OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Goodbye Agony 38. kapitola



Goodbye Agony 38. kapitolaAndyho a Inessy romantická chvilka...
Užijte si kapitolu, přinejmenším tak jako ti dva, Vaše marSabienna

„Co… co kdybychom… trochu zpomalili?“ zeptal se mě Andy mezi dalším dlouhým maratónem polibků, kdy jsme skoro jeden druhého hltali. Andy se ode mě ne úplně snadno odtáhl, protože jsem měla prsty bezpečně zabořené v jeho vlasech a přidržovala jsem si ho u sebe, zatímco jsem se nenasytně věnovala jeho rtům.

„Já už nechci dál čekat,“ zamítla jsem jeho návrh bezhlavě, protože ve své mysli už jsem byla na jaksi jiné metě. Proto jsem se znovu dravě vrhla po jeho přesladkých ústech, ale Andy mi obratně uhnul, což jsem přijala jako jistou hru, a proto jsem do něj vyzývavě zabodla pohledem. Následně jsem to zkusila znovu, ale se stejně bezvýsledným závěrem, takže tentokrát jsem se na něj lehce zamračila.

„Issie,“ oslovil mě tak laskavě, že i proti mé vůli se mi na tváři rozlil takový blažený výraz s úsměvem, na místo toho mého nesouhlasně podmračeného, že po mně chce něco takového, jako je pomalá předehra. Jo, já vím, ženské si na to potrpí, jenomže po takové době, kdy jsem si tohle pouze představovala, jsem nic jako předehru nepotřebovala, protože jsem byla dostatečně vzrušená už teď.

Pak mi Andy položil svou velkou dlaň na tvář a tak roztomile se na mě usmál, že bych mu v tu chvíli slíbila snad všecičko na světě. Zlehoučka mě přitom hladil po linii spodní čelisti a díval se mi zpříma do očí, ve kterých se viditelně zrcadlila jeho bezelstná láska, čiré okouzlení a nezištná oddanost. Naštěstí se ke mně zakrátko sklonil, protože kdyby si mě ještě chvilku takhle odevzdaně prohlížel, asi by mě tím regulérně dojal, protože už mě jako předzvěst začínalo štípat v očích. Takový pohled jsem u něj dosud nikdy neviděla. Bylo v tom ještě něco navíc než kdykoliv předtím. Těžko se odhadovalo co, možná ten dar rozlišení, který ho obohatil poté, co se probral z té děsivé nakládačky.

Záhy nato Andy přiložil své sametové rty na ty mé, přičemž ten dotek byl tak opatrný, snad jako dotek motýlích křídel. Roztouženě jsem zalapala po dechu, protože tohle bylo daleko napínavější a dráždivější než to zběsilé líbání, které jsem si vlastně ani nemohla vychutnat s takovým potěšením. A když mi Andy pomalu přejel jazykem po spodním rtu a jemně mě do něj kousnul, jen jsem tiše zaúpěla, jak moc se mi to líbilo. Iniciativně jsem mu vyšla jazykem naproti, když jsem ho smělým pohybem vyzvala k další vášnivé souhře, které nakonec neodolal. Tempo našeho líbání bylo ale podstatně vláčnější než doposud a tím pádem bylo i daleko opojnější.

Když Andy usoudil, že se mým rtům věnoval s dostatečnou péči, rozhodl se přesunout i k jiné části mého těla. Moc dobře věděl, že krk je jedna z mých erotogenních zón, proto ji nemohl vynechat. Sklouznul rty o kousek níž a se zalíbením mi oblíbával krk drobnými, něžnými pusinkami.

„Nemuč mě, Andy,“ zašeptala jsem prosebně, zatímco jsem ale zaklonila hlavu dozadu, jak jsem mu zároveň podvědomě chtěla vycházet vstříc.

„Pšššt… Užívej si to,“ doporučil mi dobromyslně, když mě na moment přestal oblíbávat, takže jsem vyhledala jeho šibalský pohled, kterému skutečně nešlo vzdorovat. Jakmile se znovu zabral do mapování mé kůže letmými polibky a posouval se od krku zase o něco níž, pouze jsem zabořila hlavu do polštáře a se zavřenýma očima jsem naplno vnímala, co se mnou prováděl. Naprosté divy…

V oblasti dekoltu ovšem zjistil, že mu dost překáží mé poslední zbytky oblečení v podobě spodního prádla, a tak zajel rukou pode mne ke klasickému zapínání, a aby měl snadnější přístup, o něco jsem se nadzvedla, načež mi zkušeně rozepnul podprsenku, kterou ze mě sejmul s takovým obdivem, jako by se pod ní skrýval nějaký cenný poklad. Z jeho úhlu pohledu nejspíš taky, že ano. Dál nijak neotálel, když se nedočkavě přisál k pravé bradavce, se kterou si pár minut hrál, a současně s tím mi druhé ňadro něžně hnětl. Stále víc zrychleně jsem dýchala a můj podbřišek doslova hořel. Z umytých konečků jeho havraních vlasů ještě pořád občas ukápla krůpěj vody, která jakmile dopadla na mou pokožku, musela se ihned bleskově odpařit. Látku kalhotek jsem musela mít úplně mokrou, jak moc jsem byla rozdrážděná, a to jsme se v podstatě dosud jenom líbali a dotýkali. Nebo spíš jen Andy mě…

Andy včas poznal, ještě než mi to začalo být nepříjemné, ačkoliv s takovou precizní pečlivostí mi na střídačku sál, okusoval a cucal bradavku, a tak pokračoval zas o kousek níž, kde se pustil prsty do kreslení všelijakých klikatých cestiček okolo mého pupíku a potom i po mém plochém břiše. Ihned mi naskočila husí kůže, protože mě tím spíš šimral a navíc se nezadržitelně blížil přímo až k mé svatyni a já už se toho vážně nemohla dočkat. Ani jsem se nenadála a jeho prsty zabloudily přímo k mému klínu, kde mě několikrát s intenzivním tlakem pohladil, na což jsem reagovala prudkým zalapáním po dechu a následným zakousnutím se do vlastní pusy. Poté konečně ukazovák i prostředník zahákl za lem kalhotek, aby mi je mohl stáhnout dolů, proto jsem nadzdvihla zadek, jinak by se mu to nepovedlo. S tím, jak mi vysvlékal kalhotky, se i zdvihal na kolenou, takže když mě jich zbavil a hodil je kamsi za něj, rozprostřel se mu prvotřídní výhled na moje nahé tělo, které ho zřejmě naprosto fascinovalo. Tvářil se jako dítě u vánočního stromečku…

„Seš tak nádherná...“ pronesl užasle a svým zamilovaným pohledem klouzal po všech odhalených místech, které jsem se mu vůbec nestyděla takhle okázale vystavovat. Po tolika letech soužití to snad ani nebylo možné. Jen jsem se na něj potěšeně usmála a trpělivě jsem vyčkávala, co dalšího si na mě vymyslí. Ačkoliv to pro mě bylo poněkud nezvyklé být při sexu pasivní, protože jsem se odjakživa ráda aktivně zapojovala, nesmírně jsem si užívala, že si Andy prosadil mě takhle hýčkat a rozmazlovat. Byl to neuvěřitelně skvělý pocit stát se středobodem jeho světa. Veškerou svou pozornost upřel na mě a já si vážně připadala jako nějaká vzývaná a obletovaná bohyně. Přesně jako ten služebníček mi vtiskl polibek na hřbet chodidla a pak rozevřenou dlaní stoupal zase pro změnu výš, po celé délce mé nohy až k oblému boku, který začal palcem třít. Svou druhou dlaní následoval tu první, ale zastavil se již u kolene, na které mi zatlačil, čímž mi rozevřel nohy od sebe. Předvídavě jsem zatajila dech, protože v následujícím okamžiku se sklonil k mému již tak dost vlhkému klínu, který jen na několik rozverných kmitů jazyka potěšil, protože nejednou prohlásil, že mu prostě chutnám. I tím u mě způsobil několik předčasných záchvěvů v rozpáleném podbřišku, protože jsem už jednoduše víc nadržená být nemohla. Byla jsem si téměř jistá tím, že jakmile bude ve mně, tak budu hodně rychle hotová. Zatím u ničeho záměrně nevydržel tak dlouho, abych se stihla udělat, ačkoliv všechno prováděl s takovou rozvážností a plynulostí, že jsem z toho byla úplně u vytržení.

„Andy, prosím,“ prosila jsem ho úpěnlivě, aby mě už víc nenapínal. Zaslechla jsem, jak se nad tím pousmál, čímž mě dole tak příjemně ovál, no, a pak svým hbitým jazykem vyrazil rovnou od mé jeskyňky, přes pupík, jamku mezi prsy, hrdlo, bradu až nazpět ke rtům, které jenom svůdně olízl.

„Už to nedáváš?“ přeptal se kontrolně, s nepřeslechnutelnou provokací a jedním obočím povytaženým výš.

„Andrew,“ napomenula jsem ho káravě, přičemž jsem zhluboka dýchala, jako bych snad právě doběhla sprintový závod. Měla jsem alespoň nějaký prostor se uklidnit po těch dráždivých hrátkách a trochu srazit to závratné vzrušení, abych při samotném aktu vydržela o něco déle.

„Ještě mě nech si chvíli hrát,“ nedbal na moje prosby, jak si nejspíš i on užíval to svoje nápadité laskání, na které jsem reagovala hodně přívětivě a kterým mě svým způsobem i ovládal. Když se na mě podíval zpod obočí takovým spalujícím pohledem, přešly mě v tu ránu veškeré námitky a byla jsem smířená s tím, že mě bude ještě nějakou tu dobu napínat, což v závěru způsobí jedině o to masivnější zážitek. Aby mi nedal možnost nějak protestovat, i kdybych to snad měla v plánu, rychle mě umlčel dalšími šťavnatými polibky a nezapomněl zapojit svoje zvídavé ruce, kterými mi jezdil po kůži sem a tam, od stehen až po prsa. Já ty svoje opět zapletla do zvlhlých vlasů, ze kterých již přestávalo úplně kapat, a tak mě alespoň mírně zchlazovat. Probírala jsem se mu mezi pramínky a bříšky prstů jsem mu masírovala pokožku hlavy, abych se alespoň něčím zapojila a pak jsem sjela k jeho šíji, na níž jsem ho s citem nehty škrábala. To měl zase rád Andy, což ho zřejmě vyburcovalo k tomu, aby svoje nenechavé prsty schoval ve mně a jal se svého spolehlivého prstokladu. Zároveň přestal s tím dosavadním jemným přístupem, protože na mě zevnitř poměrně hodně tlačil a já se pod ním jen obratně svíjela. Teprve až teď jsem postřehla, že se jeho chlouba vzedmula a občas mě jí pošťouchl do stehna. To byla opravdu vítaná změna, ale už jsem si z celého srdce přála, aby mě šťouchal trochu jinak! 

„No tak, Andrew,“ zavzdychala jsem téměř až škemravě, protože tohle už pro mě bylo vážně spíš mučení. Tentokrát mě Andy vyslyšel a možná i proto, že si uvědomil, jak dlouho jsem uvězněná pod jeho tělem a že by nebylo marné se vyměnit, když mě vzal kolem pasu a vytáhl na kolena společně se sebou samotným. Klečeli jsme naproti sobě a unešeně doslova zírali jeden na druhého. Držel mě majetnicky ve své náruči a já najisto věděla, že právě do ní patřím. A ne jinam… Já jsem měla zas ruce položené na jeho ramenou, než jsem mu jednou z nich z tváře odhrnula neposedný pramen vlasů, který mi překážel ve výhledu na jeho ostře rýsovaný obličej. Nemohla jsem si pomoct, ale culila jsem se na něj jako něčím praštěná. Byla jsem jednoduše šťastná…

Andy

„Nevěřil jsem, že se to stane,“ svěřil se mi a nemohl ze mě spustit zrak. Já jsem se na něj ale v ten moment zadívala trochu pozorněji a svoje oči jsem zaměřila na relativně čerstvé jizvy, které mu zdobily obličej. Sice se postupně ztrácely, ale neuteklo ještě tolik času, aby stačily vyblednout. Moje prsty automaticky zamířily k nim, aby po nich mohly s nejvyšší opatrností přejíždět a zpracovávat tak tu strukturu pod sebou. Kůže jizev byla o něco jemnější a hrbolatější než zbytek jeho pleti. Andy mě beze všeho nechal pátrat po těch rozdílech a se zájmem mě trpělivě sledoval. Jakmile jsem dostatečně hmatově nastudovala sešité tržné rány, přesunula jsem se s nepatrným zaváháním k jizvě u jeho ramene, té po kulce. Čím déle jsem se na ni soustředila, tím lítostivěji jsem se cítila.

„Nevím, co bych dělala, kdybys to nezvládl,“ hlesla jsem roztřeseně, načež mi Andy uvědoměle zvedl hlavu výš, abych se mohla opět ztratit v jeho nebesky modrých očích.

„Ale zvládl jsem to… A dokonce jsem zvládl dostat tebe až sem,“ obrátil mou tesklivou chvilku v žert, čímž mě dokonale rozptýlil. Opět jsem se vrátila do současné situace, která mě naplno pohltila tím jiskřivým erotičnem, které mezi námi neustále probíhalo.

„Vážně? Ty mě? Nebylo to spíš opačně? No ale… já si myslím, že se tomu tak jako tak nedalo vyhnout,“ podělila jsem se s ním o svůj názor, což ho regulérně rozesmálo.

„Kdo tady pak koho napíná, že,“ podotkl na oko dotčeně, ale stejně se nepřestával usmívat.

„No tak už to víc nezdržuj,“ pobídla jsem ho otevřeně a vtiskla jsem mu dychtivý polibek, který zafungoval jako jednoznačná pozvánka. Nestačila jsem snad ani mrknout, když si mě chytil pod zadečkem, který předtím ještě párkrát rozverně zmáčkl a přetočil nás do opačných pozic. Vytušila jsem, že si asi myslí na polohu koníčka, která byla jednou z jeho nejoblíbenějších a kterou si možná chtěl trochu vykompenzovat to, jak se mi doteď nesobecky věnoval. A já proti tomu vůbec nic neměla, ba naopak…

Opřel se zády o čelo postele a čekal na mě, než si na něj nasednu. Klekla jsem si nad něj tak, abych měla jeho obdařený penis nad sebou, vzala jsem jej pevně do ruky a párkrát jsem sjela od špičky až po kořen, což pro něj bylo nečekané zpestření, při kterém neprodleně ztuhnul podobně jako ten jeho stožár, který jsem svírala v pěsti. Musela jsem tiše uznat, že bylo daleko vzrušivější, když nechal na mně, ať ho do sebe přijmu, kdy jen budu chtít. Hlavou mi problesklo, že bych si s ním mohla pro změnu pohrát chvíli já, když se to takhle nabízelo, ale byla jsem natolik nedočkavá, že jsem to dál protahovat nedokázala. A tak když do mě pronikl, s takovou úlevou jsem dlouze vydechla, že se mi konečně splnila má touha, po které jsem už nějakou dobu vyloženě prahla. V páteři jsem se prohnula jako luk, když do mě zajel celou svou délkou, načež počal mírně pohybovat svou pánví a nastolil tím naše společné tempo. Držel se toho hesla pomalu, ale pořádně, takže jsem se s ním v pohybu snadno sladila a vyrazili jsme si dohromady pro ono dechberoucí vyvrcholení.

S každou uběhlou minutou jeho přírazy nejen zrychlovaly, ale také byly o něco razantnější, protože jinak ve mně hladce klouzal, což ho zase asi tolik nestimulovalo. Proto jsem se občas uvnitř stáhla, aby jeho snaha měla ještě lepší účinky, což zřejmě měla, když se ke mně pažemi těsně přimknul a mezitím mě líbal někde u klíčních kostí. Znovu jsem zaklonila hlavu dozadu, aby mu nepřekážely moje vlasy a dlaně jsem mu usídlila zpod podpaží na rameno, protože mě napadlo trochu změnit rytmus. Zapřela jsem se o něj a záměrně jsem šla proti jeho pohybům, čímž jsem u obou o něco urychlila blížící se orgasmus. Ten můj byl opravdu nedaleko, protože to napětí uvnitř mě závratně stouplo vzhůru, takže o několik přírazů později jsem už jen slastně zasténala. Andy se potěšeně usmál, protože to přesně byla ta nutná potěcha jeho chlapskému egu a také primárnímu cíli ženu uspokojit. Určitě zvládnu ještě jeden…

Andy mi dlaněmi jemně přejížděl přes celou plochu zad a stejně jako já si vychutnával sametovou hebkost kůže toho druhého, když se naše těla o sebe rozvášněně otírala a nasávala do sebe tu vzájemnou horkost, protože už jsme se oba začínali slušně potit. Přesto mi z těch jeho doteků přejel mráz po zádech. Tím se Andy jaksi uvolnil, když svůj hlavní úkol zvládnul na jedničku, a na posteli se posunul o něco níž, zatímco já jsem se na něm dál spokojeně vrtěla, až si v podstatě úplně lehl. Sice jsme se od sebe museli odlepit, ale Andy tím získal zase ten rajcovní výhled, jak se nad ním smyslně pohupuju, včetně mých přirozeně pevných prsou, které ho k sobě dočista vábily, ale on se mi snažil gentlemansky dívat do tváře, protože jsem se na něj momentálně pozorně dívala.Tudíž jsem mu to dilema usnadnila tím, že jsem se celkově zaklonila dozadu a zapřela se o postel rukama. Prakticky jsem se na něm teď nemohla moc hýbat, takže jsem to musela nechat na něm, ale evidentně to zabralo, protože jsem uslyšela, jak mu z úst unikají tiché vzdechy. Moc dlouho jsem to takhle bohužel nemohla vydržet, protože by mě jinak zaručeně paralyzovala křeč do nohy, takže jsem se zase předklonila nazpátky, ale alespoň jsem opět změnila směr svých pohybů, když jsem začala kroužit boky do stran. Po těch několika letech jsem už docela dobře věděla, jak na něj. Nicméně jsem poznala, že se Andy svůj orgasmus pokoušel oddálit, ale bylo jasné proč… Stejně jako já si chtěl tohle naše blažené spojení užívat pokud možno co nejdéle a dojít tím k co možná nejsilnějšímu vrcholu.

Kvůli téhle poloze v podstatě nechal opět celou režii aktu na mně, takže jsem si hleděla toho, abych byla v rámci možností co nejvynalézavější. Proto když jsem od něj slyšela čím dál frekventovanější vzdychání prolnuté s takovým tím jeho typickým mručením, předklonila jsem se zase dopředu, zachytila se přitom čela postele a znovu se vrátila i ke klasickému zasouvání. Dosedala jsem na něj co možná nejprudčeji a nahoru jsem naopak zpomalovala. On si mě stále přidržoval za boky, aby si raději pohlídal a předešel tomu, že by ze mě vyklouzl zase ven. Co mi to jen má záda dovolila, vystrčila jsem hrudník k němu, až jsem mu prsa strčila přímo do obličeje, což ho samozřejmě jedině nadchlo. Ani já jsem se už nevyhnula hlasitým projevům, které se mísily s těmi jeho, protože se můj klín zase počínal celičký třást, jak jsem blížila k druhému závěru.

Z toho důvodu jsem na několik sekund úplně přestala a vyhledala jsem jeho široce rozevřené oči. Chvíli na mě tápavě koukal, ale pak intuitivně vyčetl to, co jsem měla nezvratně vepsané ve svém srdci a chtěla se důležitě vyslovit, jenže on mě předběhl: „Taky tě miluju, Issie.“ Už jenom to slyšet pro mě bylo jako zažít další orgasmus, kdy jsem semkla víčka k sobě a nechávala ta nejkrásnější slova doznít ve svých uších i hlavě. Andy mi mezitím vzal mou tvář do dlaní a přitáhl si mě sobě, aby mě mohl vroucně políbit na potvrzení svého vyznání. V tom polibku bylo všechno, absolutně všechno. To, co se dá slovy popsat, a i to, co se nedá. Byla jsem z toho v tu ránu tak hrozně moc na měkko, že se mi z koutku pravého oka pojednou vykutálela malá slza, ale jakmile jsem znovu otevřela oči a se zrakem neomylně připoutaným k jeho bezmezně láskyplným očím, jsem se na něm opětovně rozhoupala.

Několik dalších minutek jsme se znovu spolu dostávali pod těsnou hranici mocného výbuchu, kdy jsme oba hodně zběsile dýchali a mé sténání se proměnilo rovnou v hekání a Andyho mručení spíš v takové hrdelní vrčení. Cítila jsem, jak ve mně Andy vyloženě pulsuje, takže když o pár sekund naposled zavrněl a rozlil se ve mně, neprodleně jsem ho následovala. Celým mým nitrem se rozproudilo paralyzující teplo, které prostoupilo každou jednotlivou buňkou v mém těle. Andy zůstal s křečovitým výrazem ve tváři nehnutě ležet a i on vnímal, jak se mu ta nezměrná rozkoš šířila nitrem až do jeho nejzazších zákoutí, kam s sebou roznášela klid a spokojenost. Hmatem jsem vyhledala jednu jeho ruku, vzala jsem ho za ni a propletla si s ním vzájemně prsty, což mělo být jakési metaforické vyjádření toho našeho osudového splynutí. On to gesto doplnil už jen tím, že mě silně zmáčknul a držel na důkaz toho, jak je náš svazek nezlomný. Po tom všem, co se mezi námi stalo, jsme opět skončili jako zamilovaná dvojce projevující si svou lásku všemi možnými způsoby…

Vyčerpaně jsem se zhroutila vedle něj na postel, jakmile jsme oba ten omamný ohňostroj vstřebali, ale ihned jsem se k němu zpět přitulila, protože jsem stále neměla dost jeho blízkosti. On si mě k sobě ještě vlídně přivinul, protože ani jemu to nestačilo, jak jsme oba velmi dobře věděli, že pozítří bude po všem. Díky tomu to bylo celé ještě o to víc nezapomenutelnéPřesto jsem se hloupě usmívala, protože ani tenhle fakt mi nemohl zkazit tak působivý zážitek. Andy se na mě se zájmem zadíval a v jeho obličeji jsem našla úplně stejně připitomělý výraz, kterému odpovídala ta nezměrná dávka štěstí, kterou jsme oba dva právě obdrželi.

„Miluju tě, tygře,“ šeptla jsem definitivně a napjala jsem se k němu pro nebývale vřelý polibek, který to všechno, co se tu odehrálo, sladce završil. „Dneska zůstaneme v posteli, hm?“ navrhla jsem bezstarostně, ačkoliv jsem měla svoje povinnosti, ale ty mě aktuálně ani v nejmenším nezajímaly. A ne že by nešly nějak snadno vyřešit, když si člověk najde správné argumenty.

„Jak chceš, lásko,“ vyhověl mému pošetilému nápadu, který ale zajisté zněl velice slibně i jemu, proto mu u toho v očích poskakovaly ty ďábelské plamínky. A tak po jednom krátkém telefonátu do útulku, už jsme zbytek dne jen propili, projedli, propovídali, prosmáli a promilovali až k ránu následujícího dne. 

A po tomhle všem se mám odstěhovat jako jak, sakra? Už předtím ho bylo tak hrozně těžké opustit, natož teď! Jak to mám udělat?!


 Andy


 Mockrát všem děkuju!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Goodbye Agony 38. kapitola:

2. Sabienna přispěvatel
04.02.2020 [20:20]

SabiennaMaya: Bez nějakého toho zádrhelu by to bylo až příliš dokonalé Emoticon Emoticon Emoticon ale naštěstí se objevila až na závěr Emoticon ... Noo, jo, pro Isu, ale i Andyho, to bude slušná výzva Emoticon uvidíme, jak se s tím oba poperou a jestli to vůbec zvládnou Emoticon tohle jim to celé slušně zkomplikovalo Emoticon ale oba velmi dobře vědí, že je to potřeba Emoticon

Děkuju mockrát za krásný komentář!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Maya666
30.01.2020 [18:06]

Fuuu pěkná romantika, po které u Iss přece jen zůstala malá hořká pachuť. Máš pravdu holka teď ho opustit bude mnohonásobně těžké Emoticon Emoticon No jsem zvědavá na tvou další cestu Emoticon Dokonalá kapitola Sab, těším se na další! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!