OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Upíří deníky - Zavržení - 1. kapitola



Upíří deníky - Zavržení - 1. kapitolaNová série! Z předchozí série můžete vědět, že Elena má sestru (dvojče) Teresu. Vzhledově vypadají, jakoby si z oka vypadly, ale chováním se zdaleka líší!
Mohu vás navnadit, že v této sérii se dočkáte i zlé Katherine!!!
Damon stále seděl na posteli, vypadal trochu sklesle.
„Co se děje?“ zeptala jsem se najednou.
„Jak mě bereš?“ zeptal se rychle. Tak to jsem trochu nepobrala.
„Jak to myslíš? Jak tě beru…“
Tak nová série! Snad se bude líbit. :)
by TerryBells...

Trailer!!!

Upíří deníky – Zavržení –

S každým nádechem jsem cítila svou smrt, každým pohybem, který jsem způsobovala, jsem cítila otupující bolest, která nechtěla zmizet.

Věděla jsem, že brzo přijde konec, konec, který jsem nechtěla.

                                                                                           1. kapitola

Pohled Teresy:

Nemohla jsem popadnout dech, asi jsem se nadýchala hodně kouře.

„Panebože,“ řekla Elena a přiřítila se k nám.

Damon na tom byl dobře, jelikož jsem mu dala svou krev.

„Vezmu jí domů,“ řekl Damon Eleně.

„Musí do nemocnice,“ protestovala Elena.

„To je dobré, já se o ní postarám,“ řekl rychle. Vzal mě do náručí a pomalu se mnou odcházel.

„Bude to dobrý,“ pošeptal mi za pochodu.

„Já vím, že jo,“ odpověděla jsem pohotově.

„Mohla ses zabít,“ řekl vážně.

„Já vím,“ řekla jsem s úsměvem.

„Nikdy to už nedělej, prosím,“ řekl ztrápeně.

„Pokud se do ničeho nezapleteš, tak ne,“ řekla jsem oklikou.

Damon mě odnesl do postele a lehl si ke mně.

„Proč jsi mě zachránila?“ zeptal se najednou.

„Záchvat adrenalinu?“ řekla jsem ospale.

„Vtipné hlášky ti nejdou, když jsi unavená a očividně ti není moc dobře,“ řekl Damon jasně.

Cítila jsem, jak na mne upadla únava, necítila jsem nic. Byla jsem v jakémsi tranzu. Nezdál se mi žádný sen, nýbrž jen nějaké útržky.

„Ty jsi tady zůstal?“ zeptala jsem se Damona ráno, když jsem se vzbudila.

„Nemohl jsem tě nechat samotnou,“ řekl to jako samozřejmost.

„Děkuji,“ řekla jsem rychle.

„Ty děkuješ mně? Vždyť jsi mi zachránila život,“ řekl vážně.

„Tak ohromné to zase nebylo, vždyť jsem se málem udusila a ty jsi mě musel dostat domů,“ řekla jsem s úsměvem.

„Tady to pro mě ještě nikdo nikdy neudělal,“ řekl rychle.

„Tak jsem první,“ řekla jsem s tím jistým úsměvem, který jsem už dlouho nepoužila.

Najednou jsem si něco vybavila, něco, co jsem včera řekla Eleně. Nevím, jestli jsem to řekla doopravdy, nebo jsem si to jenom vysnila.

„Elena…“

„Spí, přišla tě asi devadesátkrát za noc zkontrolovat,“ řekl jasně.

„A to jsi tady byl?“ zeptala jsem se udiveně.

„Blázníš? Ta by mě vzala koštětem,“ řekl se smíchem.

„A co Stefan?“ zeptala jsem se rychle.

„Ty se asi zeptáš na všechny, co?“ řekl pobaveně. Na to jsem jenom s úsměvem přikývla.

„Takže, Stefan je v pohodě, ti chlapi ho zavřeli do jiné místnosti, odkud se po dvou hodinách hravě dostal. Jeremy je zmatený, ale šťastný, jelikož si na té slávě našel holku, Jenna je ze všeho rozhozená a ten její chlap jí až do půlnoci utěšoval,“ řekl Damon jako básničku.

„Jeremy má holku?“ podivila jsem se.

„No, jak se to vezme…“

„Co jsi mi zatajil?“ řekla jsem polo křikem.

„Ona není tak úplná holka,“ řekl a pokrčil rameny.

„Ona je chlap?“ řekla jsem zděšeně. Damon se začal tak nahlas smát, že málem probudil celý dům.

„Ne, to rozhodně není, no, ona je tak trochu jako já,“ řekl a raději zavřel oči.

„On chodí s upírkou?“ řekla jsem vážně.

„Ty nebudeš řvát?“ podivil se.

„Řvu snad po Eleně, že chodí s upírem?“ zeptala jsem se jasně.

„To jsem si oddychl, vážně,“ řekl jistě.

„Myslel jsem si, že tě tady najdu, ale netušil jsem, že v takové poloze,“ řekl Stefan u okna. Není divu, že se divil, jelikož jsem byla kolem Damona pěkně obtočená.

„Už i ty chodíš oknem?“ podivila jsem se.

Stefan jen zakoulel očima.

„Chtěl jsem ti jenom vyřídit, že je všechno v pořádku, nikdo nás nepodezírá, a zítra bude pohřeb,“ řekl Stefan Damonovi.

„Pohřeb?“ zhrozila jsem se.

„Starosty,“ řekl ihned Stefan.

Najednou jsem si uvědomila starostu v té staré barabizně.

„On nebyl upír, sebrali nepravého,“ řekl Damon jistě.

„Tak já už raději půjdu a Tereso, díky,“ řekl Stefan a zmizel.

„Proč mi děkoval?“ zeptala jsem se rychle.

„Nemám tušení,“ přiznal Damon.

„Asi si půjdu dát sprchu,“ řekla jsem a vstala jsem z postele, zvláštní bylo, že jsem byla v pyžamu.

„Ty jsi mě převlíknul?“ řekla jsem udiveně.

„Nemohla jsi spát v riflích, a neboj, nic jsem neviděl,“ řekl s úsměvem.

„Proč ti jenom nevěřím,“ řekla jsem jasně.

„Nevím,“ řekl a pohodil rukama. Vzala jsem si župan a vrazila jsem do koupelny. Rychle jsem na sebe pustila vodu, která smyla všechnu špínu, všechen popel, co jsem měla na sobě.  

Vyčistila jsem si zuby, a snažila jsem se nějak učesat. Zabalila jsem se do županu a vkročila jsem do mého pokoje.

Damon stále seděl na posteli, vypadal trochu sklesle.

„Co se děje?“ zeptala jsem se najednou.

„Jak mě bereš?“ zeptal se rychle. Tak to jsem trochu nepobrala.

„Jak to myslíš? Jak tě beru…“

„Máš mě ráda jako kamaráda, nebo jako něco víc?“ zeptal se a své oči měl na mne upřené.


Tak co? Jak se vám líbila 1. kapitolka? Budu ráda za komentáře. :))

Terry...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří deníky - Zavržení - 1. kapitola:

9. TerryBells přispěvatel
14.12.2012 [18:31]

TerryBellsDennie: Vím o tom, v dalších kapitolách jsem se to snažila omezit. Emoticon

8. Dennie3 přispěvatel
14.12.2012 [17:29]

Dennie3Pěkný příběh, ale snad nevadí, když budu mít pár připomínek.:)
Za prvé je tam až moc slov řekl/řekla. Bije to do očí a celkem to snižuje kvalitu článku. Nebylo by na škodu, kdybys místo řekl dávala například prohlásil, pronesl, zašeptal, vyštěkl a podobně. :)
A za druhé bych řekla, že je tam až moc přímé řeči a málo děje. Chce to víc popisných částí, větší prožitek z děje.
Ale jinak hezký příběh. Emoticon

7. Bee23 přispěvatel
04.12.2012 [16:31]

Bee23velmi rychle sis ze mě udělala fanynku. je to fakt čím dál lepší, jen tak dál, Terry!

6. neznáma
30.11.2012 [19:39]

prosííííííííííííííííím pridaj ďalšiu prosíííííííííííím ....... a inak teraz fakt super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. TerryBells přispěvatel
30.11.2012 [19:39]

TerryBellsHolky, moc vám všem děkuju! Vážně, jste poklad!!!
PS: Další kapitola čaká na schválení!!! :))

4. TeresaK přispěvatel
30.11.2012 [19:35]

TeresaKHej.! Emoticon To mi nemůžeš dělat... Tento den si zapíšu do deníku jako den, kdy se mi do života opět vrátilo světlo.. Tohle je perfektní. Emoticon Emoticon Emoticon Obdivuju tě Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. LOLstories přispěvatel
30.11.2012 [19:26]

LOLstoriesBože, bože je to tu. já se tak těším, že mu to konečně řekne, a ono nic. Rychle přidej další. Nemůžu se dočkat. ÚŽASNÉ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Tereza
30.11.2012 [19:12]

Jak se nám líbila??? Myslím, že vyjádří jedna věta..."přifej další prosíííím" :D

1. Larissa přispěvatel
30.11.2012 [9:35]

LarissaAhoj,
je mi líto, ale článek ti vracím.
I když se jedná o novou sérii stejného příběhu, toto je první kapitola, u které musí být napsáno, čeho se čtenáři dočkají tentokrát.

Až si dopíšeš anotaci, znovu zaškrtni "Článek je hotov".
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!