OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Kletba 1.díl



Kletba 1.dílTak je to něco mezi hororovou, thilerovou, romanticko-fantastickou povídkou a vyprávěním o době na počátku 19 století xD Vypráví o čtrnáctileté Molly,která musí čelit kletbě,která ji pronásleduje přesně od příchodu nového přistěhovalce do městečka Sleepy Hollow...Je ale všechno tak,jak se zdá?

Je rok 1815 a v malém městečku Sleepy Hollow se právě konají slavnosti výročí 250 let od jeho založení .V ten den se odehrálo něco…Zvláštního...Neobvyklého…A velmi znepokojujícího…Ale abych začala od začátku…

Na malém statku na samém okraji lesa zvaného Devil Lair bydlela již více než 50 let jedna rodina…Rodina,která aniž o tom věděla,měla brzo změnit celé dějiny rodného městečka…

Ta rodina byla rozsáhlá.Však už také jejich dům obývalo pět pokolení Stewartovců…

Začneme od pána domu- Nikolase Stewarta.Všemi vážený občan,vystudovaný a mající dobré finanční zabezpečení byl respektovaným členem-ba i vůdcem celé rodiny.Pracoval v jediném blízkém špitále-nemocnici Svaté Heleny a byl na to právem pyšný.Jeho plat činil na tu dobu úctyhodných 10 zlatých za měsíc,čímž se stal druhým nejvíce bohatým člověkem v celé obci.Hned po starostovi…

Dále jeho manželka-Marianna Stewartová,starající se o celé příbuzenstvo,zvířectvo a celé hospodářství,když Nikolas pracoval,byla o celých deset let mladší než její muž.Přesto ho vroucně milovala a ctila jako správná manželka.

Jejich nejstarší syn,Peter,byl tehdy dvacetiletý,pohledný mladík,který byl žádanou partií pro dívky z širokého okolí.Jeho otec s ním měl ale jiné plány.Až bude Peterovi jednadvacet musí jít do armády a stát se váženým důstojníkem.Tak zněla otcova podmínka a požadavek.

Nejspíš otcovým nejoblíbenějším dítětem byl sedmnáctiletý Dean.Moc krásy nepobral to je pravda,ale za to byl nesmírně inteligentní,chytrý a vynalézavý,čímž si brzy získal přízeň otcovu,i celé rodiny.Nikolas s ním měl také své plány stejně jako s Peterem.Měl podle něj vystudovat řádnou školu a po té se oženit s dcerou svého společensky vlivného souseda-s Lillian Woodsovou.

Jejich jedinou dcerou a zároveň nejmladším členem rodiny byla čtrnáctiletá Molly.Byla to velmi pohledná mladá dívka,o kterou byl také zájem v celém okolí dokud se však nezačaly městem šířit klepy o tom,že je bláznivá…Měla totiž tak rozsáhlou představivost,že některé její představy přesahovaly míru snesitelnosti.Proto byla za svou schopnost vymýšlet si věci,které ve skutečnosti ani nejsou,často od otce trestána,a tak se stávala čím dál uzavřenější do svého vlastního světa.Přesto jí ale zůstávala v krvi zvídavost a potřeba objevovat pořád něco nového,neznámého a tajuplného..Nikolas si brzy také začal myslet,že z jeho vlastní dcery se stal blázen a měl v úmyslu ji ihned jak jí bude patnáct let poslat do internátní školy pro nezletilé dívky,aby se naučila řádné výchově a nedělala tak ostudu celé rodině.

To však ještě nevěděl jakou souhru nešťastných příhod přinese následující rok a s ním i příjezd jednoho nezvaného návštěvníka…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kletba 1.díl:

5. madla.111
20.08.2009 [14:06]

hezké mocmocEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

4. klaarkaa
30.06.2009 [21:48]

!!!!***dalšÍÍÍ dÍÍÍl***!!!!!!***dalšÍÍÍ dÍÍÍl***!!!!!!!!!***dalšÍÍÍ dÍÍÍl***!!!!!!!jIIInAč uPeC borácké!!!EmoticonEmoticonEmoticon

3. Radus_kaa
28.06.2009 [16:38]

uzasnee!!uz aby byl dalsi dil!!EmoticonEmoticon

2. tecka
27.06.2009 [18:42]

dalsi diiiiil rychleeee :] Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.06.2009 [14:16]

Je to mocinky hezky napsaný úvod a těším se na další částEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!