OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Kdo s koho!



Kdo s koho!Kdo s koho! Opravdu se to stane?

Kdo s koho!

Ahoj všichni!

Vím, že už je to pořádná doba, co jsem zde nic nezveřejnila, ale pilně jsem pracovala, opravovala, dodělávala, škrtala a pak zase přepisovala. No prostě jsem dělala všechno to, co je s psaním spjaté. Někteří z vás si možná vybavují mé povídky: Nedostihnutelná, Neobjevitelná a Nebezpečné chvíle, jež byly vydány jako e-booky nakladatelstvím Skleněný Můstek. Stejně tak i Pozor, kouše! mou úplně první tištěnou knihu vydanou nakladatelstvím Monument.  Byli jste jejich první čtenáři. Lidi, kteří ze mě vlastně tak trochu udělali i to, čím jsem dnes. Pilně jste četli, komentovali, ale i kritizovali, a tím jste mi dali opravdu hodně.  Vážně nelžu, když řeknu, že jsem se pomocí tohohle webu pořádně rozepsala, což je vlastně i ten hlavní důvod, proč nyní píšu tenhle příspěvek.  

Kdo s koho?! Říká vám to něco? Ano? Ne? Možná jste už tedy zapomněli na povídku o sexy bodyguardovi Cameronovi, rozmazlené slečince Chloe a vraždícím psychopatovi, ale já rozhodně ne. A proč? Protože má povídka, teď už tedy spíš kniha, se dostala do předprodeje, který když bude úspěšný, tak se kniha na jaře dostane nejen do knihkupectví, ale zároveň se promění i v e-book. Chtěla bych tedy tímto oznámením oslovit nejen ty, které má povídka tenkrát zaujala, ale i ty, kteří by mé knize přeci jen chtěli dát šanci a podpořit mě v jejím předprodeji.  

Když jsem povídku skoro před dvěma lety ukončila, stáhla jsem ji z webu, jelikož jsem se na ní rozhodla pracovat. Hodně mě překvapilo, že se na mě několik lidí z webu formou e-mailu obracelo, zda mám v plánu knihu vydat apod. Velmi mě to potěšilo, ani si neumíte představit jak! Tenkrát jsem jim odepisovala, že na tom pracuji a budu je informovat o novinkách, a tak to tedy dělám! Po dlouhých dvou letech jsem se konečně dostala k výsledku. Je jen na vás a dalších čtenářích, jestli úspěšnému!

Je vážně úžasné, co tenhle web dělá, jak podporuje lidi a začínající spisovatele. Jelikož jsou to právě oni, kteří tvoří příběhy, které nás nutí kolikrát zatajovat dech, plakat, smát se anebo si vysnívat stejně šťastné příběhy, které potkaly i naše hlavní hrdiny.

Jste skvělí lidé, spisovatelé a stejně tak i čtenáři. Moc děkuji teamu ourstories, který mi před těmi lety dal šanci na web zveřejňovat moje šuplíkové stories, a tím mi zároveň pomoh se dopracovat až tam, kde jsem teď!

Odkaz na mou knihu

https://www.ourstories.cz/gallery/52634636_290250581653544_4496477935938568192_n.jpg



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo s koho!:

1. Johanka
21.06.2019 [18:26]

Ahoj, prosim tě kdy vyjde tvoje kniha Kdo s koho??? Děkuji

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!