OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » You think that you know me? Part 12



You think that you know me? Part 12Přináším další část povídky. Trochu mě mrzelo, že u minulého se neobjevil ani jeden komentář :( No co nadělám. Pěkný počení :)

Seděla na posteli a přemýšlela. Věděla, že s Jasonem být nemůže, ale nechtěla si to připustit. Ať chtěla nebo ne – milovala ho. Milovala ho víc než Jacka, i když se to bála vyslovit. A právě to jí trápilo. Vždy, když byla šťastná přišlo něco, co její štěstí zhatilo. Smrt, hrozná zpráva nebo něco podobného. Natáhla se pro telefon. Rozhodla se, že musí zavolat Lily. Ona byla jediná, kdo jí dokázal za každé situace zvednout náladu. Vytočila její číslo a nechala ho dlouho zvonit. Nikdo to však nebral. Zamračila se. Lily si vždycky a všude s sebou brala svůj telefon. Říkala, že je to její třetí ruka. Tak proč to teď nebere? Zvedla se. Napadlo jí, že se prostě za Lily staví. Oblékla si svůj kabát, kolem krku obvázala šálu a vyšla ven.

Zazvonila. Dlouhou dobu nikdo neotvíral, až po chvíli se ve dveřích objevila Lilyina máma. Vypadala stejně jako Lily, jen s drobnými vráskami kolem očí. „Dobrý den, paní Carterová“, usmála se na ní. „Je doma Lily?“ „Ahoj Alice, myslela jsem, že šla k tobě. Říkala, že u tebe hodlá přespat“, podívala se na ní paní Carterová a přes čelo jí přeběhla vráska, která symbolizovala, že má o svou dceru starost. „Aha, to jsem nevěděla. Dobře, půjdu zpátky domů a zkusím jí ještě zavolat, nashle“, zamávala naposledy Lilyině mamce a vydala se zpátky domů.

Procházela tou temnou uličkou, kde poprvé potkala Jasona. Myšlenkama kdesi u Lily, zaslechla tichý zvuk. Bylo to něco mezi pláčem a křikem. Pak si všimla, že na zemi někdo leží. Pomalu se k tomu přiblížila a opatrně položila ruku na rameno. „Jste v pořádku?“, zeptala se člověka, který k ní byl zády. Pak jí ale upoutaly ty hnědé dlouhé vlasy. Takové měl jen jeden člověk. „Lily? Jsi to ty?“, zeptala se znovu. Žádná odpověď. Zvedla se a přešla před osobu, ležící na zemi. Podívala se jí do očí a .. málem omdlela. Opravdu to byla Lilian. Ale .. jiná Lily. Tohle nebyla její kamarádka s blankytně modrýma očima, kterýma jí vždycky utěšovala. Nyní se dívala do očí, které byli rudé jako krev. Do očí .. upíra! Lily zavrčela a Alice udělala krok zpět. „Jak, jak se ti to proboha stalo?“, vykoktala po chvíli ze sebe potom, co se jí konečně vrátil hlas. „Myslíš tohle?“, mávla Lily ke svým očím a vycenila na ní dlouhé řezáky. „Do toho ti nic není“, dodala ironicky. „Lily, no tak. Chci ti pomoct.“, udělala k ní krok Alice. Z nitra Lilyina hrdla se ozvalo výhružné zavrčení. „Nech mě být. Stejně za to můžeš. Nebýt tebe, tak tady nejsem. Nebýt tvého přítele Jasona, tak nejsem zrůda!“, vymrštila se Lily na nohy a chvíli vypadala, že Alici ublíží. „Nenávidím Vás oba“, vykřikla a zmizela za rohem. Alice se opřela o zeď a zatočila se jí hlava. Lilian, její Lilian .. je upír. Zásluhou Jasona. Zavřela oči a cítila, jak k ní přichází vysvobození, pak omdlela.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek You think that you know me? Part 12:

4. Annie
15.03.2012 [21:38]

Užasný, doufám že budeš pokračovat

3. lysithea20 přispěvatel
01.11.2011 [9:55]

lysithea20 Emoticon Emoticon Emoticon

2. ajka přispěvatel
13.04.2009 [20:00]

ajkataky napravuji, že sem nekomentovalaEmoticon
tak to schrnu tvá povídka je originální a krásná a doufám že budeš pokračovat

1. Eternity
08.04.2009 [9:40]

Tak napravuji,ze jsem te minule nepochvalila-je to pekne,jen by mohly byt kap delsi

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!