OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže



 

Nej povídka roku 2017 - Výsledky!

Nej povídka roku 2017 - Výsledky!A nejlepší povídkou celého roku je...

 

Nej povídka roku 2017!

Nej povídka roku 2017!Rok se s rokem sešel a my jsme si pro Vás opět připravili soutěž o nejlepší povídku celého roku.

Novinka

Projekt pro začínající autory

Projekt pro začínající autorySkvělá příležitost se naskytla pro začínající autory se zájmem o historii a tvůrčí psaní.

 

Nej povídka roku 2016 - Výsledky!

Nej povídka roku 2016 - Výsledky!A nejlepší povídkou celého roku je...

 

Nej povídka roku 2016!

Nej povídka roku 2016!Rok se s rokem sešel a my jsme si pro Vás opět připravili soutěž o nejlepší povídku celého roku.

 

Nové záhlavie II. - vyhodnotenie

Nové záhlavie II. - vyhodnotenieA ako to všetko dopadlo?

 

Nové záhlavie II. - záhlavia + anketa

Nové záhlavie II. - záhlavia + anketaSúťažné záhlavia a s nimi aj anketa, v ktorej môžete hlasovať.

 

Nové záhlavie II.

Nové záhlavie II.Pokúsme sa našej stránke dopriať opäť nový vzhľad!

 

Naj poviedka roku 2015 - Výsledky!

Naj poviedka roku 2015 - Výsledky!A najlepšou poviedkou celého roku je...

 

Vianočné stretnutia - výsledky

Vianočné stretnutia - výsledkyNech sa páči, výsledky vianočnej súťaže!

 

Vianočné stretnutia - súťažné poviedky

Vianočné stretnutia - súťažné poviedky Nech sa páči, prečítajte si súťažné poviedky.

 

Vianočné stretnutia

Vianočné stretnutiaPo veľmi dlhom čase sme sa rozhodli, že možno prišiel čas skúsiť ďalšiu súťaž.
Súťaž je anonymná!

Súťažné poviedky môžete posielať do dnešnej polnoci!

 

Naj poviedka roku 2015!

Naj poviedka roku 2015!Rok sa s rokom stretol a my sme si pre Vás pripravili súťaž o najlepšiu poviedku celého roku.

 

Naj poviedka roku 2014 - Výsledky!

Naj poviedka roku 2014 - Výsledky!A najlepšou poviedkou celého roku je...

 

Čaro Vianoc - výsledky

Čaro Vianoc - výsledkyVýsledky súťaže

« Předchozí   1 2 3 4 5 6 7   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!