OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tajemství - 14. část



Tajemství - 14. částV téhle kapitole Dara pozná Kasandřinu pravou tvář a nebude se jí to moc líbit.

„Pauza skončila,“ zaslechla jsem nad sebou Kasandřin hlas.

„Cože?“ zamumlala jsem a znovu začala usínat. Cítila jsem, jak se mnou někdo cloumá, ale byla jsem natolik unavená, že mi to bylo jedno. Jediné, co jsem chtěla bylo, aby mě Kasandra nechala na pokoji a já mohla spát.

„Pauza skončila,“ zopakovala důraznějším hlasem.

„No tak vstávej!“ Už skoro křičela, když viděla, že se nemám k tomu, abych se nějak pohnula.

Snažila jsem se ji ignorovat, a doufala jsem, že když usoudí, že mě teď neprobudí, tak odejde. Po chvilce mi došlo, jak šeredně jsem se v ní zmýlila.

Vůbec nevím jak, ale najednou jsem ležela na podlaze.

„Ty jsi mě shodila?!?“ zakřičela jsem naštvaně, zatímco jsem se sbírala z podlahy.

„Ano,“ odpověděla zcela klidně. Asi nepochopila, že to byla jen řečnická otázka.

Naštvaně jsem se na ni podívala. Byla by chyba něco teď zkoušet, určitě by nade mnou vyhrála. Vždyť ani ještě neumím roztáhnout křídla.

„Nevztekej se, spánku bylo dost. Až se naučíš létat, až si zasloužíš spánek, tak ho dostaneš,“ řekla Kasandra.

Snažila jsem se uklidnit, každou větou, kterou pronesla, mě štvala čím dál tím víc.

„Jak dlouho jsem spala?“ snažila jsem se o klidný tón, ale nejsem si jistá, jak moc se mi to podařilo.

„Asi hodinu, maximálně hodinu a půl,“ usmála se na mě.

„To si ze mě děláš srandu!“ Neudržela jsem se. „Nechala jsi mě tu, abych se tři hodiny snažila zvednout křídlo, a pak mě necháš jen hodinu odpočívat?“

„Nekřič na mě,“ řekla tiše, ale hodně důrazně. „Já jsem tvoje učitelka, jsi tu pod mojí ochranou, takže vyžaduji nějakou disciplínu, a hlavně poslušnost. Rozumíš?“

Mlčela jsem, neměla jsem chuť, ani sílu se s ní teď hádat. Snad si nemyslí, že po tom, jak se ke mně chová, k ní budu chovat nějakou úctu.

„Rozumíš?“ zopakovala o něco důrazněji, i když jsem myslela, že důrazněji už mluvit nemůže.

Vzdorovitě jsem se na ni podívala, ale stále jsem mlčela.

Kasandře zajiskřilo v očích a přešla až ke mně.

„Ptala jsem se tě, jestli rozumíš?“ zopakovala tiše, ale do svého hlasu vložila tolik nenávisti, kolik jen mohla.

Výsměšně jsem se usmála: „Snad si nemyslíš, že tě budu poslouchat.“

Bylo to jak ve zpomaleném filmu, nejdříve se Kasandra mile usmála, a hned na to jsem viděla, jak zvedá ruku, která mi přistála na tváři. Dala mi tak silnou facku, až jsem před ní padla na kolena.

Tvář mě tak strašně pálila, ale stejně jsem sebrala všechny zbývající síly a zvedla ke Kasandře hlavu.

Když Kasandra uviděla, že stále vzdoruji, na nic nečekala, chytla mě pod krkem a přimáčkla ke zdi.

Začínala jsem se dusit, a ona to věděla.

„Víš, jsi moje. Můžu si s tebou dělat co chci. Můžu tě zabít kdykoli se mi zachce a věř mi, klidně to udělám,“ usmála se.

Zalapala jsem po dechu, ale moc mi to nepomohlo.

„Takže se tě ptám naposledy, budeš mě poslouchat?“ pokračovala Kasandra.

Otevřela jsem pusu, ale nevyšla z ní žádná slova. Kasandra trochu povolila stisk a já se konečně mohla nadechnout.

„Rozumíš?“ zopakovala znovu, tentokrát klidnějším hlasem. Věděla, že vyhrála, a mě užíral pocit bezmoci.

„Ano,“ zašeptala jsem.

„Dobře,“ usmála se a pustila mě. Svezla jsem se na kolena a rychle dýchala. Snažila jsem se dostat do plic co nejvíc vzduchu.

„Teď se seber, jdeme,“ rozkázala a podívala se na mě takovým pohledem, kterému se nesmí odporovat.

Vyškrábala jsem se na nohy a poslušně, jako pejsek, jsem se vydala za ní.

Nevím kam jsme šly, a ani jsem tu cestu moc nevnímala, dokud jsme se neocitly venku.

Kasandra mě odvedla na nějaký sráz, kde jsme se posadily.

„Tohle místo mám strašně ráda. Je tu klid a dá se tu přemýšlet,“ začala Kasandra.

Najednou mi došlo, že ji nechápu. V jednu chvíli mi vyhrožuje, že mě zabije, a pak se ke mně chová jako ke kamarádce?

„Moc ti to dnes nešlo co?“ zeptala se po chvilce.

Nechápavě jsem se na ni podívala: „Moc ne,“ odpověděla jsem bez známky jakýchkoli emocí.

„Dobře, pomůžu ti, postav se a znovu zavři oči,“ rozkázala.

Poslušně jsem vstala a zavřela oči. Ucítila jsem, jak mi Kasandra položila ruku za záda. Bylo to tak uklidňující.

„Fajn, tak teď se budeš muset hodně snažit,“ řekla Kasandra, a než jsem stihla cokoliv udělat, strčila do mě a já začala padat.

Ještě jsem za sebou zaslechla, jak na mě volá, ať roztáhnu křídla, ale já vnímala jen to, jak padám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemství - 14. část:

4. ElisR1 přispěvatel
30.10.2011 [7:05]

ElisR1Lili, já ti to v minulé kapitole říkala =D
Easy: Děkuju moc, budu se snažit napsat, co nejdříve =D
superduper12: Děkuju =D, ano, je jasné, že vzlétne, ale jde o to, kam dopadne Emoticon

3. superduper12
30.10.2011 [1:16]

dokonalá kapitola a jasne ze vzlietne bude to ako s inymi castami tela proste reflex a bolo to dokonala kapca a kasandra je strasna potvora ale to sa dalo cakat :D tota tu kapca sa ti naozaj podarila sa tesim velmi na pokracko Emoticon

2. easy
29.10.2011 [23:14]

úžasnááá kapitolka už moc se těším jak to dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lili
27.10.2011 [11:57]

Potvora.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!