OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Láska ve větru - 49. kapitola



Láska ve větru - 49. kapitola
Pro čtenáře od 18 let!

Lidský svět, ve kterém se upíří skrývají mezi námi, je stále stejný, ale realita hlavního hrdiny Chestera se změnila v cosi šedého a bezcenného. Zabil to nejdůležitější, co měl. Zabil duši své milované a nyní už není cesta zpátky. Musí jít dopředu a snažit se získat to, co ho dříve drželo nad vodou. Čeká ho těžká cesta plná ironie osudu. (Předělávka základní spolupráce s Wish)
Kapitola s názvem: ŠÍLENÉ, CO S NÍ DOKÁŽOU UDĚLAT MOJE MAJETNICKÉ SKLONY! Di je po dlouhé době šťastná... Její upír se neovládl a začal jednat jako její pán.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

49. kapitola - Šílené, co s ní dokážou udělat moje majetnické sklony!

 

Chester

Ležím vedle Di a pozoruju ji, jak klidně spí, na rtech spokojený úsměv. Už dlouho jsem neviděl, aby se ze spaní tvářila takhle. Hlodá ve mně podezření, že bohužel vím, co tenhle její výraz způsobilo a moc mě to netěší! Spíše z toho mám obavu, protože kdo ví, kam by ta její touha být podřadnou mohla vést. Jsem si naprosto jistý, že ji nechci jako ovečku, chci ji jako svou rovnocenou lásku, ale o tom ona bohužel nechce ani slyšet…

Drobné tělo mé maličké se přetočí na bok a ona se mi šedými bojovnými duhovkami zabodne přímo do tváře. Potutelně se usměje a šťastně na mě vycení špičáky. „Sakra, hlídáš si ovečku?“ zaprovokuje a přitiskne se ke mně. Vlepí mi na rty rádoby dravý polibek a radostně vyskočí z postele, aby se protáhla. „Dneska je skvělá noc!“ usykne slastně a pohladí si bříško. „Jdu si pro krev, šéfe,“ oznámí mi a spěchá ze dveří.

S pozvdychnutím se zvednu, vezmu do náruče dvojčata a vyjdu za ní. „To jsem vážně rád, že máš tak dobrou náladu…" řeknu, zatímco sleduju, jak se u toho ohřívání málem vznáší.

Šílené, co s ní dokážou udělat moje majetnické sklony!

Svraštím čelo a posadím se s dětmi do obýváku. Oba začínají být dost hyperaktivní, musím je mít pořád na očích. Ten delší pobyt s Baltem z nich udělal malé ďábly.

Po chvíli si k nám Di přisedne a nabídne mi svůj svůdný krk. „Ty nebudeš snídat?“

„Možná, až je uložíme. Teď bych se bál, že je sama neuhlídáš. Jsou nějak moc čílí…“ vymluvím se. Hlad bych měl, ale tak nějak se obávám, co mě v její lahodné šťastné krvi čeká za překvapení.

„Jsou úžasní!“ rozplývá se nad nimi.

Položím je na zem a dívám se, jak si s nimi energicky hraje. Všichni se šťastně usmívají a mají báječnou náladu, až mě to trochu děsí. Jsem rád, že jsou šťastní, ale nejsem si jistý, jestli to způsobil ten správný důvod!

„Di…" zahalasí z chodby Dickův hlas.

Blonďatý upír, na kterého mám alergii, se pobaveně ušklíbne a sejde ze schodů, jako by všechno věděl a všechno znal. V případě mé šťastné krve to je bohužel pravda…

„Nějak moc štěstí najednou, ne?“ ušklíbne se frajersky a jemně podpírá Desire, která jde po schodech vedle něj i s malým v náručí.

„Dianko!“

Dravé dvojče jen protočí oči a potichu usykne. „Sakra, kdy už mi tak přestane říkat…“

Vezmu Draka k sobě na klín, protože nějak podezřele často pokouší dvířka od baru, Char Di nacpe Dickovi a začne se rozplývat nad tím malým stvořením, co drží Desire v rukou. Nejsem moc nadšený, že ten imbecil chová mou dceru, ale nic na to neřeknu. Nechci dělat dusno. Propaluju ho pohledem ovšem celou dobu, kdy ji ve svém náručí natřásá. Když si toho všimne, trochu mu ten radostný ksicht poklesne, čemuž se spokojeně ušklíbnu.

Diana si toho samozřejmě všimne a zabodne se Dickovi tázavě do tváře.

Ten jen zavrtí hlavou a své pronikavě modré oči zavře, jako by si nepřál, aby v něm četla. Chvíli si jen tak povídají v myšlenkách, což mi neskutečně vadí a ona si toho samozřejmě všimne.

Radost jí z tváře opadne.

Odvrátím od nich pohled a dělám, že jsem to neviděl, i když mi to vhání adrenalin do žil. Desire si nejspíš už zvykla na tohle jejich dorozumívání, ale já osobně si na to nejspíš nezvyknu nikdy. Kdyby to mezi mnou a Dickem bylo jako dřív, asi bych to dokázal překousnout spíš, ale takhle? Takhle mi to moc dobře nejde…

„Tak jdeme!“ usměje se Diana a obrátí se na mě s nejistým výrazem ve tváři. „Já se jdu s Dickem prolítnout…“ Ani nečeká na mé vyjádření a chytí Dicka za nabízenou dlaň.

Desire se po nich dívá trochu skepticky, ale jakmile jí Di i Dick vlepí na každou tvář pusu, mírně pookřáhne a zamává jim, když zmizí v zahradě.

Pevně semknu rty, ale mlčím. K čemu by mi to bylo, kdybych protestoval? Možná by mě poslechla, ale úsměv bych u ní nejspíš zase nějakou dobu neviděl. Z přemýšlení mě vytrhne Mia, která s Baltem v jedné ruce a s taškou hraček v té druhé sejde ze schodů.

„Teda, měli bychom jim tu udělat nějaké místo na hraní. Barák velkej jak kráva a tak nepraktickej," dostává ze sebe udýchaně, protože náš syn je čím dál těžší.

„Ukaž, pomůžu ti," vezmu jí tašku a vysypu hračky na podlahu.

„Zůstaneš tu s námi?" podívám se po Desire, jak nejistě stojí a sleduje nás.

„Jasně, že zůstane, že jo, Des? Ukaž? No ten zase vyrostl. Je krásnej," pochválí jí malýho a Desire se po tváři rozlije hrdý úsměv.

„Netušíš, kdy se vrátí?" přitočí se ke mně po chvíli, kdy už všichni zakopáváme o hračky.

Pokrčím rameny: „Netuším," řeknu a pak se na ní podívám. „Ale netrap se tím, uděláme si hezký odpoledne," usměju se na ni povzbudivě.

 

** ** **

 

„Nemáš tu něco dobrýho k pití? Že bychom si dali, co?" protáhne se Mia a vláčnými svůdnými kroky dojde až k baru, kde se začne přehrabovat.

„No, víš co nemáš pít!“ varuju ji a sám probodávám znechuceným pohledem lahve zkvašené krve, kterou jsou postavené stranou, protože jsou plné jedu, který ze mě udělal naprostou a šílenou trosku.

„Tys to ještě nevylil?“

„Ne… Nesmí to vědět, chápeš?“ odpovím tiše.

Mia se zářně otočí k Di a Dickovi. „Dáte si taky?“ V obou dlaních láhev vína a naprosto nadšená se krokem tanečnice u tyče vrací zpět. Houpe boky a ukazuje krásné štíhlé nohy, které jí v té rudé minisukni skutečně vynikají.  „Desire ne, ta kojí, ale vy dva byste mohli, ne?“

„Já si klidně dám, ale vodku… Víno mě fakt neužije,“ zazubí se a sám si dojde pro láhev vodky.

„Já neumím pít… Nikdy jsem nepila…“ zabručí nejistě Di a dívá se po všech čertech jenom ne na nás, jako by bylo ponižující, že si ještě nikdy nepřiťukla.

„Tak si dej, co chceš. Já si trochu vína dám," kývnu na Miu, aby došla pro skleničky. Pak se pohodlně posadím na gauči, unavenou Char si dám Dianě, která je postupně vynosí do naší ložnice a dveře nechá otevřené, abychom slyšely, jak tiše oddechují.

Když se ke mně posadí, Mia jí hned vrazí do dlaně sklenku s vínem, na což se Di zadívá mírně skepticky a ušklíbne se. Trochu se napije a pokrčí nos. Ale nakonec to do sebe k překvapení všech hodí na celé. „Není to špatný…“ zakření se.

„To se upíjí, to se nepije takhle na ex," směje se Mia a naleje jí další skleničku.

„Hele, bacha. Není na to zvyklá, ať jí pak nahoru nenesu," brzdím ji, ale směju se taky. Po dlouhé době se cítím docela dobře v kruhu přátel a rodiny a … tak to má být.

„Prosím tě, ty takovej silák. Uneseš nás obě," rozjíždí se moje milá sestrička. Od doby, co otěhotněla, s alkoholem přestala a teď na ni působí také každá kapka.

„No pokud budeš takhle pokračovat, tak bych to nevylučoval," zašklebím se na ni pobaveně a promnu v prstech Diin pramen hedvábných černých vlasů, při čemž vdechuju její vůni.

 

** ** **

 

„Hele, to není fér, asi si zavolám Mikea," reaguje Mia na to, že se ke mně moje šťastná krev tiskne a mazlí se se mnou, jako by mne neviděla sto let.

„Ano, to bys měla, ale proto, aby užil Balta, protože ty přestáváš být schopná," zakřením se na ni. Po pár skleničkách jsou z upírek divošky a já se nestačím usmívat, protože je to trošičku komické.

„Já jsem náhodou schopná všeho," zasměje se.

„Kdo by to byl čekal…" rýpne si do ní Dick a hodí do sebe další skleničku. Pomrkává po Desire, která se mezi námi asi necítí zrovna nejlépe. Jelikož mi ostatní jsme v podroušeném stavu, tak ona je střízlivá… A já vlastně také.

„Do hajzlu zdá se mi to, nebo jsem tady z vás všech nejstřízlivější?" zavrtím pobaveně hlavou, když vidím, jak mu svítí oči.

„Samozřejmě kromě tebe Des. Ty jsi jediná rozumná," usměju se a trochu si Di povytáhnu, protože si na mě položila hlavu a nějak podezřele sjíždí dolů. „Máš ji na svědomí!" Zašklebím se na Miu, která se rozhodne volat Mikea na celý barák. „Buď zticha, vzbudíš děti," oženu se po ní a plácnu ji po zadku.

 

** ** **

 

„Točíš!" hlesne pobaveně Dick a podá flašku Mie, která automaticky zatočí a hrdlo ukáže na mě. Rozhodli se, že budeme hrát flašku. Něco takového jsem nehrál už po léta… Snad naposledy jako člověk, jako puberťák, který žije u otce.

Mia se ke mně nakloní se slovy. „Pojď ke mně ty moje první lásko," škytá a dá mi tak vášnivý dlouhý polibek, že Dianě padne čelist a z očí mi vytrysknou slzy. Tomu jejímu polibku se nestačím ani bránit.

„Do hajzlu Mikeu, drž si ji radši u sebe," směju se a přitáhnu si k sobě Di. „No tak lásko, takhle se tak hra hraje. Copak ty ji vážně neznáš," utírám jí slzy, které se jí kutálejí po tvářích.

„Ne. Nemám kámoše. Neznám takovýhle hry,“ hlesne rozechvěle. Jako by její veselost nahradila zádumčivá nálada.

Když zatočím láhví, hrdlo ukáže na Desire a já jí lípnu krátký nevtíravý polibek na rty.

„Je to sice hra o líbání, ale nikde není psané, jak ten polibek má vypadat. Mia přehání, znáš ji…“ Přitáhnu si Dianu k sobě a dívám se, jak Dick zatne čelist, když se Desire má líbat s Mikeem. Čekám, jestli to Cassanova zvládne nebo z toho bude bitka. Přece jenom … Desire Dicka podvedla s Mikeem.

„Dicku, ty vole…“ hlesne mírumilovně Mike a udělá na něj oči. Lehce políbí Des na rty, zatímco Dick výhružně vrčí a cení zuby. „Jen se nedělej, ty velkej zlej upíre nebo ti prostřelím srdce samostřílem!“

„Hádka zažehnána," zazubím se a pobízím Mikea, aby točil. Hrdlo lahve se několikrát otočí a zastaví se na Di. „No super..." zašklebím se pro změnu já. „Tak pozor, ano?" varuju ho předem, aby to nepřeháněl, jinak bude mít co dělat se mnou. „Lásko, jsi žádaná," žďuchnu do ní lehce, aby vzala hru na vědomí.

„Já nechci. Prosím!“ Schoulí se do sebe a hlavu si chytí do dlaní, celá rozklepaná a náhle i uplakaná. „Prosím, já už nechci. Už mě netýrejte.“

Nechápavě se rozhlédnu po ostatních.

Dick se tváří úzkostně. Odkašle si a zadívá se mi do očí. „Připomnělo jí to to týrání…“ zamumlá tiše a všichni ustrneme.

„Chceš ještě víno?" Nahne se k ní starostlivě nalitá Mia.

Jen zavrtím hlavou a obejmu Di. „Lásko... Promiň. Nedocvaklo mi to..." Hladím ji po vlasech. „Točte dál," hodím hlavou k lahvi, aby na nás necivěli. „Chceš jít pryč?"

„Odnes jí…“ hlesne Dick a probodává ji pohledem, zatímco se moje maličká choulí a pláče. Ten alkohol v ní ty negativní emoce jen zhodnotil a pohřbívá ji tím náhlým strachem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska ve větru - 49. kapitola:

3. Chensie přispěvatel
08.02.2012 [19:59]

ChensieDíky :o) Budu se snažit přidat co nejrychleji nový ,o) Nečekala jsem, že se Vám ta flaška bude líbit... Je to takové na uvolnění :o)) Ale to je potřeba, ještě přijde spousty zákeřností a lásky :o)

2. FaithNana přispěvatel
08.02.2012 [19:42]

FaithNanaTý jo, takový skoro idylický den. Skoro to vypadalo, jako by se okolo nich ani mezi nimi nic moc nedělo. Škoda toho konce. Je mi v tomhle Di vážně líto. Ten zmetek jí nevzal jen spoustu z minulosti, ale i z přítomnosti a budoucnosti. Snad se z toho nakonec dostane. Alespoň tak, jak se z něčeho takového vůbec dostat může... Sakra, kde se to ve mně bere? Já, záporačka první kategorie tu lituju hlavní postavu? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AnysP
08.02.2012 [19:33]

pááni tak ta flaška byla super kdyby di neměla ten záchvat no ikdyž to nebyl záchvat ale to je jedno, tak by to bylo lepší....honeem dalšííí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!