OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Já chci zpátky!

Já chci zpátky!Trošku pesimistické myšlení, když se dozvíte o operaci, co vás čeká... Dopadne to takhle? Nebo mě čeká happyend? To nikdo neví... Vaše Princátko.

Novinka

10 let...

10 let...Asi není třeba, abych něco dodávala. Chtěla bych tuto povídku věnovat svojí babičce, která už tady bohužel není...

Novinka

Vitrína skleněných očí

Vitrína skleněných očí"Člověk je ochočené zvíře, které už dlouhá staletí ovládá jiná zvířata podvodem, násilím a krutostí..." - Charlie Chaplin

Novinka

Maliar vs. spisovateľ

Maliar vs. spisovateľKrátka hlúpa myšlienka.
Sharon
Postscriptum: Výrok Erasmusa Rotterdamského

Novinka

Who?

Who?Můžeme milovat někoho, o kom nevíme, ani jak se jmenuje? *Beca*

Novinka

Daleko za obzor

Daleko za obzorLidé kolem buď nechápou mě, nebo já nechápu sama sebe. Jak jste to pochopili vy? Díky za každý názor na další z mých drabblů ;)

Novinka

Epilog všeho

Nevím, co víc říct, než že děkuji. Děkuji všem. :)

Novinka

Slast

SlastKdo nemiluje to mravenčení, která mu běhá po těle, když ho někdo škrábe? Přesně tak, všichni, a Rin obzvlášť! :)

Novinka

My, nahraditelní...

My, nahraditelní...„Člověk necítí potřebu být pro ostatní významný, pokud si významný připadá sám sobě..." Co si myslíte vy? Budu moc vděčná za komentáře ;)

Novinka

Zbloudilá duše

Zbloudilá duše"Not all those who wander are lost" - J. R. R. Tolkien

Novinka

Nemůžu otevřít...

Nemůžu otevřít...Říká se, že umírá poslední... Ale co když umře dřív než vy? Jak pak máte žít?

Novinka

Vteřina

VteřinaJen jediná vteřina nám dokáže změnit život.

Novinka

Já chci také žít

Já chci také žítNemůžu za to. Nemůžu za to, že jsem taková, jaká jsem.

Novinka

Someone, Somewhere...

Someone, Somewhere...Ačkoliv si tak připadáme, nikdy nejsme sami. Nebo vám pouhá vzdálenost připadá tak důležitá?

Novinka

Bitva čtyř meluzín

Bitva čtyř meluzínKým vlastně jsme? Můžeme se změnit, nebo nám naše životy byly předem dané? Co když je možné si sám určit jednu z meluzín bouřících se hluboko uvnitř každé lidské mysli...

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!