OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Upíří kámošky - prolog



Upíří kámošky - prologDlouholeté kámošky se vrací z párty. Narazí na zvláštního muže. Upíra. Upír má hlad, který hodlá utišit jejich krví, ale jaké je jeho překvapení, když v jejich krvi vycítí nadání? Obě dívky budou uvrhnuty do věčné noci. Společně musí projít sposuty nástrah. Touha po krvi. Láska. Přátelství. Dokáží překonat vraždící monstra uvnitř svých těl?
Omlouváme se, ale prolog je trochu víc nudný. Děkujeme všem, co se tou nudou prokoušou a doufáme, že se vám bude alespoň trochu líbit.
Pac a pusu vám posílá Čulietka II. & Faillë.

Prolog

 

Dvě dospívající dívky, nejlepší kamarádky, původem z USA, nyní žijící v ČR ve Vojetíně, se staly oběťmi velmi zvláštního muže… A tohle je jejich příběh.

 

„Týno?“ zeptala se blondýnka brunety, jenž se skláněla nad knihou, která měla přinejmenším šest set stran popsaných drobným písmem. Týna nezvedla od knihy hlavu ani o milimetr a něco neurčitého zabručela, Lenka se proto začala vyptávat dál. „Nešla bys se mnou na tu párty ke Carlosovi?“ Týna vyvalila na svojí kamarádku tmavě hnědé oči a nadechla se k odpovědi.

„A tohle za mě přečte kdo?“ ukázala na objemnou knihu a blok, kde měla několik stran A4 popsaných poznámkami. „Já tě nehodlám poslouchat, jak mi tu budeš skučet, že nestíháš a že dostaneš z esejí za pět,“ přitom Týna divoce gestikulovala rukama, až málem shodila sklenici vody na svoje poznámky.

„Ale Camariová, jedna párty tě z tohohle ‚tvýho harmonogramu‘ nevytrhne. Kdy jsi se byla naposledy bavit? To už bude nějaký ten pátek, co?“

Bruneta si sama pro sebe potichu zašeptala: „Že já to vůbec dělám,“ podívala se na Lenku a jenom pokývala hlavou na znamení souhlasu. Zvedla se od stolu a odcházela směrem do svého pokoje. Jenže nepočítala se zákeřností své kamarádky, která ji objala ze zadu a zakřičela jí do ucha: „Děkují!“

Týna z toho měla málem smrt, protože tohle zákeřné ‚přepadení‘ nečekala. Vykroutila se z kamarádčinýho objetí a urychleně se vzdálila tam, kam ji nohy nesly. Takže do svého pokoje, kde pokračovala ve své činnosti.

Lenka po zbytek odpoledne strávila ve své koupelně, kde se připravovala na největší párty ve městě, jelikož už je za pět dní začíná škola, do které se nikomu zaboha nechtělo. Když už zbývalo jenom dvě hodiny do začátku párty, tak šla za tím knihomolem. Kristýna se Lenky lekla tak, až spadla z postele, jelikož byla začtená do nudné pasáže povinné školní četby na příští rok. Lenka si toho ozemboucha ani moc nevšímala, protože se jí hrabala ve skříni, ve snaze najít Týně něco normálního na sebe. To ovšem bruneta nepřenesla přes srdce a s radostí svojí nejlepší kamarádku vyprovodila ven z pokoje.

Celé ty dvě hodiny, co se Týna připravovala na párty, běhala Lenička po loftu a křičela: „To nestihnem. Už jen dvě hodiny.“ Týna jí vždycky nazpět zakřičela něco v tom smyslu, že je času fůra a ona se nehodlá zabít na podpatcích. Když konečně po hodině a půl vylezla z pokoje tak se Lenička začala smát. Kristýna se na ni podívala pohledem typu: „Ty nejsi normální.“ A Lenka si v duchu říkala: „Holka, to ty nejsi normální.“ Kristýna se otočila na podpatku a odkráčela naštvaně do svého pokoje, kde začala hledat ‚normálnější‘ oblečení. Nakonec vylezla z pokoje v sukni a blýskavém fialovém topu na ramínkách.

„No konečně,“ zvolala vítězně blondýnka.

Obě dvě dívky se vydaly do odlehlejší části města, kde se konala párty u modela školy, Carlose. Jen co vešly dovnitř, tak je Carlos objal. Týna se snažila, co nejrychleji z jeho objetí zmizet, přeci jen to není bezpečné, ale ty jeho svaly nebyly k zahození. Týna chytla Lenku za zápěstí a odtáhla ji do kuchyně, kde si bruneta hned nalila panáka vodky. Lenka do sebe zrovna lila Sex on the beach, když uviděla jejich úhlavní nepřítelkyně. Ve středu uzavřeného trojúhelníku dívek stála, oživlá prsatá barbie, Rebeka v růžových lesklých minišatech. Hned za ní stála Laura s umělým poprsím v minišatech s gepardím vzorem a vedle ní Darina v šatech, díky kterým vypadala jako kapr, div, že se nezabila na patnácticentimetrových podpatcích. Rebeka dívkám zamávala, pohodila vlasy a zamrkala. Týně se začínalo dělat na zvracení, ale překonala se a společně s Lenkou se na ty tři nány falešně usmála a zamávala jim nazpět.

Týna se naklonila k Lence: „Hele, nemáš s sebou pilku?“

Lenka se na ni otočila a lítostivě řekla: „Promiň, ale já si na párty většinou neberu pilku a ani štafle, kdybys náhodou potřebovala.“ Kristýna si na kuráž dala dalšího panáka vodky, Lenička vzala láhev tequily a společně urychleně zmizely z kuchyně a zastavily se až v obýváku, kde byl DJ.

Kristýna si všimla velké knihovny s rozsáhlou sbírkou knížek. Sama pro sebe si četla tituly: Všechny řitě světa i ta má, Na cestě, Římanka, Květy zla, Opilý koráb, Stařec a moře a mnoho dalších. Lenička se na to nemohla dívat. Kdo to kdy viděl, aby se na párty četly knížky? Takže odtáhla brunetu na parket, daleko od knih. Takhle to pokračovalo další čtyři hodiny. Lenka tahala Kristýnu na parket a k tomu pila tequilu.

Týna si všimla, že je její kamarádka tak trochu namol. Podepřela ji a pomohla jí dostat se ven. Na čerstvém vzduchu se Lence udělalo lépe, takže jí Týna ani nemusela podpírat. Společně šly menší obklikou za přátelského pošťuchování, alespoň do té doby, než uslyšely prasknout větvičku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří kámošky - prolog:

8. Ree
19.08.2016 [10:23]

Boží prolog! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. DarknessB přispěvatel
29.09.2011 [18:36]

DarknessBKrása, ale na Hunters nemaj... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. iwi
21.06.2011 [14:27]

Prolog je fakt dobrý Emoticon Emoticon

05.06.2011 [19:59]

FaireZajímavé, jdu na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. nesii přispěvatel
06.05.2011 [16:09]

nesiiZaujímavy prolog a nápad. Emoticon

3. AndyAlice
06.05.2011 [15:12]

Pokud vynechám obraty šesťáka (Když ..., tak ...) a sem tam chybku (že to ta Andie?), mohu s radostí říct, že je to dokonalé. Pokud budu tyto detaily brát v úvahu, jsou Hunteři dokonalejší. Ale prostě si nemůžu pomoct. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. AndieNaill přispěvatel
04.05.2011 [16:53]

AndieNaillPáni, to bylo skvělý... Úžasnej prolog a prý nudnej. Nebylo to vůbec nudný. Bylo to skvělý... Vážně se vám to povedlo, holky... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doufám, že další díleček bude co nejdřív... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. SafiraDarkfire přispěvatel
04.05.2011 [16:13]

SafiraDarkfirePáni, super prolog, jenom mi nějak uniká, jestli jsou na střední nebo na výšce:/ podle četby cos psala bych to typla na střední a taky podle slov dospívající, ale podle esejí bych to typla na výšku, nějak v tom mám bordel:/ Ale jinak prolog nebyl nudnej líbil se mi. Těším se na další kapču:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!