OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Slap for Cinderella - 25. kapitola



Slap for Cinderella - 25. kapitolaĎalšia kapitola, napísaná špeciálne len pre vás.
Kúsok z Laninho raja. Chvíľa v škole a len Nathaniel. A znovu on a znovu.
Užite si nadýchanú, ružovú, počiatočnú lásku v 3037 slovách. :)

„Ďakujem veľmi pekne, pán Jones. Zastavím sa zajtra o tretej, dovidenia,“ povedala som veselo a zrušila hovor. Zmorene som si vzdychla a ľahla si do trávy.

„Všetko v poriadku?“ ozvala sa vedľa mňa Lizzie a napchávala sa kúskami melóna. Podala mi jeden kúsok a ja som do neho vďačne zahryzla. Obedovali sme vonku, bolo už pekne a nechcela som byť vo vnútri.

„Zajtra musím ísť do Hiltonu a prezrieť celú sálu. Prečo mi musel dať na starosť objednávanie sály?“ vyprskla som rozladene a zahryzla do melóna.

Od včerajška som nič iné nerobila, len volala do hotelov a zháňala čísla na manažérov. To, že som sa dostala k číslu manažéra Hiltonu bolo šťastie a moja nekonečná trpezlivosť s tupými ľuďmi. Mať ich tak zoči-voči asi im upravím fasády.

„Nathaniel je tvoj priateľ a dôveruje ti, že to dokážeš urobiť lepšie ako Miranda,“ povedala Lizzie a podala mi ďalší kúsok.

Posmešne som sa uškrnula, keď som si spomenula, ako sa tvárila, keď sa dozvedela, že bude musieť riešiť catering. Bola to nevďačná práca.

„Niekedy mám pocit, že robím prácu, ktorá by nemala byť zverená do mojich rúk,“ zafrflala som a spomenula si na ten prednes, ktorý som písala pre Natea. Než som stihla čokoľvek povedať, zazvonil mi telefón. Zamračene som sa pozrela na neznáme číslo a nakoniec to zodvihla.

„Dobrý deň, slečna Adamsová. Pri telefóne Marion Kingová, redaktorka módneho magazínu Cosmopolitan,“ ozvalo sa z druhej strany veselo a mne vyletelo obočie až do vlasov. „Chcela by som s vami urobiť rozhovor a fotenie na ďalší mesiac. Mohli by sme si dohodnúť termín na budúci týždeň.“ Zmätene som sa posadila a pozrela na Lizzie.

„Odkiaľ máte moje číslo?“ spýtala som sa zarazene a očami tikala po nádvorí. Koľko ľudí môže mať moje číslo.

„Z verejného zdroja, moja milá. Nebojte sa, nikoho sme nemuseli uplácať, my sme magazín, nie bulvár.“

„A o čom by ste chceli robiť rozhovor? Začali ste sa zaujímať o obyčajných ľudí z mesta?“ spýtala som sa ironicky. Nemohla som si odpustiť ten rýpavý tón.

„Kdeže, Lana, môžem vás tak oslovovať? Vy ste výnimočná. Ste predsa priateľka Nathaniela Granta.“

„Nechcem rozrýpavať svoje súkromie na verejnosti. Pekný deň, pani Kingová,“ prehovorila som ľadovo do telefónu a zrušila hovor. Odkiaľ vie, že chodím s Nateom?

„Čo sa deje?“ spýtala sa ma pokojne Lizzie, ktorá ma sledovala celú dobu.

„Volala mi Kingová z Cosmopolitanu a chcela so mnou urobiť rozhovor do Cosmopolitanu. Poslala som ju do...“ nadávku som prehltla a stále predychávala rastúce rozhorčenie. Nikomu nič nie je do môjho vzťahu!

„Mala by si si utajiť číslo. Stačí, ak sa niekto dá uplatiť od bulváru a skončí to tak, ako s tou titulkou,“ prehovorila vážne a pozrela na mňa. Lance a jeho sprostý zmysel pre humor.

„Ako to bolo s tou titulkou? Vieš o tom niečo viac?“ spýtala som sa, len čo som upokojila tep.

„Lanceov šéf sa nechal ukecať a predal vašu fotku do bulváru. Vraj na tom riadne zarobil. Ale Nathanielovi právnici ho už rozmazávajú po súde a taktiež sa súdia s bulvárom, čo vydal titulku Ujma na duševnom zdraví. Sú to žraloci medzi právnikmi. Takže budú pekne cvakať,“ hovorila jej kamarátka a docela neveriacky som to počúvala.

Takže Nate to rieši a nič mi ani nepovie. Teda, súd sa ma netýka, ale mohol ma s tým oboznámiť. Začalo zvoniť a rýchlo sme sa vypratali na nohy. Ignorovala som pohľady od ostatných a robila sa, že nič nepočujem. Už je to nejaká doba, čo ma Nate pobozkal pred celou školou. A, samozrejme, že sa všade našli nejakí neprajníci. A hlavne dievčatá, ktorým som asi prebrala platonickú lásku.

Cez hodinu som si našla na telefóne dvanásť neprijatých hovorov od neznámych čísel a plnú odkazovku. A skrinku plnú anonymných listov. Nenávistných a neprajných. Vzdychla som si a zozbierala obálky, ktoré mi vypadli zo skrinky.

„Mala by si to povedať Nathanielovi,“ vyčítala mi to Lizzie, keď som ich cestou von hádzala do koša. Len som pokrútila hlavou.

„Čo sa s tým dá urobiť?“ spýtala som sa Natea pred školou a ukázala mu zoznam hovorov.

„Čo to je?“ spýtal sa nechápavo.

„Predpokladám, že všetky noviny v meste. Už mi volala aj slávna Kingová z magazínu. Poslala som ju... na dovolenku.“ Zamračil sa a vytrhol mi telefón z ruky. Chcel vytočiť nejaké číslo naspäť, ale zastavila som ho. Ak by to náhodou niekto zodvihol, znovu sa ho nezbavím a bude vyvolávať.

„Zajtra dostaneš nové číslo. Ja to zariadim,“ zavrčal a otvoril mi dvere. Sám sa poobzeral po okolí a nasadol ku mne. „Neboj sa, nenechám ťa napospas hyenám,“ povedal pokojne a pritiahol si ma do náručia. Zhlboka som nasávala jeho vôňu a spokojne sa na neho zvalila.

„Zajtra idem do Hiltonu pozrieť sálu. Vyzerá to, že niečo bude vyhovovať tvojim požiadavkám,“ zamrmlala som mu do hrude.

„Vidíš aká si šikovná. Mám ísť s tebou?“ spýtal sa a hral sa mi s vlasmi.

Len som prikývla a silnejšie ho objala. Milovala som ho. Teda, nechcela som to hovoriť nahlas, ale nevedela som si predstaviť jeden deň bez neho. Bola som závislá na jeho prítomnosti. Na jeho bozkoch. Zodvihla som hlavu a jemne mu prešla po perách. Spokojne sa usmial a zľahka ma pobozkal. Po chrbte mi prešli zimomriavky, keď ma po ňom pohladil. Napakovala som si nohy pod seba, aby som mu mohla pozerať presne do očí.

„Nemôžem sa dočkať, kedy ťa uvidím v šatách na plese,“ zamrmlal a pohladil ma po líci. Naklonila som hlavu do boku a jeho ruka mi obkreslila krk.

„Prečo si myslíš, že pôjdem na ples?“ spýtala som sa ho provokatívne. Zazubil sa a stiahol si ma na nohy.

„Keď nechceš nemusíš. Ja si teda vyberiem inú partnerku,“ podpichol ma. Chcela som sa mu vymaniť z dosahu, ale držal ma pevne.

„Skús to.“ Môj tón bol plný provokácie. Pobavene sa uškrnul.

„Nechcem nikoho, len teba. Aj keď si ľavá na tancovanie.“ Dostal jednu do pleca a potom ma pobozkal.

Objala som ho okolo krku a vychutnávala si jeho mäkké pery. Ani sme nezaregistrovali, že auto zastavilo. Vyrušilo nás zaklopkanie na okno. Prekvapene sme sa pozreli na šoféra, ktorý nemal v úmysle otvoriť dvere, len nás prebrať. Zošuchla som sa na sedačku a zobrala si tašku. Kým som vystupovala, skúšala som upokojiť svoj tep. Boli sme v podzemnom parkovisku u Natea. Keď bolo takto pekne, učili sme sa hore na terase. Vyšli sme z výťahu  do obývačku a privítala nás služobná. Zobrala nám veci na terasu a šla nám urobiť ovocnú šťavu. Potiahol ma na terasu a privinul si ma do náruče.

„Niečo som ti sľúbil,“ zašepkal mi do ucha a pobozkal ma. Stiahol si kravatu a po jednom si rozopínal gombíky.

Poliala ma horúčava. Akoby nestačilo, že vonku bol hic. Pred očami sa mi začala odhaľovať jeho hruď a mne nedochádzalo, prečo sa vyzlieka. Len som ho nepohnute pozorovala. Stiahol zo seba košeľu a uprela som zrak na jeho vypracované ramená.

Tento božský pohľad sa mi naskytol, len raz. A to mal hlbokú ranu v boku. Pri tej spomienke som sa odvážila pristúpiť bližšie a nevnímať svoje srdce, ktoré si robilo bungee jumping za hrudným košom. Ranu mal zahojenú, skoro ani nebola vidieť. Natiahla som k nemu ruku a jemne mu prešla po čerstvej modrine na hrudníku. Zodvihla som hlavu a stretla sa s tmavými očami.

Chcela som sa ho spýtať, odkiaľ má ďalšiu podliatinu, ale nedostala som sa k tomu. Pritiahol si ma k sebe a začal mi rozopínať košeľu. Krv mi hučala v ušiach a ruky sa mi roztriasli. Pobozkal ma a pokračoval v rozopínaní gombíkov. Natiahla som k nemu ruky a položila mu ich na hruď. Na hruď môjho priateľa. Ó máj gát, má neskutočne pevné svaly. Stiahol zo mňa košeľu a stúpol si krok odo mňa. Chvíľu ma pozoroval a potom sa zazubil.

„Pekné plavky.“ Snažila som si upokojiť  splašené myšlienky a pozorovala som ho, ako si dáva dolu nohavice. Keď zachytil môj pohľad, žmurkol na mňa a šiel k bazénu. Ja som sa zatiaľ kochala pohľadom na jeho vyšportovanú postavu v plavkách. Ten zadok.

„Poď už,“ zvolal na mňa a skočil do bazéna. V tú chvíľu som si to chcela rozmyslieť.

Hanbila som sa pred ním. Keď sa však vynoril a zbadala som jeho nedočkavý pohľad, všetko šlo stranou. Zvliekla som zo seba sukňu a prebehla po horúcom dreve. Celý čas na mňa visel pohľadom. Sľúbil mi, že si môžem pred učením trochu poplávať.

Strčila som jednu nohu do vody a zjajkla. Bola pre mňa príliš studená. Rýchlo som si sadla a strčila nohy do vody. Kým som si uvedomila, že Nate je pri mne, stiahol ma do vody a nestihla som ani skríknuť. Ponorila som sa pod vodu a jeho ruky ma vytiahli nad hladinu.

„Osviežujúci pohľad,“ povedal s úsmevom a ja som bola rada za vode odolnú špirálu. Cítila som jeho telo pri mojom a ponorila sa pod hladinu. Ako som len bola rada za príjemné schladenie. Keď som sa vynorila, pritiahol si ma k sebe a želala som si, aby tá voda bola studenšia.

„Prvýkrát som ťa videl bez šiat,“ povedal a pobavene sledoval, ako sa začínam červenať.

„Odpusti si sprosté reči, pretože vyleziem a môžeš si pískať,“ odvrkla som mu a vyšmykla z rúk.

Ponorila som sa pod vodu a doplávala k rohu bazéna. Tu by som sa bola schopná čľapkať celý deň. Nate sa opieral o kraj bazéna na druhej strane a sledoval ma. Spomenula som si na jeho slová. To je fakt, že som ho videla prvýkrát, len v plavkách. A čo tak ho vidieť nahého? 

Dala som si v duchu tri facky a prekliala Leu, že mi lezie do hlavy. Už navždy ňou budem poznačená. Ponoril sa pod hladinu a nevidela som, kam pláva. O stehno sa mi niečo obtrelo a vyľakane  som sa pritlačila ku kraju bazéna. Vynoril sa predo mnou so šibalským úsmevom a začal hádzať hlavou. Vlasy mi ostali stáť na všetky strany. Prešla som mu po vlasoch a pekne som mu ich ulízala do všetkých strán. Mala som šťastie, že sa nevidel, pretože to bol komický pohľad.

„Robíš si zo mňa srandu?“ spýtal sa a odhrnul mi vlasy z tváre. Než som stihla odpovedať, omotal mi okolo pásu ruku a pritiahol si ma k telu. Zhlboka som sa nadýchla, ale veľmi mi to nešlo, keďže som bola prikliesnená k jeho hrudi.

„Chcela som si zaplávať,“ prehodila som tým najľahostajnejším hlasom, aký som v tom momente zvládala a sám vedel, že mi to nevyšlo.

„Ako by som ťa mohol nechať plávať, keď mám konečne možnosť dotýkať sa ťa,“ zašepkal mi do ucha a druhou rukou mi prešiel po chrbte a zastavil na zadku.

Hlava sa mi zakrútila od prívalu vzrušenia a tak som ho chytila okolo krku. Pritlačil ma k okraju bazéna a na bruchu som zacítila, ako ma tlačí. Modlila som sa, aby to nebolo to, o čom mi Lea v kuse rozpráva. Nemysli teraz na ňu. Jeho ruky skúmali moje telo a ja som nezaostávala. Prešla som mu po svalnatom chrbte a mimovoľne mu do neho zaryla nechty. Zacítila som, ako sa zachvel a rukou mi prešiel po hrudníku. Prečo sme sem vlastne prišli? Druhú som zacítila, ako mi ňou prechádza po stehne.

„Chcela by si?“ spýtal sa zrazu, keď sa odo mňa konečne odtrhol.

Jeho túžobný pohľad by ma pripravil o pôdu pod nohami, ak by som na nejakej stála. V stotine by som mu všetko odsúhlasila, ale potom som sa zarazila. Tak takto nie. Odsunula som sa od neho a snažila sa dať dokopy.

„Nechcem svoje po prvé v bazéne,“ zamrmlala som a otočila sa od neho. Chvíľu bol ticho a potom som zacítila jeho prsty na pleci.

„Prepáč, nevedel som, že je to po prvé,“ hovoril potichu a objal ma okolo ramien.

Nechcela som sa mu pri tom priznaní pozerať do očí. Pobozkal ma na krk a odplával ďalej. Ponorila som sa pod vodu a snažila sa nespomínať na tie chvíle pred chvíľou. Niečo podobné som zažila pri Ericovi, keď si ku mne prisadol, ale toto bolo intenzívnejšie. Ešte teraz mi srdce chcelo preraziť hrudný kôš.

Vynorila som sa akurát včas, keď ma volal, aby som šla na chvíľu do tieňa. Kým som plávala ku schodom, pozorovala som ho, ako sa napcháva ovocím. Ten zadok! Zhlboka som sa nadýchla a vystúpila z bazéna. Vytlačila som z plaviek všetku vodu, čo sa dala a neuniklo mi, ako ma pozoruje, keď som vytláčala vodu z podprsenky.  Zobrala som si od neho uterák a zabalila sa do neho. Pozorovala som ho celého, jeho veselé oči, nádherný úsmev a pevnú postavu.

„Mali by sme sa začať už aj učiť nie?“ spýtal sa ma po chvíli a napil sa vody.

Pokrčila som plecami a rýchlym pohybom som spod uteráku vytiahla vrchný diel. Keď to zbadal, zabehol mu hlt.  Pobavene som ho hodila k nemu a ja som sa otočila ku schodom. Vedel kam pôjdem a ja som to vedela tiež. Vošla som do jeho izby a stiahla rolety. Bolo tam dokonalé prítmie na dokonalú atmosféru na dokonalý... Nehovor to nahlas! Vošiel za mnou a zatvoril dvere. Ešte chvíľu som predychávala svoje rozhodnutie a nechala som spadnúť uterák. Zabodla som oči do zeme a nechala ruky spustené pri tele. Prišiel ku mne a zodvihol mi hlavu.

„Si si istá?“ spýtal sa ma pokojne, ale jeho hlas ho zradil. Len som prikývla a pobozkala ho.

„Ďakujem,“ vydýchol medzi bozkami a premiestnili sme sa k posteli.

Bolo jedno, že sme mokrý a jeho posteľné prádlo bolo kvalitné. Ani jednu moju časť tela nenechal osamotenú. Obsýpal ma bozkami a nenápadne mi odšnúroval dolný vrch plaviek. Zacítila som jeho dotyky na vnútornej strane stehien a zachvela som sa. Stále mi pri niektorých chvíľach liezla do hlavy Lea a moja neistota tomu nepomáhala. Jeho dotyky ma však uvoľňovali. Keď sa však prstami presunul nižšie, prekvapene som vzdychla a hneď prestal.

„Neboj sa,“ zašepkal láskyplne a pobozkal ma. Pritom znovu pohol s rukou a vzdychla som mu do úst. Moje telo sa zmietalo v neznámych, ale zato v skurvene slastných pocitoch. Celá som horela a triasla sa. Ľahol si medzi moje nohy a trochu som strnula. Keď do mňa vošiel, zabolelo to a vypla som boky k nemu.

„Ver mi,“ zašepkal mi do ucha a v momente som uvoľnila celé telo. Moje prvé milovanie s mojim princom v jeho vypožičanom hrade bolo bolestné, ale krásne.

„Ďakujem,“ zamrmlala som mu do hrude a nechala sa hladiť ma po chrbte. Niečo spokojne zamrmlal a pobozkal ma do vlasov.

„Nemali by sme sa ísť učiť?“ ozval sa po chvíli pobavene, načo som sa zasmiala.

„Za chvíľu,“ zapriadla som a hodila na neho smutný pohľad.  Vzdychol si a prevalil sa nado mňa.

„Tak ja ti tú chvíľu vyplním,“ zalaškoval a pobozkal ma na krk.  Odtiahla som sa od neho a posadila sa.

„Chcela som sa pred tým osprchovať.“ Rezignovane mi ukázal dvere za mnou a povedal, že si môžem zobrať uterák, ktorý budem chcieť.

Vliezla som do modernej kúpeľne a zamkla dvere. Nepriala som si, aby šiel za mnou. Chcela som mať chvíľu sama pre seba. Zaliezla som pod vodu a užívala si, ako dopadá na príjemne unavené telo. Toľko naberanej odvahy kvôli prvému milovaniu. A teraz by som sa k nemu vedela snáď túliť až do večera. Omotala som sa do uteráku a vyšla von. Chcela som niečo zalaškovať, no ozval sa žensky hlas a zaklopanie na dvere.

„Nathaniel?“ Dvere sa otočili a my sme zamrzli na mieste. Z dverí sa na nás zaskočene pozerala jeho mama, Suzzane. Chytila som sa za uterák, akoby to ospravedlňovalo skutočnosť, že ho na sebe mám.

„Mami?“ ozval sa Nate a pozrel na ňu.

„Pardon,“ ozvala sa, keď sa prebrala zo zízania a zatvorila dvere.

„Ešteže neprišla skôr,“ prehodil Nate a šiel do kúpeľne.

Buchla som ho po chrbte a sadla si na posteľ. Tašku som si nechala pri bazéne. Po chvíli sa ozvalo ďalšie klopanie a tentoraz moje meno. Otvorila som dvere a skryla sa za ne. Suzzane stála s mojou taškou a trochu sa uškŕňala?

„Myslela som, že to budeš potrebovať,“ prehodila milo a podala mi tašku.

Vysúkala som zo seba poďakovanie a zavrela dvere. Vybalila som si náhradné veci a obliekla sa. Kým som čakala, kým vylezie zo sprchy, podišla som k jeho fotkám. Na nástenke bola prišpendlená fotka z našej titulky. To ma príjemne prekvapilo. A čo viac, bol môj zdrap z notesu, kde som písala svoj slávny prednes.

„Nechytať,“ ozvalo sa pobavene za mnou, keď som chcela ten zdrap odlepiť. Prekvapene som sa otočila a uvidela ho už oblečeného. Prešla mnou vlna ľútosti, no pokrútila som hlavou.

„Nemôžeš si to tu nechávať. Nebolo odo mňa pekné, písať to o tebe za tvojim chrbtom.“ Zastavil moje ďalšie slová, priloženým prstom a pokrútil hlavou.

„Už som ti vtedy povedal, že si to nechám, ako prejav tvojich citov ku mne, vice,“ natiahol v ústach moju prezývku a mnou to zamávalo. Taktne som sa odsunula a šla ku dverám.

„Mali by sme sa učiť, nie?“

Určite som si nemyslela, že naše učenie skončí zavolaním Suzzane, aby sme si s ňou dali olovrant. Sedela som oproti nej, oči zabodnuté do pohára, ktorý som držala v ruke. Nate sedel vedľa mňa a uškŕňal sa na mamu. Zistila som, že svoju povahu má po mame a nie po otcovi.

„Naozaj sa ospravedlňujem, počula som od Magdy, že si doma. Keby som šla cez terasu, všimla by som si tých rozhádzaných vecí a nevbehla by som vám do izby,“ prehovorila pobavene a odtrhla si z hrozna.

„Nemusíš to v kuse vyťahovať,“ odbil ju Nate, ale nebol na ňu naštvaný. To len ja som sa cítila ako tupec.

„Lana,“ oslovila ma a prinútila som sa k nej zodvihnúť zrak.

Hlavu si podopierala rukami a s úsmevom na mňa skúmavo pozerala. Po chvíli som sa uvoľnila, pretože nebola naštvaná ani nič. Zas máš sprosté myšlienky. Nate ma pohladil po pleci a tak som sa pousmiala.

„Ty si dievča, od ktorého si nechal vraziť,“ prehovorila zamyslene a ja som na ňu vyvalila oči. „A dievča, kvôli ktorému sa nechal zmlátiť. Máš nejaké námietky, synak?“ spýtala sa ho, keď chcel protestovať. Pretočil očami a vstal od stola.

„Prinesiem ešte ovocie,“ zamrmlal a kráčal do jedálne. Suzzane sa žiarivo usmiala a hrala sa s bobuľkou od hrozna.

„Mám taký pocit, že ťa miluje,“ žmurkla na mňa a ja som zbadala tie známe iskričky v jej očiach. 


 

Ehm, ahoooj :)

Chcem vám všetkým poďakovať za vaše komentáre a dať vám vedieť, že nás čaká posledných 10 kapitol aj s epilógom (ak to tak vyjde). A taktiež mám pre vás prekvapenie, ako som už naznačovala, že s niektorými postavami sa nelúčim ani po konci Popolušky. Kliknite si na moje zhrnutie a nájdete v pripravovaných: Nepotrebujem ťa!, ktorá je súbežným a zároveň voľným pokračovaním Popolušky, avšak už nie s Lanou. :)

Dúfam, že ste si užili tento diel, dúfam, že som vás potešila s ďalšou poviedkou a budete ju čítať. :) Alebo mi zanechajte svoj názor. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slap for Cinderella - 25. kapitola:

7. PrincessCaroline přispěvatel
20.06.2014 [20:42]

PrincessCarolinelu, ty si to zlhtla celé až čumím Emoticon
No poznajú sa dlho, trochu osobnejšie od druhého ročíka, ale zas nebolo to až tak krátko. Toto už nie je po dňoch, ale po týždňch až mesiacoch Emoticon

6. lu
20.06.2014 [12:55]

To bylo...! Emoticon Sice mi trochu vadí, že mu Lana tak rychle hupsla do postele, protože zase tak dlouho spolu nechodí, na druhou stranu, znají se spolu dlouho, takže..:D Ta jeho mamča je skvělá, být na místě Lany, taky bych se chtěla hambou propadnut :D Skvělá kapča! Emoticon

5. PrincessCaroline přispěvatel
31.05.2014 [21:20]

PrincessCarolineMusti, ďakujem ti moc! Emoticon EmoticonNate nie je obzčajný boháč Emoticon Neviem, písala som, že sa s ostatnými nelúčim, ale nepamätám sa, že by som písala špeciálne o Adamovi Emoticon
ninik a domi99, ďakujem vámEmoticon
Simones, ďakujem ti Emoticon Tak snažím sa to neodfláknuť, pretože aj keď som sa už vzpísala y toho najpodstatnejšieho, nezaslúžia si, aby ich vzťah bol taký nemastný-neslaný, taký gýčový. Oni nie sú a yároveň sú ako ostatné páry Emoticon.
Potešili ma pozitívne ohlasy na ďalšiu poviedku. Zajtra večer pridávam ďalší diel, vidíme sa Emoticon

4. Simones
30.05.2014 [21:43]

jsem mile překvapena Emoticon nečekala jsem, že až bude pokračování, kdy jsou spolu tak dobré, ale fakt se mi to líbí Emoticon myslím, že jsi jedna z mála, která dokáže čtenáře vtáhnout do příběhu, i když vlastně dalo by se říct to klíčové už proběhlo Emoticon
mám můj velký obdiv Emoticon
co kapitoly týče, pobavila jsem se u toho konce, myslím, že asi nikdo by nechtěl být přichycen v tak intimní situaci Emoticon aspoň, že má Nate tak úžasnou mamku Emoticon
Ps: těším se na volné pokračování, kde bude v hlavní roli Lea Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 29.05.2014 [15:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ninik
29.05.2014 [11:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 28.05.2014 [21:13]

Ach můj bože!!
Já... Miluju tuhle povídku... Emoticon Emoticon Tenhle díl... no je to jedno velké PÁNI! Tohle jsem nečekala, ale Bylo to úžasné! Jejich poprvé! Prostě dokonalé! A ta Sussan do toho, sem se trošku pobavila Emoticon Oni jsou spolu tak sladcí a jak se pořád pošťuchujou Emoticon Mám oba strašně moc ráda a Nate je prostě největší sexouš Emoticon Emoticon Na to, že pochází z bohatejch nevypadá moc namyšeně Emoticon Emoticon
Tvou další povídku budu určitě číst, nejsem si jistá světlu jsi náhodou někde nepsala,že to pokráčko bude o Adamovi, ale nejsem si vůbec jistá Emoticon Jinak tahle kapča byla úplně bombastická Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!