OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Kletba 4.díl



Kletba 4.dílTrochu kratší kapitolka s názvem tunel...Přeju pěkné počtení a o5 prosím o komenty a kritiku:-)))A zase přidávám písničkuu:) http://www.youtube.com/watch?v=VK9qfVQ4Z04

http://www.youtube.com/watch?v=VK9qfVQ4Z04

4.Tunel

Bylo to jako ve snu. Nebo spíš v noční můře.Padala a padala a zdálo se jí,že už bude padat donekonečna… Když v tom-její tělo rozrazilo silným dopadem hladinu vody.Celá se ponořila do hlubin a snažila se mávat rukama,aby se co nejrychleji dostala zpět nad hladinu.Její plíce nutně potřebovaly vzduch.Nemohla dýchat.Topila se.Kopala nohama a ruka co jí síly stačily a nechtěla se smířit s tím,že tady zemře.Chtěla ještě aspoň naposled obejmout svou matku,bratry a dokonce i otce.

Najednou s obrovskou úlevou zjistila,že se konečně ocitla nad hladinou.Zhluboka se nadechla a chvíli si se zavřenýma očima užívala sice poněkud zatuchlý ,ale aspoň nějaký vzduch,který se jí tu dlouhou chvíli pod vodou nedostával.Její plíce už ho nutně potřebovaly…

Otevřela oči a rozhlédla se kolem.Stále ještě byla ve vodě takže výhled byl celkem omezený.Nacházela se v nějaké…dalo by se říct jeskyni z které vycházelo několik půlkruhovitých průchodů.Uprostřed byla malá,křišťálově čistá tůň.A právě do té Molly z velké výšky,kde se nacházel poklop,spadla…Když si vzpomněla na poklop podívala se nahoru jestli ho náhodou neuvidí.Bylo to velice zvláštní ale ne.Prostě tam žádný otvor a nebo něco,co by se podobalo zevrubné straně poklopu nebylo…Divné…Říkala si pro sebe,ale víc se tím nezaobírala.Myslela hlavně na to jak se odsud dostat.

Namáhavě a se co nejrychleji snažila doplavat ke skalnatému břehu tůně,ale šlo to dost špatně.Těžká spodnička a kabátec ji stahovaly ke dnu.S vypětím všech sil se jí to ale nakonec podařilo a ona se únavou svalila na konečně dosažený břeh.Měla pocit,že dál už to nezvládne.Myslela na matku,jak si o ni už nejspíš dělá starosti.A vzpomněla si na otce,který bude určitě hubovat,že ještě nejsem doma.Vzpomínka na nadávajícího otce dodala Molly překvapivě sílu,a ona se namáhavě zvedla a znovu se rozhlédla.Bylo tu celkem šero, jen sem tam skulinami ve skále pronikaly slabé kužely světla.

Přímo před ní se tyčily tři průchody.Molly ucítila slabý závan průvanu a tak věděla, že jeden nepochybně vede ven.Na svobodu.Ale kdyby tak věděla který?

Rozhodla se pro zlatou střední cestu a pomalu vešla do tmy prostředního velkého průchodu a doufala,že zvolila správnou cestu.Jedno ale věděla jistě.Byla v něm tma jako v pytli a navíc hrozná zima.Její křehké tělo se pod těžkým,mokrým a chladným oblečením nezastavitelně  chvělo zimou, ale ona odhodlaně kráčela dál vstříc neznámému osudu,který ji čekal na konci tunelu.

Míjela studené kamenné zdi a zdálo se jí,že čím jde dál, tím se tunel těsnější.A měla pravdu.Asi po 200 metrech ze tunel zúžil natolik, že se Molly musela mírně předklonit.A za chvíli už musela lézt po kolenou.Už ztrácela naději, že vybrala správný tunel, když v tom v dáli uviděla slabé světlo...Sluneční světlo…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kletba 4.díl:

2. Janee přispěvatel
23.07.2009 [12:15]

JaneePěknéé Emoticon líbí se mi to Emoticon

1. AliceGreene
22.07.2009 [15:51]

Náádheraa!EmoticonEmoticonEmoticonRychle další!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!