OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Škola života 3. kapitolka



Škola života 3. kapitolkaTakže táto je pre teba Iwanushka. Nepísala som ju lebo nepíšete komentáre. Nevedela som, že sa niekomu páči. No teda nepridávala lebo ja ju píšem stále. Je pre mojich kamrátov. Vysnená poviedka =) Takže prajem príjemné čítanie. =)

3. kapitolka

 

hudba

 

Škola prebehla celkom rýc hlo. Vyšla som na školské parkovisko. Slniečko svietilo a decká sa smiali a sedeli na kapotách áut. Otvorila som svoje autíčko a pohodlne si sadla. Nasadila slnečné okuliare a šla domov za tým debilom. Pustila som si na plné pecky hudbu a všetci sa po mne otáčali. Nech vidia kde ich mám. Ha! Že veľký páni...

„Som doma!“ zavrešťala som do domu.

„Dobre, všetci sme šťastný... tak nehuč!“ zavrešťal Hugo a trel si spánky.

„Bolo na čase ty debil.“ Hodila som kľúče na stôl a šla do kuchyne. Z ľadničky som si vytiahla zmrzlinu a sadla si na barovú stoličku.

„Akí sú tam ľudia?“ sadol si oproti mne a stále nepúšťal prsty zo spánkov.

„V pohode... myslím, že už som nám našla aj partiu ale to radšej nechávam na teba. Ale tak či tak sa pôjdem s nimi zabaviť. A viem, že u toho jedného získaš aj fet. “ vložila som si lyžičku do pusy.

„To je dobre.  A tá baba s ktorou som včera bol... tá tam náhodou nebola?“

„Ježiš, ja som si nevšímala včera s akou zlatokopkou si si šiel zamrdať.“ Hodil po mne nenávistný pohľad a šiel si zaplávať do bazénu pred naším domom.  To ti poviem milý deníček ten bazén, to je iná šupa!

Vyliezla som schody do svojej izby a tašku hodila do kúta izby.  Po celej izbe som hľadala plavky. Kurva kde sú?! Našla som ich hodené pod vankúšom. Jak sa tam do piče  dostali?! Okolo pásu som mala obviazaný uterák a na očiach slnečné okuliare. Cestou dolu som schmatla knižku  Označená a šuchtala sa k bazénu.

„Aká je voda?“ Hugo práve vyliezal z bazénu. Jeho svalnaté telo bolo posiate malými kvapkami. Verím tomu, že keby tu bola nejaká baba hneď by tu dostávala orgazmus.

„Super. Slnko ju zohrialo.“ Zažmúril a pozrel sa priamo do slnka.

Sadla som si na  lehátko a začítala sa do mojej obľúbenej knižky.

Pocítila som na tele niečo chladné. Pichalo ma to až do morku kostí. Nevedela som sa nadýchnuť. Prudko som otvorila oči a zistila som, že som vo vode. Vyplávala som na povrch a hľadala očami toho kokota čo ma sem hodil.

Stál tu Hugo s nejakým chalanom. Áno to je ten buzik čo pred tým kričal na tu babu čo so mnou sedela.

„Vy kokoti vyjebaní!“ Kričala som a vyliezala von.

„Ale no ták sestrička veď to bolo iba trochu vody.“

„Ty si taký fas! Mohla som sa utopiť!“

„Tak prepáč...“

„Chod do piče.“ Vyštekla som a schmatla veci z lehátka. Môže byť niekto tak pripečený?

„Ale no ták Izzy!“ Kričal na mňa.

„Pojeb sa!“ Zavrela som za sebou presklené dvere a šla do svojej izby.

Po skvelej sprche som si ľahla do postele. Balkón som mala dokorán otvorený a dnu mi prúdil teplý vánok. Bol to príjemný pocit, cítiť ako sa jemne obtiera o moju nahú pokožku.

Keby mi ráno nezazvonil budík nevstala by som. Ruka mi trčala z postele a namosúrene som frflala. Zhodila som budík z nočného stolíka a pomaličky vstávala.

Ked som bola už konečne pri zmysloch šla som sa trochu učlovečenčiť.

Obliekla som si šaty čo mali na chrbte dieru až úplne dole. Pekne to skresľovalo moju postavu. Topánky som si dala čisto čierne na podpätku. Trochu make-up a všetko bolo hotové. Schmatla som tašku a zbehla chody. No zbehla... šla som po nich tak ako sa na podpätku dalo.

„Dobré ráno strýko.“

„Dobé Izzy.“

„Kde je Hugo?“

„Už šiel.“

„Prosím?!“

„Dnes ráno bol naozaj zvláštny.“

„Ako to myslíš, že zvláštny.“

„To posúdiš sama Izzy.“ Tommy sa pozrel na hodinky a zašuchotal novinami.

„Už by si mala ísť.“

„Tak sa maj.“ Vtisla som mu bozk na líce a utekala do školy.

Vystúpila som z auta a dnes to bolo tak ako minule. Decká sedeli na kapotách áut. Dievčatá sa slnili a ukazovali svoje nádherné telá. Chlapci ich samozrejme pozorovali a sliny im kvapkali na ich drahé autá. Typický  dementi.

Mala som ešte čas tak som si sadla na lavičku, kde na mňa pražilo slnko. Vytiahla som teba deníček a začala si písať. Neviem ako dlho tu sedím. Ale zdá sa mi to ako večnosť. Zdá sa mi to ako keby sa okolo mňa zastavil čas a chytá ma depresia. Strach, ktorého sa neviem zbaviť.

Započula som zvonec a bola som rada, že moje spomínanie skončilo. Že môžem znovu začať s maskou.

Vošla som do triedy a všetky tváre sa na mňa otočili. Hugo sedel v lavici s tým buzikom. On jediný na mňa nestočil svoj pohľad. Mám chuť ho roztrhať, no žerie ma pocit, že sa niečo stalo. Takto sa nikdy nechoval.

To dievča, myslím Nicol na mňa kývala a zubila sa na mňa.

„Ahoj, kľudne si sadni ku mne.“

„Ďakujem.“

Milo sa na mňa usmialo a vytiahla z lavice  nejakú obálku.

„Toto ti že vraj mám dať. V meste sa koná veľká párty pri bazéne a si pozvaná.“

„Veď ma tu nikto nepozná.“

„Stačí sa na teba pozrieť.“

„Ou, tak ďakujem.“ Usmiala som sa a obálku strčila do tašky.

Škola tiež prebehla zázračne dobre. S Hugom sme sa nikam nepohli. Stál na parkovisku a rehotal sa tam s tými chalanmi. Kráčala som rovno ku nim. Chalani si ma obzerali a vyzliekali ma očami. Ešte nevedia, že som Hugova sestra?

„Ideme niekam  či?“ opýtala som sa Huga.

„A kam chceš ísť?“

„Fíha tvoja kočka?“ Otočila som pohľad na toho chalana. Buzik sa len ujebával a tento si ma obzeral.

„Jeho sestra.“ Sykla som.

„Uf... tak je dobre.“ Mrkol na mňa.

„Je to moja SESTRA Matt!“ zasyčal môj brat. Chalan, Matt tak ho nazval brat,  zdvihol ruky v zmierlivom geste.

„Sorry kamoš.“

Zasmiala som sa a znovu prebodávala očami môjho brata.

„Tak?!“

„Vieš čo neviem Izzy. Chod kam chceš!“

„Prosím?! Úplne ti jebe? Sa spamätaj už konečne chováš sa ako keby som ti zjedla večeru!“ vrešťala som a sadla do svojho auta. Stiahla strechu a nechala  vietor sa hrať s mojimi vlasmi.

Jazdila som po prázdnych cestách a užívala si slnko. Príjemne hrialo  moju opálenú pokožku.

Môže byť taký kokot? Bože môj ako keby som mu niečo spravila. To on ma hodil do bazéna z ktorého som sa len tak tak vynorila živá!

Zastavila som na okraji a zavolala Tommymu.

„Prosím.“

„Tommy? Je doma Hugo?“

„Nie, odišiel na nejakú párty pri bazéne.“

„Aha. Dobre, ďakujem... ahoj.“ Pípla som ho a naštartovala môjho chrobáčika.

Ked som dorazila domov prezliekla som sa do odvážnejších šiat a pod to som si dala sexy plavky. Vlasy som si vypla a rútila sa na párty.

Práve stojím pred barákom. Je naozaj krásny a veľký, no na ten Tommov nemá.

„Izzy!“ Kričala na mňa Nicol. Stála pri bráne a mala na sebe krásne plavky. To dievča má ale kostru!

„Ahoj.“ Objala som ju a ona ma viedla dnu. Zo zadu sa k nám rútila hudba. Cítila som dym z cigariet i marišku. Všade bolo alkoholické pitie a baby sa lepili na chalanov. To teda bude noc!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Škola života 3. kapitolka:

3. ada
15.08.2011 [9:51]

pokračovanie bude?

2. nesii
10.05.2010 [19:37]

pekne len kedy bude ďalšia? Emoticon

1. Dia
08.02.2010 [14:52]

super krasa rychlo dalsiuEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!