OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Konec...???



Konec...???Tak chytla mě zase poněkud depresivnější nálada a vznikla z toho tahle jednorázovka...Snad se i tak bude líbit a zase prosím o komenty:) PS:Psala jsem to při písničce Zombie od Cramberries tak jestli chcete při čtení tu pravou atmosféru,můžete si to k tomu pustit:)

 

KONEC...???

„Fajn...Tak já teda jdu..."Naštvaně jsem odsekla svojí nejlepší kamarádce,se kterou sem se právě pohádala.

„Jdi si...Už je mi to jedno!"Zakřičela na mě Sára a já nasupeně odešla.

Bylo mi jasné,že tato hádka je jen přechodná...Že se stejně hned zase usmíříme..Ale stejně mi tyto rozpory braly hodně energie a nervů...

Rozhodně sem procházela ulicemi našeho malého městečka a nevšimla si kluka,který se nenápadně plížil za mnou...Po chvíli jsem uslyšela kroky a rychle se otočila.Byl to Nik ze třeťáku a dle mého názoru si až moc věřil.Ulevilo se mi....Už sem myslela,že je to nějaký úchyl...

Když si všiml,že už o jeho přítomnosti vím,zrychlil a na tváři se mu rozlil rádoby sladký úsměv.

„Čau kotě..." začal svou obvyklou frází,kterou používal vždy,když chtěl sbalit nějakou holku.

„Nech mě bejt..."na tyhle kecy sem vážně neměla náladu.

„Ale copak copak? Nálada pod psa? Můžu ti ji s radostí zlepšit co říkáš?"

„Nech si ty kecy a odpal!" vyjela sem na něj.Začal už vážně být až moc otravný a navíc se začalo stmívat,takže to mi na odvaze nepřidalo.Během naší konverzace jsem se snažila jít co nejrychleji abych byla doma co nejdřív a zbavila se ho.

„Ááá tak kočička nám vystrčila drápky co?"Odvětil opět a já s hrůzou zjistila,že míříme do slepé,temné uličky.Otočila jsem se a chtěla z ní vyjít ale on mi svým tělem zastoupil cestu.

„Nech mě projít!!" Zakřičela jsem na něj.

„Ale noták...Vím že mě taky chceš..." Přitom mi hrubě uchopil obě ruce a z nich mi vypadly všechny učebnice,které sem si nesla ze školy.

„Nešahej na mě Niku!!" Snažila jsem se teď už zoufale vyprostit z jeho pevného sevření.Zatlačil mě ke špinavé stěně jednoho starého domu a já se přitom silně praštila do hlavy .Moje panika stoupala a obličej mi začaly smáčet horké slané slzy.

„Pusť mě nebo budu křičet!" Zkusila sem třesoucím se hlasem vyslovit i ohranou frázi s vyhrožováním ale nezabralo to.Jednu svou ruku pustil tu moji a přidržel mi ji na ústech.

„Ale ale...Přece bys nás nechtěla prozradit..."využila jsem chvíle,kdy jsem měla jednu ruku volnou ,sebrala jsem kámen který byl volně vložený mezi studenými cihlami domu a vší silou ho s ním praštila do hlavy a dala se na útěk.Hned při první kroku mi ale svíjející se násilník ze země uchopil za nohu a hrubě mě stáhl na zem.Všimla sem si jeho mírně krvácející rány na čele.

„Tak ty nebudeš poslouchat?!" Tlumeně zakřičel a uhodil mě takovou silou,že sem ucítila jak mi ze rtu vytéká tenký pramínek krve.

„Ne...Prosím nech toho..."Vydrala sem ze sebe zoufale.

„Cha..." Pohrdlivě si odfrkl „Říkala sis o to!To jak chodíš oblečená,ty pohledy a to všechno!Vím,že mě ve skrytu duše chceš tak se nebraň!" Hrubě ze mě strhl tričko a neobtěžoval se na něco čekat.Začal mě hrubě líbat a já se nezmohla na nic než jen na tlumené volání o pomoc.

„Nech toho,stejně ti to nepomůže! Nikdo tu není! Nikdo kdo by ti pomohl!" Jeho slova mi sebrala i tu jedinou útěchu...Měl pravdu...Nebyl tu nikdo...Nikdo...

Začal mi šahat na všechny části těla a mě bylo na zvracení...V té chvíli bych radši umřela...V myšlenkách mi celý můj život proběhl jako zrychlený němý film...Já jako pětiletá na své oslavě s rodiči...S mámou...S tátou...Teď mi tak strašně chyběli...Pak za školou s mou nej kámoškou...Proč se sní jenom pořád hádám?!A pak na dalších narozeninách s celou rodinou...

Cítila sem,že už umírám...Násilník sice zatím zůstával jen u hrubého a nechutného líbání a dotyků,já byla smířená s tím,že zemřu...Buď mě zabije,nebo se potom zabiju sama...Není to jedno?

Už na tom nezáleží...Je konec...Konec...

Najednou jakoby Nika odvál silný vítr...Nebo spíš jako by ho nějaká síla odtáhla o de mě... Anděl?Přišla mě vysvobodit smrt?Nebo už z toho blázním?

Slyšela jsem jen tlumené rány a kroky...Teď jakoby někdo upadl...A pak pro mě neuvěřitelně dlouhou vteřinu bylo ticho...Najednou se na de mnou sehnula neznámá tvář...Krásná tvář...Takže je to anděl...Přišel si pro mě...Zemřela jsem...?

„Amy?Amy!!Vzbuď se slyšíš?!" Ten anděl zná moje jméno? Ale vždyť na tom nezáleží...Ani jsem se nepokoušela otevřít mé oči zalepené hořkými slzami a rozmazaným make-upem...

„Amy!!!"  Počkat...Ten hlas znám...

„Miku??" Ano...Otevřela jsem pomalu oči jen do malé škvíry a pohlédla mu znova do tváře.Byl to on...Můj dlouholetý nejlepší kamarád...Mike...

„Jo jsem to já...Už je to dobré...Neboj..."Přitom si sundával svou budnu a oblékl mi ji na můj obnažený hrudník,který skrývala jen podprsenka...Pevně jsem ho obejmula a třásla se strachem i pláčem.

„Miku...Kde...Kde je..?"hlas se mi klepal šokem a zděšením...Nemyslela jsem na nic jiného než na to kde je ten šmejd a jestli mi znovu ublíží.

„Neboj se...Je to v pohodě...Ten hajzl už ti nic neudělá.Zavolal jsem policii.."Těšil mě schoulenou a vzlykající ve svém náručí...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec...???:

7. Nicole
31.05.2009 [16:32]

nn, právě že je to naopak, ty jsi jí napsala dřív, pak já a až potom jsem si přečetla tu tvojí...Emoticon... Jinak ta moje je: Doháněl mě...

6. uuuzaaa přispěvatel
30.05.2009 [21:25]

uuuzaaapro Nicole:mno tak tu sem asi bhzl necetla...promin kdybych vedela ze mas podobnou tak bych napsala jinou abych neopisovala:-D ae fakt sem o ni nevedela...a jak se menuje??Emoticon

5. Nicole
30.05.2009 [19:31]

moc hezký!... Tvojí povídku jsem si přečetla až dnes a úplně mě zaskočilo, že před pár dny jsem napsala povídku na podobné témaEmoticon, takže dobrý noEmoticon. Akorát já měla takovou depku, že Natálie prostě zemřela...

4. uuuzaaa přispěvatel
28.05.2009 [20:09]

uuuzaaataky sem o tom uvazovala...ae nakonec sem se vyhrabala s te desne nalady a nechala sem ji ziiiitEmoticon

3. marketka
28.05.2009 [6:56]

pis dáálEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

2. slecinka
25.05.2009 [20:51]

Krááásné..:-) Moc...Ale čekala jsem že to skončí špatně...EmoticonEmoticon

1. Denda přispěvatel
25.05.2009 [20:28]

DendaTo je nádhera!!:-* Vážně moc krásný:-*

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!