OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Good night, sweetheart IV.



Good night, sweetheart IV.Dlouhá noc ovládaná touhou

Přeji příjemné čtení. Sweetly

V. - Touha

Stál jsem v recepci a držel za ruku polospící dívku, která mě okouzlila. Když jsme jeli po dálnici, tak jsem se jí podíval do hlavy. To, co jsem uviděl, mě vyděsilo. Byly tam obrazy plné násilí, bolesti a strachu... Zamyšleně jsem se na ni podíval a začal myslet na něco jiného. V autě byla naprosto čilá, ale než jsme vyšli schody ke dveřím hotelu, tak začala zívat, ta lidská dívka mě prostě překvapovala. Zakroutil jsem hlavou a přistoupil k pultu. 

„Dobrý den," pozdravila nás starší žena a mile se usmála.

„Chtěl bych dva pokoje na jednu noc," řekl jsem a něco mě zatáhlo za ruku. 

„Damone, já nechci zůstat sama," zamumlala mi do ruky a já potichu zavrčel. Jak to mám proboha vydržet? To nevidí, že mě přitahuje? ušklíbl jsem se v duchu.

„Tak jeden," zavrčel jsem a zamračil se. Co když to nevydržim a zakousnu ji? Nebylo by to poprvé... Ale něco jsem jí slíbil. Tak to poruším, byl to jen slib... Doprčic, Damone, chováš se jako zamilovaný puberťak, ušklíbl jsem se.

 

Seděl jsem na posteli a snažil se nemyslet na to, že v koupelně je nahatá, ale skoro spící Adele. Po tom, co jsme dostali klíčky od pokoje, jsem byl nervózní... Poprvé za celou dobu, co jsem se stal upírem, a to mě nervovalo ještě víc, jako by nestačilo, že mám pokoj s naprosto úchvatnou dívkou. Povzdechl jsem si. Začínám se chovat jako zabouchnutej kluk... A já se do ní rozhodně nezamiloval. Nejsem člověk. 

„Damone, mohl bys mi, prosím, podat tu tašku na posteli?"

Uslyšel jsem a málem vyletěl z kůže. To tam mám jako jít, kotě? Uvědomuje si vůbec, co chce? Vzal jsem tu tašku a nadechl se, i když mi to vůbec nepomohlo. Došel jsem ke dveřím a pomalu je otevřel. To, co jsem za nima uviděl, mi vyrazilo dech. Měla okolo sebe jen osušku a rudé vlasy měla do všech stran... Byla kouzelná. 

„Tady máš tašku," řekl jsem po chvilce zírání na ni.

„Díky," řekla a já jí podal tašku. Otočil jsem se a rychle za sebou zavřel dveře. Kdybych tam zůstal jen o sekundu dýl, tak bych se na ni vrhl. Cítil jsem fyzickou touhu po lidské dívce! Povzdechl jsem si. Ale krásnější než-li upírky. Ani Katharine a Elena na ni neměly. V porovnání s ní byly jako dvě nejhnusnější ježibaby pod sluncem.

„Je sexy..." vydechl jsem, když jsem už zase seděl na posteli. Vypadala tam naprosto dokonale. Kouzelně...

Natáhl jsem se na postel a čekal, až vyjde z koupelny. Čím déle tam byla, tím víc jsem toužil po jejím těle. Ovládala mě spalující touha... 

Otevřely se dveře a z nich vykoukla rudá hlava a pak její tělo... Měla na sobě jen šortky a tílko. Bože, za co mě do hajzlu trestáš? 

„Jdeš spát?" zeptal jsem drsněji, než jsem chtěl. 

Došla k posteli a kývla. „Dobrou," řekla, zalezla do postele. Zahrabala se do dek a já si povzdechl. To bude ještě dlouhá noc...

 

Bylo půl třetí ráno a já toužil po jejím těle ještě víc. Cítil jsem se, jako by ve mně měla vybouchnout každou chvíli sopka. Byla zchumlána do peřin a já umíral touhou. 

Jsou tři hodiny a já se rozhoduji, zda si ji mám teď hned vzít a nemyslet na důsledky. Měla odhalenou nožku... Viděl jsem dokonalou strukturu její jemné pokožky a stovky žilek pod ní.

Je pět hodin ráno a já se rozhodl. Neuspokojím svoji touhu po jejím těle. Půjdu na lov... Zamračil jsem se. Co si do hajzlíku ulovím? Člověka asi ne, lidí je tu málo. Zbývá mi jediná možnost, a to lov, br, zvěře. Je mi špatně z té představy, ale co se dá dělat? Nic. Do prkna! ječel jsem v duchu a vyskočil z okna.

Tiše jsem dopadl na zem a rozeběhl se k lesíku. Smrdělo to tam... Po zvěři. Zhluboka jsem se nadechl a nechal se ovládat svojí pravou dravou podstatou. Proplétal jsem se mezi stromy, nechal se vést pyžmovou vůní a v duchu nadával. Uviděl jsem ji... Skočil jsem a přisál se k jejímu krku. Ta chuť byla divná odporná. Lišky asi nejsou moc dobré, povzdechl jsem si a odhodil ji do křoví.

Sedl jsem si na pařez, ozařovaný měsíčním světlem a vzpomněl si na svého bratra. Jak to mohl proboha pít? Vždyť to bylo nechutný. Asi budu muset najít jiný způsob na ukojení své žízně. Omezím svůj jídelníček na jednu voňavou svačinku týdně... Zbytek se budu skládat se zvěře, fuj.

Vyskočil jsem do pokoje a sedl si na parapet...

 

„Nech mě!" křičela jsem a skrčila se.

Pohrdavě se na mě podíval a ušklíbl se. „Nevidím důvod přestat," řekl a rozthl mi tričko.

Zachvěla jsem se strachem a bezmocí. Byla jsem oběť lapená do spárů stvůry. Přejel mi prstem po krku a pokračoval k roztrhané podprsence... Dal ji pryč a hrozivě se usmál.

„Vždyky jsem věděl, že jsi krásná... Proto jsem si tě taky vybral," zamumlal...

S trhnutím jsem se posadila a vykřikla...

 

Když vykřikla, tak jsem byl hned u ní o opatrně ji objal. „Pšš. To bude dobré. Jsi v bezpečí," řekl jsem. Já utěšuju holku... Krásnou holku.

Stulila se mi na hrudi a můj kamarád dole dal o sobě hned vědět. Chováš se jako nadržený puberťák, syčel jsem na sebe v duhu. Byla u mě tak blízko! Probudila ve mně znovu neovladatelnou touhu po jejím těle a já se cítil... slabě. Byl to strašný pocit, vědět, že jedna malá bezcenná dívka, mi vezme půdu pod nohama a že se chovám pak úplně jinak, než je v mém zvyku.

„Tolik jsem se bála," zamumlala a já ji jemně začal hladit po zádech.

„Už se nemusíš bát, spi," řekl jsem. Opatrně jsem ji položil na postel a podíval se na její krásné tělo. Přehodil jen přes ní deku a povzdechl si. To byla dlouhá noc...

 


Děkuji všem za komentáře, které jste zanechali pod předchozí kapitolou. :-) 

Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale měla jsem tvůrčí krizi. 

Kapitola byla celkem o ničem a krátká... ;) Není moc uspěchaná? Sedí Vám v ní všechno? Mně se zdá, že se mi moc nepovedla. :(

Další kapitola bude tak za týden. Bude škola, a tak nebude moc čas, ale přesto se pokusím něco napsat. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Good night, sweetheart IV.:

6. Sweetly přispěvatel
01.09.2014 [20:54]

SweetlyHenley- Moc ti děkuji za komentář! Emoticon Vůbec netuším, kdy bude další kapitola... Emoticon
Carol1122- Moc děkuju!!! Emoticon Emoticon Adele... Kdo by netoužil po sexy predátorovi? Ale pšš... Emoticon

5. Carol1122 přispěvatel
01.09.2014 [12:28]

Carol1122Náhodou, pěkná kapitola! Emoticon To jak Damon začíná po Adele toužit... no jo, mužský... Emoticon Avšak jak to má Adele, to se asi brzy dozvíme, že jo? Emoticon Emoticon
Těším se moc na další Emoticon Emoticon Emoticon

4. Henley přispěvatel
31.08.2014 [10:29]

HenleyTakže. Musím říct, že bych moc ráda věděla, jak podle Damona vypadala při noční můře. Ale jsem ráda, že vím, co se jí zdálo. Taktéž pozoruji změny ve psaní, více ses rozepsala a celé je to od první kapitoly takové čtivější. Damona miluju a ty jeho změny kvůli člověku jsou úžasné. Emoticon
Držím ti palce při psaní další kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sweetly přispěvatel
31.08.2014 [8:01]

SweetlyFluffy- Já si věřím... Jsem ráda, že dělám ve psaní pokroky. Emoticon K tomu snu: Tak něja jsem věděla, že bych se k tomu měla vrátit, ale tak nějak se na to necítím. Ale z uším to. Emoticon Zvířecík řev nebude pít dlouho, ale to je tajemství. Emoticon Kdybyji Damon neodolal, tak by asi Adele utekla a to přeci nechceme. Emoticon Děkuji za komentář! Jsem ráda, že se líbí. Emoticon
PetraSalvatore- Moc díky! Emoticon Damon se do ní ještě nezamiloval... Podle něho. Zatím s připouští, že chce být s ní. Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 30.08.2014 [23:35]

Jo, Damon se asi zamiloval, jenže si to nechce přiznat Emoticon Krásná kapitolka Emoticon Sakra, já už i komentuji před vydáním kapitoly... Emoticon

1. Fluffy admin
30.08.2014 [22:21]

FluffyZa prvé, věř si. Emoticon Podle mě děláš v psaní pokroky, tak to chce trochu sebedůvěry. Emoticon
Za druhé, mně se to líbilo. Víc vysvětluješ situaci a pocity, což jako čtenář vítám - bavilo mě, jak je z ní Damon pryč. Emoticon Překvapilo mě, že jí nakonec odolal, a dokonce, že se dal na pití zvířecí krve... Emoticon Malou výtečku ale přece jen mám, chápu, že ten sen byl nutný, ale vzhledem k tomu, že píšeš 95% kapitoly z pohledu Damona, asi bych v tom pokračovala i během snu - snažila bych se popsat třeba to, jak s sebou Adele šije v přikrývkách, vykřikuje, mumlá ze spaní, atd. A k obsahu snu bych se třeba vrátila na začátku kapitoly, která bude z pohledu Adele - že na to bude vzpomínat, jak ji to zase vyděsilo a tak... Emoticon Ale to je doopravdy jen už bezvýznamná maličkost. Emoticon
Přeju, ať psaní příště jde! Sama vím, jak to někdy skřípe. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!