OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Gambit bohov - Kapitola 97.

Gambit bohov - Kapitola 97.Vrodená chladnokrvnosť

 

Království za královnu XVI.

Království za královnu XVI.Gen, Loki a Thor jsou na Zemi. Gen má spoustu otázek, na které jí rodiče mají poskytnout odpovědi. Nakolik s nimi bude spokojená?

Novinka

Oberon - 1. kapitola

Oberon - 1. kapitolaJeden vesmír, jedna loď, posádka s pěti tisíci kolonisty, android a žena, která jako jediná zná krutou pravdu o celé misi. Katrin je hrdou kapitánkou Oberona, kolosu plujícím vesmírem, který má důležitý cíl - osídlit Andris 10. Netuší však, že její život se zanedlouho vykolejí a bude se potýkat a řešit věci nad její chápání. Bude muset nasadit důvtip a obrnit se proti hrůzám, které na její hlavu Weyland-Yutani nastražila, a uchránit před hrozbou smrtícího viru celou posádku, která blaženě žije v nevědomosti. Zvládnou celou situaci Katrin a David 8 uchopit do rukou, nebo budou nepřátelé?

 

Gambit bohov - Kapitola 96.

Gambit bohov - Kapitola 96.Vďaka paranoji odhaliť skutočnú hrozbu

 

Goodbye Agony 14. kapitola

Goodbye Agony 14. kapitolaJared se začíná ukazovat i z jiné stránky, když má teď Inessu pod vlastní střechou, což mu zřejmě dává mylný pocit, že patří mezi jeho majetek.
Přeji příjemné čtení, marSabienna

 

Království za královnu XV.

Království za královnu XV.Z Muspelheimu se vrátili diplomaté, jenže v jakém stavu? A co jejich návrat znamená pro další osud Asgardu? Ať se líbí! :)

 

Bratstvo tieňov: Z popola - VII.

Bratstvo tieňov: Z popola - VII.Goblin sa chystá vykradnúť banku v meste Tristem - ideálna príležitosť pre Bratstvo tieňov.

 

Slnečný kameň 9. kapitola

Slnečný kameň 9. kapitolaHrozivé zistenia otriasli celou skupinou, najmä Alexom. Ďalší kúsok skladačky zapadol na svoje hrozivé miesto.
P. S.: VĎAKA všetkým čitateľom, užite si ďalšiu kapitolu. ;)

 

Charon - 3. kapitola

Charon - 3. kapitolaOsud krále elfů...

 

Království za královnu XIV.

Království za královnu XIV.Imogenu čeká přínosná lekce přeměňování, vedená Lokim. Před našimi drahými také stojí další, tentokrát stěžejní problém. Ať se líbí! :)

 

Ztracený bůh - 2. kapitola

Ztracený bůh - 2. kapitolaDruhá kapitola nás zavede do místa, kde to všechno začalo. Do doby, kdy konec znamenal nový začátek...

 

Charon - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Charon - 2. kapitolaTajemství světa shanees...

 

Goodbye Agony 13. kapitola

Goodbye Agony 13. kapitolaInessa dá Jaredovi najevo svůj zájem o něj, stejně tak jako to udělá i Andy v případě Inessy.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 95.

Gambit bohov - Kapitola 95.Ochota zájsť priďaleko

 

Bratstvo tieňov: Z popola - VI.

Bratstvo tieňov: Z popola - VI.Po odhalení skrýše Lesného démona nesmie nové Bratstvo strácať čas. Presvedčiť však elfa, aby sa k nim pridal, nebude také jednoduché.

« Předchozí  1 ... 34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!