OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Love and Hate - 5. kapitola



Love and Hate - 5. kapitolaPrvý deň v škole.

5. kapitola

Pohľad Eleny:

A je pondelok. Prvý deň školy. S Caroline sme vstali veľmi skoro a začali sa pripravovať. Kto by bol povedal, že by niekto šiel dobrovoľne do školy? Je to zvláštne, keď sa to takto povie, ale keby ste žili stosedemdesiatjeden rokov, tak by ste chceli vo svojom živote aspoň jednu normálnu vec akou je práve chodenie do školy.
Prišli sme do kancelárie, kde sme na stôl položili nejaké papiere, čo vybavila Caroline.
„Prepáčte, ale nemáte tu všetko, čo je potrebné na zápis do našej školy. Chýba tu napríklad zdravotné potvrdenie a...“ Jasné, že nemáme zdravotné potvrdenie, ktorý upír by šiel k lekárovi?
„Pozrite sa ešte raz, určite je tam všetko, čo potrebujete,“ povedala som a pri tom som nespustila zrak z jej očí.
„Ach, áno, máte pravdu. Tu máte svoje rozvrhy,“ usmiala sa na nás tá pani.
A môže to začať. Hneď prvú hodinu sme mali oddelene. Ja som mala dejepis a Caroline matematiku. Uf, nechcela by som byť v jej koži.
Po tom, čo som našla tú správnu triedu som sa šla predstaviť učiteľovi.
„Študenti! Poprosím vás, aby ste boli ticho. Takže, toto je naša nová žiačka, Elena Gilbertová. Prestúpila k nám z Washingtonu. Elena, ja som pán Saltzman a toto sú tvoji noví spolužiaci. Sadni si kam... v podstate je voľno len pri Bonnie, takže si môžeš sadnúť k nej a ja ťa ešte raz vítam na našej škole.“ 
Posledné, čo som od neho počula bolo to meno. Bonnie... Zahľadela som sa smerom, ktorým mi ukazoval a doslova som onemela. Ona tam naozaj sedela. Skutočne tam sedela Bennetová. A ja si k nej mám akože sadnúť? No ak prežijem do konca dňa, tak budem teda nesmierne šťastný človek. 
Prisadla som si teda k nej a nemohla som si nevšimnúť, že ma prebodáva dosť strašidelným pohľadom. 
„Gilbertová, opäť sa stretávame,“ zasyčala na mňa.

„Och, áno, Bennetová, dlho som ťa nevidela. Ako sa má Kol?“ opýtala som sa so širokým úsmevom.
„Neprovokuj, lebo to naozaj nedopadne dobre,“ povedala a mne začalo byť neskutočne teplo. Tiekli zo mňa kvapky potu a... to ona! Musela mi niečo urobiť. Mne sa varí krv! Doslova!
„Prestaň!“ povedala som zo zaťatými zubami. 
„Donúť ma,“ povedala so smiechom.

Na to zazvonilo a všetci sa začali dvíhať zo svojich lavíc. A môj život bol zachránený. Milujem školský zvonec.
„Mala si len šťastie, nabudúce to môže dopadnúť úplne inak.“ Prešla popri mne a neodpustila si menší posmešok.

 

Pohľad Caroline:

Matematika prebiehala v pohode. Je ťažké tomu uveriť, ale naozaj to tak bolo. Sedela som pri milom chalanovi. Volal sa Matt. Bol veľmi zlatý, čo som nechápala mi vysvetlil, čo bolo takmer všetko. No uznajte, na čo komu budú zlomky, mocniny, odmocniny a neviem čo všetko. Zaobišla som sa bez toho stosedemdesiatdva rokov a určite by som sa bez toho zaobišla aj naďalej. 
Po hodine som šla na WC, kde už bola Elena. Usmiala som sa na ňu, ona však vyzerala naozaj vystrašene.
„Elena, čo sa stalo?“ opýtala som sa jej.
„Neuveríš, kto chodí so mnou na dejepis,“ povedala.

„No tak mi to povedz,“ zasmiala som sa.
„Bonnie,“ zašeptala.
A smiech ma prešiel. „Prosím? Bennetová? Čarodejnica pôvodných? Je tu v meste? Na tejto škole?“ sypala som jednu otázku za druhou.
„Áno, je tu. A ďalšia čerešnička na torte? Na dejepise je mojou spolu sediacou.“
„Ale keď je tu čarodejnica, znamená to, že sú tu aj pôvodní? Počuli sme predsa, že sú vždy spolu...“ premýšľala som nahlas.
„Neviem, ale dúfajme, že to tak nie je...“
Po škole sme šli autom domov.

 

Pohľad Damona:

„Zistila už Bonnie niečo?“ opýtal sa ma Klaus.
„Netuším, teraz by mala byť v škole“ odpovedal som.
„Musíme to nájsť,“ povedal.
„Jasné, že to musíme nájsť! A nájdeme to!“ presviedčal som jeho, ale aj seba.
Aby ste boli v obraze, hľadáme kôl, kôl vyrobený z bieleho dubu. Je to jediná zbraň, ktorá nás môže zabiť, ale má ju lovec. Ten lovec je tiež upír, ktorý má za zadkom nejakú veľmi mocnú čarodejnicu, pretože Bonnie, naša čarodejnica, ho nemôže stále nájsť. Jediné, čo zistila je, že je na miestnej, strednej škole. Preto teraz musí chodiť na strednú a hľadať nášho človeka.
Bol som hladný. A ako obvykle som si šiel k neďalekému lesu ľahnúť na cestu a čakať na svoju korisť. Zakrátko šlo auto. V ňom boli tri ženy. Keď ma zbadali rýchlo vystúpili a utekali ku mne.

„Preboha,“ povedala jedna.
„Čo budeme robiť?“ opýtala sa ďalšia.
„Haló, pane? Ste v poriadku?“ začala posledná. 
Už ma to nebavilo, jednoducho som sa svojou prirodzenou rýchlosťou dostal za ňu a zobral si to, čo moje telo najviac potrebovalo.
Kým som vysal tú prvú, tak som si všimol, že tie dve utekali k lesu. Aké hlúpe, prosím vás, ste?
Netrvalo dlho a už som sal poslednú obeť, keď vtom som začul brzdy auta.
„Hladný?“ opýtal sa ma hlas, ktorý by som spoznal všade.
„Ponúknem ťa?“ opýtal som sa s pokriveným úsmevom.
„Nie, ďakujem, nie som na blondínky,“ povedala s ironickým tónom.
„A čo ty?“ opýtal som sa druhej osoby.
„Nápodobne,“ odpovedala.

„Ako myslíte,“ povedal som a vypil posledné kvapky.
Telá som nechal v lese a venoval som sa už len tým dvom kráskam.
„Tak, dámy, už som celý len váš,“ usmial som sa na ne.

„Tak to ďakujeme pekne, ale nemáme záujem,“ povedala a už som otáčali smerom k autu. Premiestnil som sa pred ne a povedal: „Ale, Elenka, priznaj si to, tajne o mne snívaš,“ povedal som jej. 
„Áno, Damon, máš pravdu, snívam o tebe. Sníva sa mi o tom, ako ťa prepichujem kolom,“ povedala s úškľabkom, obišli ma, nastúpili do auta a odišli. 
Táto upírka je tvrdohlavá, krásna a nebojácna. Je úžasná.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love and Hate - 5. kapitola:

2.
Smazat | Upravit | 01.09.2014 [14:44]

Bonnie a Kol. :3 Ty se opravdu pořád strefuješ do mích oblíbených párů. I když... Jak ji mohl Kol podvést s Elenou. Nepochopím. Emoticon
Těším se na další část. Emoticon

1. Bea
01.09.2014 [12:33]

krásne ako vždy už a teším na ďalší Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!