OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pokerová láska - 11. kapitola



Pokerová láska - 11. kapitolaV dnešní kapitolce se dozvíte, co se dělo před večeři, při večeři a po večeři. Taky vás konečně čeká první líbací scéna - kdo s kým a kde to už si musíte přečíst sami.

11. kapitola

 

DEREK

Tony nás vyrušil v pravou chvíli. Kdyby nepřišel, mohl jsem teď mít rty na jejích, ruce na ňadrech a můj pták by vesele poskakoval v kalhotech, že chce ven.

No, to dělá i tak. To je fakt skvělý pocit. Nikdy jsem nemyslel, že si to budu tak užívat, když si nic neužiju.

Netuším, jestli chtěla, abych ji políbil, ale neodtáhla se, tak asi jo. Budu na ni muset jít pomaleji, než jsem zvyklý, ale moc dobře si všimla toho, co mi způsobila v kalhotech. Není už malá holka a ví, co to znamená.

Tak na tohle se fakt těším. Až všichni vypadnou, tak si užijeme.

Sakra, zapomněl jsem na Is. Možná bych ji měl poslat domů s Tonym. Za to vyrušení by si to zasloužil. Uchechtnu se.

„Co se šklebíš?“ Vůbec jsem si nevšiml, že přišla.

„Ale nic, jen jsem přemýšlel, jak tě dostanu domů.“ Jo, jsem dnes upřímnost sama.

„No, páni ty jsi gentleman,“ podívá se na mne a sjede mě kritickým pohledem. Vidím, co upoutá její pozornost. Můj napnutý rozkrok. „Tak vidím, že problém je vyřešen, co?“ Zase se mi posmívá, ale tentokrát mi to vůbec nevadí.

„Jen to ale potvrzuje to, co jsem ti říkala v autě,“ popichuje mě, protože moc dobře ví, že vím, o čem mluví. 

„Není to láska, je to jen chtíč!“ Tohle bych neměl říkat jen jí, ale i sobě.

„Zatím Kate moc neznám, Dereku, ale nemyslím, že je připravena na něco jiného než na velkou a opravdovou lásku. Tohle si budeš muset dobře rozmyslet. Není to jen holka, kterou chceš. Je to Mellisina dcera a dívka, kterou znáš skoro celý život. Nemůžeš jí po tom říct sbohem a už ji nikdy nevidět.“ Teď už si srandu nedělá a má zasranou pravdu. Do prdele, na tohle jsem nepomyslel.

Hodím hlavu do svých dlaní a vím, že o tom musím přemýšlet. Tak a je po dnešním sexu. No co, když to bude chtít i ona, tak by v tom neměl být problém.

Musíme si nejdřív vyjasnit určité věci, ale pak by to snad mohlo jít. Nevzdám se té představy přece tak snadno. Mellisa se o tom nemusí ani dozvědět.

Jo, promluvím si o tom s Kate, až bude víc času a víc soukromí. S tímhle rozhodnutím urovnám ptáka v kalhotách za Isabellina smíchu a jdu konečně na tu báječnou večeři, o které mluvil Tony.

 

KATE – večeře

Představovala jsem si uvolněnější atmosféru, ale asi jsem mohla být ráda i za tohle.

Tony se díval skoro vražedným pohledem na Dereka a já nechápala proč. Myslela jsem, že chtěl, abychom si promluvili, a to jsem taky udělala. Musím to s ním potom probrat.

Maminka hodnotila situaci a zkoumala nás pohledem všechny. A Derek ten mne při každém pohledu svlékal. Nebo jsem měla alespoň takový pocit.

Jediná osoba v místnosti, která byla uvolněná, byla Isabella. Vtipkovala s Derekem, dobírala si ho různými fórky, kterým většinou rozuměli jen oni tři.

Pochopila jsem, že spolu trávili ve trojici dost času a já jí záviděla. Měla to, co já jsem mívala kdysi.

Po kávě a vynikajícím dezertu, který umí jen maminka, jsme zůstali v obývacím pokoji jen čtyři. Mamka šla už do své ložnice a já se začala cítit nervózně.

Isabella se mi líbí, ale nechci, aby tu přenocovala. Jenže je mi jasné, že Derek ji tu bude chtít. To, co se mu pořád tyčilo v kalhotách, určitě nebude zpracovávat sám. Sakra, představa, že si ho honí sám, mě pěkně vzrušuje. Chtěla bych ho vidět v jeho rukách. Musím zatřást hlavou, abych se zbavila těch živých obrazů.

Podívám se na něj a on se uculuje. Jako by věděl, na co myslím. Od té doby, co odešla mamka, svou touhu po mně nezakrývá.

Skoro se blíží půlnoc a je jasné, že je na čase, abychom to tu pro dnešní noc rozpustili.

„Katy, mohu s tebou mluvit, o samotě?“ zeptá se najednou velmi vážně Tony.

Kývnu a vstávám. Míříme do kuchyně, ale on zakroutí hlavou, a tak ho vedu do svého pokoje.

Sednu si na postel a čekám. Rozhlíží se a já vím, co hledá. Taylorovy fotky. Ale ty tam nemám. Mám je všechny sbalené v kufru, nehodlám je vybalovat.

Zvedne obočí a mě naštve, že mě soudí. „Co?“ zeptám se vztekle.

„Nic, je mě překvapuje, že tu nemáš ani jednu fotku,“ řekne upřímně.

„Snažím se na to nemyslet. Není to lehké a fotky to jen zhoršují.“ Proč bych mu to měla vysvětlovat? „Co jsi chtěl probrat?“ ptám se netrpělivě.

„Nechceš jet na noc ke mně?“ To myslí vážně? Jako proč?

„Tony, co se děje?“ zeptám se, protože vím, že to neříká jen tak.

„Hele, já nevím jak začít, ale znám Dereka a vím, kam tohle směřuje. Pokud mi teď řekneš, že jsi na to připravená, tak OK, beru. Ale … Sakra, tak blbě se o tom mluví, víš, že tě mám rád a potom, co se ti stalo, cítím za tebe zodpovědnost. Je to jako nevyřčený slib Taylorovi.“ Tuším, že je toho víc, a tak ho nechávám nadechnout a mluvit dál.

„Víš Derek … Možná by sis o tom měla spíš promluvit s Is, ale co vím, tak on neprovozuje normální sex.“ Vážně právě řekl to, co si myslím. Že si mám promluvit o sexu s Derekem s Isabellou. No, do prdele, kam jsem se to dostala.

„Tony, já tedy určitě nebudu mluvit s Isabellou o sexu s Derekem. Nezbláznil ses náhodou? A co znamená, že neprovozuje normální sex?“ Jsem naštvaná a vyděšená.

„No, slyšel jsem, že má rád, když má všechno pevně v rukách.“ Nerozumím, co mi chce říct.

Vrtím hlavou a pak to vysloví: „Je v sexu dominantní, a to ve všech ohledech, musí všechno ovládat.“ Tak tím zhasly všechny moje naděje a sny o krásném milování s Derekem. Tak toho schopná nebudu nikdy. Nedovolím, aby mě někdo ovládal. Ani náhodou, ani kdyby to měl být sám Derek Black.

Tony vidí, co tahle věta se mnou udělala. A tak ho moje odpověď nepřekvapí. „Pojedu s tebou. Jen nevím, jak to vysvětlíme Derekovi.“ Už zase se starám o to, co si pomyslí.

„To nech na mně, promluvím s ním,“ říká a chystá se k odchodu.

„Zabalím si pár věcí na víkend a řeknu to mamince,“ dodávám k jeho zádům. Z tohohle může být ještě pěkně velký problém, za poslední hodinu se mě Derek dotknul asi desetkrát a vždy to byl příslib do velmi brzké budoucnosti.

Jsem fakt moc zvědavá, co mu Tony řekne.

 

DEREK

Tony se vracel sám, bez Kate. Docela jsem znervózněl, hlavně když jsem viděl, jak se tváří.

„Co se stalo?“ Můj hlas zní celkem vyděšeně, na což nejsem vůbec zvyklý.

„Katy pojede na víkend ke mně.“ Asi jsem se přeslechl, protože jinak bych si musel myslet, že se Tony právě zbláznil. Vážně si ten pitomec myslí, že ho nechám odjet s Kate?

„Hups, asi se půjdu podívat ven na hvězdy,“ povídá Is a už je pryč. Jo, je to chytré děvče a ví moc dobře, kdy zmizet.

„Proč si, do prdele, myslíš, že ti dovolím Kate odvést pryč? A mimochodem, mohl bys mi vysvětlit, proč jí pořád říkáš Katy? Jmenuje se Kate!“ Musím svůj hlas hodně krotit, abych neřval.

Zhluboka se nadechne a dívá se na mne, jako by mi právě bylo pět. „Katy je přezdívka, pitomče. Když budeš přemýšlet něčím jiným než ptákem, vole, tak uhodneš i její původ. A jen tak pro potvrzení má to souvislost s Taylorem.“

Sakra. Nejen, že mi právě došlo, jak moc je pořád zamotaný v jejím životě, ale taky mi dochází, že jsem od Tonyho poprvé uslyšel jeho jméno a v jeho tváři mohu rozeznat tu bolest z jeho ztráty.

Kate řekla, že byli přátelé, ale vůbec jsem se nezeptal, jak moc velcí, a teď to vidím. Měl ho rád a pořád mu chybí. Neuvěřitelné, ten chlap píchal moji holčičku a já tu snad začnu ronit slzy. Chci, aby na něj zapomněla, ale pokud bude trávit svůj čas s Tonym místo se mnou, tak na něj nezapomene.

„Dereku, posloucháš mě?“ ptá se a já vůbec nevím, co říkal.

„Ne.“ Fajn, to je dost neslušné, ale co, třeba se naštve a zapomene tu Kate.

„Říkám, že pojede se mnou, a to je bez debat.“

„Ne!“ zvedám hlas a nejradši bych ho vykopal z mého domu. Tak tomuhle se říká přátelství. Můj nejlepší přítel mi chce ukrást můj poklad přímo z mého domu.

„Dereku, Kate není připravená na nic z toho, co máš ty v plánu. Já tě znám, brácho, a kdyby to nebyla zrovna Kate, tak bych ti dokonce i fandil. Nechal bych ti natisknout transparenty, kdyby to pomohlo, ale tohle je jiné.“ Ne, ne a ne. Možná zním jak umíněné děcko, ale moje plány nikdo rušit nebude.

„Hele, Tony. Je mi jasné, že jsi měl Taylora rád, ale je to už pryč a Kate se musí posunout dál.“ Vidím, že jsem zase řekl něco blbě. Tony se na mě mračí.

„Kdyby šlo jen o Taylorovu smrt, tak by to bylo OK, ale je v tom i něco jiného. Nemám právo ti to říct. A nemyslím si, že se to někdy dozvíš, protože Kate s tebou o tom určitě mluvit nebude, ale je to něco, kvůli čemu bys na ni měl zapomenout. Nevím jak ti to říct, ale nejsi pro ni.“

Co to tady, sakra, žvaní? Dneska tady vážně ještě poteče krev.

„Jestli si myslíš, že ti ji přenechám jen tak, bez boje, tak jsi úplně pitomej.“ Křičím, vím to, ale nemohu se ovládnout.

„Dereku, to stačí. Takhle s Tonym mluvit nebudeš.“ Ani jsem si nevšiml, že vešla do pokoje. Za to teď vidím, že se s ním opravdu chystá odejít. Je převlečená. Šaty, které měla na sobě, vyměnila za černý rolák a černé kalhoty. V ruce má malý přenosný kufřík a bundu.

„Počkej na mne v autě, prosím,“ obrátí se k Tonymu a on poslušně odkráčí, jako pejsek. Kdyby chtěla, taky bych kvůli ní šel kamkoliv. Klidně i na kraj světa. Ale to ona evidentně nechce.

„Vážně s ním chceš odjet? Jen tak mne tu necháš? Samotného? Roztouženého? Bude se mi stýskat.“ Zkouším to uhrát na cokoliv. Jen aby tu zůstala.

Pomalu se k ní přibližuji a ona přede mnou couvá. Všímám si toho jen okrajově, protože víc vnímám její zrychlený dech. Má pootevřená ústa a já neskutečně toužím vsunout jí tam jazyk nebo možná i něco jiného.

Narazí zádama do zdi a já jsem těsně u ní. Odděluje nás jen pár centimetrů a její napřažená ruka. Ale díky té ruce, ke které se tisknu, se mě dotýká na hrudníku. Může cítit, jak rychle mi bije srdce.

Položím obě své ruce vedle její hlavy tak, že jsem v jejím osobním prostoru, stejně jako ona je v tom mém.

Oba se propalujeme očima a já skláním hlavu. V jednu chvíli vidím v jejích očích žár a chtíč, jenže najednou začne těma očima těkat ze strany na stranu a já vidím jen paniku a strach.

Odtáhnu hlavu a čekám. „De... Dereku, já potřebuji čas. To, co se dnes stalo venku na té houpačce, mě vyděsilo. Ne, že bych z tebe měla strach, ale prostě nejsem připravená na to, co chceš. Nejsem připravená na sex. A nevím, jestli někdy budu.“

Bože, sakra, do prdele. Tony měl pravdu. Ona něco skrývá. Něco velkého a děsivého. Jenže mi to neřekne.

„Jo a mimochodem nemusíš se bát, že bys tu byl sám. Máš tu přece Isabellu.“ Kruci, už zase jsem na ni zapomněl.

„Jenže já chtěl být dnes s tebou.“ Prostá a jednoduchá odpověď. „Nechtěl jsem s tebou hned skočit do postele, jen jsem myslel, že spolu strávíme nějaký čas. Budeme si povídat a tak.“ Lež. Můj plán zněl jasně, všechny je vyházet ven a hups do postele a určitě jsem tam nechtěl být sám.

„Někdy jindy, ano. Teď vážně potřebuji být s Tonym.“ Nechápu to. Proč on ano a já ne.

„Pustím tě, když mi dáš polibek.“ Za zkoušku nic nedám.

„Dereku, já tě nežádám o svolení. To už jsem dostala, od maminky.“ Vysmívá se mi.

Nehodlám ji pustit bez polibku. Musí vědět, že tu na ni čekám.

„OK, malou pusu ti dát mohu,“ říká.

Natáhne se ke mně a spojí naše rty. Cítím, že to chce mít rychle za sebou, ale to není to, co chci já. Přejedu její horní ret svým jazykem, a když vzdychne, tak vklouznu dovnitř. Ten sametový vnitřek mě dostává do kolen a já se musím něčeho chytit. Takže má vlastně smůlu, protože je nejblíž.

Moje ruce se samy od sebe obtočí kolem jejího pasu a přitáhnu ji tak k sobě. Její paže se chvíli snaží mě odstrčit, ale když pochopí, že nemá šanci, tak je zahákne za můj pas.

Tisknu ji k sobě a plením její ústa. Je to tak úžasný pocit, že bych to mohl dělat až do skonání světa. Vzdychám do nich a dál se tlačím pánví na její břicho. Vím, že musí cítit moje vzrušení, a to je to, co chci. Musí to vědět. To, co se mnou dělá, je nebe i peklo zároveň.

Narážím jazykem na její zuby a líbám ji dál a dál. Moje ruce pomalu putují po jejím těle a zkoumají, co se dá. Nejdřív přejíždím přes nádhernou křivku zad až k zadečku. Chviličku ho hladím a putuji dopředu. Chytím její ruce a snažím se je zvednout. Mám rád, když má žena zvednuté ruce nad hlavou a je vyklenutá ke mně a může se mne tak dotýkat svými ňadry.

Jenže v ten okamžik, kdy tohle udělám, Kate ztuhne. Přestane mě líbat a její tělo přestane odpovídat na mé dotyky. Vím, že je zle. Nevím, čím jsem to zkazil, ale udělal jsem to. Odtáhne se, vezme kufřík a odejde. Ani se na mne nepodívá.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pokerová láska - 11. kapitola:

24.09.2015 [13:05]

zuzka1Haló, haló bude nějaké pokračování? Emoticon Už se mi stýská.

14.09.2015 [8:25]

zuzka1Tony se do toho začíná nějak moc zamotávat. Doufejme, že chce jen pomáhat Emoticon . Už se těším na další Emoticon

5. DawnWolfova přispěvatel
11.09.2015 [16:51]

DawnWolfovaSkvělá kapitolka, připomněla mi, že je ještě spoustu věcí, které o hlavních hrdinech nevím. Ale na druhou stranu, trochu mě překvapilo Tonyho jednání. Na jednu stranu ho chápu a vím, že chce pomoci Katy, ale ona je přece jen dospělá a určitě se o sebe musí postarat... No, je to jen můj názor, jak jsem napsala výše, je spoustu věcí, které ještě nevím, ale doufám, že se je brzy dozvím. Emoticon

4. Ealex přispěvatel
08.09.2015 [19:57]

Ealex Emoticon Emoticon Emoticon

3. :)
08.09.2015 [18:19]

Super povídka, těším se na další díl Emoticon Emoticon

2. Kik68 přispěvatel
08.09.2015 [0:45]

Kik68Díky moc za opravu, vím že dělám hodně chyb v čárkách a mně x mě mi taky dělá problémy. To víš dysgrafie je svinstvo, ale opravdu se snažím. Takže ještě jednou moc díky hlavně za trpělivost se mnou.

1. Fluffy admin
07.09.2015 [10:36]

FluffyAhoj,
článek jsem ti tentokrát opravila, ale:
*mě/mně - mě (či mne) se používá pouze s 2. a 4. pádem, pomáhá, když si říkáš tě/tebe ve větě, naopak mně se používá pouze se 3. a 6. pádem, poslouží slovíčko tobě jako záchrana.
* ji/jí, ni/ní - krátká verze se používá se 4. pádem (tedy koho?co?), bylo by dobré, aby sis na to dala pozor a nepsala všude dlouhé.
* přídavná jména, ty se skloňují primárně podle vzoru mladý (mladý, mladá, mladé) nebo jarní (jarní, jarní, jarní), tedy pokud píšeš v jednotném čísle, že byl Derek zvyklý, musíš tam dát tvrdé y (zvyklý, zvyklá, zvyklé - tedy podle vzoru mladý a ne jarní).
* dělá ti problém psaní čárek. Píšou se před spojkami: ale, aby, proto, protože, že, když, nebo; před příslovci: kdy, kde, jak; vztažnými zájmeny: kdo, co, jaký, který, čí, jenž; ve smyslu odporovacím před: jakmile, až, zatímco, kdyby, poněvadž, jelikož, i když, ačkoli, přestože, však, avšak, ba, dokonce, jak-tak, jenže, leč, totiž, vždyť, atd.
Příště si na to dej, prosím, pozor.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!