oblečení počal skoro až rvát dolů. Jako první za nás letěl ten hřejivý svetr, který by asi brzo od toho jejího rozpálenýho těla normálně vzplál. I proto jsem chtěl ihned tu její nejsametovější pokožku cítit na tý svý, takže jsem se pustil do svlíkání jedný ze svých nejoblíbenějších károvaných košil, pod kterou jsem měl ještě triko. Duchapřítomně mi v tom pomohla, když ji zachytila u límce a jednoduchým tahem mi ji stáhnula z ramen. Vzápětí jsem jí dlaně opětovně usídlil na bocích, což byl pro mě takový optimální střed na její postavě, abych to měl na nahoru nebo dolů plus mínus stejně.

Zlákaly mě nejprve ty její dmoucí se pevná prsa v jednoduchý krajkový podprsence, který jsem zatoužil mít ve svý dlani a pěkně si je ohmatat, tudíž jsem jí zajel pod tílko a vesele jsem si mapoval terén. Jako by to bylo poprvý. Nenápadně jsem zavadil o její pravý ňadro, přes který jsem ještě párkrát přejel palcem, načež slabě zasténala mezi polibky, kterýma jsem ji bez ustání zahrnoval. Mně to příjemně polechtalo ego a taky mě to nabudilo pokračovat v tom dál. Zachytil jsem látku trička a vyhrnul jí ho až skoro k bradě, abych jí ho přetáhl přes hlavu, jen co mi vyhověla a zvedla ruce nahoru. Protentokrát jsem si našel její výstavní prdelku, kterou jsem si musel taky jak se patří prohmatat, a tím správně hrubým způsobem, protože proti mně při každým silnějším zmáčknutí vyjela buďto svými zuby, anebo mě zatahala za vlasy. Nedal jsem se, chytil jsem ji nekompromisně pod tím kulaťoučkým zadečkem a donutil jsem si ji na sebe vyskočit a obmotat mi nohy kolem pasu. Zamířil jsem s ní netrpělivě k posteli, na kterou jsem se i s ní položil a pořád jsem ji držel za ta její šťavnatá stehna, abych ji cítil všude kolem sebe. Ona s tím ale asi moc nesouhlasila, takže je ze mě stejnak nechala sklouznout, aby si svými všetečnými prstíky mohla najít lem mýho úplně obyčejnýho sepranýho děrovanýho trika, aby mě ho zbavila. Uspíšil jsem ten svlíkací proces, který by byl jindy určitě zábavnější, tím, že jsem si ho přetáhl přes hlavu sám. Rozčepýřený vlasy mi sama od sebe něžně uhrábla a pak si mě za ně přitáhla k sobě, aby znovu spojila naše rty v jednom z dalších zuřivých polibků, který nechávaly volný průchod vzájemný touze.

To zběsilý líbání se vystupňovalo až do takový neúnosný formy, kdy jsme mezi polibky oba dva doslova lapali po dechu, protože se nám ho zoufale nedostávalo, rozhodl jsem se změnil stanoviště. Silou vůle, která mě poháněla s tím, že na ní jsou takový místa, která jsem zatím nezlíbal, jsem se od ní odtrhl a pustil jsem se do tvoření vlhký stezky po tý smyslně vroucí kůži až k jejímu klínu, který byl ze všeho nejvlhčí. Na tohle reagovala mnohem znatelněji. Z hrdla ji unikalo víc a víc vzrušených vzdechů, čím níž jsem mířil, a navíc se občas prohnula, když jsem podle jejího vzoru použil zuby, třeba jako na výběžku od žeber, jak se zhluboka nadechovala a ještě se u toho prohýbala. S laskáním její dokonalosti jsem ustal až u jejích kraťásků, který jsem jí nezadržitelně stáhnul po kotníky, který jsem si vyzvedl do výšky, abych jí jich zbavil a užil si u toho ten jedinečný pohled. Nespouštěla ze mě přitom oči s doširoka rozšířenými zorničkami tím hutným náporem chtíče, který jsem v ní s každou další vteřinou probouzel až k hranici posedlosti.

Klečel jsem majestátně nad ní se spokojeným úšklebkem na tváři, poněvadž jsem si tuhle kurážnější roli náležitě užíval. Zvlášť když jsem přihlížel tomu jejímu zalíbení v tom. Vyžívala se v tom se mnou, což jsem díky svýmu správnýmu odhadu zprvu předpokládal. Neria mě tím jejím spalujícím pohledem sváděla a já nemínil odolávat. Posunul jsem se mezi ty její princeznovský kotníky a rychlým pohybem jsem jí rozevřel kolena od sebe, mezi kterýma jsem byl hned v dalším okamžiku. Obočí jí vyjelo s příjemným překvapením nahoru a rty se jí rozvlnily do potěšenýho úsměvu. Těma uhrančivýma očima, který ji snad dokonce o něco ztmavly, mě neustále pobízela dál a dál. Rozevřenýma dlaněma jsem velice pomalu sjížděl k jejímu rozkroku, přičemž jsem se k ní nakláněl, protože mi nezadržitelně scházela chuť jejích rtů i tý horký kůže. Čím blíž jsem byl k středu jejího ženství, tím víc se napínala, jako by se měla udělat i z tohohle. Schválně jsem řeč jejího těla nevyslyšel, namísto toho jsem ji popadl za boky a narazil jsem si ji opět na sebe, až slaboučce vyjekla, načež jsem ji umlčel svým jazykem v jejích ústech, když jsem se na ni celou svoji vahou položil. Vsakoval jsem do sebe tu hebkost, vláčnost a především rozpálenost každičkého milimetru její pokožky a nechával jsem to v sobě měnit v o to větší chuť po ní.

Rukama mi všemožně zvědavě putovala všude tam, kam jimi dosáhla, a sem tam mě i povzbudivě poškrábla. Po chvilce dalšího líbacího maratónu jsem ucítil drobný nárazy její pánve, když s ní začala proti mně dráždivě vyrážet. To pro mě byla konečná, protože nadrženější už jsem bejt fakt nemohl. To pnutí uvnitř mě se tímhle soustředilo už v tom jediným místě, který by mohlo vydržet v klidu ještě o trošku dýl. Junior se ale hlásil poslušně do služby a já vlastně nebyl proti, protože jsem to vzrušení potřeboval konečně srazit zas do normálních mezí. Znovu jsem se na malý moment zaměstnal jejím poprsím, ale když mi zajela rukama za trenky, jako by se nemohla dočkat, až Juniora vypustím ven, hodlal jsem s tím oddalováním potěšení neprodleně skončit. Nechal jsem její rty, který byly tím předlouhým líbáním celý naběhlý, prokrvený a jednou tolik hříšný, a zvednul jsem se nad ni, abych zkontroloval, jak je na tom ona.

Zmateně na mě zamrkla, proč přestávám, a když mi vyšla vstříc, aby si mě opět získala, kvapně jsem ji zastavil rozloženou dlaní na jejím krku a opatrně jsem stiskl. Vystrašeně a současně uspokojeně zavzdychala, jak ode mě takový odvážný gesto ani náhodou nečekala. Sjel jsem tou samou rukou od krku, přes ňadra a pupík, u kterýho jsem se pozastavil, když jsem ho párkrát obkroužil špičkou ukazováku, až k jejímu podbřišku, abych ji zbavil toho nejzbytečnějšího kousku prádla, když mi včasně došlo, že tohle mi pořád nestačí. Chci si s ní pohrát o trošku dýl. Opravdu pouze krátce jsem ji dvěma prsty zajel mezi nohy a zahýbal jsem s nimi nahoru a dolů, abych naznačil přes látku černých krajkových kalhotek to, čeho se ode mě ještě nějakou dobu nedočká, protože ji hodlám potrápit víc. Za to jsem si od ní vysloužil zlověstný přimhouřený pohled, který mi sliboval, že mi to vrátí, jenomže tady to teďka vedu já. Jestliže to je ale příslib do budoucna, tak to beru všema deseti. Společně s tím teatrálním mhouřením se chvíli co chvíli zakousla do svých přesladkých rtů anebo si je smyslně olízla, jak jí moje přehnaně asertivní chování z větší části imponovalo.

Plně se mi tímhle poddala, takže jsem si s ní usmyslel dělat, co uznám sám za vhodný, a já jsem ji vyloženě dychtil vidět na kolenou. Poslušně se otočila, když jsem ji to suverénním pohozením hlavy přikázal. Sama pak odhadla, že si má kleknout, a taky správně vydedukovala, že mi má nastavit tu svoji prdelku. V týhle pozici jsem si ji přál vidět ze všeho nejvíc. Měla pružně prohnutá záda a hlavu hrdě vztyčenou, kterou přede mnou brzo skloní, nebo ji k tomu sám přiměju.

„Jsi vážně zvrhlej,“ zavrněla jako spokojený kotě, ale dostatečně dravě jako lvice připravená k lovu.

„Mlč,“ zašeptal jsem jí s důkladnou výslovností panovačným tónem hlasu do ucha, když jsem se naklonil k jejímu ramenu, aby se mi neopovažovala odporovat a poslechla mě. Neodpustil jsem si opět přitom sáhnout na ten její ladný krk, který jsem pohladil od jejích vystouplých klíčních kostí až k bradě, za kterou jsem si ji přidržel a hbitým pohybem jsem její hlavu natočil mým směrem. Užasle mě sledovala a úplně pod mým pevným dotekem tála. Vrazil jsem jí na pusu tvrdý polibek s drobným skousnutím spodního rtu na závěr a potom jsem ji zase hrubě pustil. S tím cukavým hnutím hlavy jako by úlevně hlasitě vydechla a otevřela pomalu víčka, protože je při tom mým polibku slastně přivřela. Jako jsem předtím hladil její stehna, tak jsem teďka věnoval stejnou míru odvážný něhy i jejím rukám, kterýma se pozorně opírala o postel. A tak jsem rozloženýma dlaněma, abych si tu jedinečnou strukturu vryl do paměti všemi senzitivními receptory, cestoval až přes její ramena, když jsem si ty její mahagonový vlasy natočil kolem obvodu levý dlaně a trhnul jsem k sobě, až jsem jí zvrátil hlavu dozadu. Tím tahem jsem ale neustal, naopak jsem tahal dál a donutil jsem ji vzepřít se a postavit se pouze na kolena, přičemž jsem si ji opřel o svůj hrudník tak, aby ji Junior příliš neobtěžoval, ale měla o něm ponětí, protože o to pak bude to lepší předehra.

Ten lesklý ohon vlasů jsem jí přehodil dopředu, abych měl volný prostor, a pustil jsem se do oblíbávání její odhalený šíje a holých ramen. Nahnula se na stranu pro lepší efekt a prsty pravý ruky mi vpletla zas do mých vlasů, ve kterých se mi hravě probírala. Druhou rukou mi usídlila na stehně, přes který začala přejíždět nehty sem a tam, a když jsem jí jazykem kreslil mokrou cestičku po její citlivý kůži na krku, až jsem zavadil o lalůček ucha, několikrát jsem ho olízl a nakonec za něj zatahal, to ona mě kvůli tomu tahala za ty tepláky s takovou vervou, že se mnou i několikrát pořádně zacloumala. Proto jsem jí velkoryse dal nějaký čas na oddych, kdy jsem jí pouze zhluboka dýchal na krk, anebo jsem se o ní nosem či rty opravdu sotva postřehnutelně otřel. Neria ale byla natolik tím vzrušením vnímavá, že ani to jí neušlo a dokazovala mi to slabým zamručením nebo zasténáním. Příliš milostivý jsem k ní ale nebyl, protože jsem se sám skoro nedočkavostí třásl, abych si zopakoval ten minulý zážitek, který mi rozhodně nestačil. Náš první sex sice nebyl zrovna nejromantičtější, protože to nás podobně poháněla tahle animální tužba po jednom z nejprimárnějších ukojení, ale to jsem aspoň neměl takový otravný pocit, že jí chci vyšoustat mozek z hlavy jako teď.

Neuhlídal jsem si ruce, který automaticky zamířily k těm nejlákavějším partiím na její bezchybný postavě. Ta levá, zdrženlivější, napínavě kroužila po jejím plochým bříšku, kulaťoučké prdelce a občas velice nenápadně zabloudila ke středu její ženskosti, okolo kterýho se teďka točil i celý můj svět. Pravá ruka už takhle shovívavá nebyla, protože se chopila těch dvou úžasně tvarovaných pahorků, který jsem šťastně hnětl a mačkal. Téměř průsvitná krajkovaná látka její podprsenky mi to nijak neztěžovala. Jakmile její projevy uspokojení značně zesílily, i moje zkoumací procesy nabraly na intenzitě. Vtom jsem měl prsty v jejích kalhotkách, ani jsem si to nestačil včas uvědomit, co to dělám, jak jsem se tím nechal strhnout. Drapla mě křečovitě za gumu tepláků a hlava jí s těžkým, přerývaným výdechem klesla dozadu až na moje rameno, a pak přestala dýchat úplně, poněvadž jsem ukazovák a prostředník vsunul dovnitř jí samotný, abych triumfálně dovršil tu svoji mučící etudu. Nejprve ji chci ale slyšet prosit a škemrat. Procvičoval jsem si čím dál svižněji prstoklad, čímž jsem jí umožnil si sáhnout až na okraj edenu, protože těsně před vstupem jsem přestal a nechal ji spadnout opět na zem. Mohla za to i ona, jelikož její zapletená pěst v mých vlasech se postupně změnila na prostředek trýznivých muk, jak mi je snad mínila vyrvat z kořínků. Nekompromisně jsem ji od sebe odstrčil a než jsem ji znovu srazil na všechny čtyři, rozepnul jsem jí zapínání podprsenky.

Než se rozkoukala z těch kvapně odehraných událostí, protože jí stále cloumal ten bezmála orgasmický vzlet, to já už jsem si zas bohatě dopřával dávky detailních studií jejích fantasticky oblých tvarů, které přišly o další zbytečný kus oblečení.

„Proboha, Jarede,“ zakňučela frustrovaně, když jsem se konečně rozhoupal k něčemu, co se svým závěrem podstatně blížilo k samotnýmu aktu a co jsem záměrně nedokončil. Opět jsem se nad ní ostentativně vztyčil a s výrazem, jako že jsem neslyšel, co to říkala, a když se na mě otočila, aby zkontrolovala, kde to vázne, bezradně zakňourala, že ji takhle trestuhodně napínám.

„Říkala jsi něco?“ přeptal jsem se ledabyle, jestli jsem postřehl správně, že od ní ke mně přišel správný signál, který byl ale nesprávně položený. Zaznamenal jsem její tendenci se ke mně obrátit čelem, v čemž jsem ji zavčas zamezil tím, že jsem ji čapl za titěrnou látku posledního kousku prádla, což jí nyní stačilo k tomu, aby se zasekla a drobně se zachvěla.

„Jarede, prosím.“ Místností se úpěnlivě rozneslo ono kouzelný slovo, na který jsem po celou dobu neústupně čekal jak na rozsudek soudu. Pokud se domnívá, že jednou mi to stačí, tak to se šeredně plete.

„Cože?“ předstíral jsem i nadále okázale, že trochu nedoslýchám z toho důvodu, že to její prošení nebylo ani zdaleka takový, jak jsem si původně usmyslel. V jejím případě bych měl bejt rád i za tohle, ačkoliv je to v rámci milostných hrátek. Přemítal jsem nad tím, jaký má její hrdost hranice a kam je schopná je odsunout.

„No tak, Jarede, prosím,“ vybízela mě v tklivý prosbě, která se nápadně mísila s neústupným požadavkem, ze kterýho nehodlala slevit, což ani nemusela. V tomhle jí totiž s nadšením vyhovím.

„O co?“ zahrnoval jsem ji důvtipnýma otázkama, který měly naprosto zbořit ty nejdýl odolávající zbytky sexuálního napětí, který nás naladilo až do týhle neúnosný míry vzrušení. Sklíčeně znovu zaskučela, než se nadechla na kuráž, aby mi zodpověděla můj všetečný dotaz.

„Stáhni mi ty kalhotky dolů a prostě mě vošukej. Prosím tě o to, Jarede,“ žádala mě s mrazivě svádivým polohlasem, kterým mě k sobě úspěšně vábila, že i kdybych doopravdy nechtěl, což je asi ze všech možných hledisek totálně nemožný, neodolal bych jí.

Poněvadž jsem se tu celou dobu vžíval do role sexuálního otrokáře, který se rozhodl potrestat svoji neposlušnou vězenkyni, nepřipadalo v úvahu, že bych okamžitě provedl to, na co mě takhle důrazně a hlavně chlípně vybízela. Teprve se ale rozehřívám. Těžká ironie, protože Junior je připraven jako snad ještě nikdy, plně v pozoru, a při tomhle protahování budu asi dřív hotovej, než vůbec zasunu.

„Prosím,“ zašeptala roztřeseně plná očekávání a příslibů, který mě nakonec přesvědčily, že jsme si dohráli a teď začne to pravý rodeo. Beztak jsem se rozhodl si to zakončit, anebo začít, podle svýho, takže jsem se znova dlaněmi rozutekl po jejích hedvábných zádech a pěkně pomaloučku, abych ji odrovnal na dobro. Nevynechal jsem lopatky, který stáhla instinktivně k sobě, po vystouplých obratlech jsem klouzal dolů, zatímco ona se pod mýma dlaněma všelijak prohýbala, až k dvěma důlkům na její bedrech ke kterým jsem se sklonil, abych každý zvlášť políbil. Její krása mě vážně očarovávala. Při mých dalších dvou letmých polechtáních její bezchybnosti, kdy se pod mými rty úplně propnula, čímž se mi nevítaně vzdálila, což jsem řešil tím, že jsem si ji pevně přidržel za boky. Zavrtěla tím svým zadečkem v dalším ze svých svůdných gest, který mě neuvěřitelně dráždily. Nedokázal jsem víc sečkávat.

Zuby jsem se zaklesnul za lem jejích krajkových kalhotek a skoro jsem se ani nemusel namáhat s jejich sundáváním, protože jí po heboučké pokožce sjely dočista samy. Ještě jsem ji přes tu zadinku trošku surověji plesknul, až ublíženě zasyčela, než jsem si ji naposled prohmatal a nastavil si ji líp na sebe. Při tom výhledu na její odhalený tajemství jsem se obratem zatřásl. Proniknul jsem do ní bez sebemenšího problému, protože byla natolik rozdrážděná, že div nevytekla. Oba dva jsme rázem ustrnuli v napjaté póze s dlouhým, úlevným vydechnutím, protože tomu mučení byl naštěstí už konec. Čekala nás pouze bouřlivá cesta do vesmírných dálek.

Další příraz jsem nijak neuspěchal, spíš jsem si dával záležet na plynulosti a abych se dostal, co nejdál mi to dovolí. I tohle bylo něco naprosto kurevsky dokonalýho. Ne být v ní a vnímat ji všude kolem sebe, nebo teda, to taky, ale především stát se její součástí. Splynout s ní v jedno. Jedno tělo, jedna duše.

Nabíral jsem na tempu a stále jsem si ji přidržoval za pas, čímž jsem si sám korigoval ráznost nárazů její prdelky, abych jí nějak neublížil, protože mi přišlo, že už je v takový rauši, že si ani neuvědomuje, co se jí opět hladce podařilo pojmout. No jo, nebudu si nic nalhávat, tam dole jsem obdařenej víc než dost, a někdy je to docela až na škodu.

S úžasem jsem sledoval Neriu, jak postupně přechází od zajíkavých vzdechů až k hekavým vzkřikům, který omezovala tím, že měla přivřenou pusu, aby nebyla moc hlasitá a venku neměli pozdvižení. Přinejhorším zakročím já sám, ale zatím mi to takhle vyhovuje. Pořád nad okrajem propasti rozkoše. Přirážel jsem rytmičtěji a razantněji, což vedlo pouze k dalšímu jejímu sténání, který se prolínalo s tím mým, protože jsem jí musel dát nějak najevo svoje potěšení z tohohle skvělýho spojení. Vyvrcholení se neodvratně blížilo, ačkoliv jsme teprve před chvilkou začali. Jenže tohle je tak nepředstavitelně intenzivní, čistě o utišení vášně, která snad nemá ani hranic v našem případě.

Naše zpocená těla neustále hbitěji vycházela proti sobě a zuřivě se hnala za orgasmickým cílem. Nevystačil jsem si s touhle delikátní pozicí a ohnul jsem se v zádech, přičemž jsem zapojil dlouho nevyužité dlaně, který se vrátily na jejich oblíbený místečka. Skoro jsem zkopíroval linku jejího těla, jak jsem se k ní přitiskl a tvář jsem složil pod jejíma lopatkama. Stíhal jsem nějak moc věcí. Promačkával jsem jí ňadra, pánví jsem stejně efektivně vyrážel proti ní a ještě jsem jí druhou, relativně volnou rukou šátral po nějakým volným prostoru, který bych na ní našel. Osvědčila se mi její levá půlka se stehnem a podbřišek s příležitostným sáhnutím na její kouzelný knoflíček. Za týhle kombinace by nejspíš blahem ječela, kdyby se zevnitř nezahryzla do úst, a proto jenom hrdelně mručela. Vlnila se pode mnou mnohem živěji než před momentem, což mi napovídalo, že i ona brzo bude.

Musel jsem jí vidět do obličeje. Potřeboval jsem jí do něj vidět, a to neprodleně. Nezaváhal jsem a během pár sekund jsem ji, kdoví jak, přetočil a zalehl jsem ji, abych nijak významně nevyšel z tempa. Obemknula mě těsně stehny okolo trupu, jako mě obepínala i zevnitř. Navázal jsem s ní oční kontakt, který tuhle jedinečnou chvíli o to umocnil. Bylo to doslova dechberoucí. Její jemná tvářička se i pod tíhou blížícího se orgasmu roztáhla do úsměvu, který jasně ukazoval to štěstí, které nevycházelo jenom z toho, že jsme spolu právě pekelně živelně píchali. Ne, ne… My jsme se spolu milovali. Jo, do hajzlu, my se milujeme. I kdyby mi tohle v hlavě nesvitlo, vím, že se na ni usmívám úplně stejně tak, jako ona na mě. Je to pro mě automatický.

Vnikal jsem do ní hlouběji a hlouběji a tlumil jsem svoje steny tím, že jsem měl pusu zabořenou v jejím bujném hrudníku, který se prudce zdvihal a pak ještě prudčeji klesal. Ona mezi křečovitě sevřenými prsty svírala přehoz na posteli a celý její trup se pode mnou kroutil, když už se nijak hlídat nesvedla. Jakmile se pokojem rozhostily její první velice halasný výkřiky, umlčel jsem ji svým všestranným jazykem, který se vřelostí přijala.

Počítal jsem s nanejvýš třemi přísuny a bude po všem, což se přesně tak odehrálo. Před očima jsem měl pojednou barevný ohňostroje a nevnímal jsem nic jinýho, jak se mi ta masivní vlna mravenčivýho uspokojení rozlévala ztuhlým tělem, až ho zahltila úplně celý. Snad kromě toho, že se kolem mě pravidelně stahovala a navíc mě nechala jít až na svoje dno. Totální zatmění, který mě svou neskutečnou mocí úplně strhnulo. Trochu jsem se z toho po několika sekundách zmátožil, takže jsem oči zase ukotvil na ní, abych tam viděl ten nejvíc výstižný výraz, který mluvil za všechno. To mě dodělalo. Ona pořád tak zvláštně pulsovala hřejivým teplem, kterým skvěle doplňovala tenhle nevýslovně skvělý orgasmus. Nechávali jsme ho oba slastně doznít, přičemž jsme si bezprostředně hleděli do očí a láskyplně jsme se objímali jako dva čerstvě zamilovaní. Sladkou tečku jsem tomu dodal, když jsem si položil čelo na to její a přitom jsem se dotknul jejího nosu. Bez ustání se euforicky usmívala a dlouze, vděčně mě políbila. Já nejinak. Současně jsem nabyl pocitu, že se asi radostí rozskočím, protože jsem tak zatraceně šťastný. A do prdele, já jsem do ní zabouchl. Jsem do ní neodvolatelně a nezvladatelně zamilovaný. Miluju ji celou svojí bytostí. Až to bolí.. 

 


Jay

Jay

Jay

Jay


Myslím, že k tomuhle nemám co dodat. Já vlastně ani nevím, co bych měla. :D Původně jsem tuhle kapitolu chtěla věnovat, ale pak mi došlo, že by to asi bylo docela divný. :D Takže až tu další, u té se to celkem hodí. :) Víc prozrazovat nebudu, snad je to, že se nemusíte zatím ničeho bát. :) 

Děkuju moc za všechno!! :33 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost in the Love - 34. kapitola II.:

3. Sabienna přispěvatel
06.05.2014 [16:29]

SabiennaZdravím, Emi, tak jestli myslíš již zmiňovaný Hurricane, největší inspirace téhle kapitoly, což je vlastně takový film, i když kratší a hudební, tady máš na něj odkaz a můžeš porovnat, jak moc jsem k originálu blízko nebo daleko https://www.youtube.com/watch?v=3RLwuDQSkDI :D :)

2. Ema
05.05.2014 [21:11]

Mohu se zeptat je toto i film? jestli ano napsaly byste mi nazev prosim :) Emoticon Emoticon

1. Pavluss přispěvatel
04.05.2014 [18:21]

PavlussPrima jdu na Hurricane dil!!! :O :-D 3:) tak jo ted se tu smeju, kdyz mu dala tavku. To bylo dost dobry :-D :-D :-D ty musis byt chlap Sabi. Jinak si nevysvetluju, ze tak skvele popisujes Jareda jako naproste nadrzene muzsle libido si poradne a co nejvic "zasunout" :O :-D ja te zeru! Je to kurva uzasny! :-D to je porno doprdele! :-D to musim dat Kaji precist. Paneboze :-D :-D cloveve cist si tohle Jared, tak ti rekne, ze jsi genius hele :-D :-D panovacny, nadrzeny, neukojena tuzba, nenasytny...ou jeeeey mam pokracovat? :-D :-D :-D ty vole ona ho jako prosi, aby ji osukal? :-D :-D panovacnej az hruza :-D :-D kazdej chlap si musi pochvalit svyho malyho spacka. V Jayove pripade je to jeho zvyseny ego vazne poburujici a fakt delikvatni :-D :-D :-D to je kurva dost dobry popis sexualniho aktu clovece :O (y) ano! Ano! JOOOOOOje do ni zamilovanej! Vedela jsem to!!! :-D :-D :-D bravossima bella!!!! :-D :-D skvely dil a mooooc skvely siiis! :) <3 <3 <3
Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!