OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lost in the Love - 26. kapitola



Lost in the Love - 26. kapitolaJared hodlá dosáhnout svého a Neria se mu jen těžko ubrání. Zlomový okamžik Jareda a Nerii nastal, a já vám přeju, ať si ho co nejvíc vychutnáte, protože pak se všechno zase otočí. Krásné počteníčko, Vaše marSabienna

JARED

Za neustálýho líbání jsem ji několika dlouhými kroky přitiskl ke zdi, ale ještě předtím jsem ji jemným tlakem na její výstavní pozadí nechal obkročmo vyskočit na sebe. To horko jejího těla mě přivádí doslova k šílenství. Zatímco ona se svými jemnými prstíky odvažovala pouze do mých vlasů, ve kterých mě buďto láskyplně vískala, anebo když se opřela do polibku, tak mě naopak opatrně tahala, ale já jsem rukama zpracovával celou její výstavní postavu, kam jsem jimi jenom dosáhl. Pokaždý, když jsem zabrousil k jejímu útlýmu pasu a k jejímu oblýmu pevnýmu zadečku, nohama mě o poznání silněji stiskla a do polibku vložila o něco víc chtíče a nedočkavosti. Moje vzrušení každým momentem stoupalo výš a výš, a už teďka jsem měl takový pocit, že zanedlouho přímo exploduju. Jestli tohle není ano, tak už potom nic.

Takovou dobu jsem to v sobě držel, že jsem se v tenhle moment hodně přemáhal, abych nepůsobil jako nadržený hovado, který chce akorát zasunout. No dobře, v tuhle chvíli jsem na nic jinýho fakt nemyslel, ale mezitím jsem si užíval každou sekundu, kdy jsem se jí mohl nenasytně dotýkat, líbat ji a mít ji takhle proklatě blízko u sebe. Nevnímal jsem absolutně nic, co se dělo kolem mě, protože pro mě právě existovala pouze ona a nic jinýho. Dál jsem nijak neotálel a zajel jsem jí rukama pod tričko, abych si tu hebkost její snědý pokožky vychutnal naplno. Jakmile jsem celou plochou dlaní začal přejíždět po linii jejích holých zad, reagovala na to takovými drobnými, ale přesto neskutečně dráždivými pohyby, který na mě měly okamžitý účinek. Nejen dole v kalhotách, ale úplně jsem hluboko uvnitř sebe pociťoval, jak ve mně probouzí něco, co tam velice dlouho tiše vyčkávalo na tu správnou chvíli. Na tu správnou partnerku.

Na chvíli jsem nechal její přesladký rty, kterým se ani v nejmenším nemohlo vyrovnat i to nejlahodnější, co jsem kdy v životě ochutnal, a že toho bylo celkem dost, když jsem procestoval přes půlku světa. Momentálně byly od toho ustavičnýho a náruživýho líbání o něco růžovější a plnější. Nos jí nepatrně zrudnul, jak se s tím mým neustále třel. Ještěže jsem se na dnešní večer oholil, protože jinak by jí to asi takhle příjemný nebylo. Přesunul jsem se k jejímu krku, kterýmu jsem se nápaditě věnoval. Sem tam jsem jí po kůži přejel jazykem, pak jsem ji lehce nasál, abych ji mezi zuby mohl opatrně skousnout, anebo jsem ji jenom tak nahodile oblíbávál drobnými, letmými polibky, protože jí to dělalo dobře úplně všechno. Zatímco já jsem si s ní pohrával, ona zvrátila hlavu dozadu a opřela si ji o zeď, aby se víc soustředila na to, co dělám, a dala mi tím i taky víc prostoru. Odpovídala mi tím, že občas slabě zasténala a zhluboka dýchala, nejen proto, aby dohnala nedostatek kyslíku kvůli tomu zběsilýmu líbání, ale protože ji to vzrušovalo. Není sice první ani poslední, ale ona to doopravdy prožívá, a to děsně rajcuje i mě. Nestál jsem o nic jinýho, než abych ji potěšil všemi možnými způsoby, kterými jsem jen mohl. Udělal bych pro ni první poslední. Naprosto cokoliv.

Čím víc jsem se do toho vžíval, tím víc se mi poddávala a odevzdávala. Zezačátku byla taková ostýchavější a nejistější, ale teď se mi probírala vlasy s o poznání větší vervou, že mě to někdy i zabolelo. Nato já jsem ji naopak na krku skousnul o trošku silněji, aby věděla, že to opravdu tahá, i když od ní se mi to teda líbí, načež se jí z polootevřených úst vydralo nepatrný syknutí, jednak podrážděný, ale především slastný. Po chvíli se dokonce odvážila mi zajet i pod košili, kde mi přejížděla bříšky prstů s delšími nehty, kterými mi zanechávala začervenalý cestičky demonstrující její napětí a rozdráždění. Když jsem se chtěl opět navrátit k jejím obratným rtům s ještě obratnějším jazykem, zastavila mě tím, že mi položila obě dvě dlaně na tváře a mírně mi stáhla hlavu dozadu. Zadíval jsem se jí tázavě do očí a přitom jsem využil tý chvilky nečinnosti, abych taky nabral potřebný vzduch do plic. I když jí hledět do těch dvou čokoládových tůní bylo náročnější, než se jí věnovat jakkoliv jinak. Vážně se obávám, že tam uvidím něco, co mě donutí přestat. Avšak to mé právě probdělý já mi neodbytně našeptává, že už stejnak přestat nedokážu.

„Děje se něco?“ promluvil jsem první, když na mě pouze dlouze hleděla a zběsile oddechovala. Nemusela vůbec nic říct, abych poznal, že stále váhá, jestli tomu absolutně podlehnout, nebo mě poslat do hajzlu.

„Včera jsem tu byla se Shannonem,“ pronesla takovým nijakým tónem, ze kterýho se nedalo vyčíst, jestli mě zkouší, anebo mi říká pravdu. Vzhledem k tomu, že se dali zase dohromady, bych si tipnul, že to myslí naprosto upřímně. Kupodivu mi to je totálně jedno. Hlavní pro mě je, že teď ji mám sám pro sebe, a ostatní mě nezajímá.

„Hezkej pokus,“ okomentoval jsem to s lehkou ironií, aby nebylo slyšet, že mi je v podstatě jedno, co mi namítá, aby mě odradila. Asi sama nesvede říct natvrdo ne, i když jí k tomu svědomí pravděpodobně ponouká, ale ta touha ji jednoduše přemáhá. Jako mě. Zřetelně si uvědomuju, že dělám špatnou věc, ale ani to mi nezabrání v tom chtít ji. Dostat ji. Mít ji.

Několikrát rozpačitě zamrkala a nohy sesunula podél těch mých až na zem. Nechal jsem ji, když jsem sundal ruce z tý její skvostný prdelky, ale stejně jsem se jí zcela nepustil. Dlaně jsem přesunul alespoň na její krásně ženský boky, přes který jsem jí přejížděl palci, abych na ni nezůstal akorát tupě zírat. Ona si mi za krkem spojila ruce a nárazově jsem ucítil na temeni její kradmý dotyk, když mi přes šíji přejela palcem. Možná spíš nedopatřením, protože si nervózně pohrávala s rukama, jak jí to v hlavě naplno šrotovalo. Bez ustání na mě intenzivně upírala svoje oči a jako by u mě hledala pomoc. Tušil jsem, že když ji nechám příliš dlouho přemýšlet, že ta její racionálnější část osoby vyhraje, protože zajisté bojuje s tím, že si zvolila Shannona a najednou je tu s jeho bratrem. Tohle dilema skutečně chápu, ale ani to mě nemůže zastavit.

Nešťastně si povzdechla a nakonec ze mě sundala i ruce v takovým rezignujícím gestu, kdy nejspíš totálně netušila, co si počít. Ne že bych to úplně vítal, ale alespoň jsem měl chvilku na uklidnění, protože jsem si plně uvědomil, že se nacházím tak nějak na hraně. To ona ovšem taky, akorát má nepoměrně silnější vůli než já se s tím správně vypořádat. Jenže ona je výjimka. Všechno, na co jsem běžně spoléhal, v jejím případě úspěšně selhávalo. Ale ne že by mi to vadilo. Neria s tím ale, naštěstí, anebo naneštěstí, bojuje. Sice se mi na mysl tlačí smyšlení, že ji nenechám se rozmyslet, ale to by potom nebylo čistě její rozhodnutí, o který jsem do teď tolik usiloval.

„Chápu to,“ přiznal jsem chápavě a nechtěně i zčásti zklamaně, když se to vyvinulo tímhle směrem. A jak se rychle ta vášeň a vzrušení vytratily neznámo pryč a nezbyl z nich téměř ani drobný náznak, tedy krom stále zrychlenýho dechu a rudých úst, i moje zapálení pro věc jaksi upadalo. Po týhle poznámce se mnou opět navázala velice silný oční kontakt, u kterýho jsem měl pocit, jako by jím nenávratně pronikala dovnitř mě, aby si mohla se vší parádou prohlédnout to, co tam leží pevně zakořeněný již nějaký ten pátek. Jen ať, usnadnilo by mi to hodně moc věcí, protože něco sám slovy snad ani vyjádřit neumím. Na ni jsou obyčejná slova příliš málo.

 

NERIA

„Očividně ne, když tu ještě pořád stojíš,“ namítla jsem mu na to vyčítavě, když mě záměrně stavěl do takové situace a oblboval mě přitom tou svojí dokonalou vůní, když u mě stál takhle nebezpečně blízko a kterou jsem co nejvíc nenápadně plnými doušky nasávala do sebe. Nemluvě o tom, že jsem znovu okusila ty jeho božské rty. A to jsem neměla, nikdy. Byly totiž příšerně návykové. Chtěla jsem víc, mnohem víc, ale zároveň jsem toužila po tom se sebrat a zmizet někam daleko, abych tomuhle všemu unikla. Připadala jsem si jako v nějakém vytouženém snu, ale přitom i v ošklivé noční můře. Nemůžu si pomoct, vyloženě dychtím po tom tu s ním být, protože… prostě, to je prostě on, jenomže moje tentokrát duchapřítomné svědomí se mi otravně hlásí každou sekundou výrazněji a výrazněji a utlačuje ten můj spalující chtíč po někom, koho mám doslova na dosah, ale přesto mnohem dál než kdykoliv jindy. Kupodivu moje obvyklá spontánnost o sobě pro dnešek nedává ani trochu vědět. Díkybohu. A ovšemže se mi na mysl nedere nikdo jiný než jeho vyvedený starší bratr. Zvlášť po tom, čím jsme si tu spolu prošli. Jenomže Jared je Jared…

„Tak je to asi silnější než já,“ přiznal mi bez zaváhání takovým zastřeně vábivým šeptem, který mnou projel jako hypnotizující vlna, která mi záhy zatemnila zdravý úsudek. Jistě k tomu ani nepřispělo to, když se opět osmělil k tomu, aby se mě sebejistě a roztouženě dotknul. Rázem jsem měla pocit, že z té kůže nejspíš vyskočím. Následně tou svojí dlaní, do které svedl vměstnat takové obrovské množství něhy a touhy, vyjel po linii mé postavy přes krk, kde udělal špičkou ukazováku pár hravých kliček, až k mým rtům, přes které zlehka přejel palcem, jako by se tím se mnou mínil rozloučit. Jenže na mě to mělo přímočarý dopad, nejen tím intimním dotykem, ale především tou zakletou větou, tudíž jsem měla obratem po dilema.

Doslova jsem se na něj vrhla v takovém zuřivém zapálení, abych nic dalšího nepromeškala a dostala jsem, co nejvíc to jenom jde, což znamená naprosto všechno. Jareda to moje nenadálé otočení nijak nezaskočilo, protože mě okamžitě pevně sevřel ve svém neochvějném náručí, ze kterého mě zajisté ani nehodlal propustit, i kdybych se o to pokoušela ze všech svých sil. Stejně bych neměla sebemenší šanci…

Po té menší zachmuřené odmlce se ta předešlá naléhavost a náruživost opět znenadání vynořila a stala se mnohem živější a pohlcující. Úplně jsem cítila to palčivé napětí mezi námi, když jsme se navzájem přímo magneticky přitahovali. A oba dva jsme s ním stejně zoufale toužili skoncovat.

Ani jsem nějak souvisle nezaznamenala, že jsme se přesunuli k té úžasně pohodlné posteli, jak jsem byla hluboce zabraná do toho vášnivého propojení dvou zvídavých jazyků, které se horečně zmítaly v divokém tanci. Taktéž mi uniklo i to, že jsme se tam dostali již oba o nějaký ten kousek svršku lehčí. Vzhledem k tomu, že já jsem toho od začátku neměla moc, tak to od něj bylo značně nefér, když ze mě ještě další oblečení sundal, tudíž jsem se toho ujala já. Zatlačila jsem mu na ta jeho široká ramena, přes která jsem čím dál častěji přejížděla, když ten dlouho utlačovaný chtíč závratně stoupal a nešel nijak ukočírovat, natož potlačit. Ale to samozřejmě nehrozilo. Ihned se mi podvolil a klesl až na hranu postele, kde se posadil a mně pohotově stáhl s sebou dolů. I kdyby to neudělal, udělala bych to sama. Jednak abych nepřišla o tu jeho nejtěsnější blízkost, ale hlavně o ty jeho božské rty, které se mnou vyváděly bezmála divy. Těch jsem se doopravdy nemínila na dalších několik nekonečných minut vzdát, byť pouze na pár sekund. Jaktěživ jsem něco podobného z obyčejných polibků nezažila, nepocítila. Vycházelo z nich tolik úžasných emocí, které jsem uvnitř sebe vnímala úplně stejně. Byla to taková dechberoucí smršť citů, které v člověku probouzely to nejsilnější a nejpřirozenější.

Usadila jsem se mu co nejpohodlněji opět obkročmo na klíně a záhy jsem mu po jeho vypracovaném těle sjela až k lemu trička, abych mu ho bleskově sundala, protože jsem pro tuhle chvíli nezkrotně prahla po jeho nahé kůži s těmi dokonale vyrýsovanými svaly, které jsem plánovala náležitě ohmatat. Nutně jsem potřebovala cítit jeho hříšně horoucí kůži na té své, abych si tu jeho bezprostřední blízkost uvědomila naplno a dodala tomu ještě větší intimity. Napomohl mi tím, že zvedl ruce nahoru, a jakmile byl bez trička, okamžitě si mě na sebe namáčkl, takže jsem si ani krátce nestačila prohlédnout tu jeho svalnatou figuru, kterou jsem sice viděla nespočetněkrát, ale tohle bylo za naprosto odlišných podmínek.

Následoval další maraton divokého líbání, než se toho dostatečně nabažíme, abychom se mohli posunout zase o něco dál. Jedním z klíčových náznaků byl i jistý tlak v Jaredových kalhotách, který jsem snadno zaznamenala, protože jsem seděla přímo tam. To už na mě bylo moc. S hlubokým nádechem jsem se od něj odtrhla tím stylem, že jsem ho chytla možná až hrubě za vlasy a stáhla jsem mu hlavu dolů. Nenechal se nijak zaskočit, jelikož mě prudce chytil kolem pasu a smýkl se mnou na postel, načež mě hbitě zalehl celou svojí váhou, aby mě pod sebou bezpečně uvěznil. Jistěže jsem proti tomu nijak nezakročila, akorát jsem se pohodlně uvelebila tak, aby mě nic nikde netlačilo. Zas takhle rychle vlítnout jsem na to nechtěla, ačkoliv mě to natahování skoro až deptalo. Naopak to bylo ale o to víc vzrušující a potom i strhující.

Jared už mi aktivně stahoval i z boků ty moje drobné semišové kraťásky, zatímco on měl na sobě ještě spoustu materiálu a nedal mi ani možnost to nějak změnit, jak horlivě se mi věnoval, protože já mezitím nebyla schopná skoro ničeho. Změnilo se to až s tím, když se opět rozhodl se zaměřit na jinou část mého těla, než na rty. Tentokrát se na krku zastavil jenom na pár vteřin, protože se mu nabízela daleko zajímavější a citlivější místa, která zatím nijak neprozkoumal. Svými úžasnými rty s tím obratným jazýčkem si razil cestičku přes můj hrudník, jehož horní části poskytoval spíš manuální pozornost, čímž mi po rozpálené kůži vytvářel vlhkou stezičku až k podbřišku, kde jsem se již pod jeho rty celá kroutila a prohýbala se současnými rozvášněnými steny, které se mi ustavičně draly z hrdla ven, a čím byl níž, tím přidávaly nekontrolovatelně na intenzitě.

Když mi polibky a kousanci pokrýval pravé stehno a mířil mi rovnou mezi nohy, kde by si zajisté vyhrál nejvíc, to už jsem ho hodlala zastavit, protože teďka jsem byla na řadě já. Navíc jsem si nebyla úplně jistá, že tu předehru chci protahovat až takhle moc. Nemohla jsem se dočkat toho momentu, kdy ho budu mít v sobě, kdy bude mou součástí. Však o to nám šlo především.

Jared ke mně konsternovaně vzhlédl, když jsem se najednou vytáhla na kolena, ale zakrátko se zorientoval a udělal přesně to samé, takže jsme se setkali někde mezi v dalším bouřlivém polibku. Duchapřítomně jsem mu zahákla bříška prstů za pas černých kalhot, ze kterých jsem ho bez prodlení začala vysvobozovat. Hlavou mi přeběhla pobavená a také udivená otázka, co se stane, až to udělám. Přesněji, s čím na mě Jared přijde, protože pro mě již dávno není žádným tajemstvím, že to, co má Jared v trenkách, je doslova hříčka přírody. Ne že by snad Shannon na tom nebyl se svou chloubou nějak špatně, to rozhodně ne, pořád jasný nadprůměr, ale Jaredovi bylo naděleno přece jen víc. I v normálním stavu mě ten jeho poklad uváděl do rozpaků, natož potom ve stavu pozoru. No co, nemá nosit takové upnuté kalhoty, ne?

Při tom vysvlékání Jared ztratil jaksi rovnováhu a svalil se na postel, což se mi náramně hodilo. Jakmile jsem mu stáhla kalhoty z kotníků, po čtyřech jsem se k němu pomaličku a houpavě blížila, čímž jsem ho zaručeně provokovala, protože jeho oči se urputně pokoušely ustát v těch mých, jenomže když jsem mu ukazovala svoje plné trojky ještě pořád v podprsence, tak se prostě neudržel, a to doslova a do písmene. Podepřel se lokty, aby mi vyšel vstříc, ale zatlačila jsem mu ihned na hrudník, abych ho opět položila do peřin. Nad tou mojí rázností se pouze spokojeně pousmál a nespouštěl ze mě zrak až do té chvíle, než jsem se vrhla na jeho rty, které jsem hodlala pouze krátce polaskat, abych se mohla též zaměřit na jiné části jeho osvaleného těla. Nasála jsem mezi zuby jeho spodní ret a trošku důrazněji jsem ho kousla, když on mě předtím taky hladově okusoval jako nějaký velice chutný zákusek. Ne že bych to snad nechápala. Nepatrně vzrušeně sykl a nato mi položil obě dvě ruce na boky, na které poměrně neurvale zatlačil, jak ho totálně ovládaly jeho rozjařené smysly, takže jsem se mu málem posadila přímo na ten stožár v těch značkových trenkách.

Proto jsem ho raději nechala a pokračovala jsem na jiných místech. Stejně jako on jsem nemohla vynechat krk, který jsem ale odbyla beztak poměrně spěšně, jelikož jsem se chtěla zaměřit na význačnější části na jeho perfektní postavě. Přes kratičké, letmé pusinky, kterými jsem zasypávala tu neskutečně jemnou a naprosto vroucí pokožku, jsem mířila k bradavkám, se kterými jsem si mínila kapku pohrát. Nejprve jsem se ale pozastavila u jeho pravé klíční kosti a jeho tetování, které jsem na něm zbožňovala ze všech nejvíc. Celou plochu Provehito in Altum jsem přejela dlouze a napínavě jazykem a nakonec jsem mu tam vlípla jednu něžnou pusu. Ačkoliv jsem do toho byla taktéž zcela ponořená, neušlo mi, že se mu při tom zatajil dech, což prostě nešlo nepostřehnout, když neustále zhluboka a trhaně dýchal. Navíc se u toho celičký propnul a ztuhnul.

Takovéhle jednoznačné odezvy se mi hodně líbily a pobízely mě, abych o něco přidala, takže jsem nadále nijak neotálela a načala jsem další hrátky, tentokrát s pravou bradavkou. Přidala jsem k tomu svoji pravou ruku, kterou jsem měla volnou, aby z toho měl větší požitek, což zajisté měl, když si sem tam potěšeně tiše zamručel. Dlaní jsem mu přejížděla přes ty zřetelně vymezené partie tvrdé svalové hmoty, mezi nimiž byly malé linie, které přesně udávaly jejich perfektní tvar. Konečky prstů mi přes ně bez ustání putovaly, jako by se pokoušely si tu dokonalou strukturu skrz vjemy vrýt do paměti. A když jsem k tomu občas zabrousila níž a zlehka jsem ho poškrabala, to vrněl mnohem víc. Jeho nenechavé ruce mi bloudily po těle a pozastavovaly se hlavně u mého pozadí, na bocích a v pase tak, aby mě měl pod kontrolou. Najednou zachytil moji ruku, která si to mířila pro změnu po jeho hrudníku výš, čímž si upoutal moji tázavou pozornost. S jeho šibalským úsměvem mi došlo, že už by rád s tím natahování skončil, protože ani jeden z nás již většího vzrušení rozhodně dosáhnout nemohl. Sama jsem měla takový mocný dojem, že bych se brzo udělala jen z toho, jak horlivě se mě dotýká a jak vyzývá a nestydatě líbá. 

Přitáhl si mě opět nahoru k sobě, ale než jsem se stačila k něčemu rozhoupat, opět jsem ležela pod ním na lopatkách a vstřebávala jsem jeho nedočkavé polibky.

„Víš o… tom… jak neskuteč… ně… úžasná jsi?“ dostal ze sebe unešeně a zejména udýchaně mezi polibky, když pokaždé nakrátko přestal, ale nevzdálil se ode mě ani centimetr, takže jsem rozpoznala, že se šťastně usmívá. Tahle jeho milá poklona mi bez prodlení připomněla Shannona, protože mi onehdy při našem poprvé řekl to samé. Do detailu jsem si tu chvíli vybavila včetně mé odpovědi. Pro Jareda jsem ale měla zcela odlišnou, ale nanejvýš výstižnou.

„Tak to se k sobě dokonale hodíme,“ zašeptala jsem přesvědčeně a přiložila jsem na několik vleklých vteřin ústa na ty jeho, aby bylo zřejmé, že tomu vážně věřím a že bych si to dokonce uměla představit.

Během další sotva postřehnutelné chvíle jsem měla dole i poslední kousky prádla a krom toho jeho zbytku oblečení nic nebránilo tomu, abychom spojili naše po sobě toužící těla v jedné z nekrásnějších a nejpřirozenějších lidských činností a ukojili tak tu neodbytnou potřebu, která v nás obou postupně narůstala, až nás přivedla sem.

Vytáhla jsem se o něco výš, protože v tom zmítání jsme se na té ploše postele dostali docela blízko k okraji. Tím se mu naskytla skvělá možnost si mě prohlídnout v celé mé kráse, ale on byl natolik taktní a soustředěný, že se nepodíval nikam jinam než zpříma do mých očí, které ho bedlivě sledovaly. Nenechal to jen tak a obratem mi to vrátil, když ze sebe shodil i ten poslední kousek zbytečné látky. Nepodívala jsem se, ačkoliv mě to nehorázně lákalo, ale zato jsem se zeširoka usmála.

Byl konečně konec tomu oddalování potěšení, které nás společně vybičovalo do maximálního stavu vzájemného chtíče. Připadala jsem si jako smyslů zbavená. Nedokázala jsem pomyslet na nic jiného, než ať už je uvnitř a naprosto celou mě zaplní. Dneska jsem nestála o žádné něžnosti a ohledy, ani v nejmenším.

Olízla jsem si smyslně rty, když se ke mně příšerně zdlouhavě přibližoval, a sama jsem mu roztáhla nohy. Jeho oči vyloženě žhnuly žádostivostí a nepotlačitelnou dravostí, se kterou si mě hodlal hned teď na místě vzít. Chytl mě pod koleny a stáhl si mě o trochu níž, aby si mě přizpůsobil k sobě a vnikl do mě s tím pohybem, který vyvolal záhy další. Oba dva jsme se prohnuli a ustali v tom momentu uvolnění z prvotní euforie, když jsme pokořili ten nejzákladnější prvek tohohle spojení. 

Následovně jsme se opět střetli pohledy, ve kterých se jistě nacházelo úplně to samé, a i proto jsem si neodpustila mu darovat jeden další z těch křehkých polibků, které odhalovaly i ty nejniternější pocity. S tím se začal pravidelně pohybovat, čemuž jsem se hned přizpůsobila, a společně jsme tak zamířili až k vrcholu. S každým dalším přírazem, který mimochodem nabíral razantnosti a rychlosti, byl hlouběji a blížeji. Přestávala jsem se úplně ovládat, protože tohle jsem prostě nikdy předtím nezažila.

Místností se čím dál hlasitěji neslo moje milostné vzdychání a sténání, které se prolínalo s tím jeho, občas přerušené bolestným syknutím, když jsem mu zatnula nehty do zad příliš necitlivě. Vnímala jsem dost zřetelně, že to vyvrcholení přijde hodně brzo, protože to šlo naprosto mimo veškeré moje zkušenosti a zážitky. Tohle byl surový, animální sex, který už asi pravděpodobně nikdy nezažiju. Jared si toho musel určitě všimnout taky, takže se ani nesnažil o nějakou víc odlišnou změnu polohy, než že mě vyzvedl nahoru a omotal mi svoje ruce kolem trupu, aby to všechno bylo ještě omamnější. Já jsem pokračovala v drápání mu do zad, což jsem běžně mužům nedělávala, jenže on ve mně vyvolával něco, o čem jsem absolutně netušila, že ve mně dřímá.

Posledních několik přísunů, když jsem se před tím orgastickým výbuchem celá propjala, křečovitě jsem ho sevřela jak dlaněmi, tak zevnitř, a skoro jsem odpočítávala sekundy, než dosáhnu až ke hvězdám. Jared si mě chytil za ramena a naposled přirazil až snad na celou délku, načež se každičkým milimetrem mého těla rozlila ta explozivní, devastující vlna, která mě totálně paralyzovala. Na povrch vyústila v halasný výkřik, který s tím, jak se ta nezměrná rozkoš dostávala do každého kousku mého těla a postupně odeznívala, skomíral až v tichý, nenápadný smích, jak jsem se vzpamatovávala z té nebývalé euforie a pocitu nenadálého štěstí.

Jakmile ta největší smršť přešla mým tělem, sklopila jsem hlavu dolů a opřela jsem si ji čelem o tu jeho, když ke mně naopak nahoru vzhlížel. Během těch pár sekund si stačil povšimnout, jak se blaženě široce usmívám a slabě se pochechtávám, což u něj vyvolalo to samé, poněvadž jsem mu tím nepochybně pořádně pozvedla ego. Byl to neuvěřitelně výjimečný moment, který se mi vryl hluboko do paměti, ze které ho jaktěživ nedostanu, tím jsem si byla nanejvýš jistá, protože všechno to, co jsem právě cítila, bylo téměř až magické.

Nepřemýšlela jsem nad tím, co se právě odehrálo, jako jsem to dělávala kdykoliv předtím, protože se mi na mysl dralo nutkavé přesvědčení, že tohle mi teda nestačilo. Tímhle to u mě nekončilo. Impulsivně jsem se vrhla na jeho rty, abych mu přímo ukázkově poděkovala a navnadila ho k pokračování. Ihned se zapojil a vracel mi to jednou tak lačně. Zjevně taky nechtěl skončit u jednoho doslova dechberoucího orgasmického ohňostroje.

Proto jsem přenesla svoji váhu na něj, což mu mělo naznačit, aby si zase lehl na postel, abychom mohli pokračovat a rovnou tou mojí typickou oblíbenou polohou. Ochotně spolupracoval, alespoň v tomhle, když jsem si další číslo režírovala spíš podle sebe, a on se v něm angažoval poněkud skromně. Někde někdy si mě ochmatal, občas zapojil i pánev, ale jinak mě akorát hltal zrakem, jak se nad ním pravidelně pohupuju a propracovávám se k dalšímu vpádu do ráje. Po druhém dosažení erotického edenu, kdy se mi před očima míhaly barevné hvězdičky, jsem se uložila vedle něho, abych si dostatečně odpočala, kdyby mělo přijít třeba i to třetí kolo, protože jsem stále neměla dost. Jenomže jeho mít dost snad ani nejde.

Možná bychom se k tomu třetímu kolu i dostali, kdyby se mnou nenavázal oční kontakt. Úplně oslnivě zářil, jako by se mu snad splnil nějaký jeho dávný vymodlený sen. A mně v ten nejnevhodnější moment docvaklo, jak se tohle absolutně nechutně zvrhlo. Dvakrát.

Uvědomila jsem si, že mi po tváři přeběhl stín zděšení a hořkého uvědomění, které mě tvrdě vrátily nohama na zem a pokazily mi všechno, co bylo do teď natolik úžasné, že jsem měla takový hutný dojem, že se to ani neděje a že se mi to nejpravděpodobněji zdá, jak mi to připadalo až bizarně nemožné.

Jared si toho samozřejmě všiml, což mi potvrdila i drobná starostlivá vráska na jeho svraštělém čele, které se mu zkroutilo pod náhlým nepochopením nad tím, co se u mě pojednou změnilo. Změnilo se to, že se mě zmocnilo ostré provinění kvůli tomu, že jsem zrovna podvedla svého nynějšího přítele, jeho bratra. S tou neutuchající vinou mi v hlavě vyvstala také řada podstatných otázek, které v ní rotovaly v nekončící smyčce, a důsledně mě trýznily a doháněly až na pokraj příčetnosti.

A co bude teďka? Co tohle znamená pro naše přátelství? A co Shannon?! Tyhle tři otázky mě tížily ze všech nejvíc a jejich zodpovězení bylo v nedohlednu. Tohle se nemělo stát… 

 


Jay

Jay

Jay


Tak je hotovo... :D Příště bude pětistránková dohra tohohle vášnivého vzplanutí, takže to budu muset pravděpodobně rozdělit na dva díly. Každopádně je se na co těšit. Předešlou kapitolou začala moje oblíbená část, tak doufám, že to je znát a líbí se vám to, když jste na to čekali takovou otravně dlouhou dobu. :)

Trochu mě štve, že jsem vám tuhle kapitolu mohla nadělit na Valentýna, což by bylo prostě dokonalý, ale jaksi jsem to opomněla, takže Vám ho tedy věnuju dodatečně. Krásného svatého poValentýna s naším modrookým miláčkem. :33

Kapitolu bych chtěla speciálně věnovat mé nejmilejší, nejinspirativnější a nejpraštěnejší Valentíně :D :D Jsi pro mě jednička, sis, a za to všechno ti nesmírně děkuju!

A samozřejmě děkuju i všem ostatním!! x)) Píšeme hlavně pro vás, kdyby ne, tak si to necháme u sebe "v šuplíku" :D :)) :3 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost in the Love - 26. kapitola:

5. Nenasyta
23.02.2014 [19:00]

asi ve druhém řádku jsem přestala žvýkat rohlík s medem a máslem, který je mimochodem mým oblíbeným jídlem! Takže děkuju pěkně Emoticon 50 points to Gryffindor! Emoticon prostě MAZEC! Emoticon

4. Pavluss přispěvatel
23.02.2014 [17:53]

Pavlusstak se ti sestřičko moje nejdražší moc omlouvám, že sem ti stále nenapsala komentář Emoticon Emoticon to jsem ti, ale čtenář! Ale už to napravuju! Mám za sebou první odstavec a moje rozšířená fantazie otevírá pusu dokořán Emoticon Emoticon Emoticon pane jo...je mi nějak vedro ti povím. Doprdele holka ty vážně umíš psát tyhle "chtivý eroticky naladěný scény" Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Neria zhluboka dýchala. Není jediná, já při té představě taky musím zhluboka dýchat! Emoticon Emoticon Emoticon to je sakra, že skvělý sabi hlavně to...no všechno! Emoticon Emoticon Emoticon CO? CO? COOOOOOO?! Jak kurva?! Dobře nebud předbíhat a jdu číst dál jak nebude žádný špásování? Emoticon Emoticon Emoticon zdá se mi, že Neria je ten typ ženské, co tak ukrutně všechno až moc řeší a nimrá se v tom, aby než do něčeho skočí připravená si musí být jistá, že to, co udělá je správné. Emoticon Emoticon já to chápu a chápu i to, že podvést Shanna s jeho bráškou je hnusná věc, co můžeš člověkovi udělat, ale...srdci neporučíš. Je to hrozně matoucí pro tenhle milostný trojúhelník Emoticon Emoticon Emoticon je zvláštní, jak se říká "srdci neporušíš" v této velice "choulostivé" chvilce bych to pojmenovala spíše jako "tělu neporučíš." Emoticon Emoticon Emoticon můžu tě uklidnit, že mě tenhle díl přivádí do lehce navnaděné "erotické deprese." Emoticon Emoticon pane jo, pane jo! to je tak detailně popsaný. Holka ty jsi číslo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon holy shit musela jsem si rozsvítit už mě z těch písmenek začaly pálit oči Emoticon Emoticon Emoticon já nějak zapomněla, jak se zavírá pusa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to rozebírání a porovnávání mužské "chlouby" mě natolik pobavilo, ale zase na druhou stranu...vím, jak to myslíš. A vím to moc dobře! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon že málem jsem položila ten jeho stožár v značkových kalhotech. Sis Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jenže u toho je člověk vzrušený, ale ještě se zasměje a nahlas! Emoticon Emoticon Emoticon oh ho ho ho! Takže je mi jasný, že tohle je pro ni ten jak se říká? "životní nejlepší sex" v životě? Emoticon Emoticon konec...no doprdele to bylo že kurva úžasný sis! Emoticon Emoticon Emoticon ty vole já nemám slov to bylo snad lepší než ta tvoje dřívější kapitola, ale ta byla taky, že skvělá opepřená zase o "ty" slova prostě, že nevím, co bych ještě, že řekla. Emoticon Emoticon Emoticon Konečně jsem se dočkala a ne nejsem zklamaná ani překvapená, ale úplně vybuchuju nadšením. Ano JENOM nadšením, aby sis nic nemyslela Emoticon Emoticon sabi ty se úplně překonáváš je to obrovské, šukézní, srozumitelné, citelné...prostě úžasné!!! A ted jdu na ty dva další díly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.02.2014 [14:48]

CupCakeNejkrasnejsi cast celeho pribehu, opravdu!!!

Libilo se mi na tom opravdu vsechno, uzasne jsi to rozepsala, ze to nemelo naprosto zadnou chybu!
Emoticon Emoticon Emoticon

2. Peťka
18.02.2014 [10:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nemám slov!! Naprostá paráda, nádhera! Emoticon Emoticon Emoticon DĚKUJU Sabí, jsi vážně talent!!

1. lucis
17.02.2014 [11:59]

Čekala jsem všechno, ale tohle ne. Prostě bájo :-) jsi skvělá

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!