OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » We and our loves - 4. kapitola



We and our loves - 4. kapitolaPrídu bratia na to, čo sú dve krásne kamarátky zač?

4. kapitola

Pohľad Rebekah:
Už som vysala asi piate telo. Povedala som si, že by som už mala prestať, tak som sa vrátila za Elenou do baru.
Vošla som do Grillu. Elena sedela pri bare. Chcela som ísť za ňou, ale v tom som si všimla, že nie je sama. Bol s ňou nejaký chlap. Keď som sa prizrela lepšie, tak som ho spoznala. Tento chlap je členom rady zakladateľov. Volá sa Damon... alebo tak nejako. Chcela som ísť za ňou a odtiahnuť ju domov. Už som si to mierila k baru, keď vtom stál predo mnou ten zeleno oký upír.
„Ahoj,“ prihovoril sa mi.
„Ahoj,“ usmiala som sa.
„Dlho sme sa nevideli. Som rád, že som ťa tu stretol.“
„Oh, no ja som tu s kamarátkou, ale tá si asi našla lepšiu spoločnosť.“ Ukázala som Eleniným smerom.
„Áno, to je môj brat,“ oznámil mi s kľudom.
„To je tvoj brat?!“ spýtala som sa ho s panikou v hlase.
„Áno, je. Prečo sa pýtaš?“
„Ja len tak. Len som chcela vedieť s kým Elena takto neskoro pije.“ Začínala som byť nervózna. Chcem ísť už domov!
„No ja osobne by som jej neodporúčal piť s Damonom,“ povedal posmešne.
„A to už prečo?“ vyzvedala som.
„Damona tak ľahko nikto neopije a myslím, že tvoja kamoška na tom bude za chvíľu už veľmi zle,“ odpovedal na moju otázku a pri tom sa mu nadvihol kútik. Takže on naozaj nevie o tom, že sme upírky...
„Musíš byť veľmi mladý...“ povedala som v hádanke a odišla z Grillu. Musím už ísť domov, veď Elena hádam trafí.

Pohľad Stefana:
Stále mi behá po rozume posledná veta, ktorú povedala. Musíš byť veľmi mladý. Musíš byť veľmi mladý. Veď predsa nemôže vedieť, kto som. Nemôže... alebo žeby mohla? Ale ako je to možné?
Musím sa porozprávať s Damonom. Spolu na niečo určite prídeme.
„Damon, prepáčte, mohol by som vás na chvíľu vyrušiť?“ spýtal som sa Damona a... Eleny, áno tak sa myslím volá.
„Aaah, braček, jasné, že áno, môžeš si prisadnúť.“ Ukazoval na stoličku vedľa seba.
„Vy ste bratia?“ spýtala sa Elena presne takým istým tónom, ako jej kamarátka, ktorá mi mimochodom ešte ani neprezradila, ako sa volá.
„Áno, sme,“ povedal jej Damon so svojím pokriveným úsmevom.
„Vy ste určite ten chlap, o ktorom mi Rebekah hovorila.“ Rebekah? Krásne meno, presne také krásne, ako ona. Aaaaah, Stefan, na čo to myslíš. Hrozne som zmäkol.
„A čo presne vám o mne hovorila?“ opýtal som sa s nadvihnutým obočím.
„Ale, Stef, nevyzvedaj toľko,“ prerušil moje myšlienky Damon.
„Stefan, nemohli by sme si potykať? S Damonom to už máme za sebou,“ navrhla mi.
„Iste, prečo nie?“ prikývol som na jej návrh.
„Poprosím vás, trikrát bourbon,“ povedal Damon čašníkovi, ktorý nám hneď nalieval.
Potykali sme si, trochu sme si ešte pohovorili a potom som si spomenul, prečo som za nimi vlastne prišiel.
„Damon, mohol by som sa s tebou porozprávať?“ pozrel som na brat.
„Môžeš hovoriť,“ usmial sa Damon.
„Myslel som osamote,“ povedal som potichu.
„Ach, jasné. Teraz odídeš a necháš nás osamote,“ pozrel sa Damon Elene do očí.
„Takže ste mláďatká,“ povedala posmešne. „Ale nebojte sa, pôjdem aj sama, viem totiž, kedy sa treba vypratať.“ Pozrela sa na nás, zakývala a odchádzala.
„To bolo akože čo?“ Pozeral Damon na dvere Grillu s ústami dokorán.
„A presne o tomto som sa chcel s tebou rozprávať. Takto isto zareagovala aj Rebekah, ibaže trochu zdvorilejšie,“ oznámil som mu.
„Ale to predsa nie je možné. Jedine žeby... nie, to nie je možné,“ hundral si popod nos Damon.
„Jedine, žeby boli ako my?“ spýtal som sa s otázkou v očiach.
„Ale to by sme ich hádam spoznali, nie sme až takí mladí. Veď máme vyše stopäťdesiat, už to nepočítam,“ povedal s nie moc presvedčivým smiechom.
„Možno sú staršie, keď to na nás tak rýchlo spoznali alebo je viac než isté, že si to len nahovárame. Veď Rebekah je v rade, je dosť možné, že mali iba železník a Elena je tiež zo zakladateľskej rodiny, tak možno len vie o upíroch a...“ To ma už Damon prerušil.
„Ty si nás počúval,“ povedal s hraným urazeným tónom.
„Nie, no možno trošku,“ povedal som so smiechom.
Objednali sme si ešte pár pohárikov a po sebe ich do seba nalievali.
„Tak to necháme tak, určite máš pravdu. Majú iba železník a o upíroch vedia z rady alebo možno ani nevedia o upíroch, ale povedali, že sme mladí len preto, že tak dobre vyzeráme. Určite!“ povedal Damon a presviedčal tým mňa, ale bolo vidieť, že aj seba.
Dúfajme, že má pravdu, inak by z toho mohli byť vážne problémy.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek We and our loves - 4. kapitola:

1.
Smazat | Upravit | 20.08.2014 [15:33]

Kluci, kluci, vy jste bláhoví. Hledat odpověď na něco tak triviálního a oni z toho dělají něco tak složitého. Možná dobře vypadají, ale zas tak mladě ne. Emoticon Emoticon Už se těším až zjistí pravdu. Emoticon
Těším, těším! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!