OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Pouť, Cirkus a Hotel - Prolog + 1. kapitola

Pouť, Cirkus a Hotel - Prolog + 1. kapitolaDokážete si představit, jaké to je, když se setkají tri dívky? Jedna, jejíž otec vlastní hotel. Druhá, jako součást matějské poutě a třetí má ukázkové představení u cirkusu. Melanie, Alex a Sam toto zažili a mnohem více.
Moje první povídka, budu ráda za koment, ať vím, jak na tom jsem.

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!


Prolog

 Sam se rozhlédla po hale. Bylo tu, jako vždy, plno. Musela vyjít ven, aby se nadechla čerstvého vzduchu. Jezdila sem auta a vylézali z nich lide, ať už slavní nebo bohatí. Hotel SamDition byl nejzadanejsi a nejslavnejsi, snad na cele zemi. Byly tu ubytovány, slavní zpěváci, herci i umělci. Sam se nejvíce zamlouval Justin Bieber a One Direction. teď jsou to její přátele a má je rada. dneska je tu ale mnohem vice lidi. zrovna na tenhle měsíc se tu setkají cirkus LilaRose a matějská pout. Sam se teší a doufá v nějaké zajímavé věci. Zatím netuší, co ji čeká. Prohrábne si svoje hnědé, rovné vlasy, po pas. Oči má hnědé, postavu štíhlou a je vysoká.

 Melanie se převalila na svoji posteli. Její blond, vlnité vlasy ji šimraly pod nosem. Zelenýma očima pozorovala krajinu za oknem. Jeli dneska už celí den. Bude jim zase trvat dva dny než vše rozbalí a postaví. Zase bude stát u brakedancu a vybírat lístky, usazovat lidi do vozíku a pasát je. Výhoda na tom byla, že se mohla koukat po klucích. Musela se usmát. Třeba konečně najde někoho, kdo ji bude mít rad. Nikdy moc nezapadala mezi děti jejího veku, nikde nezůstávali moc dlouho. Zavřela oči a představovala si jak tam stoji, pari se a diva jak se ostatní baví. Vedle ní stoji její bratr Luke a hlídá lavici. Miluje ho, stejně jako ostatní, je to její rodina a přátelé. Něco ji ale chybí, jen neví co.

 Alex seděla v karavanu u klece jednoho z tygrů a koukala jak ho táta krmi. Zrovna si strkala jeden pramen černých vlasů za ucho. Modré oči jí zářily do světla. V ruce držela mladě, které ji spokojeně předlo. Její číslo závisí na zvířatech a vztahu k nim. v celém cirkusu není jediné zvíře které by ji nemělo rado. Je usměvavá, laskava a cely cirkus ji miluje. Narodila se už tady. Maminka ji předala dar rozumět si se zvířaty. Dokáže vždy přijit na to co chtějí. Teď zrovna jeli už skoro cely den a zvířata mela hlad. Hladila toho malého chlupáče a přemýšlela o škole, a co vše ji čeká. Nikdy by ji nenapadlo ze se stane něco takového.

 Pouť a cirkus od sebe budou jen kousek, a aby toho nebylo málo, hotel stoji kousek od nich. A zrovna Alex a Sem se rozhodnou jit ve stejný moment na atrakci, kde zrovna stoji Melanie.


Kapitola 1

„Konečně!“ křičela Melanie, když mohla vylézt z auta.

„Klid, kotě!“ smál se Luke, „jdu pomoct Harrymu! Můžeš to tu připravit?“ pokračoval a už byl fuč.

„Jasně!“ křičí za ním. Vleze spět do karavanu a bere malí plot. Postaví ji před auto a udělá střechu.

„Ahoj, Meli!“ projde kolem malý kluk.

„Ahoj, Jimmy! Jak to jde?“ptá se.

„Dobře, teď jdu pomáhat tátovi!“ říká malý Jimmy.

„Tak se měj!“ zamává mu Meli. Vyndá ještě stolek a židle. Má hotovo. Přeskakuje plot a běží směrem k brakedancu. Staví ho čtyři chlapy a Meli bude mít za úkol stát u ní, brát od lidí lístky a zaklapávat klapku. A jak zná svoje štěstí, bude přes den pěkný hic. Jen tak tam stála a koukala, když kolem pozemku přejelo několik dodávek. Otočila se a sledovala jak zahybají na ten vedle. Poslední auto přijelo a zastavilo hned u plotu, kde Meli stála. Dveře se otevřely a vylezla dívka, tak v jejím věku. Když ji zpozorovala, usmála se a zamávala.

„Ahoj!“ pozdravila ji. Meli se také usmála a pozdavila. Pak někam utekla. Meli pomáhala kde se dalo a na obhlídku neměla čas. Sem tam pomohla s obchůdkem. Někdy podržela trubku, nebo prkno. Když zrovna pomáhala Wandě u střelnice, zavolal jí Luke.

„Ano?“ zeptala se udýchaně.

„Máme hotovo!“ vykřikl a Meli se rozhlédla kolem. Pouť stála ve své kráse. Bylo kolem deváté večer a Meli a Luke už se chystaly do postele.

„Těšíš se na zítřek?“ zeptal se Luke. Meli přikývla, protože měla kartáček v puse.

„Moc!“ doplnila, když zaléhala do postele.

„Nejsi sama!“ zasmál se, „Viděla si tu holku od cirkusu?“ zeptal se zájmem.

„Jo viděla! A to musíš balit holky všude?“ smála se. Lukovi je devatenáct, hnědé, na krátko vlasy a často nagelované.

„Jo! Dobrou!“ zabroukal, už pod dekou.

„Dobrou!“ popřála mu Meli. Měla postel pod oknem a tak ještě chvíli koukala na nebe a přemýšlela. Zítra to vypukne. Ta holka od cirkusu vypadala mile. Třeba se zastaví na představení, a nebo ona přijde sem. No bude čekat, co jí osud připraví.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pouť, Cirkus a Hotel - Prolog + 1. kapitola:

2.
Smazat | Upravit | 08.09.2013 [17:41]

Nezdá se to špatné, ale při čtení mě ruší chyby. V některých slovech ti chybí háčky a čárky nad písmeny a některé věty ti začínají malým písmenem. Lépe by se to četlo. Emoticon Nicméně se mi líbí tvůj styl psaní a i příběh vypadá zajímavě. Určitě se poohlédnu po další kapitole. Emoticon

1. Poisson admin
03.09.2013 [12:18]

Poissonještě jedna technická - tvůj perex obrázek je příliš veliký. Může mít velikost max. 10kB a výšku max. 100px. Pak už by mělo být vše v pořádku Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!