OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pán hradu! Kapitola 5. Plán P! 2/2



Pán hradu! Kapitola 5. Plán P! 2/2Ahojky, tak je tu další, napsala jsem ji tak trochu na rychlo, ale snad se vám bude líbit. Pište prosím komentíčky :-) spolupráce tentokrát s Emetíkem ;-) vaše JAy:-)

Pán hradu! Plán P! 5. kapitola 2/2

 

Jo! Konečně! Už jsem myslela, že se toho nedožiji. Jeho rty jsou tak teplé tvárné hebké božské sladké... jéé, bych tu mohla pokračovat, ale radši přejděme k tomu, co jsem vůbec nečekala.

Najednou do dveří vtrhl Jacob. Počkat! Jacob?! Rychle jsme se od sebe odtrhli a podívali se na něj.

,,Co tu děláš Jacobe?" vykřikla jsem na něj. Edward se na nás koukal jako by nevěděl, která bije.

,,No jdu za ním! Mám s ním nějáké jednaní. Co ty tu děláš?" zeptal se pohoršeně.

,,Já no jsem zde služka," odpověděla jsem trochu nervózně. Mluvení mi stěžoval fakt, že jsem jen v té košili od Edwarda, drží mě kolem pasu a oba dva na mě hledí.

,,Hmm," odkašlal si Edward. ,,Slečno Bello, můžete mě nechat osamotě s panem Blackem?" zeptal se.

,,Jistě. Půjdu se obléci a přinesu čaj," odpověděla jsem.

Na souhlas pokýval. Vyšla jsem z místnosti a cítila na zádech bodavý pohled dvou páru očí. Nevšímala jsem si toho a odešla.

Chvíli jsem stála za dveřmi a chtěla poslouchat, ale bylo by divné kdyby mi to trvalo moc dlouho, poslouchat můžu přeci pak. Došla jsem do pokoje vyslékla košili a přičichla k ní. Voněla přesně jako on. Krásně. Protřepala jsem si hlavu. Tak teď se obleču a jdu dělat ten čaj.

 

 

Vypravěč:

O 1 hodinu později v pracovně pana Masena sedí Jacob Black a Edward Masen.

Baví se spolu o hradu. Je v místnosti i Bella, sklízí ze stolu hrníčky od čaje co už vypili.

Bella je myšlenkama jinde. Což nebylo správné, protože měla úkol zjistit něco o hradech, ale nemohla z hlavy vytěsnit ten krásný polibek. Edward se taky nemohl moc soustředit. Koukal se na Bellu, která nevědomky brala hrníčky ze stolu. Myslel na její tělo a její krásné rty, ale musel dávat pozor kvůli obchodu s hrady. Jacob přemýšlel z jakého důvodu Bella zabloudila zrovna jsem? Proč nešla třeba do vedlejšího města, které je blíže, než tahle bohem zapomenutá vesnička. Divné a zrovna u něj. Rozmýšlel, ale stále nemohl příjit na to co by to mohlo býti.

 

Bella:

Zrovna když už jsem došla s táckem ke dveřím, že mi to ale teda trvalo než jsem to vše sebrala, tak do dveří vrazil Emmet a začal řvát.

,,Bacha brácha! Přijede jsem Ten... Ježiš jak se jmenuje... To jméno no... Jo já už vím! Jacob Black! To je co? Že mu to není blbý ale! A kdo je tenhle?" domluvil.

Edward a Jacob na něj hleděli jako na blázna a já no já prostě vybouchla smíchy. Teď hleděli na mě včetně Emmeta.

,,Mno Emmete, to jsou ale překvapující zprávy. Tohle je Jacob Black tvůj oblíbenec," řekl Edward a Emmet se zachmuřil a vypochodoval s místnosti se zamlumláním.

,,Tak já mu příště nic neřeknu, si ze mě děla srandu!" vypadal jako malé dítě ruce založené na prsou a ještě na něj vyplázl jazyk. Jen co došel na chodbu slyšela jsem placnutí. Dostal facku nejspíš od Rose. Chudák, ale musí se nechat Rose má teda páru.

 

O týden později...

Jacob bydlí s námi. Jen na pár dní. Rose a Emmet taky. Dnes má přijet Jasper a Alice. Moc se na ně těším. Sice je neznám, ale ráda je poznám. Jestli budou jako Emmet a Rose tak by to bylo fajn. Koukni na hodiny už by tu měli být. Kde jsou?

Slyším zvonek u dveří. Už jsou tady. Otevřu dveře a předemnou stojí Jasper a Alice. Jasper je vyšší postavy má hnědo-blonďaté vlasy a zelené oči podobné těm co má Edward. Alice je menší postavy hnědé oči jsou na její tváři velmi výrazné a její kratší husté vlasy ji lemují obličej. Jsou velmi pěkný a atraktivní pár. Sluší jim to. Kéž bych tak mohla chodit s Edwardem stejně jako oni dva.

Edward byl velmi nadšený, že je zde celá jeho rodina. Slušelo mu když se tak usmíval. Byl okouzlující. Jak malé dítě, kterému jste dali jeho oblíbenou sladkost nebo hračku. Bylo to úžasné. Každý ráno když nás nikdo neviděl mi dal jemnou pusu na rty usmál se a odešel.

Jacob se mi za vše omluvil. Samozřejmně mu to nežeru. To tak! Ani slovo mu nevěřím. Lže! To poznám. Prý omylem. Jasný omylem zápalil sirku a podpálil les. Pffff!!!

Jedinečný Emmet mě sice sebral obrovský kámen, který mě tížil, ale tohle nemusel.

Hrál na klavír a machroval. Snažil se o Betthovena. Klavír je na balkóně velice starém balkóně. Když dokončil své dílo opřel se o klavír jako správnej borec, ale klavír sjel z balkónu. Koukli jsme se dolů a pod klavírem se něco hejblo.

,,Ježiši!" vykřikla Rose.

,,O ou!" řekl Emmet. ,,To muselo bolet. Klid nebude to ten pes?" zeptal se.

Sešli jsme dolů a... byl tam Jacob!

,,Já to říkal pes! Já ho zabil nééé!!!! Jsem ho měl tak rád," bulel Emmet. ,,Co s ním, mě zavřou za vraždu!" bulel dál.

Přiběhl Jasper.

,,Co je?" zeptal se nechápavě.

,,Zabil jsem ho. Co na to říkáš?" odpověděl Emmet.

,,Mmm... Kde ho zakopem?" odpověděl Jasper.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pán hradu! Kapitola 5. Plán P! 2/2:

8. Jay přispěvatel
21.05.2010 [21:26]

Jayhttp://ourstories.ic.cz/6-na-pokracovani/pan-hradu-kapitola-6/

7. Lyssa
21.05.2010 [18:30]

To Eleanor: Toho se fakt bát nemusíš. Ona ho měla přeci jako snoubence a on jí bil a zabil jí otce. Je to v 1. kapitolce jak sedí u večeře. Emoticon

6. Elanor přispěvatel
19.05.2010 [19:57]

ElanorSuper. :) škoda, že kapitolky nepribúdajú rýchlejšie, ale táto poviedka je vážne krásna. :)
Ten edward je proste úžasný, za čo som rada, a dúfam, žeBella nebude chcieť byť s Jacobom - také situácie nemám rada. No... nech je, jak chce...
Teším sa na pokračovanie. :) Emoticon Emoticon

5. gina
17.05.2010 [0:30]

Dnes má přijet Jasper a Alice. Moc se na ne teším. Už jsou tady. Jsou velice milí.
Tak nejak sa mi tie vety nezdajú. V jednom kratučkom odseku máš budúci čas (má přijet) a hneď za tým ten prítomný (už jsou tady) Skús si to po sebe znovu prečítať. Určite pochopíš, na čo narážam. Inak sa mi tvoja poviedka moc páčí. Keď si dlhú dobu nepridávala pokráčka, bála som sa, že si už skončila. Inak je to moc pekné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lucie
16.05.2010 [10:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jay přispěvatel
15.05.2010 [20:26]

JayProminte konec se vysvětlí v dalším díle....a za ty chybi se moc omlouvam též protože jsem to psala velmi na rychlo....promint a dekuji Lyssa a tobe take Texie za upozorneni....

2. Texie admin
15.05.2010 [19:06]

Texiešmankote, to bylo chyb jak u dědečka s parkinsonem Emoticon

1. Lyssa
15.05.2010 [18:52]

Ten konec je velmi zvláštní. Tuhle povídku mám moc ráda, ale nechápu ten konec jestli to měla být parodie nebo jestli je Jacob vlkodlak nebo jak? Maličko jsem to nepochopila. Ale jinak dílek se ti moc povedl a už se mooc těším na další díl, protože by mě zajímalo jak to bude dál. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!