OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pouť, Cirkus a Hotel 2. kapitola



Pouť, Cirkus a Hotel 2. kapitolaToto je pohled Alex, dívky z cirkusu, která hledá konečný domov. Nikdy neměla přátelé a proto doufá, že tady si je konečně najde.

2. kapitola

Alex sledovala okolí a přemýšlela, co se dnes bude dít. Postaví stan a pak co? Asi se půjde podívat po městě. Konečně viděla pozemek, na který mají přijet. Jejich auto jelo jako poslední a několik už jich tam stálo. Její táta zastavil u plotu a Alex otevřela dveře. Foukl jí do obličeje příjemný vítr. Postavila se na zem a rozhlédla. Ucítila něčí pohled. Otočila se a zadívala se na dívku za plotem. Usmála se a zamávala.

„Ahoj!“ pozdravila slušně. Dívka se usmála také a zamávala. Vyběhla směrem k místu, kde už ležel velký stan.

„Můžu nějak pomoc?“ zeptala se.

„Nemusíš, jdi radši rozkládat klece!“ nakázal jí ředitel. Kývla a běžela zpět k autu. Její táta už rozevíral vrata.

„Počkej, pomůžu ti!“ zakřičela na něj Alex. Trvalo jim necelé tři hodiny, než položily poslední stéblo sena. Alex zrovna stála v boxu s koňmi a zebrami.

„Máme hotovo!“ oznámil jí táta.

„Dobře ještě to tu dodělám!“ řekla mu. Odešel se podívat na ostatní a Alex zůstala sama. Milovala zvířata. Dodělala poslední seno a odložila vidlice. Přešla k jednomu hřebci a pohladila ho po šíji.

„Tak co Darku?“ zeptala se ho. Jeho černá srst se leskla na slunci, které se schylovalo k západu. Sledoval jí tmavýma očima a na odpověď zafrkal.

„Paráda!“ usmála se. Pohladila ho. Pak vyběhla z boxů přímo do karavanu. Našla něco k jídlu a ohřála si to. Seděla u stolu a poslouchala písničky. Přemýšlela o zítřku. Mají ještě volno, tak se asi zajde podívat na pouť. Musela se usmát. Nikdy by neřekla, že toto potká zrovna ji. Když dojedla, uklidila nádobý do myčky a šla zpět ke zvířatům. Prošla i ostatní zvířata a zastavila se až u tygrů. Nejnovější přírůstek tygra afrického pochrupoval v malém koutku klece. Otevřela dvířka a vlezla za ním. Jeho matka Dira lehce prskla. Dira tu zůstala po její matce, která zemřela při porodu své dcery. Alex jí pohladila po čumáku a tygřice se uklidnila. Nechtěla, aby rozrušila ostatní zvířata. Přešla tedy k malému a pohladila ho. Pod jejím dotekem se protáhl a položil jí hlavu na klín. Zavrněl a spal dál. Alex tam tak seděla asi hodinu a hladila ho. Dira se přemístila a lehla si k ní. Alex se opřela a zachumlala se do jejího teplého kožichu. Sledovala dění venku. Stmívalo se a jí se klížily oči. Typovala, že bylo tak kolem osmé hodiny. Pomyslela na svojí maminku. Dira byla to jediné co po ní zůstalo. Milovala ji a řekněme, že s ní i vyrůstala. Její potomek si nejvíce oblíbil právě ji, Alex. Po tváři jí stekla slza. Slza štěstí. Rest se v její náruči zavrtěl, aby ji upozornil, že přestala drbat. Po chvíli začal pravidelně oddychovat. Alex po chvíli pomalu klesla hlava na stranu a její ruka se zastavila. Ještě než usnula, přemýšlela o té dívce, kterou dnes viděla. Zítra se s ní potká. Ví to určitě! Ale jak to dopadne? Dira, jako starostlivá matka, počkala, až oba usnou a až pak se uložila ke spánku.

Něco šimralo Alex na zádech. Zavrtěla se a otevřela oči. Pořád ležela u tygrů. Opatrně položila Resta k mámě a vylezla ven. Byla pořád tma. Došla k přívěsu a vlezla dovnitř. Její táta spal. Hodila na sebe pyžamo a zalezla do postele. Měla pěkný výhled na měsíc. Potká jí něco co, jí změní život. Cítila to. Usmála se a takhle spokojeně usnula.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pouť, Cirkus a Hotel 2. kapitola:

1. Poisson admin
18.11.2013 [11:17]

PoissonNefunguje ti perex obrázek, navíc musí bát v perexu min. dvěma třemi slovy nastíněn děj kapitoly (ne že je to nuda, ale co se tam třeba může stát). Až si vše upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!