OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Temná strana: Epilog - Končí, začíná, končí... začíná



Temná strana: Epilog - Končí, začíná, končí... začínáVšechno jednou končí, nic netrvá věčně – Temná strana nevyjímaje. V minulé kapitole skončilo martýrium s Caluřinými rodiči, zjistili jste, že Davey bude tatínkem (potěš pánbůh) a všechno dobře dopadlo. Ale… nějak jsme vyřadili Alíka, nemyslíte? Jak to nakonec dopadlo s ním a s Calure? Ale krom toho na Vás také čekají závěrečné řeči našich hlavních hrdinů.
PS: A jelikož bylo hlasů tolik a přání příliš, máte ode mě malé překvapení, takže snad epilogem vyhovím všem, kteří hlasovali.
Děkuju za podporu, milý čtenáři. Velmi si jí vážím. =) Tak zas nashledanou u jiné povídky… nebo u druhé řady Temné strany? =D

Končí

(Calure)

Nikdy nikomu nevěřte. Nikdy nikomu neříkejte pravdu. Nikdy se nikomu nedívejte zpříma do očí.

Tři nejdůležitější z milionu pravidel pro přežití v tomhle světě. Ve světě příšer a kouzelníků z Harryho Pottera, upírů a vlkodlaků ze Stmívání a chodících kytek ze Dne Trififů. Nevyjímaje dalších potvor z divných knížek od ujetých autorů. Nezáleží, jak často si ta pravidla budete opakovat, stejně – v zásadní chvíli na ně zapomenete a než se nadějete, Vaše hlava je na špalku. Věřte mi, já to vím zatraceně dobře. Bing, bang. Všechny jsem porušila.

Věřila jsem rodině.

Řekla jsem jim pravdu o tom, kdo jsem.

Věnovala jsem jim poslední pohled do očí.

A kam mě to dostalo? Sem, stojím na hraně propasti a nevím, jestli skočit. Na jedné, na pevnině, straně mě čeká trpení a na dně… těžko říct. Možná poklad a možná noční můra. Kdo jsem, abych to věděla? Nemám strach, ten jsem měla na Mikuláše z čertů, když mi byly tři. Teď cítím jenom samotu. Kousavý a nesnesitelný pocit, že nemám na světě už nikoho. Že všichni, které jsem milovala a kteří milovali mě, shořeli v plamenech, které jsem vytvořila. A já jim nepomohla, nechala jsem je tam zemřít v těch nejhorších bolestech a sobecky jsem myslela jen na vlastní život.

Pak se z tohohle snu probudím. A vidím je.

Má rodina spí tady, hned vedle mě a je tu stále se mnou. I když je jedním z nich puk Davey, který nenávidí pouta závazků. Přesto neodešel nikdy, když jsme ho potřebovaly. Já i má múza Fluffy, vlastně Judy. Jmenuje se pravým jménem Judy Blacková, sice mi to nikdy neřekla, ale i já si občas umím leccos zjistit. Stejně jako jsem zjistila, že díky nim nebudu už nikdy sama. A mé dvě spřízněné duše tu jen tak klidně oddechují.

Já mám rodinu, takovou, kterou může kdekdo závidět. Mezi námi je totiž něco, co jsem s nikým jiným doposud necítila.

Porozumění.

Začíná

(Davey)

Pro každého je moment porozumění jindy. A pro mě – dnes.

Můj druh bloudí tmou světa už odnepaměti. Nevím, kde to začalo a nevím, kde to skončí. Já sám nemám ponětí, kde jsem se narodil, kde jsem vzniknul. Je to jen existence. Prázdná a studená. Ovšemže je naplněna požitky, vínem a milováním, které nikdy neskončí. Žijeme věky a slast nám není cizí, stejně jako drahé pití nebo extáze ze silného orgasmu.

To Vás na chvíli uvolní. Zapomenete na realitu.

Protože ve skutečnosti je život ponurá šeď, kterou nedokázal popsat žádný básník. Žádný to nezažil. Otupit své smysly pomocí alkoholu a obalit své city do pozlátka z whisky. Všichni, kteří se mi přiblížili, jsou nyní prach. A teď, lidé, kteří o mě mají skutečný zájem, jsou jen další zastávka na cestě do pekel. Zemřou dřív, než se znovu nadechnu.

A co budu dělat já? Půjdu na orgie do těsného bytu v posledním patře v umělecké čtvrti a rozdám si to se všemi přítomnými. Mezitím požiji pár éček a tím to skončí. Nic víc, nic míň. Když psal Mimnermos o lásce, byl jsem u toho. A právě teď vím, že jsme oba psali o něm, co jsme ani jeden neprožili. A já prožil snad všechno, co lze.

Díky ní ale chápu, že okouzlení a skutečné milování jsou úplně jiné věci.

Měla tak horkou kůži, jako rozpálené tělísko. Neucukl jsem, jakoby to horko proudilo skrze nestydatě roztrhané šaty až do mého těla. Klopila oči a vypadala přitom krásně, mladá a nevinná. Jak jsem si právě přál jí té nevinnosti zbavit. Přímo tady a teď. Lehce jsem jí zaklínil nohu mezi ty její, tak aby cítila, jak mé tělo zoufale po ní touží. Její dech o tolik zrychlil. Nemohl jsem čekat, vím, že by mi utekla. Vzal jsem ji za bradu a donutil ji, aby se mi dívala přímo do očí. Nořil jsem se do jejího tmavého pohledu, přímo tak, jak jsem si představoval, že se budu nořit do ní samotné. A přesně v tom okamžiku se to stalo.

Její rty byly trochu slané od slz, ale přesto jsem cítil jejich skutečnou chuť. Jako jahody, hrozny a třtinový cukr. Slastně jsem zamručel a dál je ochutnával, nenabažený jejich jedinečnou chutí, které nebudu mít nikdy dost. V momentě jsem si ji přitáhl blíž a přejížděl po jejích křivkách, zatímco se mi nejistě poddávala. Lehce vydechla, využil jsem toho a vplul do jejích rtů. Ale sotva jsem se otřel o její sametový jazyk…

Prskala mi na boty, na velice drahé boty od Gucciho, Calure, která mě následně praštila do holeně, až jsem vyjekl. Nespokojeně jsem ji naposledy políbil na spodní ret. Pak mi to došlo, možná, že i já mohu milovat.

A pokud přeci jen ne, alespoň budu vědět, že jediná osoba, kterou bych milovat mohl je ona. Múza, jejíž světlo mě vyvedlo z temnoty.

Končí

(Fluffy)

A když já si vždycky ráda dělala věci po svém! Sice si nepamatuju na svoji první lásku, pusu a dokonce si nepamatuju ani vlastní matku, ale za to si pamatuju, kdy jsem poprvé řekla ne. Byla jsem malá, kolem pěti let, a prskala jsem jako rozdrážděná kočka. Na to, že to bylo před pětadevadesáti lety, mám dobrou paměť, co?

To, co tím chci říct, ale není, že si mnohé pamatuji – což je sice pravda – jenže ne ta, kterou Vám chci sdělit. Myslela jsem tím to, že jsem múza, strážkyně umění, lásky a patronka všech talentovaných, ale také člověk. Žila jsem a zemřela, pro někoho dokončený koloběh a závěr kapitoly. Myslela jsem si to taky, dokud jsem znovu nespatřila světlo našeho světa, znovu jsem se narodila. A přede mnou leželo dítě.

Netušila jsem, zda je to holčička nebo chlapeček. Maličké miminko, na kterém ještě ani nezaschla krev. Podívala jsem se tomu dítěti do, tehdy už fialových, očí a věděla to. Celou dobu jsem to věděla. Je zvláštní. Je jedinečná. A vždycky byla.

Nejsem její múza, jsem i její strážný anděl. Někdo má anděla, nad někým drží ochrannou ruku duch jeho blízkého a někdo má múzu. Někdo se s ním narodí, někdo si ho najde později. Ale ona mi vdechla život, žila jsem tajně a tiše vedle ní. Byla jsem každý den s ní, ale mlčela jsem. Jednak proto, že jsem netušila, jak ji oslovit a jednak proto, že jsem čekala na správnou chvíli.

A pár let na to – bum. A ona mi daruje život znovu. Daruje mi živoucí tělo, bijící srdce a silnou moc. Nikdy jsem jí za to nepoděkovala, svým způsobem jsem byla až do teď v šoku z toho, že dýchám. Jenže když jsem byla na pokraji smrti, myslela jsem na to, že ona bude sama a nebude mít mě, dušičku z minulého století, která ji chrání.

Donutilo mě to žít dál.

A teď vím, jak je ten život děsně na nic, ale taky vím, že stojí za všechno na světě ho žít.

„Děkuju ti, Ree,“ zašeptala jsem dívajíc se na holčičku vedle mě. Byla starší, odvážnější a odhodlanější, ale pořád byla moje. Nezměnila se o tolik moc, jen jí teď přibyla ohromná síla schopná ničit světy. Avšak, ona se s ní naučí. Vím to, nikdo jiný to neví líp, než já.

Pohladila jsem ji po hlavě a otočila se za zachrápáním toho otrapy na druhém konci pokoje. Nejdřív jsem odolala pokušení po něm hodit ten ošklivej budík, ale nakonec… kdo by po něm co házel, když má tak nestydatě rozepnutou košili? Mrkla jsem se na něj a lehce zrudla. Mizera jeden.

Přikryla jsem Ree dekou a šla spát, zítra nás čeká adopce.

Začátek

(Alex)

Žízeň je děvka. A neříkám to jen proto, co jsem. Copak i Vás, lidi, baví umírat žízní? Snášet škrábání ve vyschlém hrdle? Cítit, jak se jazyk lepí na oschlé patro?

Vesměs nejsem tak jiný, jak si o mně většina z Vás myslí. Nejsem sice člověk – jsem mnohem hezčí –, ale jsem lidem hodně podobný, v tom lepším slova smyslu. Až na vraždící pudy. Jo, v tom se docela liším. Lidi nemají takovou potřebu zabíjet. Dřív měli, teď se všechno šílenství omezilo jen na Xbox, filmy a hudbu. Což mi docela vyhovuje – lidi se dneska dají lépe chytit.

Měl to být nejapný vtip, ale ve skutečnosti to moc k zasmání není. Calure se neukázala od té doby, co mě vyšoupla z bytu její babičky. Nechal jsem ji být, chtěl jsem, aby si utřídila myšlenky. Doufal jsem, že za mnou přijde, nechtěl jsem, aby mi řekla, co cítí, je na to brzo, ale stačilo by jen, kdyby se ukázala. Byl jsem idiot.

Praštil jsem pěstí do sloupu.

Nenávidím, když mi něco proklouzne mezi prsty. A ji rozhodně utéct nenechám.

Začalo pršet, natáhl jsem si kapuci a pokračoval v cestě, byl jsem šílený žízní. Calure mi bůhvíproč dovolila, abych z ní pil. Dokonce můžu tvrdit, že se jí to líbilo. Ale už dlouho se neukázala. Jsem vážně blbec, když jsem si myslel, že by se někdy vrátila. Je to sobecká mrcha, prostě se se mnou vyspí, koketuje se mnou a pak mi ani nezavolá. Mohla z mého bytu odejít, nedržel jsem ji tam. Jenže ona zůstala a dělala ze mě debila. Nechal jsem se oblbnout lidskou holkou. Jsem vážně troska.

Otec měl pravdu, když tvrdil, že lidé jsou vhodní jen na dvě věci.

Zakousnul jsem se do rtu, až jsem bolestně sykl. Nechal jsem krev stékat dolů na mikinu. Bylo mi to jedno. Ulice byla prázdná, tichá a zlověstně se mi šklebila do tváře. Možná bych měl jít a vyvraždit první dům, na který narazím. Stejně by nikdo nezjistil, že jsem to byl já.

V mysli mi vytanula vzpomínka na její tmavě šeříkový pohled.

Nenáviděl jsem se. Možná ještě víc, než ji. Zničila mě.

A pak jsem uviděl, jak se nějaká z nějaké uličky vyřítila postava. Holka, docela drobná. Málem se přerazila a udýchaně se zhroutila na pouliční lampu, cítil jsem teplo vycházející z jejího těla i její zrychlený dech. Možná, že tohle je znamení. Asi je, nevím. Zabiju ji, nakrmím se a pak to tý mrše vytmavím.

Pro sebe jsem se hořce usmál a sklonil hlavu, zíral jsem jen na svoje boty a pokračoval dál. I ona se rozešla, znejistěla, když mě spatřila. Nakonec pokračovala v chůzi. To se mi líbí, nebojí se. Ale možná by měla, i když – to je její blbost. Ne moje. A když byla úplně u mě, prudce jsem se narovnal, kapuce letěla dolů a zabodl jsem pohled do jejích očí.

Vítr ke mně donesl její jedinečnou vůni. Calure...

Prostě tam tak stála a dívala se na mě. V očích už neměla vzdor jako dřív. Pochopil jsem, že se něco stalo. Oči plné života vyhasly. Dvě hvězdy spadly a rozbily se. Na první pohled nepoznáte nic, ale ty oči… byly tak potemnělé, kruhy pod nimi příliš ztmavly a pleť pobledla. A já tu na ni civím zuby a myslím si, že by mi ublížila a nechala mě samotného. Jsem vážně pitomec.

„Alexi?“ zašeptala tiše, trochu ustrašeně. Musel jsem vyhlížet děsivě. Nejistě těkala očima k mým rtům a očím. Chtěl jsem se rozesmát a obejmout ji, ale poryv větru jí strhl šátek z krku a její šíje zůstala odhalená. Kousek boží kůže, jemná blanka, za kterou je potěšení.

Nasucho jsem polkl a hypnotickým pohledem hltal její hrdlo. „Calure… měla bys… bys být opa… trnější. Nikdy nevíš… na koho na-narazíš.“ Můj hlas se ztratil v teplém dešti, který pohltil celou tuhle noc, a sklonil jsem se k jejímu krku. A dřív, než mě stihla odstrčit, jsem se zakousl. Přestal jsem myslet, objal jsem ji. Pevně a naposledy. Už mě nic jiného, než její krev nezajímalo.

A pak mě oslnilo světlo, rudá záře a hlučná rána mě srazily k zemi. Vztekle jsem se podíval za tím, kdo mi to udělal. Všude byla moje krev.

Na kraji silnice stála ta zrzavá holka, nevzpomínal jsem si na jméno, která s Calure všude chodila, a v ruce svírala zbraň. Trefila mě přímo hrudi. Je tohle můj konec? Zasloužil bych si ho. Za to, co jsem udělal. Podíval jsem se po Calure. Ležela uprostřed silnice a vypadala, jako kdyby spala.

„Končíš, kamaráde,“ sykla ke mně holka s pistolí a namířila mi na hlavu. Ozval se výstřel, ale já už tam nebyl. Seděl jsem na střeše blízkého domu a pozoroval, jak se rozeběhla ke Calure. Zachrání ji. A tak to bude lepší, beze mě bude mít lepší život.

Její život je stále ještě v začátku.

A ten můj? Pokračuje. Ona byla jen další etapa. Moje oblíbená část, kterou jsem miloval. Přijde jiná.

Doufám, že přijde.

Naposledy jsem se podíval na její tvář a zmizel. Už navždy. Její život bude pokračovat dál, má rodinu, má přátele. Jsem jen zvědav, zda se ještě někdy setkáme...




Jak už Vám perex napověděl, Temné straně definitivně
odzvonilo. Nic není věčné, a i když máte povídku nejraději – přece má konec.
Pro mě byla Temná strana úplně první počin na fantasy poli. Má sladká prvotina.
Říká se, že první povídky stojí za nic. Nemohu to tvrdit – ano, není to žádné
literární dílo, ale patří ke mně. Strávila jsem s povídkou kus života. A
když jsem 10. 10. 2010 v 12.30 uložila prolog, cítila jsem se výjimečně. Někam
jsem patřila.
Mezitím uběhl rok, postupně jsem se vyvíjela. Povídku jsem
chvíli psala a chvíli ne. Mnohokrát jsem chtěla přestat a pokaždé se vyskytl
nějaký zádrhel. Ustály jsme to.
Je to taky díky Vám, mí drazí čtenáři. Chci Vám poděkovat za
množství chvály, času a komentářů, které jste zde zanechali. Jste skvělí a
během psaní jste mi pomáhali. Děkuji Vám. =)
Zvláštní poděkování patří mé opravdové múze Fluffy, díky níž
dostala ta povídková jméno i podobu (Ne, povaha je zcela smyšlená, Fluffy je na
mě moc hodná. =) Až na to, že chtějí obě múzy nakopat puka do zadku! =D).
Fluffy, pomáhala jsi mi, tahala mě z průšvihů, popoháněla mě k přidávání
kapitol a mnohdy mě donutila nesmazat polovinu kapitoly. Děkuju ti, Srdíčko.
Moc pro mě znamenáš. ♥
No, a to je asi konec, ne? =)
Ale nebojte, jak jsem zmínila – brzy vyjde druhá řada Temné
strany. Pevně doufám, že se k ní vrátíte a že se Vám bude líbit. Já se
prozatím loučím. ;)

Výsledky Vašeho hlasování:
První místo - Alex (20 hlasů)
Druhé místo - Fluffy (13 hlasů)
Třetí místo - Davey (11 hlasů)
Děkuji! ;)


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temná strana: Epilog - Končí, začíná, končí... začíná:

12.
Smazat | Upravit | 03.10.2011 [15:56]

Pamatuju si na ten den, kdy jsem poprvé rozklikla prolog a začetla se do příběhu, který mi nic neříkal, ale zaujal mě. Chápala jsem ho jen okrajově a psala komentáře, které se následně vytratily, protože jsem přestávala mít čas na to, abych je psala, abych vyjádřila své emoce, které často nedokážu držet na uzdě.
Začala jsem se nořit více a více do příběhu o mladičké dívce, která má jistou představu o světě, žije v něm, trápí se a nejdou je všechno naprosto pryč. Zhroutí se to jako domeček z karet, aby to nahradilo bizadrdní věci, o kterých vždy čteme v knihách spousta autorů. O smyšleném světě, jež nás provází od narození až do smrti, protože v tom také žijeme. Je to jiný svět, svět, kam unikáme, když ten reálný je stereotyp a my z něho chceme uniknout.
Celure byla, je a bude vždy holka, která se tím nenechala tak dokonale zaskočit a snažila se dál žít naprosto normálně, ale pokud je někdo stvořen k jiným věcem, nedokáže se tomu nijak bránit. Osud je strašně záludenj chlapík a někdy bychom mu měli nakopat zadek Emoticon , protože se nám staví do plánu, co jsme si udělali sami.
Pomohla jsi mi uniknout z nudné reality a stereotypu, který začínal být otravný a Celura se svou prořízlou pusou a Fluffy s nepřekonatelných charakterem, mi dávaly doušky živé vody, abych mohla dál bojovat v tom reálném světě.
Ty dvě a ty jejich příhody mi jasně ukázaly, že někdy nepochopitelné věci jsou ve skutečnosti naprosto jednoduché, a to je ani nemusíme chápat, prostě se to stane. Emoticon
Šmoulinko, zlato, díky ti za vše. Za ty minuty přecházející v hodiny, které jsem ztrávila čtením tohoto díla, které je něco více než jen pár slov sepsaných na mechanické mašince. Díky ti za to. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Faire
02.10.2011 [22:28]

FaireDoufám, že se tu brzy objeví druhá řada. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. superduper12 přispěvatel
28.09.2011 [17:09]

superduper12mno ja poviem len dve vaeci a to super koniec a som rad ze alex to schytal :D:D:D neznasal som ho a od zaciatku som planoval jak ho zabit :) super koniec a tesim sa na druhu radu

9. Killy přispěvatel
17.09.2011 [15:40]

KillyWaw... Nedávala som ti ku kapitolkám komentáre pretože som to prelúskala za dosť krátky čas a bola som strašne zvedavá.. No teraz, keď je vážne Temnej strany koniec, mi je to aj ľúto. Oh, blbec Alex.je to fakt pako! Čo odišiel? Si stojí na kábly či čo?? Debil. Emoticon No, teším sa na pokračko TS. Oh, to vyzerá ako Twiligh saga, takže myslím Temnú stranu.. Emoticon Ten Davey sa mi straašne páčil! Úžasná postava s úžasnou povahou. A tí Calúriny rodičia - no hnus! Netvory! Dobre im tach, že zomreli.. Emoticon V živote by som to o nich nepovedala. Emoticon A Smoulinka? Skvelo píšeš. Ten tvoj... Eh... čierny humor, alebo čo to tam také úžasné používaš, mám strašne rada..
Fluffy: Dlhší komentár sm ani nevidela! No Smoulinka si ho isto zaslúži. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.09.2011 [0:41]

marketasakyJe mi líto, jak to skončilo :/ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Rhea
16.09.2011 [22:13]

Opravdu píšeš moc dobře. Poutavě. A taky se připojuju, nemám ráda smutný konce, ale kdo ví, jak to dopadne v 2. řadě, že? Taky jsem měla radši Bena, nevim, proč si vybrala Alexe. Je to vážně skvěle napsaný, moc se mi to líbí. Emoticon

6. Fluffy admin
16.09.2011 [20:23]

FluffyBeruško, pořád nemůžu uvěřit, že je konec. Epilog. Že jsi nám nabídla čtyři pohledy do mysli každého z nich a teď? Temná strana je pryč.

Úplně nejdřív ze všeho bych chtěla tu poslední část rozebrat? Můžu, viď? Emoticon
Caluřin pohled – všechny její pocity, že ztratila všechny, na kom jí záleželo, ta beznaděj. Všechno z toho sálalo a pak se probudila. Probudila se a zjistila, že není sama, že má vedle sebe toho mizeru Daveyho, který je zachránil, a Fluffy, svoji nejlepší kamarádku. Líbilo se mi, že jsi nám prozradila její pravé jméno. Emoticon V tu chvíli se z múzy stalo něco hmatatelnějšího, lidštějšího, protože si nám poodkryla něco z její minulosti. Zajímalo by mě, jestli se Ree dozví i něco víc. Vím, že bude trvat dlouho, než se z toho Calure oklepe a půjde dál, ale i tak našla někoho, kdo se o ni postará. Emoticon Emoticon Emoticon
A… Davey. Já nestačím zírat a pusu mám dokořán. On Fluffy vážně miluje. Emoticon To je tak krásný… jsem z toho naměkko. Emoticon Jo, vždycky bych ho nejradši nakopala do zadku, ale za tohle? Tři vteřiny láskyplnějšího citu si k němu můžu dovolit. Emoticon Emoticon
Fluffy. Já prostě její myšlenky mám ráda. Líbilo se mi podívat se na její pocity ohledně minulosti, ohledně Calure – bylo to tak procítěné. Je lidská, citlivá a to se mi na ní líbí. A chtěla po Daveym mrsknout budík? Emoticon Nedivím se, že to nakonec neudělala. Vsadím boty, že se ti dva budou pak ještě spolu nějak… komplikovat! Emoticon
A nakonec Alex…! Já věděla, proč toho upíra nemám mít ráda! Jak jí tohle mohl udělat? JAK MOHL?! Ten bastard! Ree je na tom špatně a on přemýšlí nad tím, že ho jen využila? Mizera! Díky bohu za Fluff s bouchačkou. Dostal, co zasloužil – i když by zasloužil víc. A musím tě pochválit, protože konečně máme osvětlený prolog. Krásně jsi ho napojila na epilog a já se jen klaním. Emoticon

Tak, poslední část máš okomentovanou a já se můžu vrhnout na komentování povídky jako celku. Emoticon

Matně si pamatuju, že jsem ti k prologu psala, že už ti nemůžu vyhrožovat zlatou fixkou, protože to bylo tak výborné, že začíná postrádat smysl. Víš, co ti napíšu teď? Já ji jdu vyhodit! Celé tohle tvoje dílo bylo naprosto brilantní. Přes napínavý prolog - seznámení s tajemným Alexem a veselým Benem, život s otravnou múzou Fluffy, kterou Ree pokaždé chtěla zabít a nakonec se z nich staly nejlepší přítelkyně, posezení s babičkou Seiren, která ví všechno a stejně nic nepoví, všechna utíkání o život s pukem Daveym a nakonec i její rodiče, díky nim se upevnilo přátelství mezi těmi třemi a já jsem za to moc ráda -, až po ten nádherný epilog, který mě dojal (a Alex naštval a bude se muset chlapec hodně snažit, aby si to u mě napravil). Sama vím, že jsi směr děje povídky několikrát změnila a musím říct, že jsi vybrala ten nejlepší. Jsem celou Temnou stranou nadšená. Opravdu moc. Emoticon Emoticon

Mám hrozně moc ráda Calure. Z holky, která si nebyla jistá sama sebou, vyrostla milá, sebevědomá slečna, která nejde pro sarkasmus nebo ironickou poznámku daleko (rozhodně Fluffyina výchova Emoticon). Miluju její myšlenkové pochody a mohla bych si je číst dokolečka. Pořád. Nepřetržitě. Emoticon

Fluffy? Vážně k ní něco musím říkat? Ty moc dobře víš, že se v ní vidím, někdy mám pocit, že má se mnou společného víc, než bych si chtěla připustit. Těším se na ni ve druhé řadě, jsem zvědavá, kam ji vítr zavane (lžu, protože jsi mi něco naznačila a já už tuším… a moc dobře víš, jak se na to těším Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ).

Že by byl na řadě puk? Asi jo. (Vážně mu zavři oči. Emoticon) Je fakt, že chci Daveyho většinu času přetáhnout po hlavě nebo ho kopnout (v povídce i v reálu), ale… mám pro něj slabost. Emoticon Jeho pohled mě o tom jen přesvědčil. Nemůžu ho nemilovat, vážně jsem se snažila, ale prostě nemůžu. Emoticon Jasně, pořád ho budu chtít zabít, ale… moje dušička plesá, když vidím, jak mile, něžně a láskyplně se dokáže chovat. Emoticon Emoticon

Alexandr? Od začátku jsem fandila Benovi. Pak jsem si sice na našeho upíráka zvykla, dokonce by se dalo říct, že má moje sympatie kvůli tomu, jak vypadá – fakt mi ho připomíná! Emoticon -, ale… něco mi na něm nesedělo. A to, jak ublížil Ree, tomu prostě nepomohlo. Bude se muset sakra moc otáčet, aby si spravil reputaci.

Zlatíčko, skládám ti obrovskou poklonu. Málokterý autor mě dokáže vtáhnout do děje tak, abych nevěděla, co se kolem mě doopravdy (v reálném životě při čtení) děje. Tobě se to povede pokaždé a zvlášť s Temnou stranou. Ta povídka je pro mě speciální, srdcová a já na ni nikdy nedám dopustit. Tím, že jsem měla možnost si ji přečíst, jsi mi dala ohromně moc. Když pomineme Daveyho, kterého už se nikdy nezbavím Emoticon - a vlastně ani nechci Emoticon -, ukazuješ mi, jak krásně poutavě se dá psát. Slova tančí po papíře a plynou za sebou naprosto přirozeně. Tohle bych chtěla někdy umět. Pro mě jsi naprostý mistr, slečna s obrovským talentem – daným od Boha. Spousta autorů, včetně mě, psaní vydřela. Psala, aby byli o trochu lepší než posledně. Samozřejmě, tobě to taky pomáhá, o tom nepochybuju, jenže máš něco navíc. Dar. Opravdový dar. A já tě prosím, abys ho nikdy nepromarnila.

Šmoulinko, moc se těším na to, až budeš pokračovat. Vlastně se nemůžu dočkat, abych přiznala barvu. Emoticon Kdybych mohla, četla bych o nich pořád. A nikdy bych neměla dost.
Ještě jednou ti moc děkuju za to, že jsem si něco tak úžasného mohla přečíst a ty jsi mě pustila do svého světa.
Děkuju. Emoticon

Taky ti chci poděkovat za to, že jsi mě na konci zmínila. Ty víš, že to pro tebe dělám ráda. Stejně tak jsi pro mě tady ty - vždycky, když tě potřebuju. Jsi moje sestřička, na kterou nikdy nedám dopustit. Mám tě hrozně moc ráda, Beruško! Emoticon Emoticon Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

PS: Fluffy! Né, podívej se! Emoticon Já porazila puka! Já nad ním vyhrála! Emoticon Davey, nebudu se ti omlouvat, zlato. Emoticon Emoticon Vážně ne. Emoticon Emoticon

5. Alča
15.09.2011 [14:56]

Ó, to bylo zajímavé. A povídka móc krááásná Emoticon Emoticon Šmoulinko, opravdu se ti povedla a Alexe a Calure jsem si naprosto zamilovala Emoticon Jen doufám, že se k sobě vrátí Emoticon Těším se na druhou sérii Emoticon Emoticon Nakonec přidávám potlesk Emoticon Emoticon Emoticon Jsi úžasná Emoticon Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 15.09.2011 [13:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. miyu ryan
13.09.2011 [20:34]

ah, to bylo celé tak depresivní! mám pocit, jako by zmizelo něco, co jsem měla strašně moc ráda. tahle povídka mě okouzlila, naprosto mě dostala. s nadšením jsem četla všechno, co v ní bylo. úžasně se vžívalo do děje. musím uznat, že tahle tvá prvotina byla skutečně dobré dílo. a moc, netušíš jak moc, se těším na pokračování. nejradši bych, kdyby tenhle příběh nikdy nekončil.
máš můj obdiv. píšeš úžasně poutavě, neopakujou se ti slova, de facto se to čte úplně samo... jen tak dál. až vypiluješ droboulinké chybičky, získáš svůj styl a začneš třeba i vydávat knížky, myslím, že si od tebe nějakou rozhodně koupím. (o psaní vlastních knížek bych v tvém případě rozhodně začala uvažovat ;))

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!