OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Love and Hate - 4. kapitola



Love and Hate - 4. kapitolaPrvé problémy...

Moje nové Delena video. :3

 

4. kapitola

Pohľad Eleny:
Tak a je to tu. Sme pred Grillom. Ak mám pravdu povedať, nejako sa mi tam nechce. Nie! Vôbec sa mi tam nechce! Nechce sa mi celý večer sedieť pri Klausovi a jeho otravnom bratovi Damonovi. Nechce sa mi pozerať sa na milostné pohľady, ktoré bude po Klausovi hádzať Caroline. Nechce sa mi nič z toho. Chcem ísť domov, zobrať si konzervu krvi, dať si dlhú sprchu, ľahnúť do postele a spať. Ale čo mám robiť? Sľúbila som to Caroline.
„Caroline, prosím, nenúť ma tam ísť. Maj v sebe aspoň trošku ľudskosti,“ prosíkala som svoju sestru.
„Vieš, že tej mám v sebe viac než dosť, ale dnes proste nebude po tvojom. Jednoducho tam pôjdeme, užijeme si krásny večer a pôjdeme domov, fajn?“ prosila ma očami.
„Fajn,“ odvrkla som.
Vošli sme do baru, ktorý bol takmer úplne plný. Všimla som si, že za jedným stolom sedí Klaus, ale bol sám. Chvalabohu! pomyslela som si.
„Ahoj Klaus,“ zajasala Caroline.
„Čau,“ povedala som, takpovediac bezducho.
„Ahojte krásky, teba ešte nepoznám. Veľmi ma teší,“ povedal a pobozkal chrbát mojej ruky. Keby som bola človek, tak sa už červenám. Caroline mala pravdu, je veľmi galantný a milý (ale ja viem svoje)... presne taký, aký bol zo začiatku Damon. Ale postupom času som prišla na to, že je to len arogantná prázdna schránka. Pýtate sa, ako som na to prišla? Jednoducho. Proste taký je a ani sa tým netají. Ale ja o vlkovi a vlk....
„Zmeškal som niečo?“ spýtal sa Damon, usmial sa a sadol si vedľa mňa.
„Ani nie, zatiaľ som sa len zoznámil s Elenou,“ povedal mu Klaus.
„Tak to ja mám už za sebou,“ usmial sa Damon.

Celý večer pokračoval rovnako - nudne. Damon stále len dobiedzal, nenechal nikoho na pokoji. Caroline koketovala s Klausom a ten niečo z toho a niečo z toho. Ja som celý čas bola duchom neprítomná a doslova som odpočítavala sekundy k nášmu odchodu. Caroline mi totiž sľúbila, že do polnoci budeme doma. Ani by ste neverili, ako ten čas môže pomaly plynúť....
Presne o polnoci som Caroline oznámila, že by sme mali ísť domov. Ale to by nebol Damon, aby nezačal rýpať.
„Kam by ste chodili, snáď nemáte večierku.“ Fajn, on takto, to ja budem hrať ďalej.
„To by si sa čudoval,“ povedala som ostro. „Caroline, poď, ideme,“ oznámila som jej a očami som sa vpíjala do tých jej.
Tá po chvíli povedala: „Fajn, tak ideme. No, chlapci, myslím, že na dnes sa lúčime. Zase niekedy inokedy sa stretneme všetci štyria.“ Prosím?! Štyria?! Jasne som jej povedala, že som s nimi niekde išla prvý a poslednýkrát. Caroline, toto ti nedarujem!
Celou cestou som s ňou neprehovorila. Až doma som začala.
„Ako si mohla?!“ vyskočila som na ňu.
„Ako som mohla čo?“ spýtala sa nechápavo.

„Ako si mohla čo i len začať s tým, že nabudúce sa všetci štyria stretneme?“ spresnila som.
„Myslela som, že si sa bavila?“ povedala nevinne.
„Bavila?! Vari si si ma dnes ani nevšímala? Oh, jasné, že nie, veď tvoje oči patrili len Klausovi! V poslednom čase sa o mňa už vôbec nezaujímaš. Všetko sa točí len okolo toho, kam Klaus dnes ide, aký je sexy a kam ťa pozval. Zjaví sa nejaký prenádherný upír a ty si z neho taká paf, že ti na mne už hádam ani nezáleží?“ vykričala som jej do očí a slzy som už neudržala, v tom som si ale uvedomila, čo som jej vlastne povedala a hneď som to ľutovala.
„Elena, ako to môžeš povedať?“ opýtala sa so smútkom v očiach a v ten moment jej nebolo. Počula som už len buchnutie jej dverí.
Sedela som v obývačke s pohárikom whisky v ruke. Stále som rozmýšľala o Caroline. A o mne. O nás. Sme nerozlučná dvojka už tak veľa rokov a prídu dvaja naoko krásni a pritom tak hrozní upíri. Videla som ich s tou čarodejnicou - Bonnie. Neviem, odkiaľ ju poznajú, ale keď sú za dobre s ňou, tak určite nemôžu byť za dobre s nami. Niečo skrývajú a ja zistím, čo to je.
„Caroline, prosím, otvor.“ Klopala som už asi päťdesiaty krát na Carolinine dvere.
„Choď preč, Elena! Keď si už myslíš, že mi na tebe nezáleží, tak ti dám na to aspoň pádny dôvod!“ zakričala mi cez dvere Caroline.
„Vieš, že som to tak nemyslela,“ prosíkala som ju.
„Tak prečo si to vôbec povedala?“ spýtala sa ma.
„Nechcela som, proste mi to vyletelo,“ vysvetľovala som jej.
Zrazu otvorila dvere. A ja som sa jej hneď hodila okolo krku.
„Prosím, prepáč mi to. Ľúbim ťa. Ja viem, som blbá, ale to som ja, veď ma poznáš, najprv hovorím až potom rozmýšľam,“ povedala som so smiechom.
„Vieš, že aj ja teba a aj tak by som sa dlho nehnevala. Jój, ty blázonko môj malý," povedala a pevnejšie ma objala.
„Vždy a navždy...“ povedali sme naraz.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love and Hate - 4. kapitola:

1.
Smazat | Upravit | 25.08.2014 [11:16]

Aww Emoticon
První co jsem udělala bylo, to že jsem si pustila video a až pak jsem začala číst. Povedlo se. Emoticon

Elena je teda ale pořádná mrcha. Popravdě mě bylo i Caroline líto. Vždyť ona za to nemůže že se zabouchla do Klause. Emoticon
Těším se až budeš popisovat minulost. :3 Protože opravdu by mě zajímalo, jestli Klaus a Damon mají sourozence.Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!