OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Společně to dokážeme! - 1. kapitola



Společně to dokážeme! - 1. kapitola

Jednou jste nahoře a jindy zase dole. Tak to má v životě i Liam Smith. Jeho život se podobá houpačce a on nikdy neví, kdy se jeho poloha změní, ale když pozná Rebeccu, jako by se zastavil nahoře. S ní se svět zdá světlejší a milejší. Nikdy nepoznal nikoho, jako je ona, nikdy neměl dlouhodobý a vážný vztah, nikdy nechodil s dívkou, která byla stejného druhu jako on. V jejich společném žití na ně čeká mnoho překážek, které musí překonat, ale hlavně temná minulost každého z nich...
Volné pokračování povídky Smečka Rudých pouští, která byla poměrně úspěšná... :)

Opravdu jsem hodně přemýšlela nad tím, zda bych měla napsat slíbené pokračovaní. Moje rozhodnutí velmi ovlivnilo to, že se Smečka Rudých pouští znovu umístila. Tak doufám, že se ještě najde někdo, kdo bude chtít číst... Kapitoly mám v plánu přidávat tak jednou týdně, jejich dýlka by měla být vždycky kolem 1000 slov. Dnešní kapitolka bude krátká, ale to ostatně jako vždy... :D

Příjemné a nerušené čtení přeje Mustang! :)



*Liam*

Nikdy jsem nevěřil na vážný vztahy!

Svou mámu si moc nepamatuju, byla zavražděna svou smečkou, protože se zapletla s lovcem, s mým tátou. Bylo mi deset, když od nás odešla. Nerozloučila se, prostě se sebrala a odešla pryč ke své smečce a už se nikdy nevrátila. Nikdo z naší rodiny nevěděl, že byla měnička, ani otec, kterej byl obyčejnej člověk, až na to, že měniče lovil a vychovával svému měničskému kámošovi syna, mýho nevlastního bráchu Joshe.

On je pravej měnič. Před pár měsíci prodělal svou první proměnu. Všechno zapomněl, bylo to, jako by dostal amnézii. Ze začátku nevěděl, kdo je ani kdo jsme my, jeho rodina. Byl jsem Bohu vděčný, že tohle nečeká mě.

Vlastně díky němu jsem poznal Beccu. Becca je sluníčko mýho života. Díky ní jsem v něm nalezl dávno ztracený smysl, a to ona mi dává důvod vstát každý den z postele a normálně žít. Ještě nikdy jsem jí to neřekl, ale miluju ji, tak strašně moc ji miluju, až to bolí. Nikdy o ni nechci přijít, a i kdyby mi řekla, že někoho zabila, miloval bych ji a ve všem, co by dělala, bych ji podporoval.

Když nad tím přemýšlím, jen jednou jsem někomu řekl, že ho miluju. Bylo to před pár měsíci, ale moje city nebyly opětovány, takže jsem měl smůlu. Ta vzácná dívka byla Amorina, která se před pár měsíci ztratila někam do světa. Byla Joshovou velkou láskou a on její, bylo jim to vidět z očí, proto jsem se radši zaměřil na Beccu; a dneska vím, že jsem udělal správnou a rozumnou věc.

Asi před měsícem jsme si pořídili vlastní byteček. Je pravda, že jsem ještě pod zákonem, protože mi je jen devatenáct a tady v Americe to mají jinak než u nás v Austrálii, ale nikdo se o to nestará. Táta mi obstaral falešný diplom, takže jsem jako že absolvoval střední školu. A víte, co jsem mu dal na oplátku? Poslal jsem ho do míst, kde končí záda a kde začínají nohy... To byl den, kdy jsem ho naposledy viděl a slyšel o něm.

Pod ochranná křídla si mě vzal Nikolas, Joshův pravý otec a alfa smečky Rudých pouští, ve které jsem považován za právoplatného člena.

Ale abych neodbočoval. Pronajali jsme si malý byteček v centru Peresburgu. Já ani Becca jsme ještě nebyli na Floridě, takže jsme byli rozhodnuti hned. Nebylo tady horší vedro než v Thohtyfox.

Na nájem jsme tvrdě dřeli. Já jsem pracoval v jedné autodílně, a protože jsem byl hodně šikovný, řekli, že až budou otvírat novou pobočku na západním konci města, budu tam dělat vedoucího. Na západě bydlím, takže mi to přišlo vhod.

Rebecca pracovala jako servírka v jedné malé pizzerce, která je ve stejné ulici jako naše bydlení. Reb sice ještě nikdy nedělala servírku, ale je velmi šikovná a rychle učenlivá.

Toť vše k úvodu do mého života.

***

Po práci se jako vždy stavím v supermarketu a koupím pečivo, nějaký sýry, salám a jogurty. Auto mi zůstalo pořád stejný, mám Jeep.

Cesta domů mi utíká pomalu, ale ostatně to jako vždy, protože musím jet po dálnici a tam jsou často dlouhé zácpy...

„Becc, jsi doma?“ zavolám do bytu, když otvírám dveře. Dělám to každý den.

Chvilku se nic neděje a pak se konečně ozve.

„Jo,“ odpoví tenkým třesoucím se hlasem.

Nevyšiluj hned! přikážu si v duchu. Třeba má svoje dny.

Jdu za jejím hlasem a nacházím ji v naší ložnici. Sedí v tureckém sedu uprostřed našeho letiště, v jedné ruce žmoulá nějaký papír a druhou si utírá slzy.

„Jsi v pohodě?“ zeptám se jí starostlivě, když pokládám tašky a lezu k ní. Přikývne.

„Jo, jen jsem vzpomínala,“ řekne tichounce. Přitulí se mi na hruď a pevně obejme. „Celý den jsem se na tebe moc těšila!“

Dám jí polibek do vlasu a pak zavřu oči.

„I já na tebe.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Společně to dokážeme! - 1. kapitola:

4.
Smazat | Upravit | 07.07.2014 [14:19]

Páni, povídka ještě nebyla ani na hlavní stránce a na mě tady čeká už tolik krásných komentářů! Emoticon

Romi, opravdu jsem ti udělala radost? Emoticon To já ráda! Emoticon Emoticon Určitě s tím seknout neplánuju, protože to bych vám neudělala a navíc, nějak mě to začalo bavit... Například včera večer jsem přemýšlela už nad pátou kapčou, takže doufám, že se mi to bude dobře a rychle psát! Emoticon No, kratičký to je, ale to josu vždycky moje první kapči Emoticon Zápletku mám vymyšlenou a už v příští kapitole se nám to začne rozjíždět Emoticon Moc ti děkuju! Emoticon Emoticon

Ver, opravdu jsi to už vzdala u třetí kapitoly? To to bylo tak hrozné? Emoticon Emoticon No, sama moc dobře vím, že bylo, ale pořád beru trochu ohledy na to, že to byla moje první povídka, ale musím uznat, že byla docela divná... Emoticon Jsem moc ráda, že ses rozhodla, že si přečteš i volné pokračování a snad se brzy ve všem zorientuješ! Emoticon Emoticon A opravdu moc ti děkuju a doufám, že tentokrát to už bude lepší Emoticon

Mari, i tobě děkuju! Jsem ráda, že ses pustila do čtení další mé povídky, která byla tak trochu neočekávaná Emoticon A tvůj koment mě opravdu potěšil!

Domi, však ty už víš. Emoticon Emoticon Moc ti děkuju!

Všm moc děkuju za krásně komentáře, opravdu mě moc potěšily a dávají mi sílu a chuť k psaní další kapči!

3.
Smazat | Upravit | 06.07.2014 [19:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 06.07.2014 [14:02]

Škoda, že kapitola je kraťoučká. Emoticon Ale přesto je první kapitola úžasná! Emoticon

Také jsem rada, že jsi shrnula do kapitoly Smečku... Liam s Beccou jsou slaďoučky. Emoticon

Myslím, že to bude snad ještě lepší než Smečka, i když tak byla prostě úžasné. Emoticon

Už se těším na další! Emoticon

Tak snad tě můj komentář potěšil. Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ver přispěvatel
05.07.2014 [23:54]

VerPopravdě, musím se přiznat, že SRP jsem nedočetla. Sekla jsem s tím po třetí kapitole (nu, moc dlouhou výdrž nemám), protože prostě ten začátek pro mě byl takový příliš nemastný neslaný a někde i nesmyslný. Ale volné pokračování zní dobře, zvláště pak proto, že je to napsáno daleko lépe a je to "volné" tedy nemusím číst ten první díl, který mě v určitých chvílích děsil. Pravděpodobně sic budu trochu zmatená, než se v tom teď pořádně zorientuji, ale budiž. Alespoň vidím, jaké je možno udělat pokroky... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!