OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Skrytá realita - 1. kapitola + Prolog



Skrytá realita - 1. kapitola + PrologVěřili byste tomu, že existuje svět, kde se zdá všechno dokonalé? Ne. Jistě, že ne. Taky bych tomu nevěřila, kdyby mi o něm někdo pověděl, ale když mi ho ukázal, myslela jsem, že sním. Pochopila jsem, že nechci žít nikde jinde, jen tam.
A však po čase se tenhle svět začal měnit. Chtěla jsem zpět domů, Jenže… Nevarovali mě, že když jednou vstoupím, už není cesty zpět...

PROLOG

Je to už dávno, co jsem ho potkala. Nenáviděla jsem ho, ale pak, když mi ukázal ten svět, podlehla jsem. Chtěla jsem být jeho součástí. Postupně se ten svět začal měnit.

Nevarovali mě, že není cesty zpět...

 

1. KAPITOLA

Upravuji se ve školním zrcadle a přitom poslouchám svoji kamarádku Angeliku: „Viky, nechápu tě, máš všechno co chceš. Vždyť nic nepotřebuješ. Proč něco měnit?“

Angi, chci svobodu, nezávislost. To si nikdy nekoupím, ať mám peněz kolik chci.“ Přímo jsem toužila okusit, jaké to je.

Angelika jen zakroutila hlavou.

Jsi nejoblíbenější a nejhezčí holka na škole, každá holka by chtěla být na tvém místě k čemu by ti byla nezávislost? A svobodu už máš,“ pronesla.

Zadívala jsem se do očí. Byla to pravda, každá holka si přála být na mém místě. Ale Angelika mě nechápala, nevěděla, co zažívám v soukromí.

Podívala jsem se zpět do zrcadla a znovu si opravovala make-up.

Jistě, že mám, co chci,“ pronesla jsem sebevědomě, aby mě už Angelika dál neotravovala, ale uvnitř mě byl boj. Chtěla jsem uvěřit tomu, že mám, co chci. Jediné, co by mi mohlo chybět, byl nezájem rodičů, ale kdo v téhle době potřebuje rodiče.

Rychle jsem zaplašila tyhle myšlenky a soustředila se na současnost.

Jsem bohatá, hezká a bydlím s babičkou, která mě nechává dělat si co chci.“ Myslela jsem si, najednou mi připadalo, že měnit něco z toho by byla osudová chyba, ale zároveň jsem si říkala, že tenhle život nechci.

Z myšlenek mě vytrhlo zvonění. Beze slova jsem se vydala do třídy a Ang mě následovala, jako nějaký věrný pes. Nevěděla jsem, jestli jsme skutečné kamarádky. Stále ve mně budila dojem, že je se mnou jen kvůli popularitě.

Do třídy jsme vešly těsně před učitelem. Vedl do třídy nějakého kluka. Pak mi to došlo, vždyť říkali, že k nám do třídy někoho přidají.

Posaďte se. Chtěl bych vám představit Mika Westa, doufám, že k němu budete milí.“ Představil ho učitel. Ještě nikdy jsem neviděla tvářit se někoho tak trapně, když učitel říkal, že k němu máme být milí. Neudržela jsem se a musela jsem se pousmát.

Mike si toho všiml, doufám, že si to nevyložil jinak.

Učitel poslal Mike sednout a začal výuku. Nemohla jsem se soustředit na výuku. Něco na tom Mikovi mě přitahovalo nebo spíš rušilo. Otočila jsem se na něj a všimla si, že si mě prohlíží, nesnažil se ani uhnout pohledem.

Nevydržela jsem jeho zkoumavý pohled dlouho a otočila se zpět k učiteli.

Docela brzy zazvonilo, nečekala jsem, že hodina uteče tak brzy. Stále jsem cítila něčí pohled na zádech, proto jsem vyšla ze třídy na chodbu. Sesunula jsem se kousek ode dveří a zavřela oči. Nevnímala jsem okolní svět, jen jedno mě rušilo. Přišlo mi, že vedle mě někdo dýchá, asi bych si toho nevšimla, ale bylo to to jediné, co jsem slyšela.

Ten dech byl jiný. Nebyl tak pravidelný, jako ten můj. Nutil mě otevřít oči a vzhlédnout k jeho původci.

Nade mnou stál Mike. Posadil se vedle mě.

Ahoj, Barbie,“ začal. Tenhle pozdrav se mi vůbec nelíbil. Nebyla jsem zvyklá, že by mě někdo spojoval s barbínou. Docela mě tím i naštval.

Co chceš?“ vyjela jsem na něj.

Chci tě poznat.“ Usmál se. Byla jsem zvyklá, že za mnou chodili kluci a snažili se se mnou flirtovat, ale tohle bylo jiné. Cítila jsem, že něco není v pořádku.

Podezřívavě jsem si ho měřila: „A povedlo se?“

No, zatím moc ne, ale myslím, že by mi pomohlo, kdybys na mě počkala po škole.“ Zahleděl se mi hluboko do očí. Bylo to tak... tak hypnotizující, že jsem musela souhlasit.

Celou školu jsem se cítila mizerně, vůbec jsem nechápala proč jsem souhlasila, k Mikovi jsem začala cítit odpor. Něco mi napovídalo, že už to bude navždy.

Když jsem vyšla před školu, Mike už netrpělivě přešlapoval.

Ahoj,“ pozdravila jsem ho, ne příliš nadšeným tónem.

Ahojky,“ oplatil mi pozdrav a chytil mě za ruku. Okamžitě jsem se mu vykroutila.

Znovu se mi zadíval do očí a znovu mě chytil za ruku. Neprotestovala jsem, byla jsem naprosto oslněná. Byla jsem v jeho moci.

Vedl mě někam do lesa. Mlčky jsem ho následovala. Nebyla jsem schopná ničeho.

Někde hluboko jsme se zastavili a on pustil moji ruku.

Začal předříkávat nějaké zaklínadlo a před námi se otevřel nějaký průchod. Vypadalo to, jako nějaké zrcadlo. Mike do něj strčil ruku a mě vtáhl s sebou.

To, co jsem viděla, mi naprosto vyrazilo dech.

 


2.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skrytá realita - 1. kapitola + Prolog:

6. sára
18.12.2010 [11:39]

úžasný Emoticon Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
14.12.2010 [15:44]

ElisR1:D:D:D děkuju za komenty :D

4. Eris přispěvatel
14.12.2010 [15:18]

Erisno to né!! takovejhle konec -> já budu vraždit Emoticon
začíná to velmi pěkně, jsem zvědavá, co je Mike zač... Emoticon Emoticon
nic méně se těším na pokračování Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. SafiraDarkfire přispěvatel
13.12.2010 [20:05]

SafiraDarkfireJj vím:D A hlavně věrný :)

2. ElisR1 přispěvatel
13.12.2010 [20:04]

ElisR1Děkuju :D:D Ty jsi vážně dobrý čtenář, víš o tom? Emoticon

1. SafiraDarkfire přispěvatel
13.12.2010 [20:03]

SafiraDarkfireSuper. Začíná to zajímavě. Těším se na další kapitolku. Jsem zvědavá jak to bude za tím zrcadlem vypadat, a co tam bude:) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!