Šest jednoduchých veršů o křehkém přátelství.
19.11.2012 (17:00) • SaDiablo • Básničky • komentováno 9× • zobrazeno 2660×
Chybíš mi a v moři vln, v tom cit zůstává potopen.
Jak naráží do skal a zpět se noří – To vážně nebyl sen?
Otáčím se za tebou a němá jsem; šum vln teď kryje chladnou zem.
Však i v krátkých chvílích ona krása – ta stále jest tím pocitem.
Chybíš mi jak ve dne hvězdy; proč slunce ještě chvíli nespí?
Jasný zahalil svit krajinu; a s tebou, příteli, uteklo mi štěstí.
Autor: SaDiablo (Shrnutí povídek), v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Chybíš mi :
Vážně moc pěkně napsané :)
viem ako sa cítiš. myslím, že emócie sa tam skrývajú aj keď to tak na prvý pohľad nevyzerá. len to treba prežiť, lebo ja som neraz mala taký pocit a pripadala/ pripadám si ako na tvojom mieste.
Smutné, a tak pravdivé... Na konci jsem se úplně otřásla. Bohužel, některá přátelství jsou až příliš křehká, většinou ta, na kterých nám nejvíc záleží. Znám to z vlastní zkušenosti, takže mi to skoro vehnalo slzy do očí.
Veľmi emociálne a smutné ale mne sa viac páčia také básne takže veľmi pekné a podarené !
Klesá mi čelist a vrací se mi spousta vzpomínek...krásných i smutných...děkuji ti, bylo to překrásné čtení. :)
Uuuuuf... Páni. Hrozně ti tu k tomu chci něco napsat, ale nějak nemám slov. Jen to, že to z té básničky úplně cítím, protože tohle období mám teď taky, maximálně se s tím ztotožňuju...
Krásný verše. Za sebe říkám: Moc povedená básnička.
je v tom zalostne malo citu... Jako by ses bala ukazat ty prave city, ktere si ve skutecnosti citila a tak si je pohrbila do more a pod zem, schovala si je do noci... Rekni... Vazne te ten vztah tolik desil?
Bolavé. Krásné.
To bylo tak krásné a přitom tak smutné ten poslední verš... je to ale krása. Ta tvoje fantasie. Já si to vždycky vychutnám, tohle nebyla výjimka:)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!