OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Kyndra - 6. kapitola



Kyndra - 6. kapitolaJak to dopadne s Chrisem? Přežije útok Kyndry?


Věnováno Poisson.

6. kapitola

 

V tu chvíli ve mně začal boj. Nechápala jsem, co se děje. Vždyť na tom muži mi nemůže záležet, tak co to cítím?

Než jsem si to stihla promyslet, začala jsem jednat. Neuvěřitelnou rychlostí jsem vytasila svůj meč a zastavila jím Kyndřinu sekeru.

Chris úlevně vydechl, jelikož se obě zbraně s řinčivým zvukem srazily kousek od jeho krku.

Kyndra se na mě překvapeně otočila: „Chceš to snad udělat sama?“ Z jejího tónu jsem vyčetla, že za tohle moje malé vzepření mě bude čekat velký trest. Hlavou mi projela myšlenka na Vilu Milbu, na tresty, které jsme tam dostávaly. Po zádech mi přeběhl mráz, ale ignorovala jsem ho. Hrdě jsem zvedla hlavu a vzdorovitě se podívala na svoji společnici: „Ne.“

Kyndra mírně naklonila hlavu doprava a s veselou jiskrou v očích se na mě podívala. Viděla jsem na ní, že jí dělá nesmírnou radost, když někoho může vraždit, a pomyšlení na to, jak jsem zkazila svůj boj proti Stínům, mi moc náladu nezvedalo.

Teď už ale byl souboj mezi námi nevyhnutelný. Soustředila jsem se jen na sekeru, která byla stále skřížená s mým mečem, a sledovala sebemenší pohyb.

Nemusela jsem čekat dlouho a Kyndra svoji zbraň spustila k nohám.

„Měla by ses stydět,“ zasyčela nenávistně. „Děláš ostudu nám všem.“

Cítila jsem, že to, co se bude dít teď, bude špatné. Dokonce jsem si i myslela, že je to moje vina. Jednání té druhé Kyndry je přirozené, tak proč jsem ji zastavila, než stihla zabít Chrise? A jak to, že si pamatuji jeho jméno? Měla bych ho co nejdříve zapomenout. On mi přináší jen samé problémy... ale jako jediný se mě nebojí, a ta myšlenka, že bych si měla opět s kým povídat, byla lákavá. Já ale nesmím odolat, jsem Kyndra. Na slabosti, jako jsou city, nemám čas.

Teď musím porazit zkušenější a starší Kyndru, potom se toho klečícího ubožáka zbavím jednou provždy. Vyženu ho ze své hlavy, ze svých myšlenek, a budu se věnovat jen zabíjení Stínů. Zbývá jen jedna maličkost. Přežít tenhle boj.

„Dokážu ti, že nejsem tak slabá,“ řekla jsem pevným hlasem a postavila jsem se do útočného postoje.

Moje protivnice se jen pobaveně usmála: „Proti mně nemáš nejmenší šanci, chudinko.“

Nebála jsem se jí, ale ani jsem neměla radost z toho, že musíme bojovat. Jedna z nás dnes zemře, a ať to budu já nebo ona, svět utrpí obrovskou ztrátu.

Než jsem stihla mrknout, Kyndra se rychle otočila, odkopla Chrise stranou a máchla sekerou směrem ke mně. Vůbec jsem si neuvědomila, že je tak blízko, a jen tak tak jsem stihla uhnout.

Teď byla řada na mně, sekla jsem mečem tam, kde jsem ji viděla naposledy, ale trefila jsem jen vzduch. Zaslechla jsem výsměšný smích. Cítila jsem, jak ve mně roste vztek. Rozběhla jsem se za druhou Kyndrou a sekala jako zběsilá, ale můj meč ne a ne trefit cíl.

Nevím, jak se to stalo, ale zaslechla jsem trhání látky, a mě přepadla příšerná bolest na břichu. Couvla jsem o pár kroků zpět a zmateně se na sebe podívala. Po břichu mi pomalu stékala čerstvá krev. Naděje na moji výhru se pomalu vytrácela.

Přes všechnu bolest, kterou jsem cítila, jsem pevně sevřela meč do rukou a opět zaútočila. Snad to bylo vůlí přežít nebo temnotou, která se nechtěla vzdát mého těla, ale najednou mé útoky byly přesné a promyšlené. První sek mířil na Kyndřinu hlavu, ona to nečekala a jen s námahou můj útok odrazila. Druhý patřil jejímu koleni, můj meč přesně zasáhl cíl. Třetím jsem plánovala vrátit úder do břicha, ale tentokrát byla Kyndra rychlejší.

Rychle zvedla sekeru a ranou zespodu mi vyrazila meč z rukou. Ten úder byl tak silný, že bolest, kterou jsem v jedné ruce cítila, mi ohlašovala vykloubené rameno. Topůrkem její zbraně mě praštila do zkrvaveného břicha a já zaslechla prasknutí kosti. Bolestí jsem přivřela oči.

Ještě jsem postřehla, jak se Kyndra otáčí a silným kopem mě posílá o kus dál, než jsem stála. Cítila jsem tvrdý dopad. Dopřála jsem si pouhou vteřinu odpočinku na chladné zemi a hned jsem se posadila. Sledovala jsem, jak se ke mně pomalu blíží Kyndra. Tentokrát hrál vražedný úsměv na jejích rtech. Při pohledu na ni mi začalo docházet, že je to můj poslední den. Z tohohle se nejspíš nedostanu.

Smrt se, v podobě kruté Kyndry, blíží. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kyndra - 6. kapitola:

6. Hejly
21.11.2012 [15:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
19.11.2012 [15:00]

ElisR1Nejsem :D. Fajn, dávám sem novou kapitolu :D. Doufám, že se ti bude líbit :D.
Když si myslíš, že jsem krutá už teď, jsem zvědavá, co si budeš myslet v 9. kapitole :D.

4. martinexa přispěvatel
19.11.2012 [14:50]

martinexaElis: Jsi fakt krutá osoba. :D

3. ElisR1 přispěvatel
19.11.2012 [12:14]

ElisR1Poisson, za věnování neděkuj :D. Jak víš, že jsem ho nechala žít? Když teď "naše" Kyndra umře, ta druhá ho určitě zabije :D :D :D.
Jinak jsem ráda, že se ti kapitola líbila.

Martinexo, horší než před tím? Tak to jsem zvědavá, co řekneš na další kapitoly :D. Zabít tě nechci :D. To rozhodně ne :D.

Tak teď vážně uvažuji, že vám sem přidám další kapitolu už dnes. Abych vás už nenapínala :D...

2. martinexa přispěvatel
18.11.2012 [18:59]

martinexaJežiš marjá teď je to ještě horší než před tím. chceš mě zabít nebbo co ?:D

1. Poisson admin
18.11.2012 [18:22]

PoissonÁáách, děkuju za věnování Emoticon
Ááách, děkuju, že jsi nechala Chrise žít Emoticon
Áááách bože můj, cos to provedla??? Že jí nenecháš umřít, že ne, že ne, že ne... Emoticon
Kapitolka dokonalá, můj krevní tlak vysoko nad normálem... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!