OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí oheň Kapitola 3



Vlčí oheň Kapitola 3Hannah shání bydlení a konečně se dozvídá jména hlavních postav.

John mě zavedl do volného pokoje, který byl nádherný. Byl laděn do modré barvy a z okna byl vidět nedaleký les. Usmála jsem se.

„Moc děkuji, že mě tu necháte přespat,“ řekla jsem a usmála se na něj.

„V pořádku, alespoň tu nebude takové mrtvolné ticho,“ řekl mi a položil moji tašku na postel. „Přeji vám dobrou noc, snad už se pořádně vyspíte.“

„Dobrou!“ houkla jsem za ním a ulehla do postele. Povzdechla jsem si, skopla boty a zachumlala se do deky. Usnula jsem, ani nevím, jak se mi to povedlo. Ráno jsem se vzbudila plná energie a hned jsem se vydala do blízkého obchodu, kde jsem koupila snídani. Došla jsem do šerifova domu a začala vařit. Do konvice jsem udělala kávu a prostřela v jídelně.

Osmahlé tousty jsem naskládala na talíř a stranou připravila šunku, sýr, máslo a marmeládu. Vzala jsem si papír a začala psát šerifovi vzkaz. Poděkovala jsem mu za jeho pohostinnost. Vzala jsem si věci a vydala se do centra města. V jedné trafice jsem si koupila vodu a noviny. Posadila jsem se na nedaleké lavičce a prozkoumávala inzeráty.

Pohledem jsem se zastavila na inzerátu s bydlením a vydala se hledat domek s číslem 21. Zaklepala jsem na dveře domku, které mi otevřel mladý kluk.

„Ahoj, jsem Danny Mahealani, jdeš kvůli tomu pronájmu?“ zeptal se mě a usmál se.

„Jo, měla bych zájem. Jmenuji se Hannah,“ řekla jsem a podala mu ruku. Usmál se a ruku přijal.

„Provedu tě, pojď dál,“ řekl a začal mi vysvětlovat, jak to u něj chodí. Ukázal mi pokoj a spěchal do školy. Ještě mě varoval, že je počítačový génius, takže kdybych chtěla něco ukrást, najde si mě. Můj pokoj byl v přízemí, takže jsem měla výhodu v tom, že budu moct chodit ven, kdykoli se mi zamane.

Usmála jsem se a začala si vybalovat. Pokoj, který mi Danny dal, byl vybavený. Byla v něm postel, skříň, stolek s židlí a malé zrcadlo a dokonce i koupelna.

Podařilo se mi ještě usnout. Probudila jsem se, když se Danny vrátil ze školy. Což bylo v pět večer. Danny totiž byl brankářem lakrosového družstva.

„Hannah?! Budeš jíst?“ křičel Danny.

„Ne. Nemusíš se obtěžovat,“ zakřičela jsem na něj.

„Dobře!“ zakřičel na mě Danny a já už jen slyšela, jak štrachá v kuchyni. Takhle uplynulo pár dní. Snažila jsem se seznámit s Beacon Hills. Prošla jsem celé město a snažila se zjistit, co nejvíce.

Byl pátek a dnes měla být obrovská párty u nějaké Lydie. Danny byl hned pryč a já usoudila, že nastal čas.

„Mám totiž v úmyslu zalovit si a podívat se po zdejších lesních cestách,“ zašeptala jsem si pro sebe a šla si připravit věci. Na postel jsem si hodila věci na sebe, všechny v černé barvě. Byla jsem hotová. Vyplížila jsem se ven a u kraje lesa se přeměnila. Dopadla jsem na všechny čtyři a olízla si tlapu. Byl to uvolňující pocit. Byla jsem svobodná! Se zavytím jsem se rozeběhla do lesa. Běžela jsem, jak jsem nejrychleji mohla. Tlapy se mi zarývaly do země a já nadšeně běžela dál. Zastavila jsem se u potoku a zadívala se na hladinu. Dívala jsem se do svých zářivých očí fialové barvy.

Usmála jsem se, v mé podobě to sice vypadalo hloupě, ale co. Rozeběhla jsem se dál a zastavila u stromu, na který právě dával nějaký mladík dívčí sako. Lehla jsem si u keříku a čekala, co se bude dít. Mladík se zatím schoval za strom, který byl nedaleko.

Uslyšela jsem zavytí, které mě donutilo se otočit. Dívala jsem se do žlutých očí. Byl to chlapec, kvůli kterému jsem zde zůstala. Nahrbila jsem se a čekala, co se bude dít.

„Tak kde je?!“ zakřičel netrpělivě mladý vlkodlak a já se překvapeně zamračila. Chlapec se otočil na druhou stranu a mladík, který tam dával to sako, vyskočil ze svého úkrytu a vrhl se na mladého vlkodlaka. Odkutáleli se o nějaký kus dál a já se tiše vydala za nimi.

„Co si s ní udělal, Dereku!“ zakřičel na něj mladík. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí oheň Kapitola 3:

4. Ariel
06.07.2014 [20:37]

Tak kdy bude další Emoticon

3. Selene
25.06.2014 [20:20]

Bude další díl?? Emoticon Emoticon

2. Kirra
01.06.2014 [15:27]

Wau! Emoticon

1. Pája
29.05.2014 [22:23]

Paráda už se těším na další díl Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!