OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Agentura na společníky - epilog



Agentura na společníky - epilogČas šel dál a přinesl překvapení...
Příjemné čtení!

Dnešek samé překvapení

O dva roky později

Probudila jsem se, když oknem do ložnice pronikalo sluneční světlo. Ospale jsem se protáhla, převalila se na levý bok a chtěla se přitulit k Dracovi, ale nahmatala jsem jen studené prázdné místo. Zmateně jsem otevřela oči a posadila se, deku jsem si přitáhla blíž k tělu. Podívala jsem se na ustlanou polovinu jeho postele. Na polštáři ležel složený papír. Vzala jsem ho a rozevřela.

Musel jsem ještě do práce. Na židli máš dárek.

P. S.: Neboj, přijdu včas.

Lehce posmutněle jsem se podívala na lístek a položila ho zpátky na polštář. Toto byl už třetí týden, kdy musel v sobotu do práce. Věděla jsem, že toho mají na ministerstvu hodně, ale stejně mi to vadilo. Zvedla jsem se z postele, zabalená v dece, a došla k židli.

Přes opěradlo židle ležel vak na šaty. Rozbalila jsem ho a vyndala jeho obsah. Byl to nádherný černý hábit lemovaný fialovou nití. Avšak nebyl to jen tak ledajaký hábit. Tohle byl hábit pro kmotru. Po křtinách se na jeho lem napíšou jména kmotra a kmotřenky nebo kmotřence. Byl to nádherný hábit a jistě musel Draca vyjít draho. Zasněně jsem se usmála a zase hábit položila na židli. Podívala jsem se na hodiny a zděšeně zjistila, že je deset.

Došla jsem do koupelny a začala přípravy na dnešní velký den… Když si Hesper před rokem a půl vzala Trevora, byla jsem nadšená. V tu dobu jsme s Drace uvažovali, že by se mohl přestěhovat ke mně, ale Hespřina svatba byla rozhodující. Oba jsme věděli, že Hesper ani Trevor nechtějí bydlet v domě doktora Stormwooda, Trevorova otce, protože byl moc velký, takže rozhodnutí, aby se Draco nastěhoval ke mně, bylo elegantním řešením celé situace a všichni jsme z ní vyšli jako vítězové. Když před devíti měsíci Hesper přišla s oznámením, že je těhotná, byla jsem ještě nadšenější než předtím, ale jen do doby, než mi oznámila, že se stanu kmotrou toho malého tvorečka. V tu chvíli jsem byla zděšená. Cožpak já můžu být něčí kmotra? říkala jsem si. Ale Draco mě přesvědčil, že budu úžasná kmotra. Snad bude mít pravdu.

Akorát jsem si brala krém ze skříňky, kde jsem měla uložené kosmetické potřeby, když jsem si něco uvědomila a ztuhla. Urychleně jsem popadla krabičku s krémem a vyřítila se do ložnice. V kabelce jsem našla diář a začala v něm listovat. Hledala jsem v něm malou hvězdičku napsanou červeným inkoustem. Naposledy jsem ji tam napsala před dvěma a půl měsíci. Začala jsem prudce dýchat a hledat nějaké rozumné vysvětlení, ale našla jsem pouze jedno jediné. To správné!

Došla jsem k zrcadlu a hledala něco, podle čeho bych poznala, že se něco změnilo, ale nic jsem nenašla. Nakonec jsem se postavila před zrcadlo bokem, ale ani tato pozice neprozrazovala změny. Otočila jsem se zpátky čelem a podívala se na svoje prozatím ploché bříško a pohladila si ho. V tu samou chvíli mě zachvátil strach. Co když Draco to maličké nebude chtít? Neblázni. Draco tě miluje, zašeptal mi hlásek, který se teď ozýval hodně málo. Samozřejmě měl pravdu. Spokojeně jsem se na sebe usmála a šla se obléknout. Nejpozději kolem dvanácté musím vyrazit.

Zapínala jsem si poslední knoflík na hábitu, když jsem z obýváku zaslechla svist plamenů. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a uvědomila si, jak důležitý den dnes je. Večer mu budu muset říct o svém zjištění z rána. Tiše ke mně zezadu přišel a objal mě. Ruce mi složil na bříšku a já na ně instinktivně složila ty svoje. Políbil mě na temeno hlavy a usmál se na mě do zrcadla.

„Bude z tebe úžasná kmotra,“ zašeptal a věnoval mi další polibek, tentokrát na ušní boltec. Usmála jsem se a otočila se čelem k němu. Podívala jsem se mu do obličeje, ale nenašla jsem v něm úsměv, který jsem čekala. Byla to směsice strachu, rozpaků a láskyplného pohledu. Pohladila jsem ho po tváři, ale jeho pohled se nezměnil. Nakonec se vytratil úsměv i z mojí tváře a nahradil ho pátravý pohled.

„Děje se něco?“ zeptala jsem se opatrně. Draco chytil moji ruku na své tváři a vzal ji jemně mezi dlaně. Nepatrně se pousmál a přikývl. Mně se v tu chvíli udělalo špatně.

„Ano, děje,“ potvrdil svoje přikývnutí slovně a mně se udělalo ještě hůř. Začalo mi být na zvracení a začala se mi točit hlava. Draco se ode mě odtáhl na délku paží a zadíval se mi láskyplně do očí, čemuž jsem nerozuměla ještě víc. Pokud mi právě teď hodlá zlomit srdce, tak ať se u toho na mě aspoň takhle nekouká.

Jak mi bylo špatně, ani jsem si nevšimla, že jedna jeho ruka zmizela v kapse jeho kalhot. Na jeho tváři se rozprostřel úsměv a já začala panikařit ještě víc. Najednou si kleknul na koleno a upřímně se na mě zadíval. Nastavil před sebe krabičku z červeného sametu a pomalu ji otevřel.

„Hermiono Jane Grangerová, prokážeš mi tu čest a staneš se mojí manželkou?“ pronesl naprosto vyrovnaným hlasem a sledoval mě. Nevím, jestli se mi hlava zatočila úlevou nebo překvapením, ale musela jsem se chytnout komody stojící vedle mě. Zalapala jsem lehce po dechu, ale nakonec jsem se na něj usmála a přikývla.

„Ano,“ doplnila jsem slovně svoji odpověď. Draco se rozzářil jako sluníčko. Vyndal prstýnek z krabičky a dal mi jej na prsteníček. Potom se postavil a přitáhl mě k sobě. Věnoval mi dlouhý láskyplný polibek a já si uvědomila, jak strašně jsem byla hloupá, když jsem si myslela, že mi chce zlomit srdce…


Hermionin prstýnek

Chtěla bych poděkovat všem, kteří si vždycky udělali čas, kapitolu si přečetli a někteří zanechali komentář. Jsem strašně ráda, že jste s povídkou vydrželi až do konce, protože bez vašich komentářů bych skončila asi po páté kapitole. Děkuji. Jste úžasní čtenáři a já doufám, že se sejdeme u nějaké další povídky.

Vaše Ali =*


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentura na společníky - epilog:

15. Pioggia
16.02.2017 [23:03]

Prekrásny príbeh Emoticon Emoticon zaľúbila som sa Emoticon Emoticon škoda že nebol dlhší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. barbara
01.08.2016 [15:34]

Báječný příběh. Na jeden zátah jsem ho přečetla a jsem uchvácená! Emoticon Je to opravdu úžasné! Takto milý příběh jsem dlouho nečetla. Většinou to jsou zvláštní pokusy o spárování Draca a Hermiony, ale tohle bylo skvělé! Emoticon Vůbec by mě nenapadlo, že tři plesy se dají natáhnout na 31 kapitol! Emoticon
Jen mě mrzí, že už je konec Emoticon .

13. ViYOLO
09.09.2015 [20:13]

Byl to fakt ÚŽASNEJ příběh! Četla jsem ho na jeden zátah a prostě jsem se nemohla odtrhnout. Emoticon Ze všech příběhů co jsem četla je tenhle jeden z nejlepších! Emoticon Emoticon Obzvlášť se mi líbí že je realistický. U jiných příběhů autoři mění příběh a vyřazují důležité části knihy (Válka, atd...). Líbí se mi, že tady je i vloženo vyprávění Draca o Válce a to oceňuju Emoticon Emoticon Těším se na další příběhy a hlavně ať máš inspiraci na další tvoření! Emoticon Emoticon

12. ElenaKatharinLucia
02.04.2015 [8:50]

Přečetla jsem celou povídku, prvně jsem netušila jestli je dobrý nápad číst něco na Hermionu a Draca, bála jsem se toho. Ale tahle povídka byla naprosto úžasná. Ani u jedné kapitoly jsem se nenudila a nechtělo se mi odcházet od pc dokud tohle nedočtu. Je to zatím nejlepší FF na HP jakou jsem četla :) Emoticon Emoticon

11. Drakie přispěvatel
31.07.2014 [18:57]

DrakieZamilovala jsem si tuhle povídku! Přečetla jsem najednou všechny díly a tak nechávám komentář až tady. Napsala jsi jednu z nejlepších českých FF na HP co jsem kdy četla a to je co říct, protože jsem jich přelouskala opravdu hodně. Obdivuji s jakou lehkostí píšeš a jak mě dokážeš vtáhnout do děje. Myslíš, že se dočkáme ještě nějaké fanfiction na HP? Nemusí to být dramione. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. zajac
21.05.2014 [0:25]

tato povidka je nej Emoticon Pravda Draco se chova jako vul a kerten k tomu ale je bozskej Emoticon Emoticon

9. Erin
19.05.2014 [13:01]

skvělá povídka.....skvělý konec....paráda.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Ali přispěvatel
18.05.2014 [17:15]

AliCamillo, jsem ráda, že se ti celá povídka líbila. A jsem ráda, že jsi nechala svůj komentář snad u každé kapitoly. Vždycky jsem z nich měla strašnou radost. Emoticon Nevím, jestli ještě někdy budu psát Dramione, ale rozhodně je to vděčné téma, takže možná nějakou tu jednorázovku, drabble či tak něco jako doplněk této kapitoly napíšu. Ještě jednou děkuji. Emoticon

NicodeJashin, děkuji za krásný komentář. Jsem ráda, že se ti povídka celkově líbila. Emoticon Jak už jsem psala, nevím, jestli se ještě někdy budu pouštět do Dramione, ale možná dopíšu nějaký ten střípeček k této povídce. Uvidíme. Nic nebudu slibovat. Emoticon

ninik, jsem ráda, že se ti tato povídka líbila. Emoticon Já sama u ní prožila pěkné chvilky, deprese z toho, co jsem postavám vymyslela za osud, a dokonce i spotřebovala pár kapesníčků. Emoticon Ke střípečkům jsem se vyjádřila už u Camilly a NicodeJashin. Děkuji za chválu a doufám, že na mě nezanevřeš u dalších povídek. Emoticon

PrincessCaroline, jsem ráda, že se ti povídka líbila. A jsem ráda za tvoje komentáře. Doufám, že si najdeš čas a budeš číst i další nedokonalosti, které vyplodím. Emoticon

limcyan, děkuji za pochvalu, za komentáře a za vytrvalost u čtení. Jsem ráda, že se ti povídka líbila a že jsi ji našla. Emoticon S psaním rozhodně nekončím, mám už v hlavě i nápad, ale už to nebude fan fiction.. Emoticon

Alex, tvůj komentář jsem si přečetla několikrát, protože jsem mu napoprvé nechtěla věřit. Je to úžasný komentář a já ti za něj mnohokrát děkuji. Pro autora je nepopsatelně úžasné přečíst si chválu na příběh, styl psaní a takové věci. Ještě jednou tedy děkuji. Emoticon V hlavě mám teď nápad na povídku, která není fan fiction, ale třeba se ti nakonec bude taky líbit. Emoticon

milia, děkuji za pochvalu. Jsem strašně ráda, že jsi se dala do psaní, a ještě raději, že jsem tě k tomu vedla. Emoticon Teď plánuju psát další povídku na pokračování, ale už ně fan fiction. Emoticon

7. milia
18.05.2014 [14:28]

Úžasné, bude se mi hrozně ztýskat. Popravdě jsi to byla ty, kdo mě přivedl na psaní dramione a obnovila mou lásku k HP. Nevím co bez tohohle budu dělat a upřímě doufám že začneš s psaním něčeho podobného, máš totiž talent.

6. Alex
18.05.2014 [13:04]

Sedím nad počítačem po přečtení kapitoly a nevím co dál. Tak strašně bych sem chtěla napsat něco hezkého a milého. Něco, co by poodkrylo mé pocity z tvého epilogu, ale nemůžu. Sedím tu zaraženě s tupým úsměvem na tváři, zcela okouzlená tím, co jsem právě přečetla. To, s jakou lehkostí necháváš příběh ožívat je úžasné..! A ty emoce, co postavám přisuzuješ.. :3 Píšeš opravdu nádherně. Moc Ti za ní děkuju. Strávila jsem s ní krásné chvíle. Moc jsi mě inspirovala. Tvá vášeň pro psaní je nakažlivá. :) Je mi moc líto, že tahle povídka končí. ALE!!! Všechno zlé je pro něco dobré.. Myslíš, že se v brzké době můžem těšit na další tvojí povídku? :)) ;) Alex :)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!