OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Vampire shadows - 3. kapitola



Vampire shadows - 3. kapitolaBoj o moc začíná...

Každý má v sobě temnou stránku. Něco, co mu našeptává špatné myšlenky. Je to v každém z nás a je jen na nás, zda je poslechneme, nebo je budeme odmítat.

Nikdy nebude moct odčinit všechny své hříchy, které spáchal. Ani si nebude hrát na samaritána a doufat v boží spásu. Ne, je upír, musí se s tím vším poprat a jít dál. Může to svádět na upírství, ale to není tak. Vše se dá zvládnout, když je pevná vůle, důvod proč žít, proč být lepší. Rickův důvod, proč se chtěl stát lepší, byla Taylor.

Dívka, která měla ten nejkrásnější úsměv na světě. Sledoval ji z dálky a v mysli si představoval, jaký by byl svět krásný, kdyby byla s ním. Jenže to by ji musel učinit upírkou a to nechtěl.

Miloval ji tolik, až ho to bolelo, proto, když jí ti muži provedli to, co provedli, neváhal a zabil je. Vždy by pro ni zabil. Nezáleželo na tom, co všechno ho to stálo. Udělal by to znovu.

A teď hledí do její tváře a nedokázal myslet na nic jiného než na to, jak moc bolí její zrada.

„Jestli je ti tvůj život drahý, vypaříš se dřív, než tvůj křehký krček zlomím, rozuměla jsi?“

Vzala si za manžela Lucase, jeho, jejich úhlavního nepřítele. Zamilovala se do Gabriella, zamilovala se do jiného… Měl by být lepší a být rád za její štěstí. Jenže on to nedokázal. Potřeboval ji u sebe. Celé ty dlouhé roky žil s myšlenkou, že srdce Taylor patří někomu jinému. Celou tu dobu v sobě dusil vztek smíchaný se žárlivostí a už dál nedokázal držet je na uzdě.

Nedokázal tam stát a dívat se na ni. Musel vypadnout a pročistit si hlavu. Potřeboval obrovskou dávku krve a nejlepší by…

„Doufal jsem, že tvůj rozkošný ksichtík mé oči už nikdy nespatří.“ Rick se zarazil, když spatřil dole v salonku sedět Charlese. Jako vždy měl jeden ze svých na míru šitých obleků, dnes výjimečně šedivé barvy. Ladil mu k chladným očím a opovržlivému výrazu.

„Lžeš, Charlesi. Prahnul jsi po mně, vidím ti to na tvých kukadlech,“ pronesl Rick, když sešel schody. Stoupl si hned vedle dvou kožených křesel, jež byla naproti pohovce, kde byl pohodlně uvelebený Charles.

„Tvé sebevědomí se nezměnilo, jak jde vidět,“ procedil skrze zuby Charles. Sice nechtěl na sobě nic dát znát, ale jeho zpropadené oči ho prozradily. Rick se pousmál. Věděl, jak Charlesovi znepříjemnit život. Dělal to celou dobu, co zde žil. Vše, co totiž dělal, dělal líp než Charles. A to se zamlouvalo Lucasovi, hodně.

„Ani tvá nevraživost vůči mně.“ Znenadání zaslechl Rick za sebou v bočním průchodu pohyb. Jiný mladší upír se rozběhl proti němu se stříbrným kolíkem v ruce.

Naivní blázen.

„Alexeji, ne! Neporazíš ho!“ vykřikl zděšeně Charles, ale bylo pozdě. Rick pomocí telekineze vzal Alexejovi kolík a probodl mu srdce. Ani ve snu by ho nenapadlo, že by byl někdo tak hloupý a zaútočil na Ricka, když je při smyslech. Alexej ho znal, věděl, co je zač.

Položil jeho mrtvé tělo na zem a pohlédl k Charlesovi.

„Jeho vztek a temperament ho zabily.“ Alexej byl potomek Lucase. Nedivil se, že mylně považoval Ricka za vraha Lucase. Podle toho, co ví, a není toho zrovna moc, v tom měli prsty peccatumové. Přesto nedokázal pochopit, proč byl natolik hloupý a zaútočil na něj.

„Dělal to samé, co ty. Mstil se, Ricku.“ Charles vstal, sklonil se k mrtvému tělu Alexeje. Nikoho z upírů nezajímá osud těch ostatních, pokud jim na nich nezáleží. Jak prosté, dělají to tak i lidé, většina z nich.

„Zabil jsem ti hračku,“ vyslovil nahlas.

„Nebyl jen hračkou!“ zakřičel na něj Charles plný vzteku. Konečně nechával vyplouvat na povrch letitou nenávist.

Rick mírně pokýval hlavou a obešel tělo. To, že křik přivolal několik upírů, ho nezajímalo. To, že se ho báli, nebylo podstatné. Důležitý byl Charles. Člen Rady. Potřebuje většinu na své straně, aby byl zvolen za vládce. Počítal s tím, že Charles nikdy nebude stát za ním. Vždycky Ricka nenáviděl a dělalo mu velice dobře, když byl vyhnán a zbaven všeho, co mu kdy patřilo a miloval.

„Ale, ale city? Charles a láska? A to jsem myslel, že pohádky neexistují.“ Rada měla dvanáct členů. Rick potřeboval na svou stranu většinu. Lucas byl mrtvý, zbylo jich jedenáct. Alexej je mrtvý, napadl druhého upíra, porušil zákon, deset. Charles a jeho komplexy, devět.

Seznam se zužuje.

Ale to nevadí. Protože způsobovat Charlesovi bolest dodávalo Rickovi jistou míru uspokojení.

„Nezaútočím na tebe.“ Charles vstal a zadíval se Rickovi přímo do očí. „Nezaútočím, protože pak bys mě mohl beztrestně zabít.“

„Vím, že nejsi hlupák, ale tvá hračka byla.“

Charles mlčel, zvedl Alexeje a opustil místnost.

Rick se otočil zády k osazenstvu a přivřel víčka. Tohle rozhodně neměl v plánu. Návrat nešel zrovna podle plánu. Nikdy se s Alexejem neměli příliš v lásce, ale v rámci mezí se tolerovali. Zajímalo ho, co všechno mu Charles nabulíkoval, že se na něj bez ostychu vrhl s kolíkem v ruce. Kdyby ho nechal, vše by mu vysvětlil. Ano, měl milion důvodů, proč by mohl Lucase zabít a taky by ho rád zabil, ale neudělal to.

Tichý šepot upírů ho vyrušil. Zhluboka se nadechl a otevřel oči. Potřeboval být sám. Konečně se vrátí zpět do své staré ložnice. Pokud z ní Lucas neudělal kůlničku na dříví. Potřeboval se prospat, protože teprve všechno začíná…

 


Všem moc děkuji za komentáře. Dávají mi sílu psát dál. S.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vampire shadows - 3. kapitola:

19.02.2015 [17:35]

FILADAKrásné Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!