OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Půlnoc - 4. kapitola



Půlnoc - 4. kapitolaPříběh o dívce, která ztratila paměť a jediné, co ví je, že se jí stalo něco hrozného. Když potká milého kluka, který jí chce pomoct, odmítne ho? Jak zareaguje na to, že ten kluk je jiný. A jaká bude její reakce na to, že ona sama není normální? Bude to zklamání nebo radost? Další osoba, kterou potká bude on. Co po ní chce?
Dokáže ji její nový přítel ochránit?

4. KAPITOLA - MINULOST

 

Jak mi to jenom mohl udělat? Proč mě nechal trápit se tím, že nevím kdo jsem, proč mi to neřekl.

Vzlyky mě strašně vyčerpaly a já usnula.

 

Rozkošné malé děťátko se rozběhlo do mužovy náruče. Ten muž mi byl odněkud povědomý, vlastně i to děvčátko. Muž vytáhl tabulku čokolády a podal ji holčičce. Její zářivý úsměv naplnil muže štěstím.

Najednou mi to došlo. To jsem byla já s mým otcem.

 

Zatmělo se mi před očima a ukázala se mi jiná scéna.

 

Právě jsem vyšla na balkon. Jsem v domě svých rodičů. Vždy odsud byl nádherný výhled, ale teď, teď tu byl jen nelítostný boj, krev a smrt.

Dveře mého pokoje se rozrazily a do pokoje vtrhl otec. Okamžitě mě chytl za ruku a stáhl pryč z balkonu.

Začal strašně křičet, ale nerozuměla jsem mu. Do pokoje vešla má matka ještě s nějakým mužem.

To je Patrik, tvůj nový ochránce,“ komolil rychle táta. „Odveď ji do bezpečí,“ rozkázal mu a Patrik se ke mně přihnal a snažil se mě přesvědčit k odchodu. Nechtěla jsem jít, všemožně jsem protestovala.

Venku se zvedl vítr a na balkóně se objevil nějaký temně oblečený muž. Natahoval po mně ruku, ale otec mu zatarasil cestu.

Odveď ji!“ zařval na Patrika přes rameno. Chtěla jsem znovu začít protestovat, ale nemohla jsem nic dělat, protože mě Patrik vzal do náruče a odnášel pryč.

Křičela jsem, kopala kolem sebe, ale nepomáhalo to, spíš mi připadalo, že Patrikův stisk je stále silnější.

Poslední, co jsem viděla bylo, jak ten temný muž probodává mého otce.

Ne!“ zakřičela jsem. Můj otec zemřel. Začala jsem vzlykat.

 

Probudila jsem se. Zmateně jsem se rozhlížela, kde jsem. Když jsem zjistila, že jsem doma, stejně jsem nezdržovala vzlyky. Stále dokola se mi před očima přehrával ten okamžik, kdy ten neznámý muž zabíjí mého otce.

Šla jsem do kuchyně udělat si snídani, když jsem si vzpomněla na sen, kdy jsem od otce dostala čokoládu. Najednou jsem na ni měla strašnou chuť. Začala jsem prohledávat skříňky, ale žádnou jsem nenašla.

Rozhodla jsem se jít si nějakou koupit. Vzala jsem ze stolu peněženku a podívala se, jestli mám peníze. Byly tam. Rychle jsem se skočila přestrojit a zavolala si taxi.

Vyšla jsem před dům, ale to, co jsem viděla, mě zarazilo. Za brankou stál Patrik a nedočkavě přešlapoval.

Taxi zrovna přijelo, tak jsem se zhluboka nadechla a udělala první krok. Nechtěla jsem s Patrikem mluvit, stále jsem na něho byla naštvaná.

Snažila jsem se kolem něj, co nejrychleji projít.

„Daisy, omlouvám se, ale dělal jsem to pro tvoje dobro,“ omlouval se.

„Pro moje dobro?!? Už mám dost toho, jak všechno děláte pro moje dobro!“ řvala jsem na něho a posadila se do taxíku.

Celou cestu v taxíku jsem se uklidňovala, ale netrvalo to dlouho a už jsem vystupovala. Pocit, že mě někdo sleduje nemizel.

Vešla jsem do obchodu a vybírala si ty nejlepší čokolády, když jsem si všimla, že za jedním regálem stojí Patrik.

Naštvala jsem se a šla za ním, ale jakmile jsem zašla za roh, Patrika jsem neviděla. Zmateně jsem se otočila a šla k pokladně. Neodpustila jsem si ještě jedno otočení, abych se doopravdy přesvědčila o tom, že tam není. Nebyl.

Nevěřícně jsem zakroutila hlavou a šla zaplatit.

Nastoupila jsem do taxíku, a když jsme se rozjeli, všimla jsem si, že o roh obchodu se opírá Patrik.

Zavřela jsem oči a odpočívala.

„Jsme tu,“ prohlásil taxikář. Otevřela jsem oči a zrudla vzteky. Patrik mi otvíral dveře taxíku.

„Dobře,“ řekla jsem jak nejklidněji jsem mohla a podala taxikářovi peníze.

Vylezla jsem ven a Patrik hned spustil: „Omlouvám se.“ Ale já ho hned zarazila.

„Dej mi pokoj!“ řekla jsem docela klidným hlasem.

„Ale...,“ snažil se něco namítnout, ale znovu jsem ho přerušila.

„Říkal jsi mi, že jsem princezna,“ začala jsem. Patrik jen tiše přikývl. „Takže to znamená, že ty jsi můj podřízený,“ pokračovala jsem a Patrik znovu jen přikývl, pomalu už začínal chápat, kam směřuji.

„Tak já ti přikazuji, abys okamžitě odešel!“ Na poslední slova jsem dala opravdu velký důraz.

„Ale...,“ zopakoval znovu, ale můj vražedný pohled ho umlčel. Vítězoslavně jsem se otočila a vydala se domů. Stále jsem na sobě cítila Patrikův pohled, ale nevšímala jsem si toho.

Pořádně jsem za sebou přibouchla dveře, abych dala najevo, že si nepřeji Patrikovu společnost, ale pro všechny případy jsem ještě zamkla.

Posadila jsem se do kuchyně a vyndala jednu tabulku čokolády. Okamžitě jsem se do ní pustila. Chtěla jsem zapomenout na všechny problémy tak, jako jsem zapomněla na svoji minulost.

Čokoláda moc nezabírala, proto jsem složila ruce na stůl a položila si na ně hlavu. Snažila jsem si vyčistit hlavu.

 

 


 

 

5. kapitola - Úraz



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoc - 4. kapitola:

13. Lili
21.02.2011 [17:07]

Četla jsem to už včera, ale nestihla jsem nic napsat, tak píšu až teď.
Je chudák, když přišla o otce. Zabil jí ten chlap i matku? Je mi jí líto. Ale divila jsem se, že nad tím vůbec nepřemýšlela. Mně by vadilo kdyby mně někdo někoho zabil.
Ale jinak úžasné a doufám, že se přestane na Patrika zlobit.

12. ElisR1 přispěvatel
21.02.2011 [8:23]

ElisR1Safi, moc ti děkuju za koment =) zase se budu opakovat, ale opět mě strašně potěšil =) =) =).
Děkuju ti mooc, si prostě skvělá =).

11. SafiraDarkfire přispěvatel
20.02.2011 [23:16]

SafiraDarkfireNo jak tak koukam jsem posledni kdo to precetl ale co uz toto ja uz proste nemam slova. Opet dokonale na to ze se kapitola toci okolo cokolady proc ne :-) a ja stale cekam na odpovedi. Proc si mi nedala aspon jednu ach jo. Jinak beda ti jestli dalsi kapcu nepridas zitra do sedmi to bych byla fakt nastvana! Tak sup sup pis!

10. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [20:33]

ElisR1zítra kolem 19h by tu měla být... pokud to stihnu napsat, teď mě napadly jednorázovky, tak se je pokusím sepsat =) =).

9. LynVonNightlight přispěvatel
20.02.2011 [20:29]

LynVonNightlightTak už som zvedavá, dúfam, že nová kapča pribudne už čoskoro. Emoticon Emoticon

8. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [20:29]

ElisR1LynVonNightlight: Děkuju moc za koment.
Bylo no, ale říct ji to mohl, ale uvidíš, jak se to všechno ještě vyvine =) =) Emoticon Emoticon Emoticon

7. LynVonNightlight přispěvatel
20.02.2011 [20:27]

LynVonNightlightChudák Patrik... ale veď hnev ju určite prejde, on predsa nemôže za to, čo sa jej stalo. Bolo jeho povinnosťou ju chrániť, či??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [20:04]

ElisR1Děkuju ti moc =). Jak vidíš, dorazila jsem živá a zdravá, až na to, že se mi asi zbláznili psi =) =).
Ale jinak moooc mě potěšil tvůj koment =)

5. MirrorGirl454 přispěvatel
20.02.2011 [19:43]

MirrorGirl454No fakt, trochu krutá bola na neho, ved ju len chránil... Emoticon Ale zato má pravdu, mohol jej povedať pravdu... Emoticon
Ou a budem sa opakovať, ale čo už: Úúúúúúúúúúúúúúžasné! Emoticon

4. ElisR1 přispěvatel
20.02.2011 [19:40]

ElisR1To je teprve začátek, ještě se to pořádně zamotá =) =) =). Ale tak já ji na druhou stranu chápu, když se celou dobu trápí, že neví, kdo je, tak bych byla taky naštvaná, že mi to neřekl =)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!