OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » We and our loves - 10. kapitola



We and our loves - 10. kapitolaDamon a jeho minulosť + jedno veľké prekvapenie...

10. kapitola

 

Pohľad Eleny:

Prehľadali sme všetko. Je to už pár týždňov, odkedy mi Damon navrhol, že mi pomôže zistiť, čo sa stalo so sestrou. Naozaj sme prešli úplne všetko, čo sa dalo. Dokonca sme na pár miestach aj boli a keď sa zdalo, že sme už naozaj blízko, tak sa ukázalo, že sme vlastne boli úplne mimo. Som už úplne zúfalá, nemohlo sa predsa všetko o nej stratiť. Nemohla sa ona prepadnúť pod zem. 
„Vzdávam to, už nevládzem,“ povedala som v aute na ceste späť do Mystic Falls.
„Nájdeme niečo, určite,“ utešoval ma po miliónty raz Damon.
„Damon, nechápeš to? Bolo to už tak strašne dávno. Je nemožné niečo nájsť a keby tu naozaj niečo bolo, už by sme to našli.“ Bola som už neskutočne vytočená, ale potom som si uvedomila, že tu vlastne kričím na človeka, ktorý za nič nemôže, ba naopak, pomáha mi. „Prepáč, je toho na mňa proste moc,“ ospravedlnila som sa.
„To je v poriadku, viem ako sa cítiš,“ povedal.
„To je práve to, nevieš to. Máš brata. Úžasného brata. Nič ti nechýba...“
„Práve, že chýba. Chýba mi to najcennejšie, čo som v živote mal. Nikdy som sa s tým nikomu nezdôveril. Preto mama zomrela. Nezvládla to,“ povedal zamyslene.
„Nezvládla, čo?“ opýtala som sa nechápavo. Ničomu som totiž nerozumela. Nič, čo hovoril, nedávalo zmysel.
„Tiež som mal sestru. Dianu,“ povedal a ja som v tej chvíli neverila vlastným ušiam. „Neuveriteľné, koľko toho máme spoločného,“ zasmial sa. „Diana, však bola iná. Nemali sme rovnakého otca. Jej otec bol vlkolak a naša mama bola čarodejnica. Vznikol z nej nejaký miešanec. Niečo ako legenda o pôvodnom. Poznáš ju? Prví upíri, aj tak v nich moc neverím, myslíš, že sú takí mocní, ako sa vraví?“ Keby si vedel ako... „Ale k veci, pôvodný upír je vraj napol vlkolak a napol upír. Ibaže Diana bola mocnejšia. Napol vlkolak a napol čarodejnica. Mohla sa meniť kedy chcela, mohla čarovať, mohla všetko. To som sa však dozvedel, až keď zmizla. Lepšie povedané ušla. Náš otec sa dozvedel o matkinej zrade a Dianu nenávidel. Ona to už nemohla zniesť a ako desaťročné dieťa zmizla. Nikdy som ju už nevidel. Hľadal som ju, ale prestal som. Vzdal som to presne ako to teraz vzdávaš ty. Dodnes to však ľutujem. Každým dňom si hovorím, že keby som bol trpezlivejší, tak som ju mohol nájsť. A preto ti nedovolím, aby si prestala. Nikdy nevieš, čo sa mohlo stať. Čo keď tvoja sestra žije? Možno je z nej upír a teraz si myslí, že mŕtva si ty. Svet je jedno veľké prekvapenie, ale mi naň musíme byť pripravený.“ Dojalo ma to. Skutočne ma to dojalo. Nikdy som nepomyslela na to, že by mohol mať niekto podobné problémy ako ja, ak nie rovnaké. Teraz som si začínala uvedomovať, že Damon celý čas prežíval to, čo ja... som sebec.
„Ako je na tom Stefan?“ spýtala som sa.
„Stefan si Dianu nepamätá. Boli strašne malí a, keď ju už nikto nespomenul, tak na ňu jednoducho zabudol. Ja som mal zakázané mu to prezradiť. Ale po nejakom čase som si uvedomil, že mu to už povedať nechcem. Nechcem, aby sa trápil tak ako ja. Dokonca ani naša matka, ktorá bola veľmi mocnou čarodejnicou ju nevedela nájsť. Diana musela použiť nejaké kúzlo...“ Stále hľadel na cestu pred sebou.
„Je mi to ľúto,“ povedala som s pohľadom upreným do jeho tváre a chytila ho za ruku.

On na chvíľu odvrátil tvár od cesty, pozrel sa mi do očí.
„Aj mne, ale tým, že sa budeme ľutovať to nevyriešime,“ poznamenal.
„Viem a preto chcem teraz sľúbiť niečo ja tebe. Nájdeme ich. Obe!“ rozhodla som.

 

Pohľad Klausa:
Hotovo. Ďalšia svorka premenená a ide sa na „dovolenku“. Chcem prekvapiť svoje malé sestričky. Konečne ich navštívim. Momentálne sa nachádzajú v Mystic Falls, po mojom - zapadákov prvej triedy. 
„Už odchádzaš?“ opýtala sa tá upírka. Povedal by som, že dosť sklamane.
„Si sklamaná?“ opýtal som sa s úsmevom.
„Prečo by som bola sklamaná? Urobil si, čo som chcela, ku podivu si za to nič nechcel, takže mi neprekáža, keď odídeš.“

„Vlastne som si teraz vybral svoju cenu...“ povedal som.
„A čo by to malo byť?“ opýtala sa nezaujato.
„Ty...“ 
Tak teraz už spozornela. „Ja?!“ spýtala sa vystrašene.
„Presnejšie chcem, aby si išla so mnou,“ povedal som s lišiackym úsmevom.
„Ale ja nemôžem! Mám tu predsa svoju rodinu!“ kričala na mňa.
„Nie je to tvoja rodina,“ oznámil som jej už známu skutočnosť.
„Je to rodina mojej najlepšej priateľky a ona mi je rodina,“ presviedčala ma.
„A kde je tá tvoja priateľka? Nikoho takého som tu nezahliadol. Premenil som ju?“ opýtal som sa udivene.
„Nie, netreba ju premieňať,“ povedala pokojne. Ďalej som to neriešil.
„Dobre teda. Neodídeme predsa navždy. Len na pár týždňov a sľubujem, že ťa bezpečne dopravím domov.“
„Fajn! Ak je to nutné... Najprv sa však rozlúčim.“ Na päte sa otočila.
O pár hodín sme už štartovali.
„Kam to vlastne ideme?!“ zaujímalo ju.
„Za mojimi sestrami,“ oznámil som.
„A to je kde?“ sypala otázku za otázkou.
„Mystic Falls...“


 

Poznámka autora: Trochu kratšia kapitola, ale nič dlhšie som nestíhala a je to len také priblíženie pred očakávaným stretnutím. A jedna nová skutočnosť... :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek We and our loves - 10. kapitola:

2. Miriamka :*
04.10.2014 [11:23]

Krásna kapitola Emoticon teším sa na pokračovanie Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 02.10.2014 [21:02]

Klaus <3 A kdopak bude asi jeho kamarádka. :3 Emoticon Emoticon Těším se na pokračování. Jsem zvědavá jak zareagují Salvatore na příchod hybrida :D Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!