OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction » Protivník



ProtivníkFF Game of Thrones. Takže, po opravdu dlouhé době jsem si našla trochu času a řekla jsem si, že se musím rozepsat, abych nezapomněla, jak se to dělá. Dlouho jsem si lámala hlavu s tématem a ono se nakonec našlo. Jako fanda GOT mě mrzí, že se tu nepíše nic na tento seriál/knihu, a tak jsem se do toho pustila sama. Doufám, že to dalším fandům udělá alespoň trochu radost, ale má to jeden háček. Z původního drabble je nakonec triple drabble. Hrůza, co? Triple drabble je o turnaji v Harrenhalu. Poslední věc. Zatím jsem se neprokousala knihami, takže mi pomáhal seriál a různé weby. Užijte si čtení. Ali.

Dav hučel, až jsem skoro přišel o sluch. Koně neklidně hrabali kopyty. Vzduch byl příjemný, pokud jste na sobě neměli zbroj jako já. Mávl jsem na páže. Hoch rychle přispěchal s číší vína, kterou jsem dychtivě vypil do dna. Ještě chvíli a asi tu umřu horkem. Konečně se objevil Rytíř s rozesmátým čarostromem na štítu. Chvíli se snažil zklidnit jankovitého koně, což se mu povedlo. Podíval jsem se po seru Selmy a můj pohled říkal To je on? Tenhle sotva odrostlý chlapec?
 
Připravil jsem kopí a počkal na signál. Kopl jsem koně do slabin a díval se rytířovi do očí, abych viděl jeho úžas. První náraz byl překvapivě opravdový. Většina mě šetřila, protože jsem jejich princ. Budoucí král. Ale tenhle ne. Dal do toho všechno, ale já to ustál. I on se stále ještě držel v sedle. Ale to by nebylo tak zarážející, kdybych si nevšiml jedné věci. Jeho očí v hledí přilby. Když jsem se vracel na místo, rozhlédl jsem se po tribuně. Viděl jsem svoji ženu a usmál se na ni. Odvrátil jsem od ní pohled a našel Starky. Znovu jsem si prohlédl rytíře a bylo to tak očividné.
 
Lyanna Stark.
 
V uplynulých dnech nejednou upoutala moji pozornost a já nevěděl proč. Ničím nevyčnívala. Jen další mladičká dívka z velkého rodu. Můj vzdálený bratranec Robert byl jejím snoubencem. Klidná žena pro bouřlivého muže. To jsem si myslel, když jsem se s ní poprvé setkal, ale tahle vlčice nevydržela dlouho mít schované zuby. V uplynulých týdnech jsem na ni zapůsobil jako na každou jinou, ale ona mi už také uštědřila pár kousanců. Zajímalo by mě, jestli její bratři vědí, co zas vyvádí. A když jsem se na ni teď díval, jak je odhodlaná vyhrát. Vydobýt si, co ji podle jejího názoru patří. Byla Targaryenka. A bude má.
 
Ohněm a krví.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Protivník:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!