OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slap for Cinderella - 27. kapitola



Slap for Cinderella - 27. kapitolaLetisko, let a obed s Claire. Jedna iskra, dve zoznámenia, tri priznania a začiatok prázdnin.
Čakajú ma dva mesiace prázdnin s Nathanielom, cestovanie po Európe a vymetanie butikov. Môže byť niečo lepšie?

„Uži si to tam a nepríď zbuchnutá,“ škerila sa na mňa Lea a pohladila ma po pleci.

„Budem mať od teba dva mesiace pokoj,“ zahrmela som naoko podráždene a zahnala sa po nej, aby som jej dala za uši. Nate sa zachechtal a Lea mi vyplazila jazyk.

„Budeš mi chýbať,“ povedala po chvíli a objala ma.

„Aj ty mne. Budeme si skypovať, hej?“ upokojovala som ju, hoci sama som cítila guču v hrdle. Konečne ma pustila a obrátila som sa k mame.

„Všetko mi vyfoť, aby si mi mala o čom rozprávať,“ prehovorila s úsmevom a objala ma. Bola som rada, že si zobrala voľno a prišla nás aj s Leou vyprevadiť. Videla som, ako sa Nate ľahko zamračil a poobzeral sa po okolí. Tiež ma škrelo, že Adam sa neprišiel rozlúčiť, aj keď to včera na plese sľúbil. Povzbudivo som ho pohladila po ramene.

„Aspoň ťa nenaštve škádlením predtým ako odletíme. Ešte je určite tuhý,“ predhodila som zvesela.

Len pokrčil plecami a usmial sa. Adam síce sľúbil, že príde, ale včera sa sťal ako prasa a Lizzie s Amandou ho museli brať z plesu. Toľko k rozlúčke.

„Nemali by ste si pohnúť? Ešte to lietadlo odletí bez vás. Aha, vlastne idete súkromným,“ rypla do nás Lea.

„Nezáviď a choď hlavne dnes do roboty,“ odbila som ju a rozlúčili sme sa.

„A nepi na môj účet. Skoro som zbankrotoval po poslednom záťahu,“ zavolal Nate cez rameno a Lea sa rozosmiala.

Tvárila som sa akoby sa ma to netýkalo a radšej odovzdala letenku pri kontrole. Zakývala som Lei a odchádzali sme spolu s našou letuškou do hangáru. Lea teraz prebrala moju robotu cez prázdniny. Moja izba bude prázdna, Lea u nás bývala často pred tým, ako sme sa presťahovali. S mamou vychádzajú fajn a peniaze sa jej hodia.

„Si zlatý, že si zobral Leu namiesto mňa,“ povedala som s úsmevom, keď sme nastupovali do lietadla.

„Pracovala už ako čašníčka a nie je na to ľavá ako ty, takže mi nerobilo problém zobrať ju do tímu. S babami si predsa rozumie,“ ozval sa za mnou pobavene a uhol sa mojej rane. Strašne sa mu ľúbilo štvať ma. „Vieš, že ťa len podpichujem,“ zašepkal mi do ucha a dal mi pusu na líce.

Odtiahla som sa od neho skôr, akoby sme podpálili lietadlo a Nate šiel do kabíny za pilotom. Už som v tomto lietadle párkrát bola, keď ma zobral na druhú stranu štátov kvôli hokeju. Myslela som, že ho zabijem, ale zápas som si užila. A noc na hoteli... Zobuď sa. 

Zaklipkala som očami a dostala sa do reality. Príliš som lietala v oblakoch. Ironické prirovnanie. Nate prišiel ku mne a zapli sme sa pri vzlietnutí. Predychávala som odlepenie od zeme a zaľahnutie v ušiach. Neznášala som to. Nate sa oproti mne usmieval a pozeral sa von cez okno.

„Máme desať hodín, čo budeme robiť?“ spýtal sa ma a žmurkol na mňa.

„Spať,“ odbila som ho a zavŕtala sa do mäkkej sedačky. Nate sa rozopol a šiel dopredu. Doniesol pitie a kľakol si ku mne.

„Ty sa stále bojíš lietania, čo?“ spýtal sa pobavene a hral sa mi s pásom.

„Si v obrovskej rakve, ktorá sa s tebou môže zrútiť. Takže, mám trochu paniku,“ prehovorila som ironicky. Zasmial sa a naklonil sa ku mne, aby ma pobozkal.

„Už si sa niekedy milovala v lietadle?“ spýtal sa ma a rozopol mi pás. Vyvalene som sa pozrela dozadu, ale dvere medzi kabínami boli zavreté.

„Zbláznil si sa? Čo ak by sme začali padať a potom by nás našli... tak?“ spýtala som sa rozčarovane.

Prevrátil očami a chytil ma pod kolenami. Pritiahol si ma k sebe a rukami zablúdil na tie správne mieste. Poznámka: Zobrať si nabudúce šaty namiesto sukne.

„Ja ťa za to zabijem,“ vzdychla som mu do úst. Zasmial sa a potiahol ma k sedačke.

„Ale až potom,“ prehodil a chopil sa mojej košele.

„Že ty mi to stále robíš naschvál?“ Len som sa spokojne usmiala a už som padala na sedačku. Tak som sa zbavila strachu z lietania.

„Ja som ťa videla, ako si siahal Lizzie na zadok, keď si s ňou tancoval tanec kráľa a kráľovnej plesu,“ podpichovala som ho, keď sme vystupovali z lietadla. Nate sa na mne smial.

„Teraz si to vymýšľaš!“

„Nevymýšľam. Videla som to na vlastné oči,“ obhajovala som sa pobavene a zastala na letisku. Na zamračenom Heathrowe bolo dosť rušno.

„Príjemná zmena, nemyslíš?“ ozval sa za mnou, akoby čítal moje myšlienky.

Je fajn vypadnúť spod toho slnka aspoň na chvíľu. Porozhliadla som sa po okolí a zbadala tryskáč neďaleko. Letuška otvorila dvere a po schodoch kráčala štíhla čiernovláska v zelených šatách. Z diaľky som ju obdivovala. Jej postavu, pohyby a rozhadzovanie rukami, keď sa rozprávala s letuškou. Nate sa rozlúčil s pilotom a mne neušiel skrývaný úsmev letušky.

„Mám pocit, že nás bolo počuť,“ prehodila som, keď sme sa od nich vzdialili.

„No tak mali na pár hodín o zábavu postarané.“ Nad našim letom som sa musela pousmiať. Nikdy viac som si neužívala let. Vošli sme do haly a bez problémov prešli kontrolou.

„Počkaj tu, zabudol som svoju tašku v lietadle. Neskús sa mi stratiť,“ pohrozil mi Nate a rýchlo ma pobozkal na líce. S úsmevom som ho pozorovala, ako sa motá medzi davom ľudí. Na letisku bol neskutočný frmol. Každých päť minút vzlietalo lietadlo alebo nejaké prilietalo.

„Prepáč, nemáš cigaretu?“ ozvalo sa za mnou a otočila som sa. Pri mne stál vysoký blondiak, s hnedozelenými očami v športovom saku. Len som bez slova pokrútila hlavou.

„Cudzinec?“ vzdychol si a prelietol pohľadom po hale. Jeho oči sa mi páčili.

„Prepáč,“ ozvala som sa a rozpačito sa usmiala, „akurát som po desať hodinovom lete, som trochu vyhodená z režimu,“ zakecávala som svoju mlčanlivosť. Potešene sa usmial a natiahol ku mne ruku.

„Som Liam. Desať? Si z Ameriky, že? Nemáš britský prízvuk.“

„Lana. Som a predpokladám, že aj ty, že?“ spýtala som sa a podala mu ruku.

„Boston, bejby. Si dobrá a odkiaľ si ty?“ mrkol na mňa roztopašne a pripomenul mi Natea.

„Liam!“ ozvalo sa mi za chrbtom a otočila som sa. Zbadala som nádhernú čiernovlásku, so žiarivými zelenými očami v zelených šatách. To bolo to dievča, ktoré som obdivovala pri lietadle. A bola naozaj nádherná. Kráčala so šmrncom a v ruke zvierala kabelku z novej kolekcie od... Meno si nepamätám, ale tú sumu si zapamätám navždy.

„Pýtal som si práve od pricestovanej Američanky cigarety, ale je to nefajčiar,“ prehovoril veselo a na pár krokov k nej priskočil a vtiahol si ju do náručia. Zdalo sa, akoby sa nevideli roky. Uhla som očami, keď ju pobozkal a ticho závidela. Boli nádherný pár, ktorý nemal čo stratiť. Hodím sa aj ja k Nateovi, ako oni dvaja?

„Uži si Anglicko, vie byť krásne,“ ozvalo sa dievča a zodvihla som k nej zrak.

Usmievala sa na mňa a mala nádherný úsmev. Chcela som jej úsmev oplatiť, ale mala som pocit, akoby vo mne stuhla krv od strachu. Jej oči, boli ľadové a prázdne. Párkrát som zamrkala, ale stále tak na mňa pôsobila. Cítila som strach z nej samotnej. Akoby vycítila môj mimovoľný strach a stiahla zrak dolu. Liam mi len mlčky zakýval a odchádzali preč. Znovu sa na neho usmievala a tvorili spolu nádherný pár.

„Som tu,“ ozvalo sa za mnou a mykla som sa od strachu. „Čo sa ľakáš?“ spýtal sa pobavene a kývol mi, aby som vykročila s ním.

Len som pokrútila hlavou a konečne sme sa dostali von z letiska. Všade stáli taxíky a celé parkovisko bolo plné. Zobrali sme si jeden voľný a Nate nadiktoval reštauráciu, kde sme sa mali stretnúť s jeho sestrou. Bola som nervózna. Claire mu dala vedieť, že bude na deň v Anglicku a rada si s nami dá obed. Vystúpili sme z taxíka a upravila som si puzdrové šaty.

„Si prekrásna, neboj sa, Claire sa budeš páčiť. S mojou mamou si predsa v pohode,“ povzbudil ma a objal okolo pliec.

Bola som mu neskutočne vďačná, pretože som mala pocit, že s tými želatínovými nohami na podpätkoch sa niekde vykýblim.

„Rezervácia na meno Claire Grantová,“ povedal Nate čašníkovi a ten nás viedol k prázdnemu stolu. Sadli sme si a objednali si minerálku. Po pravde som si myslela, že tu už bude.

„Nathaniel,“ ozvalo sa polovicou reštaurácie a ja som zazrela dlhonohú blondínu v bielej košeli zastrčenej v úzkej, čiernej sukni. So širokým úsmevom sa rozbehla na tých mega obrovských podpätkoch. Vrhla sa mu do náruče a bolo jej jedno, že na nás pozerá polovica osadenstva. „Ty si sa tak zmenil. Ale líca máš stále bucľaté,“ doberala si ho a poťahala ho za líca. Neodpustila som si úsmev.

„Prestaň šaškovať,“ odbil ju pobavene a natočil sa ku mne. „Lana, toto je moja sestra, Claire. Claire, moja priateľka, Lana,“ predstavil nás. Claire vykukla spoza jeho ramena a chvíľu si ma prezerala.

„Nevedela som, že letíš na prirodzenú krásu,“ podpichla ho a prišla ku mne. Formálne a nadradene sa mi predstavila a potom si šla sadnúť oproti. Povytiahla som obočie na Natea, ale ten len pokrčila plecami.

„Claire si nevšímaj, je viac drzá ako ja a to aj na neznámych ľudí,“ kývol rukou Nate a posadil sa oproti mne.

„Nebuď sprostý, Nathaniel, takto rozprávať o svojej sestre. Mala som dlhú poradu s mojimi tupými zamestnancami a mala som pocit, že ma vykotí z kresla. Musím si dať pohár vína a dobré jedlo, pretože ich budem trpieť ešte dve hodiny,“ vzdychla si a zavolala čašníka.

Objednali sme si niečo na jedenie a potom jej zazvonil telefón. Viedla dlhú diskusiu so svojim zamestnancom a na tvári som jej vyčítala chuť poslať ho do prdele.

„Dala by som ruku do ohňa za to, že si sa snažil sprostými rečami a nechutne drahými darčekmi. Inak to nevieš,“ pohodila hlavou Claire, keď dotelefonovala. Jej brat sa dotknuto uškrnul a ja som si radšej upila z vína. Jeho sestra je určite z iného cesta ako on.

„Niekedy si hovorím, že si viac sarkastickejšia ako milšia,“ vzdychol a uškrnul sa, keď ho spražila pohľadom.

„Nebuď urazený, anjelik. Ja ťa predsa ľúbim,“ zašvitorila Claire a usmiala sa na brata.

„Tvoje reči to dosť dokazujú,“ nedal sa Nate a strčil si mäso do úst.

„Aby sme boli na čistom. Moja matka ťa stále odsudzuje, ale ja som v pohode, chápeš? Prežili sme spolu dosť rokov,“ povedala Claire napoly vážne a napoly pobavene. Skoro mi zabehlo, keď som zaregistrovala jej slová. Nate po mne švihol pohľadom a zamračil sa na Claire.

„To si si mohla odpustiť,“ zavrčal a sklonil pohľad do jedla. Jeho sestra na mňa pozrela a zamyslene stiahla obočie.

„Aha,“ vyhŕkla po chvíli a ospravedlňujúco sa usmiala. „Ty si zrejme nevedela, že sme nevlastní súrodenci. Môj drahý braček ti to zatajil.“ Zacítila som husto medzi nimi a tak som len prikývla a sklonila pohľad do taniera.

Nevlastní súrodenci. Nehovor mi, že je tiež z decáku. Claire začala rozprávať o svojej práci. Vlastnila modelingovú agentúru a zasadala v radách pár významných firiem. Taková normálni ženská, hralo mi ironicky v hlave. Avšak som si nemohla nevšimnúť, že k Nateovi sa správa milo, zatiaľ čo pri mne je odmeraná. Nesnažila sa ma zhadzovať, len sa o mňa nejako špeciálne nezaujímala. Radšej sa rozprávala s bratom, zatiaľ čo ja som jedla a usmievala sa.

„To vieš, poznajú moju podobizeň a meno,“ skonštatovala Claire a dopila tretí pohár vína. Vlastne už som ich ani nepočúvala a nevedela som si priradiť, k čomu tá odpoveď mala byť. „Dnes si vyrazíme do klubu, čo vy na to? Zajtra odlietam do Talianska na módnu prehliadku a dnes by som šla zapariť. Ukážem vám, ako sa zo suchých Britov stávajú nespútané zvery.“ Nate to nakoniec odsúhlasil, ale od toho prezradenia bol viac mrzutý.

Claire nás vyhnala, že zaplatí účet a my sme šli do hotela. Celú cestu so mnou neprehovoril. Nechcela som na neho príliš tlačiť, no v hlave mi to už dlho chodilo dookola. Prebrali sme si teda izbu a šli potichu do apartmánu.

„Nate,“ oslovila som ho po chvíli, keď mi došla trpezlivosť. Chvíľu sa pozeral von cez okno a potom si vzdychol.

„Nechcel som ti to hovoriť.“

„Neveríš mi?“ spýtala som sa dotknuto. Otočil sa ku mne a pokrútil hlavou.

„Ide len o to, že je toho strašne veľa. Moja známosť s Ericom a podzemný suterén. Chcel som ti to nejako zatajiť, aby si sa na mňa nehnevala, že to tak vypálilo. Nechcel som, aby si si myslela, že som chorý, keď sa idem dole pomlátiť. A ešte do toho by na to padlo, že máme s Claire rozdielne mamy.“ Spadol mi kameň zo srdca, keď som si uvedomila, že Suzzane je jeho pravá mama.

V hlave mi zazneli Adamove slová. Cosmopolis kúpil hlavne kvôli nám. A možno si tým chcel niečo vynahradiť. Adam sa s ním pozná od základnej. Určite o tom vedel a na to narážal. Nechcela som z neho viac ťahať, pretože to bola pre neho zjavne chúlostivá téma. Clairina mama ho neznášala. Zrejme za to, že bol.

„Nate,“ oslovila som ho láskyplne a pohladila ho po tvári. „Adam mi povedal o Cosmopolise. O tom, odkiaľ pozná Erica.“ Prekvapene sa mu rozšírili zreničky. „Prečo si mi to nepovedal? Držal si ma vtom, že na ňom zarábaš a dole máš bitkársky klub?“ Pokrčil plecami a chytil moju ruku na tvári. Naklonil hlavu, akoby už viac nechcel, aby som ho pustila.

„Z nejakého dôvodu som ti to proste nechcel vravieť. Sú veci, ktoré som urobil a nie som na nich hrdý. Nechcem sa príliš motať v minulosti a téma o mojej a Clairinej mame je pre mňa citlivá. Raz ti to určite poviem.“

„Prezident, vy si asi neuvedomujete, že mne klamať nemusíte. Milujem vás,“ povedala som mu vážne a pobozkala ho. Povedala som mu to. „Milujem ťa za to aký si, čo si pre ľudí z detského domova urobil. Nechcem, aby si mi čokoľvek tajil.“ Jeho žiarivý úsmev a láskavé oči boli balzam na dušu. Dokonca som mala pocit, že s tým úsmevom prežiaril aj mraky vonku.

„A presne pre toto ťa milujem zas ja. Ďakujem,“ povedal a dlho ma pobozkal.

Omotala som si okolo neho ruky a pritiahla si ho bližšie. Ja si počkám na jeho tajomstvá, ktoré ho ťažia. Absolútne mu verím a nech už urobil čokoľvek, nemyslím, že to bolo zlé. Prechádzka po nábreží Londýna a jazda na London Eye musí počkať. Nikto a nič ma neurobí tak dokonale šťastnou ako on.

 

„Nikdy nesľúbim Claire žiadnu ďalšiu párty,“ zamrmlal zronene Nate, keď sme vzlietali z Londýna.

Pobavene som ho sledovala a radovala sa z toho, že mňa to obišlo. Claire s Nateom sa strašne sťali a ja som na vlastné oči videla, ako striekali šampanské do davu a snažili sa dostať DJ-ovi za mixážny pult. Prvýkrát som videla Nathaniela opitého. Sú vážne rodina.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slap for Cinderella - 27. kapitola:

5. lu
20.06.2014 [13:24]

Haha, dost dobrá rodina! Emoticon Nedokážu si představit Natea opilého, musí to být dost funny pohled! Emoticon To příznání! Emoticon Finally! Emoticon Jsou zlatí spolu! :) Emoticon

4. PrincessCaroline přispěvatel
13.06.2014 [11:52]

PrincessCarolineninik, ďakujem Emoticon
domi99, ďakujem Emoticon
Musti, už si mi gratulovala neboj Emoticon Ale aj tak ďakujem a som rada, že ste to so mnou vydržali, ale naozaj vám sľubujem, že už to nebudem dlho naťahovať Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 13.06.2014 [9:04]

Jako vždycky jsem si krásně početla! Emoticon Moc se těším na další a omlouvám se za tak krátký koment, ale nevím co jiného napsat, než že je to prostě úžasná povídka! Minule jsem ti zapomněla pogratulovat k umístění a tak to teď napravuju! Moc ti gratuluji! Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 12.06.2014 [18:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2014 [17:16]

ninik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!