OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nový nepřítel - 31. kapitola



Nový nepřítel - 31. kapitolaJe po bitvě, Elena zjistí, co jsou zač ty obludy. Podaří se Eleně sjednotit čarodějky a upíry ke společnému boji proti novému nepříteli? Podaří se jí zabránit ve vyhynutí čarodějek a upírů v jejím městě?

31. KAPITOLA



Musela jsem se na Colina usmát. John se choval jako starostlivý otec, zvlášť po tom, co řekl, že upíři mohou mít děti. To mě přivedlo na myšlenku, že vlastně nevím, jak to myslel.

„Nejdříve mi ty řekni, jak si to myslel s těmi dětmi?“ zeptala jsem se zvědavě. John se na mě upřeně podíval, a pak s hlubokým nádechem spustil: „Je to důkaz pravé lásky, ale většina upíru svoji pravou lásku nenajde, takže nedochází k přemnožení,“ zasmál se svému výrazu. Slovo přemnožení mě přivedlo k další otázce.

„Takže upíří děti se už rodí jako upíři?“ ptala jsem se, jestli jsem to pochopila správně.

„Ne, rodí se jako poloupíři. Chovají se normálně jako děti, můžou jíst, pít a vše kolem toho, ale jakmile ochutnají jen jedinou kapku krve, spouští se ihned proměna,“ vysvětlil mi.

„Aha, takže upíří dítě má možnost žít normální život, zestárnout a umřít?“ zeptala jsem se radši pro upřesnění. John jen pokýval hlavou na souhlas.

„A jak je to s pravou láskou? Co když umře?“ zajímala jsem se. Radovala jsem se, že jsem konečně potkala někoho, kdo mi může všechno vysvětlit, protože Darius mi nic moc neřekl.

„Jinou lásku už nikdy nenajdeš, ale stejně bys ani jinou nechtěla.“ To jsem nechápala, kdyby Colin umřel, rozhodně bych nechtěla být sama. Při pomyšlení, že by mohl Colin zemřít, jsem se na něho otočila a prohlížela si ho. John zachytil můj nechápavý pohled, proto začal vysvětlovat: „Upír svoji pravou lásku o moc dlouho nepřežije. Ze začátku je jako závislák, ale místo drog pije krev, ale pak zjistí, že krev mu nepomáhá, že bolest cítí stále. Pak zjistí, že už nechce žít. I jeho nejlepší přítel by ho radši zabil, než aby koukal, jak trpí.“ Po vysvětlení John posmutněl.

„Odkud toho tolik víš?“ zeptala jsem se a vzápětí začala přemýšlet, jestli to nebyla chyba.

„Viděl jsem to na vlastní oči. Moje nejlepší kamarádka ztratila svoji pravou lásku. Nikomu bych nepřál takový pohled a už vůbec ne tu bolest, kterou prožívala,“ chvíli se odmlčel, potom dodal: „Zemřela moji rukou.“ A sklonil hlavu do dlaní. Viděla jsem, že ho to opravdu vzalo, musel ji mít opravdu rád.

„Omlouvám se, to jsem nevěděla,“ omlouvala jsem se. Nechtěla jsem mu ublížit a oživit jeho smutné vzpomínky.

„Ne, neomlouvej se,“ odpověděl. „Je čas jít spát. Doufám, že ti nevadí spaní na gauči.“ Nesmlouvavě se podíval na Colina. Neubránila jsem se úsměvu a vstala k odchodu.

Lehla jsem si na postel a začala přemýšlet o tom, co mi John řekl, pak o vlkodlacích a najednou se mě zmocnil divný pocit. Nedokázala jsem přesně určit jaký to byl pocit, ale naháněl mi husí kůži.


Všude je tma. Instinktivně šmátrám rukou a najdu vypínač. Rozsvítím, jsem u Johna doma ve svém pokoji. Nejsem si jistá, jestli je to sen nebo skutečnost. Zaslechnu nějaké kroky a dveře se začnou pomalu otevírat. Nějaký muž vejde ke mně do pokoje a posadí se vedle mě na postel. Nechápavě na něj zírám.

Co tu chceš?“ zašeptala jsem vyděšeně a znovu se mě zmocnil ten divný pocit.

Přišel jsem se na tebe podívat,“ zasmál se a podíval se ven z okna. Teprve teď jsem si všimla, že někdo škrábe na okno. Po chvíli jsem dokázala určit, že je to vlk.

Tohle je jen zlý sen,“ začala jsem trochu panikařit. Ten muž vedle mě se znovu rozesmál.

Ne, Eleno, není, ale není to ani skutečnost. Nevím, jak bych ti to vysvětlil,“ a znovu se rozesmál.

Jak to, že mě znáš?“ Teď už jsem panikařila docela dost.

Protože znám tvé rodiče, protože znám tvojí tetu. Dokonce i Sala a Dariuse a nesmím zapomenout na Colina, tvoji pravou lásku,“ povzdechnul si.

Cože?“ Nechápala jsem jeho slova a on to věděl.

Rád jsem si s tebou popovídal.“ Natáhl se blíž ke mně, jako by mě chtěl políbit, ale místo toho mi zašeptal do ucha: „Ještě se uvidíme, to ti slibuji.“ Znovu se zasmál a vydal se k odchodu.

 

Probudila jsem se a lekla se. Nade mnou se skláněla něčí hlava, až po chvíli jsem si uvědomila, že je to jen Colin.

„Je čas jít,“ usmál se. Úsměv jsem mu opětovala, ale rozhodla jsem se, že si ten sen nechám pro sebe.

Přestrojila jsem se a po cestě na schůzi jsem přemýšlela o tom snu. Toho muže jsem ani neznala, a pak ten vlk v okně? Nechápala jsem to.

Ani jsem si nevšimla, že už jsme na místě, dokonce ani toho, že John už s námi nebyl.

Až po chvíli do mě Colin dloubl a já se podívala, kam koukal on. Přicházel k nám John s rozhodnutím schůze. Snažila jsem se číst v jeho tváři.



 


 

32. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový nepřítel - 31. kapitola:

13. ElisR1 přispěvatel
13.04.2012 [16:04]

ElisR1Páni, já a psát úžasně? Nepřeháněj =D. Děkuji moc, jsem opravdu ráda, že se ti tahle povídka líbí =D.

12. Mija přispěvatel
13.04.2012 [14:44]

MijaTy seš... ty seš... ty seš! Jo seš, existuješ, to je mi jasný. Jenom nechápu to! Jak dokážeš udělat tohle. Nemyslím, že by si udělala něco špatně. Nechápu, jak dokážeš tak skvěle psát. Mně se to líbí a nech si kdo chce říká, že je to špatný. Ani v nejhorším snu to špatný nebude! Já se hnedka vrhnu na pokračování. Jenom se mi zdalo, že sem dlouho nic nenapsala.
Skvělé, perfect! Dokonalost sama o sobě. Emoticon

11. Barrys přispěvatel
11.02.2011 [15:11]

BarrysLol! jako vůbec nevím, kdo se teď do koho začíná s.át Tak jsem jenom napsal komentář ne? To nemohu napsat kritiku? Jenom jsem ji napsal, že tenhle konec mi vůbec nepřišel napínavý, protože ona píše z 95% napínavé konce... Jsem fakt netušil, že takhle píchle zareagujete... Děláte, jako bych ji snad urážel. Emoticon

10. SafiraDarkfire přispěvatel
10.02.2011 [23:08]

SafiraDarkfireBarrys: Hej neser se do Elis, Eris má pravdu, když se ti to nelíbí tak to nečti, nikdo tě nenutí to číst! A odpusť si tyhle trapné komentáře! Napínavé to je dost, protože to rozhodne o celém vývoji povídky! Neumíš uvažovat dopředu nebo co!

9. Eris přispěvatel
10.02.2011 [15:05]

ErisHej!! co tam to ten sen ten bylo??? Sakra co to píšu za blbosti!! Emoticon Emoticon
Jako dokonalý!! Emoticon Emoticon
ale ten konec, co se bude dít?? hmm Emoticon Emoticon
super suerp super!!! těšim se nadalší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A Baryssy: neser se do Elis, když se ti to nelíbí, tak to nečti!! Emoticon Emoticon Emoticon

8. Barrys přispěvatel
10.02.2011 [14:18]

BarrysTaková průměrná kapitola... Konec vůbec nebyl napínavý... Emoticon Emoticon

7. SafiraDarkfire přispěvatel
10.02.2011 [13:54]

SafiraDarkfireTak jo víš, co! Teď si mě naštvala! Zabít Colina! Si se zbláznila, co? Ale víš, co ti povím! To že jsme se minule dohadovali o to že ho nesmíš zabít a jak to dopadne když to uděláš stále platí. Pořád to chceš zkoušet přes Colina:D To bych nedělala:D Já být tebou bych o život mou rukou přijít nechtěla:D Takže mi šupej vyzradit, jaké je to rozhodnutí a já přidám povídku:)

6. ElisR1 přispěvatel
10.02.2011 [13:52]

ElisR1Tak to zkusíme jinak...
Já ti to neřeknu a abychom neuvízly na mrtvém bodě, tak to přidej nebo zabiju Colina -> budeš ho mít na svědomí =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. SafiraDarkfire přispěvatel
10.02.2011 [13:50]

SafiraDarkfireJj vidírám, víš co, uděláme to tak. Ty mi řekneš jaké je to rozhodnutí, nic víc, a já zítra přidám povídku, samozřejmě si tvou další kapitolku hltavě přečtu stejně. Ale když mi to ani neřekneš ani nepřidáš, tak já tu povídku taky nepřidám, a budeme na mrtvém bodě Emoticon

4. ElisR1 přispěvatel
10.02.2011 [13:48]

ElisR1Vydíráš??? A já tebe nemůžu, tak víš co?
Dokud ty nepřidáš povídku, tak já nepřidám kapitolu =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!