OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » The Guardians - 12. kapitola



The Guardians - 12. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce července. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Boj s Janshaiom a Samuelove zranenie pred skúškami. A kde je Zachary, keď ho Andy potrebuje?

Neviem ako, no so Zacharym sme sa zmestili na moju malú posteľ. V jeho náručí sa mi spalo vynikajúco, dokonca sa mi nesnívalo nič, čo by ma vydesilo. Vlastne ani neviem, aký som mala sen. Keď som sa však zobudila, bola som sama. Po Zachovi nebolo ani stopy. 
So vzdychnutím som sa začala chystať na tréning. Celý čas som naňho musela myslieť, hlavne na včerajší večer. Pristihla som sa, že sa pri tej myšlienke usmievam ako slniečko na hnoji. Nejako mi to nevadilo. Tešila som sa na to, že ho dnes znovu uvidím. Túžila som ho zas pobozkať a objať ho, cítiť jeho neodolateľnú vôňu...


Vybrala som sa na miesto, na ktorom som sa dohodla s mojím trénerom, že sa tam dnes stretneme. Vlastne to bola lúka, na ktorej sme zo začiatku trénovali a miesto, na ktorom sme sa oficiálne zoznámili. Tešila som sa, že s ním strávim ďalší deň.

Keď som tam prišla, Zach tam ešte nebol. Asi ho niečo zdržalo. Sadla som si teda do tieňa a zapozerala sa na lúku. Slnko nebolo vysoko, takže tieň bol takmer všade, keďže okolo boli stromy. Na mieste, kde sa nejaké slnečné lúče stretli s trávou, vytvárali s rosou žiarivé diamanty. Vyzeralo to, akoby nimi bola posiata celá pláň. 

Dúfala som, že Zachary príde každú chvíľu, lebo som sa začínala nudiť. O chvíľu tu prišlo nejaké biele auto, nedokázala som ho identifikovať, keďže som bola ďaleko. Z auta vystúpil svetlovlasý muž.

Čo tu robí James? Žeby sa so Zachom znovu dohodli a budeme trénovať spolu so Samuelom? Tá predstava sa mi páčila.

Podišla som k nemu a mala v pláne sa opýtať, kde je Zachary a či tu príde aj Samuel. Aké bolo však moje prekvapenie, keď som zistila, že to vôbec nie je James. Muž, ktorý tu prišiel, bol Janshai. Ak sa tu objaví Zach, tak ho prinajlepšom len rýchlo zabije. Prišla som k nemu a chcela ho na to upozniť.  

„Tak tu si!" ozval sa, keď ma zbadal. Zarazilo ma to. On ma tu čakal? Chce mi snáď hovoriť niečo také, ako vtedy v nemocnici? Vlastne... Ak by som sa dozvedela o Zachovi niečo nové, nebola by som proti. Ale pochybujem o tom, že by sa so mnou rozprával. Už na prvý pohľad pôsobil dosť naštvane, arogantne a pohŕdavo. 

„Zach príde každú chvíľu. Ak ťa tu so mnou nájde, znovu skončíš v nemocnici." Za ten čas, čo som ho nevidela, sa dal dokopy a uzdravil sa. Vlasy mu trocha podrástli a škrabance na tvári už nebolo vidno. A keďže už teraz nevyzeral tak zúbožene, zdalo sa, že je celkom pekný. Potriasla som hlavou, aby som sa zbavila tých myšlienok. 

Jeho reakcia na moje slová bol smiech. „Už by som sa ubránil," ujistil ma. „Vlastne, on tu ani nepríde." Mykol plecom. 

Zdvihla som jedno obočie. „Čo, prosím?"

„Zachary tu dnes nepríde." Z auta vytiahol tri meče a pobral sa smerom ku mne. Jeden mi podal a kývol hlavou, aby som ho nasledovala. Celý čas mal na perách ten svoj úsmev, ktorý ma - neviem prečo - vytáčal. „Musel odísť."

„Jasné a požiadal ťa, aby si ho zastúpil, nie?"

„Takto presne to nebolo, ale ak chceš, môžeš si to myslieť." Znovu mykol plecom a jeden z mečov položil na zem. Ten druhý si chytil do ruky a postavil sa oproti mne. „No tak ideme trénovať, či čo?" Nesúhlasne som poktútila hlavou, vystrčila bradu a otočila sa od neho. Nech odíde, prosím, len nech odíde. Inak ho Zachary zabije na mieste. Síce som mala aspoň dobrý pocit z toho, že som ho varovala... to nemenilo nič na tom, že som si priala, aby tu nebol. 

Neverila som tomu, že by ho Zach o to poprosil. 

„A kde teda je?" spýtala som sa. 

„V Aabhe. Nepriatelia sa dostali blízko k jednému zverencovi."

„Ale on nie je strážca! Je predsa dočastne vylúčený..."

„Hej, máš úplnú pravdu. Lenže v tomto je niekto úplne iný." Znovu som od neho odvrátila pohľad. Kde je vladtne Zach a prečo šiel do Aabhy? Kto môže za to, že tam šiel? Prečo mi nič nepovedal? Má tam nejaké iné dievča? Inak by Janshai nepovedal, že v tom je niekto iný... A v tom mi došlo to, že Janshai bol strážca Millaris. Jej strážca bol aj Zachary. Zachovi na nej veľmi záležalo. „Nasadil som ti do hlavy chrobáka, čo?" zasmial sa. „Lenže ty o ňom nevieš nič. A ani o mne. Vlastne o nikom."

Vyrazilo mi to dych. Ako sa opovažuje hovoriť takéto nezmysly? Veď on ma tiež nepozná! „Neverím ti ani slovo, Janshai. Vlastne ťa ani nepoznám, prečo by som ti mala ja veriť? A chcem trénovať, nie počúvať nezmysly!"

„Ako povieš." Kývol hlavou na súhlas. „Tak teda poď."

Uchopila som meč a namierila ho naňho tak, aby som sa zároveň aj kryla. Zachary cez môj tréning odviedol kus práce. Janshai sa na mňa uznanlivo pozrel a prikývol hlavou. Taktiež sa prichystal na boj. Chvíľu sme okolo seba krúžili, snažila som sa predvídať každý jeho krok. To však nebolo ľahké, kedže sa pohyboval ako šelma. Bol prikrčený a v jeho pohľade som videla prahnutie po súboji. Uvedomovala som si, že nemám žiadnu ochrannú zbroj. Keby ma teraz videl Zach, asi by zošedivel. 

Pevne som zovrela prsty okolo rukoväte a zaútočila. Využila som jeho moment prekvapenia a taktiež miesto na boku, ktoré nemal kryté. Lenže predvídal, takže sa šikovne vybránil spolu s protiútokom. Vôbec ma neprekvapil, keďže som to čakala. Takto sme sa tĺkli ešte hodnú chvíľu... Až pokým mi nedošli sily a nestratila som rovnováhu. Nohy sa mi preplietli a spadla som na zem. Meč mi tresol rovno na ruku. Sykla som od bolesti. 

 

Janshai stál nado mnou s povýšeneckým, víťazoslávnym a sebaľúbim výrazom v tvári. Prevrátila som oči a odignorovala jeho ruku, ktorou mi chcel pomôcť na nohy. Nikto z nás nepovedal nič, len sme bojovali.


Zrazu však prišlo ďalšie auto. Pomyslela som si, že to môže byť Zachary, lenže toto auto som poznala. 

„Ahoj, Andy!" skríkol Samuel. „Je tu James?"

„Preboha, to vás nikto neinformoval o poplachu v Aabhe?" ozval sa Janshai. Samuel si ho premeral od hlavy po päty. Videl ho prvýkrát. A podľa jeho pohľadu som usúdila, že naňho má rovnaký názor ako ja. 

„Čo?"

„Nie je tu ani Zachary, ani James, len minimum strážcov," vysvetlil Janshai. 

„Aha." Samuel prešiel ku mne a postavil sa vedľa. „Ale potrebujeme trénovať!"

„Na to tu som ja." Sam zdvihol jedno obočie. 

„Si strážca? Asi nie, keď si tu a nie v Aabhe." Janshai zovrel pery do úzkej linky a Samuela prepaľoval svojimi očami. 

„Bol som strážca," upresnil mu to Janshai. „No v boji som prišiel o schopnosti." Sam sa zatváril tak, že úplne chápe a prikývol na súhlas. Jedným očkom sa však stále pozeral na mňa. Videla som na ňom, že nemá šajnu, kto to vlastne je. 


To bol koniec ich debate. Dokonca sa ani navzájom nepredstavili. Janshai mu dal meč a vyzval ho, aby so mnou bojoval. 

Sam bol dobrý. Niekoľkokrát som ho už videla bojovať, no naše sily sme si ešte nikdy nezmerali. Zdalo sa mi však, že som o niečo lepšia než on. Dokázala som ho totiž veľmi dobre predvídať každý jeho krok. Stačilo sa sústrediť a pozerať sa mu priamo do očí. To ho vždy znervóznelo, takže jeho kroky a pohyby boli trhané a prudšie. 
Všetko šlo hladko až do chvíle, než som sa to rozhodla ukončiť. Využila som jeden z trikov, ktoré ma naučil Zach. Chytila som meč len do jednej ruky a spoza hlavy z pravej strany som na po ňom zahnala. To ho prinútilo urobiť krok dozadu. Mečom som prešla na ľavú stranu, kde som ním okolo seba na tej strane opísala kruh. Meč som pomocou zápästia otočila sečnou stranou ku Samovi. Natiahla som ruku a zasiahla ho do ramena.
Sam vykríkol. Meč mu prešiel po jeho paži a porezal ho. Pustila som meč a podišla k nemu. Držal sa za tú takmer pätnásť centimetrov dlhú hlbokú ranu. Ruku mal už celú krvavú a krv sa mu už valila smerom k lakťu a kvapkala na zem. 
„Sam, ja..." chcela som sa ospravedlniť, no nesúhlasne pokrútil hlavou. V tvári sa mu zračila bolesť. 

„Človek vás nechá na päť minút osamote a už sa idete pozabíjať!" zjačal Janshai. Pribehol k nám a odtiahol Samovi ruku z rany. „Vyčistím ti to." Na mňa sa ani nepozrel a strčil do Samuela smerom k autu. Cítila som sa hrozne. Šla som za nimi. 

Janshai mu ranu najskôr vydenzifikoval, potom obviazal. „Mal by si ísť do nemocnice." Ihneď som si pomyslela na tú zázračnú masť, ktorá mi dokonale vyliečila zranený bok. Možno ju použijú tiež. Myslím, že ani nebudú mať na výber, keďže sú čoskoro skúšky. Vlastne už o tri dni. A za ten čas ešte musíme trénovať. 


A tak sa aj stalo. Išli sme do kráľovskej nemocnice spolu s Janshaiom. Bola tam Hannah, ktorá sa o raneného postarala. Použila presne tú super masť, Potraviny ktorej na Samuelovej ruke ostala len tenká jazva. S Janshaiom som sa nerozprávala celý čas. 

Vysvetlí mi niekto, ako s ním mám trénovať?!



Ďakujem vám za hlavy v Naj poviedke, veľmi ste ma potešili! :) 

Viem, kapitola kratšia, lenže bola písaná cez mobil... no vynahradím vám to v nasledujúcich kapitolách. 

V ďalšej časti bude niečo o Samuelovi. O Samuelovi a Andy. Vec, ktorú ja nazývam - dychvyrážač. :D :) 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Guardians - 12. kapitola:

5. Lizzienka
29.10.2013 [21:05]

Janshai Emoticon Janshaaaai Emoticon Emoticon JANSHAI!! Emoticon jo, konečne tam je Emoticon kapitola super, len chudák Samuel Emoticon aj toho som bola pripravená milovať, kebyže mu nevyberieš tak zlého herca Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. LiliDarknight webmaster
09.09.2013 [16:52]

LiliDarknight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. voldy
12.08.2013 [21:04]

ten janshai je... este som sa nerozhodla ci super alebo nic moc Emoticon este som si nedokazala vybudovat nazor na to, ci bude jedna z mojich oblubenych postav a preto som velmi zvedava ako sa to rozpytve dalej Emoticon ale v tej aabhe predsa nemoze byt tolko prace!!! to je tiez... konecne su spolu a ty im spravis toto... ze sa nehanbis!!! Emoticon dufam ze sa coskoro vrati... alebo radsej... neviem Emoticon Emoticon Emoticon necham to na teba s vierou ze to bude aspon tak dokonale ako doteraz Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
07.08.2013 [22:44]

PerlaPáni, super kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Zaujímalo by ma viac vecí o Janshaivoi, pretože je pomaly záhadnejší ako Zach, alebo tak na rovnako.
Každopádne dúfam, že ďalšia kapitola pribudne čo najskôr a taktiež gratulujem k umiestneniu. Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
06.08.2013 [22:08]

mima33No tak teraz sa naozaj neviem dočkať novej kapitoly Emoticon Táto bola skvelá ako vždy, ale milióny otázok ma neopúšťajú Emoticon Čo zač je Janshai? Čo zač je Zach? Prečo šiel do Aabhy? Čo sa to sakra deje? Emoticon Mám nejaké teórie, ale všetky sú podľa mňa hlúpe tak ťa nimi ani nebudem zaťažovať a počkám si na ďalšiu časť Emoticon
Skvelé a gratulujem k umiestneniu Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!