OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » We and our loves - 3. kapitola



We and our loves - 3. kapitolaStretnutie...

3. kapitola

Pohľad Stefana:
Nemôžem na ňu prestať myslieť. Tie jej blonďavé vlasy a modré oči. Je to najkrajšie stvorenie, aké som kedy videl. Zo zamyslenia ma však vytrhol Damon.
„Ahoj braček, mám pre teba dobrú a zlú správu. Ktorú chceš počuť prvú?“ spýtal sa ma Damon.
„Väčšina normálnych ľudí chce počuť najprv tú zlú správu,“ povedal som mu.
„Ale ty nie si človek a už vôbec nie si normálny, nič v zlom, takže ktorú? Dobrú či zlú?“ opýtal sa ma s tým jeho pokriveným úsmevom.
„Fajn, tak teda tú dobrú,“ vydýchol som strápene.
„Dnes večer si vyrazíme do Grillu, mám chuť na niečo teplé. Plus bourbon,“ povedal.
„A tá zlá?“ 
„Rada chystá útok na upírov. Plánujú použiť Gilbertov prístroj, pomocou ktorého chytili Annah,“ povedal a v jeho modrých očiach bolo vidno smútok. 
„To im nemôžeme dovoliť. Veď predsa musíme niečo urobiť...“ začínal som panikáriť.
„Kľud, braček, ten prístroj ešte nemajú, len ho začali hľadať. Čo znamená, že ho musíme nájsť prví,“ oznámil mi s úsmevom na tvári.
Fajn, takže musíme nájsť Gilbertov prístroj, aké jednoduché. Ale čo je podstatnejšie, dnes idem do Grillu a je možné, že tam bude ona.

Pohľad Rebekah:
Vyrážame do Grillu. Najprv som si myslela, že je to zlý nápad, ale musím sa niečím odreagovať.
„Takže dnes budeme aj premieňať Bekah?“ spýtala sa ma Elena.
„Teraz už si tým nie som taká... predsa len, keďže rada chystá ten útok na upírov, tak nie je správne teraz vytvárať nových upírov. Budú noví, takže sa ešte nebudú môcť moc dobre brániť a...“ nedokončila som svoju začatú vetu, pretože ma Elena vyrušila.
„Prosím, Bekah, aspoň pár.“ Zasa robila tie psie oči.
„Prestaň s tým!“ okríkla som ju.
„A s čím?“ robila sa hlúpou. To už sme ale vchádzali do Grillu.
„No predsa...“ nedokončila som, lebo som zbadala jeho! Toho zelenookého upíra. Toho sexi upíra!
„Haló! Rebekah, čo sa stalo?“ spýtala sa ma Elena a pritom mi mávala rukou pred očami.
„To je on,“ povedala som a nenápadne na neho ukázala.
„Kto on?“ spýtala sa ma Elena s nechápavým výraz v tvári.
„Ten, s ktorým si mi už takmer vybavila svadbu,“ povedala som s iróniou v hlase. „Nemôžeme ísť niekam inam?“ spýtala som sa Eleny s prosbou v očiach.
„Nie, Bekah, nemôžeme! Toto je najlepší podnik v meste. A predsa musíš čeliť svojmu osudu,“ povedala so smiechom.
„Haha, veľmi vtipné,“ povedala som jej.
No, ale v jednom má pravdu. Tak či tak by som sa s ním ešte stretla. Čím skôr, tým lepšie. Dosť! Dosť takýchto myšlienok! Žiadny podpriemerný upír mi nemôže zaťažovať moju hlavu. Som pôvodná. Môžem mať každého na koho si ukážem. Ale teraz si už musím ísť do niekoho zahryznúť, lebo sa zbláznim.

Pohľad Damona:
S bratom sme akurát vysali dve stredoškoláčky, keď vtom sa vo vchodových dverách Grillu objavili dve ženy. Dve krásne ženy. Jedna z nich bola tá blondína z rady. Ale tá druhá... musela to byť tá jej kamoška. Ak som si prial, aby bola aspoň z polovice taká pekná, ako tá blonďavá baba, tak toto predbehlo všetky moje očakávania. Je to tá najkrajšia žena, akú som kedy videl. Musím ochutnať jej krv.
Všimol som si brata, ako sa pozerá tým smerom, kde ja, určite si ich všimol tiež.
„Tak čo, Stef, ktorá sa ti zapáčila?“ spýtal som sa brat.
„Tá blondína. Už som s ňou minule hovoril,“ povedal.
„Tá blondína je v rade. A to musí byť tá jej kamoška, s ktorou sa sem prisťahovala. Je naozaj strašne sexi.“ Brat nad mojím správaním len pokrútil hlavou, ale aj sa začudoval.
„Je z rodiny zakladateľov?“ opýtal sa ma.
„Nie, nie je zo zakladateľskej rodiny, neviem, ako sa do rady dostala,“ povedal som.
„A ako sa volajú?“ spýtal sa ma so záujmom Stefan.
„Netuším, ale zistím to,“ oznámil som mu s úsmevom a chcel som ísť za nimi, to ma ale Stefan chytil za ruku.
„Damon, len neurob žiadnu hlúposť!“ poprosil ma, ale nezabudol pridať rozkazovací tón.
„Ja a nejaká hlúposť?! To si na zlej adrese,“ povedal som a išiel som za tými dvomi kráskami. 
Ale to mi nebolo dopriate, keď som sa otočil, tá blondína tam už nebola a tá brunetka tancovala s nejakým chlapom. 
Keď začala hrať pomalšia hudba, tak šla k baru. Asi po pitie. Ja som bol ale rýchlejší a skôr, než si stihla objednať, som objednával ja.
„Prosím vás, dvakrát bourbon. Jeden pre mňa a jeden pre túto krásnu dámu,“ povedal som čašníkovi, ktorý rýchlo prikývol a začal nalievať do pohárikov.
„To ste ku každej žene takýto galantný?“ opýtala sa ma s iskričkami v očiach.
„Len k tým najkrajším,“ povedal som a nahodil svoj zvádzajúci úsmev. To už sme mali naše pitie na stole.
„Beriem to ako kompliment,“ povedala a vypila celý obsah pohárika. Ani ja som nebol pozadu.
„Ešte dvakrát,“ objednal som nám znovu.
„Dúfam, že ma nechcete opiť,“ povedala s hraným strachom.
„To by som si nedovolil, slečna...“ 
„Elena,“ povedala vzápätí. „Elena Gilbertová,“ dodala.
„Gilbertová? Ste zo zakladateľskej rodiny?“ opýtal som sa jej so zaujatím.
„Áno. Prečo sa pýtate?“ 
„Čistou náhodou som tiež zo zakladateľskej rodiny. Damon Salvatore,“ povedal som.
„Nemohli by sme si potykať?“ spýtala sa.
„Samozrejme. Som Damon.“ 
„Elena.“
Štrngli sme si, vypili bourbon a potom ďalší a ďalší a tak to pokračovalo celý večer.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek We and our loves - 3. kapitola:

2. Tinka7 přispěvatel
19.08.2014 [22:22]

Tinka7Áno, Stefan pre zmenu nebude zas taký svätý Emoticon a ďalšia kapitola bude zajtra ráno Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 19.08.2014 [15:21]

Setkání :3 Emoticon
Jak čtu tak Stefan není na králičí dietě. Zvířata z celého světa se právě radují. Emoticon
Až se Damon a Stefan dozví, že holky by mohli být jejich pra pra pra prababičky.... Emoticon
Těším se na další část! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!