OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Přátelství až za hrob II - 11. kapitola



Přátelství až za hrob II - 11. kapitolaAria se snažila zabít Chrise, ale to se jí lehce vymstilo. Justin se snažil ochránit Ariu za každou cenu.

*Jade P.O.V.*

Uslyšela jsem zezdola hluk. Vstala jsem a otočila se ke dveřím, když mě zastavil Chrisův hlas.

„Počkej tady.“ Otočila jsem se na něj.

„Co když mě budeš potřebovat?“ zeptala jsem se, jen mě pohladil po tváři a usmál se.

„Raději já, nežli ty.“ Nabrala jsem nepotřebný vzduch a přikývla nakonec se slovy, že tedy zůstanu. Stále jsem ale nechápala to jeho slavné „Raději já, nežli ty.“ Říkával to často. Zpátky jsem si sednula na postel, pak lehla a přemýšlela.

Nemohla jsem uvěřit, jak někdo takhle hodný by byl schopen napáchat tolik zla. Najednou jsem dostala příšerný záchvat smíchu, ale byl to hrdelný a zlý smích. Vůbec žádné emoce v něm nebyly. Ani špetka něhy, nic. Najednou jsem uslyšela Ariu – okamžitě jsem už byla vestoje a šla se podívat, co se to tam děje. Cestou mě ještě víc dopálilo, že to měla s nima vše předem smluvené. Zatnula jsem pěst a sešla dolů v momentě, kdy Aria vystřelila na Chrise, který se zrovna díval na mě.

„Pozor!“ vykřikla jsem. Rychlostí jsem se objevila před Chrisem a schytala šíp do ramene, díky bohu! Bylo to jen těsně nad srdcem – ale minula. Sesunula jsem se na zem. Aria na mě vytřeštila oči plné strachu. Chris mi okamžitě vytáhnul ten zatracený šíp a držel mě ve své náručí.

„Jade, řekl jsem ti, zatraceně, že máš zůstat nahoře! Jednou mě poslechni!“

Zamračila jsem se. Ne proto, že na mě křičel, znovu, ale protože mě to štípalo, během chvilky však bolest přešla. Když mě pustil, objevil se ve dveřích už i Derek, Justin a Isaac. Bezvadný, rodinná sešlost.

„Ustup od něj.“ Stála jsem vedle Chrise a pohledem probodávala Ariu. Ona by mě klidně zabila. Tak budiž. Justin opatrně popostrčil si ji za sebe, ale tak, aby ji byl schopen ochránit, kdyby se něco dělo. Došlo mi, že se asi moc v lásce nemají – čehož by se dalo využít.

„Myslím, že je to jen má věc, kde budu, navíc,“ usmála jsem se koutkem úst a pohlédla na Dereka, „jsem vám všem něco slíbila, nebo se snad mýlím?“ Isaac zavrčel a rozevřel své drápky. Derekova tvář byla plná bolesti, Ariina stejně tak, jen Justin byl až moc klidný – což mě děsilo, ale co by taky mohli udělat, že? Chrise nemůžou jen tak zabít, a se mnou ať si dělají, co chtějí.
 

ARIA

Byla jsem schopná ji zabít, když ochraňovala jeho, toho bastarda. Měla jsem chuť zabít ji. Chtěla jsem jim něco říct, ale věděla jsem, že by to moc nepomohlo.

„Sakra, vzpamatuj se!“ vyštěkla jsem,. Popadla jsem ostrý klacek a chtěla jít po Jade, když mě zadržel Justin.

„Dostaneme ji zpátky.“ Jeho hlas zněl klidně, jako by tomu věřil.

„Ne, nikdy to nebude ta stará Jade, vždyť je z ní monstrum, a za všechno může on,“ kývla jsem hlavou ke Chrisovi, který pobaveně sledoval, co se bude dít. Jade se mračila a nebyla schopná slova, aspoň teda prozatím.

„Ale ty ji nezabiješ, Ario.“

„Tak možná zabiju tebe a celou tvou kolonii. Justine, pusť mě,“ zavrčela jsem. Byla jsem plná vzteku. Chtěla jsem zabít Chrise, zkusit všelijaké možnosti, kdyby pro to měla zemřít ona. Nechtěla jsem mít ze své nejlepší přítelkyně obludu.

„Jen ji pusť, a nedožije se rána,“ prohlásila Jade, ale to už Justin zavrčel.

„Možná budeme muset jednat jinak.“ Podívala jsem se po Isaacovi s Derekem

„Jen do toho,“ zašklebila jsem se.

„Drž se od ní dál, Jade, jestli jí ubližíš, pak já ublížím tobě. Jsi jedna z nás, a mně to nebude dělat problém.“ Nechápala jsem to, co se právě odehrávalo. Už jsem měla dost těhlech upířích manýrů. Nechtěla jsem mít s tím nic společnýho. Níčilo mě to, a doslova. Už jenom pohled na Jade, která už nebude nikdy jako dřív.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přátelství až za hrob II - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!