OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Prológ - trinásty element



Prológ - trinásty elementZasadla rada, ale ktosi chýba. Chýba ten, kto je najhlavnejší. Iba Annie vie, čo s ním je a kde si musel na chvíľu odskočiť. Tento moment sa rozhodla využiť ďaleko pred tým, než sa uskutočnil. Stačila táto malá chvíľa a ochrancovia, ktorých by ani nenapadlo, že ona ich iba využíva a mala to, po čom túži väčšina. Keď sa mladý vojvoda Ruckly vráti spät - ešte počas zasadnutia - a uvidí slúžku, nahnevá sa.
Vkročte do sveta, kde fantázia nemá koniec. Do romantického a fantasy príbehu.
P.S.: Všetci poznáte asi ten príbeh o Piatich elementoch. V tomto príbehu sa ich vyskytuje dvanásť resp. trinásť. Iba som vzala názov a trochu podoby z elementov, ale je to v podstate niečo iné. Milovníci elementov, prosím, odpusťte mi.
Gelia

PROLÓG

Bolo to dávnejšie, ešte pred tým, než sa narodila. Vtedy sa zišli Veľkí z potomstva Rucklyho vo veľkej sále. Sála bola obrovká, ale na prvý pohľad bola takmer prázdna. Iba stôl, stoličky a sviečky. Na stôl slúžka Annie doniesla pred zasadaním ešte krištáľovú guľu, ktorá bola potrebná. Už iba čakať na hostí. A tí prišli o chvíľu. Všetci sa pozdravili a porada mohla začať. Niekto však chýbal. Vojvoda Endie – jediný z potomstva Rucklyho.

„Kde len môže byť?“ pýtali sa všetci prítomní, až sa musela ujať slova Annie.

„Pán Ruckly leží v posteli,“ informovala ich. „Ochorel. Povedal mi, že vám mám doniesť krištáľovú guľu. Že to vyriešite sami.“

Všetci sa na ňu zahľadeli až mala pocit, že z nej vysávajú dušu. Našťastie sa nič také nestalo.

„Kto má tú česť?“ spýtal sa veliteľ gormov.

Annie chvíľu mlčala a vyzeralo to, že nechce odpovedať. Zahryzla sa do pery a potom ukázala prstom na seba. Všetci neveriacky vyvalili oči. Nebolo možné, aby mohla slúžka čarovať s kryštáľovou guľou. Ale snáď neklame.

Annie pristúpila ku stolu a sadla si na miesto mladého vojvodu Endieho Rucklyeho. Hneď keď si sadli, všetci si s nemým úžasom sadli tiež. Annie mávla rukou a krištáľová guľa preletela ku nej. Už ostávala iba jedna vec. Dokázať im, že to zvládne aj slúžka z dvoru vojvodu a stihnú to skôr, než príde pán Ruckly.

Annie roztiahla prsty a chytila oboma rukami krištáľovú guľu. Začala sa sústrediť a zrazu cítila, ako sa jej čosi vkĺzlo do hlavy. Cítila tu moc. Tú obrovskú moc krištáľovej gule.

Dvere veľkej sály sa otvorili a dnu vkročil pán Ruckly. Ihneď, čo uvidel svoju slúžku ako drží krištáľovú guľu, v ňom vzkypel hnev. Mal chuť roztrieskať ju na márne kúsky tak, že sa už nikdy neposkladá. Ale bolo neskoro. Stačilo, keď do nej vkĺzla čo i len malá sila krištáľovej gule, už by neublížil len slúžke, ktorej meno nepoznal, ale ublížil by aj krišťáľovej guli.

Všetci zhíkli a on pristúpil ku Annie. Chvíľu sa mlčky a zťažka dostával do jej hlavy, ale konečne sa mu to podarilo. Annie to cítila, ale nechcela sa vzdať toho nového pocitu sily. Sila  sa do nej valila a jej ostávalo jediné – vydržať do konca, aby sa všetka sila z krištáľovej gule dostala do nej. Stačilo už iba málo a splnilo by sa jej to, po čom túžili všetci. No pán Ruckly ju zrazu chytil a krištáľovú guľu z jej rúk vytrhol.

Všetkých zaplavilo svetlo. Krištáľová guľa a Annie sa rozvietili ako menšie hviezdy. Vzlietli do výšky. Ruckly sa zamračil a díval sa na nich. Jeho to neoslepovalo. Jeho neubíjala bolesť, ktorú spôsobovala krištáľová guľa a slúžka – ktorá ubíjala ostatných. Videl, že Annie to prekavapilo. Ale jeho nie. Pretože on v sebe držal roky jedno tajomstvo a nemohol ho nikomu povedať. Pretože on bol posledný element sveta. A elementy sa tak ľahko nájsť nedajú. Dva z nich sa stali ľudia. Už ostáva nájsť iba ostatných desať a má všetky.

Elementy sú veľmi dôležité v jeho svete a tak ľahko sa ich vezdá. Krištáľovú guľu - element sily - zháňal celé roky. Už mu nezostáva nič iné, iba slúžku presvedčiť, že on jej neublíži a nevadí mu to, a že môžu byť priatelia. No nesmie jej prezradiť nič o tom, že on je jeden z elementov tiež. A tiež s ňou niečo urobiť, aby si ostatní nemysleli, že jej to prejde bez trestu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prológ - trinásty element:

2. GeliaJanes přispěvatel
06.04.2011 [6:30]

GeliaJanesLynVonNightlight:tak to som nevedela. Opravím hned čo sa dostanem ku počítaču. Emoticon Emoticon Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
05.04.2011 [21:44]

LynVonNightlight*Prepáčte, ale článok vám nemôžeme vydať. Musí mať najmenej 500 slov, takže si to upravte a vložte znovu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!