OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Innocentia - 25. kapitola



Innocentia - 25. kapitolaInnocentia neboli nevinnost je romantická povídka, kterou vypráví hlavní hrdinka Izabel a její nejlepší kamarád Tayo. Příběh vypovídá o nesnadné lásce Chestera a Izabel. Jako provokatérka, která se ráda pře, je do něj nemyslitelně zamilovaná a nechce si to připustit. Všechny rockery z tour to k ní táhne, protože je sladce nevinná. Nejblíž k ní má však její horší polovička Tayo, který je do ní blázen a především je sukničkář, nejlepší ve svém oboru.

Ona:
Tápe rukama po mém těle, vyvolává to ve mně pocity poblouznění.
„Chazzy," zašeptám jeho jméno. Jen se na mě s úsměvem zadívá a pokračuje. Líbá mě na krk a jemně mě kouše do krku. Mám z toho husí kůži. A skrze mžitky před očima sleduji jeho ohnivé ruce, jak se mi tajně snaží dostat pod minisukni. Dech se mi zrychluje a z úst mi vychází steny. Trochu se mi zdá, že už své tělo neovládám.
„Chazzy." Propnu se, když mi sundá podprsenku a začne si se mnou hrát. Laskat mě jazykem i dlaněmi. V rozkroku mám blahodárné peklo, jediné co na to pomáhá je, když se k němu vší silou přitisknu.
„Můžu si trochu pohrát, miláčku?" zašeptá mi do ucha. Bez čekání na odpověď pokračuje ve svlékání. Líbá mě při tom na rty, až z toho šílím. Ani si pomalu nevšimnu, že jsem pod ním nahá.
„Tady ne," polknu a pohladím ho po vlasech.
„Jen si pohrajeme." Otře se mi o nos a vpije se do mě úžasnými polibky. Je tak vášnivé a divoké, že umírám touhou a tělo se mi vznáší metr nad zemí. Strašně rychle mu došlo, že zbožňuji, když je odvázaný a sám sebou. Žádné přecitlivělé doteky, ale pořádné vášnivé dráždění. Prsty se dostane až k mému intimnímu místu a to už nevydržím.
„Chazzy!" Trhnu sebou.
„Líbí se ti to?" Zírám na něj vytřeštěnýma očima.
„Co jsi to?" Polknu. Čekám, že přestane, ale jemu se to začíná líbit.
„Jaký to je?" zavrčí a bez dechu si to vychutnává.
„Zvláštní." Zamrkám a nemůžu se ani hnout. Netuším, jestli se mi to líbí nebo ne. Je to opravdu zvláštní… Takhle ho cítit… Přímo uvnitř sebe!
„A představ si jaký to bude, až…" Zakření se. Po tomhle mi klesne hlava. Jeho intimní doteky začnou působit a já se propadám do světa rozkoše.

*

„Líbilo se ti to?" Obejme mě a vtiskne mi polibek.
„No… Nebylo to poznat?" Zastydím se, když se oblékám. Tomu se začne smát, vytáhne mě na nohy a za ruku táhne za ostatními do hlavní části Mekky. Kde mě k sobě přivine a znovu mě políbí, ale tentokrát sladce a něžně. Zamrkám očima po místnosti.
„Takže jste vyzkoušeli Chazzyho postel?" zavrčí Tayo a probodne mě pohledem.
„Jen jsme si hráli." Pokrčím rameny.
„To je co?" Zvedne obočí. Evidentně se rozhodl týrat sám sebe.
„To je prostě," zadrhnu se.
„Předehra s orgasmem?" Zamračím se.
„Inteligente! Takhle to nezní vůbec hezky, natož romanticky." Zašklebím se na něj. Jeho nálada je dneska pod bodem mrazu. Co jsem mu včera sdělila tu novinu, tváří se jako vrah jehňátek.
„Co kdybych si odbil naši dohodu?" Postavím se mu čelem a provokativně se k němu přivinu.
„Chtěl bys mě?" Jazykem si přejedu přes rty a něžně ho kousnu do ucha. Z přehrávače se začne linout má oblíbená píseň, metalový song, který opěvuje řemeny - řetězy - kůže, tedy všechno, co mi dokáže vyčarovat před očima mlhu vzrušení.
„Jak jsi to poznal?" Usměju se.
„Znám tě nejlíp ze všech lidí na světě," zašeptá mi do úst. Je to strašně sexy. Tak moc, až mě to samotnou udiví. „Víš, co na tobě mám nejraději?"
„Mou nevinnost." Topím se v očích svého drahého.
„A tvou povahu… Obětavou a přitom neřádskou." Přivine mě k sobě tak blízko. „Tvoje tělo... Hebkou kůži a zajímavou chůzi."
„Máš rád můj zadek a prsa." Připomenu mu s mrknutím.
„Mám tě rád úplně celou," zašeptá mi při polibku. Nejdřív je to kouzelné, jemné a hravé, přesně takové, jak jsem očekávala. Tayo je sukničkář největšího kalibru, polibky pro něj sotva budou problémem. Jenže to není přesně ten styl, který mám ráda. Proto potřebuji mužnější a drsnějšího hocha po svém boku - proto miluji Chazzyho, protože v skrytu duše je citlivý a kouzelný.
„Já vím, ty bys chtěla někoho jinýho," řekne bolestně.
„Tayo." Polknu, nechci mu ubližovat.
„Frajera s romantickou duší, který umí být drsný a něžný zároveň. S pověstí couraře, který ti bude věrný. Já jsem jen ten courař. Věrný být neumím a evidentně bych ti nestačil. Jsem jenom obyčejný inteligent, že?" Zamračí se zoufale.
,,Nejsi." Zavrtím hlavou. „Jsi nejlepší na světě!" Jen se ušklíbne.
„Řekni to," zaprosí.
„Tayo." Usmívám se.
„No tak to řekni." Jemně mě kousne do rtu.
„Zkroť mě!" Ze široka rozevřu oči a pobízím ho k akci, kterou on nemá šanci zvládnout. Jako by se pokoušel o nemožné. Jako by toužil zkrotit divé zvíře. Tohle je Chazzyho píseček, nikoliv jeho. Tyhle touhy a chtíč má kolem prstu omotané jen můj princ.
„Nevěříš mi." Přimhouří oči.
„V tomhle ne." Vystrčím jazyk, abych ochutnala jeho rty. S Chesterem jsem o tom už mluvila, souhlasí s tou naší dohodou, ale chce být u toho. Zakloním hlavu a zadívám se na něj. Zatím vypadá, že se docela dobře baví. Je trochu zasmušilý, s potutelným úsměvem na rtech. Pohledem mě pobídne, abych pokračovala. Znovu se tedy vpiji do Tayovo úst a nechám to na něm.

*

Nemůžu ani popadnout dech. Kde se v něm vzalo tolik chtíče?! Líbá mě jako smyslů zbavený. Jako by zítřek neměl přijít a mně se to šíleně líbí. Jsem celá malátná, oddaná jemu samému a zoufale se snažím nezhroutit. Jazykem si hraje s tím mým a prozkoumává moje ústa. Ne, že by se mnou Chester nedělal zázraky, ale Tayo je poslední od koho bych to čekala! Vždycky jsem si představovala, že je průměrný sobecký milenec, který neumí ženu vydráždit natolik, aby se mu vzdala. Aby se mu rozněžnila v náruči a slastí vzdychala jeho jméno. Jsem z toho vyděšená a to jen umocňuje ten zážitek. Když mu přijde, že se z jeho kouzel probouzím, třískne se mnou o zeď Mekky! Přijde mi to strašně tvrdé, ale přitom mě to ani nezabolí, spíš tím víc mě to vzruší!
Oběma rukama ho obejmu kolem krku a vjíždím mu do vlasů, při tom mu oplácím jeho divoké polibky a mačkám se k jeho tělu, až nemohu popadnout dech. Tayo se mi namáčkne mezi nohy a tlak, který vytváří, mi maluje ve tváři obrysy rozkoše. Najednou se ode mě odlepí. Rychlým pohledem sjede na Chazzyho. S hlubokým nádechem ho obejdu a se mžitkami před očima se postavím čelem.
„Neodcházej mi, Maličká." Na rtech ďábelský úsměv. Chytí mě za ramena, podkopne mi nohy a nechá mě spadnout do své náruče. Zas mě začne líbat a pokládat na podlahu, kde se na mě vrhne a zabije mě poslední ranou vášně.
Když se pak seberu do kleku, horko těžko něco takového rozdýchávám. Dívám se na něj s upřímnou úctou a… Láskou. Mám v hlavě jenom svého milovaného Taye a absolutně nechápu, proč jsem tohle nepoznala už dřív. Jak jsem vedle něj mohla takhle bezduše existovat, když jsem se mohla vznášet v jeho náručí?
„Už je zase tvoje Chazzy." Uchechtne se s pohledem na mě. Kdo je Chazzy? Polknu a nemůžu z něj spustit ani oči. Nakloní se ke mně a ještě jednou mě jemně, truchlivě něžně políbí na rty.
„Miluju tě, Izabel."
„Miluju tě, Tayo," zašeptám mu okouzleně do rtů a obejmu ho. Takhle jsem se s ním ještě nikdy necítila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Innocentia - 25. kapitola:

6. MirrorGirl454 přispěvatel
19.06.2011 [10:49]

MirrorGirl454Prepáč mi, že som k ostatným kapitolám nepísala komentáre, ale chcela som si svoj komentár nechať na koniec, ale keďže koniec ešte nie je a ja sa nemôžem dočkať, kedy ti konečne poviem, na čo som prišla, takže ti to tu napíšem už teraz:
Vieš, prečo som tvojou poviedkou tak fascinovaná?? Ani mne to dlho nedochádzalo a potom som na to odrazu prišla.
Tvoja poviedka je o tvojej obľúbenej kapele. A všetky poviedky, čo som ja čítala na rôznych blogoch o kapelách boli.. divné... iné... jednoducho, tvoja poviedka je niečo viac, tie baby, čo to písali na blogu ani nevedeli písať a vždy bolo všetko o tom istom... a bla bla bla... Emoticon Chápeš to, nie? Emoticon

5. Eris přispěvatel
18.06.2011 [20:15]

ErisTotálně super! Jen se mi trochu nelíbilo, že si nevzpoměla, kdo je Chazzy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Krásná kapitolka, i ty před touto Emoticon .
Moc se těším na pokračování...
Netroufám si však hádat, jak to bude dál... Já bejt na Chazzyho místě a ještě se dívat, jak mi kámoš svádí holku... Asi bych se neudržela... heh Emoticon
Ale vážně jsem zvědavá, co bude dál...
Abych řekla pravdu, nikdy mě nebrali slaďáky, pokud v tom nehráli hlavní roli upírci, vlkodlaci či nějaký jiný příšerky... Ale tohle mě naprosto chtylo... Hm... Emoticon Čím to bude? Že by Chazzym?? Emoticon
Prostě dokonalý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Chensie přispěvatel
18.06.2011 [14:20]

ChensieCandies: Pokračování zítra ,o) Díky, moc mě těší, že se Ti to líbí :o)

3. Candies
18.06.2011 [13:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pokračování...uplně skvělýý Emoticon Emoticon

2. Chensie přispěvatel
18.06.2011 [13:17]

ChensieNoctuelle: Je to příšerný slaďák, to mi povídej :o))) No, ještě bude pár zádrhelů, než přijde konec.. A nevypadá to dobře. :o/

1. Noctuelle přispěvatel
18.06.2011 [12:48]

NoctuelleOhohó!
To je takovej slaďák, až to bolí. Ale občas ani takováhle oddychvka nezaškodí. Emoticon Emoticon
Nicméně, začínám být napjatá jak kšandy, protože teď už si vůbec netroufám hádat, jak to dopadne...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!