OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Good night, sweetheart XII.



Good night, sweetheart XII.Noční klub a Damonovo: CO?

Přeji příjemné čtení. Sweetly

XII. - Noční klub

Přijeli jsme domů a já se cítil velice zvláštně. Byl jsem překvapen, jak na mě působí, když se mě jen dotkne. Vždy ve mně vypukl oheň, který jsem nedokázal uhasit. Cítil jsem se slabě a zranitelně, protože ona způsobovala, že jsem zapomínal na vše okolo sebe. Existovala jen ona a její tělo...

„Damone?"

„Ano?" 

Dotkla se mého ramene a já si myslel, že se zblázním. Projel mnou oheň a já si pomyslel, že mě celého pohltí. Byl jsem ztracen a bláznivě zamilován. Vážně super kombinace pro upíra, který nikdy nemiloval žádnou ženu, ani matku, kterou jsem nikdy nepoznal. Jak říkám, bylo to vážně super.

„Nechtěl bys jít někam ven," zeptal se váhavě a tváře jí jemně zrudly.

„Chtěl bych jít," odmlčel jsem se a přemýšlel, zda ji mám přiznat, že bych chtěl jít do nějakého nočního klubu, „do klubu nebo do baru." Upřel jsem na ni oči, čekal na její reakci. Po tváři jí přeběhlo překvapení, které hned vystřídal zmatek, a nakonec se jí na tváři usadilo štěstí. 

„Klidně," řekla a chytla mě za ruku. „Běž se převléknout," rozkázala mi a mě to překvapilo, protože ona mi nikdy nerozkazovala. Nikdy.

„Dobře," zamumlal jsem a odešel do pokoje. Před skříní jsem váhal, co si mám obléct na sebe. Černé nebo modré džíny? Šedé tričko nebo černé? Byl jsem stejně nerozhodný jako holky, když jdou na rande. Tohle ale v podstatě bylo také rande, ale já jsem kluk, který rozhodně nebude dvě hodiny čumět do skříně, než se rozhodne, co si má vzít na sebe. 

„Damone, hni sebou," zakřičela a dodala, „já se chci také převléct!"

„Aby ses nezbláznila," zamumlal jsem si pro sebe.

 

Stáli jsme v obýváku a já se nemohl vynadívat na ni. Slušelo jí to, moc. Choval jsem jako nadržený puberťák, ale to nikdo nemusí vážně vědět. 

„Jdeme?"

„Jo," řekla a upravila si černé kratší šaty a nejistě vykročila dopředu. Viděl jsem na ní, že ji moc nelákalo jít do baru, ale šla tam jen kvůli mně, a to mě neskutečně potěšilo. 

„Damone?"

„Ano?"

„Mám tě ráda," řekla a nesměle se na mě usmála a mně málem vyskočilo srdce z hrudi, teda pokud jsem vůbec nějaké měl. 

„Já tebe taky," řekl jsem a objal ji kolem pasu. Seděli jsme v autě a já se těšil - vážně těšil - do klubu. Chyběla mi ta volnost a to kouzlo, které v sobě měl. Měl jsem to v klubech vždy rád, nemusel jsem se přetvařovat, byl jsem prostě sám sebou... Ale teď taky. Byl jsem sám sebou s ní a já se těšil, až ji vytáhnu na taneční parket.

„Tak vystupujeme," řekl jsem a zastavil auto. Adele na chvilku zaváhala, ale pak vystoupila s pohledem, který jsem doposud u ní neznal. Byla tam odhodlanost, a nevím co dalšího, ale tušil jsem, že to ještě dnes poznám. 

Vstoupili jsme do klubu a ozářila nás všechna světla. Vše tu bylo zahaleno do jemné mlhy a jen pár paprsků z diskokoulí proniklo. Nevím, co mě na klubech tak fascinovalo, ale tušil jsem, že za to mohla ta atmosféra, které všemu dodávala tajemnou kulisu. Dal jsem Adele ruku na rameno a šel s ní doprostřed parketu.

„Já neumím tancovat," šeptla a chtěla jít pryč, ale já jí v tom zabránil.

„Je to jednoduché, kotě," řekl jsem a přitáhl si ji k sobě, protože začali hrát ploužák. Moc často jsem s dívkama rozhodně ploužáky netancoval, ale dělal s nimi něco jiného... Ale do nich jsem nebyl zamilovaný.

Zatvářila se velmi naštvaně, ale v očích jí zářily hvězdičky štěstí, které jsem u ní moc často nevídal. Položila mi hlavu na rameno a já se začal odevzdávat hudbě a tanci. Tanec a hudba byla má vášeň, i když to moc lidí o mně nevědělo. 

 

„Nemůžu uvěřit, že jsem s tebou vážně tancovala," opakovala pořád dokola, když jsme sedali k baru, a já se jen pobaveně culil. 

„Prostě mi žádná neodolá," řekl jsem bez rozmyšlení a na chvíli jsem na její tváři uviděl zklamání, ale jak rychle se objevilo, tak taky rychle zmizelo, a já si nebyl jistý, zda tam vůbec bylo. 

„Neřekla bych," řekla a dodala, „to jsi tak domýšlivý pořád?" 

„Jen občas," řekl jsem se smíchem a ona mi věnovala úsměv.

„Pořád," řekla a zavolala na barmanku. „Chtěla bych asi nějaký koktejl."

„A jaký?" Došla k nám blondýna, v které jsem po chvilce poznal Caroline.

„Dá si Sex on the Beach," vložil jsem se do toho. „A já taky."

Otočila se ke mně a překvapeně zamrkala řasama. „Tebe bych tady už asi nečekala, Damone," řekla a pohled ji sklouzl na Adele. „Nechceš nás představit?"

„Asi jo," řekl jsem s úsměvem. „Caroline, tohle je Adele, má přítelkyně," řekl jsem a rozhazoval rukama. „A, Adele, to je Caroline, má stará známá, kamarádka Eleny," řekl jsem a usmál se na ni.

Obě si věnovaly úsměv, ale pak si začaly každá tu druhou přeměřovat a rozhodně v tom asi nechtěly přestat. 

„Tak, co kdybys nám, Caroline, přinesla ten koktejl?" Zasáhl jsem do toho radši a Caroline hned odešla, ale nezapomněla Adele věnovat vraždící úsměv, který jí k mému překvapení vrátila. Nechápal jsem, co to mělo znamenat.

„Co to mělo znamenat?" zeptal jsem se.

„Nic, jen to, že po tobě asi jede," řekla mi v klidu s kamennou tváří a já vykulil oči údivem.

„Co?"


Vím, že mi to hrozně trvalo, ale do Vánoc vložím ještě jednu kapitolu, která bude už delší. =) Snad se Vám kapitola líbila a zanecháte mi pod ní alespoň smajlíka.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Good night, sweetheart XII.:

4. Fluffy admin
13.12.2014 [18:54]

FluffyOmlouvám se, že komentuju s takovým zpožděním, ale nemám teď vůbec čas. Musím souhlasit s Carolkou - líbí se mi, jak je najednou Adele jiná. Taková drsnější. Emoticon Věřím tomu, že nám v dalších kapitolách poodhalíš, proč tomu tak je, ale už teď můžu říct, že to je přesně podle mého gusta. Mám ráda, když se postavy vyvíjí - a Adele jde tím správným směrem. Emoticon Zamilovanej Damon naštěstí už není tak přeslazenej jako minule, takže i za to palec nahoru. Emoticon Těším se na další. Emoticon

3. Carol1122 přispěvatel
08.12.2014 [16:57]

Carol1122Sweetly, nějak nestíhám komentovat Emoticon Emoticon
Moc se ti kapča povedla Emoticon Damon je v tom až po uši a Adele je taková odvážnější, ale to se mi moc líbí Emoticon Emoticon
Moc se budu těšit na další, doufám, že bude brzy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sweetly přispěvatel
07.12.2014 [13:50]

SweetlyGeonthora, moc děkuji. Emoticon

1. Geonthora přispěvatel
07.12.2014 [12:47]

GeonthoraSuper kapitolka, těším se na další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!